Teleurstellend dat ik 2016 heb gemistquote:Op maandag 3 januari 2022 14:48 schreef Moira het volgende:
Nu ik toch zo'n kek lijstje heb kan ik ook een shout-out doen naar @:ender_xenocide @:Nizno @:Rockfire @:svann en @:Xummon die al sinds 2016 elk seizoen (dus 8 keer) meedoen!
En ook naar @:jcdragon @:mizzsylver @:noodgang @:Nostalgist @:PatriQue89 @:DaMart en @:KaBuf die sinds 2016 maar één keer hebben gemist
Dan ook nog eentje naar @:agenda @:fumoffu @:Gia @:Gutanoth @:Luctor.et.Emergo @:Meke @:Rene @:Sherlock_Holmes @:Sj0rSz @:sjoemie1985 @:Sporttv en @:ziggyziggyziggy die al 6x mee hebben gedaan(de meesten sinds er sinds 2018 een bordspel mee te winnen valt
)
In 2015 was de eerste app poule maar daarvan is nooit een lijstje gemaakt destijdsMaar ook shout-out naar degenen die toen al meededen haha.
Ik luister alleen naar moemoequote:Op maandag 3 januari 2022 14:26 schreef Moira het volgende:
Hoi @:Tjacka @:Paxcon @:Vikingsmeisje @:Susi @:Rene90 @:AbFab_Darling @:amaranta @:n0ir @:klabbakus @:Adnap @:MaleDuck @:Kolonelbroodje @:Suusz !
Jullie hebben ooit (in 2016) meegedaan in de WIDM-app poule, vandaar de mention. Inmiddels is er al een tijdje een bordspel mee te winnen. Zin om nog een keertje mee te doen?
Graag gedaan! Leuk dat je voor de 6e keer op rij meedoetquote:
De mol goed raden! Of iig na de ontknoping met de meeste punten bovenaan in de app eindigen.quote:
Ai, niet dusquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:58 schreef Moira het volgende:
[..]
De mol goed raden! Of iig na de ontknoping met de meeste punten bovenaan in de app eindigen.
(of wekelijks de prono invullen en punten harken door de meeste antwoorden goed te hebben)
Bedankt voor de motivatie. Maar met de herinneringen van de app over de testvraag en punten inzetten zetten mij er toe dat ik het dit jaar zonder app en extra fragmenten kijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:45 schreef Moira het volgende:
@Cirilico @Halveprijs, willen jullie nog meedoen? Kan gewoon hoorAls je de app nog niet had loop je maar 100 punten mis en als je 'm wel al hebt loop je niks mis want de app neemt gewoon je punten mee in de poule
Done!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:06 schreef gias het volgende:
Gezellig, weer een WIDM-Fok poule.
Wil je mij ook toevoegen. Nickname is Louis-gi
Okido! Veel kijkplezier alsnogquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:01 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de motivatie. Maar met de herinneringen van de app over de testvraag en punten inzetten zetten mij er toe dat ik het dit jaar zonder app en extra fragmenten kijk. [ link | afbeelding ]
Die testvragen halen wel een beetje het plezier eruit ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:01 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de motivatie. Maar met de herinneringen van de app over de testvraag en punten inzetten zetten mij er toe dat ik het dit jaar zonder app en extra fragmenten kijk. [ link | afbeelding ]
Andere x mop!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:19 schreef Moira het volgende:
Zo, ik heb voor het eerst een lijst gemaakt van elke FOK!-user die ooit heeft meegedaan in de WIDM app-poule
Dat zijn er 243 in totaalIn 2019 hebben er het meeste meegedaan, toen waren het er 150.
Nu hebben we er pas 62, laten we eens kijken hoe dicht we bij de 243 komen als ik iedereen die er nog niet in zit gewoon lokquote![]()
Doen jullie mee voor een bordspel? Drop (of DM) je app-username!En vergeet ook de prono niet! MOL / FOK! Wie is de Mol? NL Prono
@:SteveSteef @:svk1985 @:t_igger @:Taennyn @:Taiga
@:Tecumseh @:Teunnis @:texelonia @:ThaRickah @:TheVulture
@:Thinkk-Pinkk @:Tinos85 @:TLC @:Tree @:Treinhoer
@:underground1009 @:Vegameisje @:Vicky @:VKV @:Voszje
@:webspider @:wiepie72 @:wolfrolf @:Yesse @:Yinny
@:YUR @:Zeroku @:ziggyziggyziggy @:zoeperzaske @:zorro28
Als je voor volgende week joint loop je maar 300 punten mis hoor, dus je kan nog meedoenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:14 schreef E.T. het volgende:
Poule zit er niet in dit jaar voor mij .. Zat afgelopen weken in zonniger oorden en kon daar niet kijken enzo. Ben nu net thuis en ga nog even gauw afl.1 kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |