Volgens mij was het Vlaggenroof, maar weet niet zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef Moira het volgende:
Ik weet niet wie het was die dit hierboven zeiMaar mocht Everon de mol zijn en ik weer bovenaan eindigen gaat het bordspel iig naar een ander, want ik heb 'm vorig jaar al gewonnen
Ohja, RIP Vlaggenroofquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgens mij was het Vlaggenroof, maar weet niet zeker
Ja jammer inderdaad, hopelijk lukt jullie contact nogquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja, RIP VlaggenroofDie moet mij dan maar ff DM'en vanaf een eventueel toekomstig account om volgend jaar wél dat bordspel te winnen dan
Nee hoor, het is toch Everonquote:Op maandag 14 februari 2022 15:45 schreef Leonos het volgende:
Het is toch super simpel, alle kandidaten denken Kim, dus is het Kim.
De mol goed hebben uiteraard.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef Fretwork het volgende:
Hoe werkt het op de laatste dag? Moet je de mol goed hebben om niet alles kwijt te zijn of gaat het nu enkel om de bonuspunten?
Ik zal het je nog gekker vertellen (ook even jullie posts geëdit ivm FOK!naam die anders is dan naam daar)..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:51 schreef BobW het volgende:
Moira gewoon weer (mede)winnaar![]()
Gefeliciteerd Moira en Sporttv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |