abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203450781
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:55 schreef Evenstar het volgende:

[..]
In dat geval is Everon de mol, want die wordt echt als kandidaat neergezet. Fresia ook.
Oh daarom zag Sahil Everon niet vanuit de lucht, Everon die zogenaamd was 'vastgeketend'.
Maar telkens als hij over vloog snel ff de bosjes in duiken om niet gezien te worden :P
Een perfect iets wat je in de laatste aflevering te zien zou kunnen krijgen :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203451046
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 17:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Sahil is zo duidelijk een mollende kandidaat dat het weer briljant zou zijn als hij echt de mol was.
Was Jan versteegh niet ook zo een mol?
  maandag 31 januari 2022 @ 20:19:16 #128
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203451447
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:03 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Was Jan versteegh niet ook zo een mol?
Ongeveer, maar die probeerde eerder heel duidelijk een kandidaat te zijn door fanatiek opdrachten te doen. Ipv Sahil die zo ontzettend opzichtig molt dat niemand denkt dat ie echt de mol is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 31 januari 2022 @ 20:20:24 #129
38496 Perrin
pi_203451469
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:52 schreef TLC het volgende:

[..]
Oh daarom zag Sahil Everon niet vanuit de lucht, Everon die zogenaamd was 'vastgeketend'.
Maar telkens als hij over vloog snel ff de bosjes in duiken om niet gezien te worden :P
Een perfect iets wat je in de laatste aflevering te zien zou kunnen krijgen :D
Mollen weten zich altijd goed te verbergen idd.
pi_203452164
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:19 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ongeveer, maar die probeerde eerder heel duidelijk een kandidaat te zijn door fanatiek opdrachten te doen. Ipv Sahil die zo ontzettend opzichtig molt dat niemand denkt dat ie echt de mol is.
owja, dat was het idd :)
pi_203548758
Nog even een knotsgekke theorie over Everon: in de opdracht waarin hij de sleutels aan het zoeken is zie je op een gegeven moment "Z/2" in het rood op de muur staan.
Z is de 26e letter van het alfabet, 26/2 = 13. De 13e letter van het alfabet is de M....

Nog even terug naar de aflevering van vorige week waarin ze die beelden met die vreemde symbolen moesten verplaatsen.
Die symbolen zijn letters uit het Runen schrift.
In dit schrift zit ook een symbool dat erg op onze M lijkt, maar de betekenis daarvan is E:

:+
  maandag 7 februari 2022 @ 10:23:08 #132
3542 Gia
User under construction
pi_203549150
Als KL straks meer dan de helft van de verdenkingen op zich heeft en ze valt dan af, dan heeft heel Nederland het over je. Toch fijn voor wat naamsbekendheid!
  maandag 7 februari 2022 @ 10:30:58 #133
38496 Perrin
pi_203549276
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:57 schreef Noisecontrollers het volgende:
Nog even een knotsgekke theorie over Everon: in de opdracht waarin hij de sleutels aan het zoeken is zie je op een gegeven moment "Z/2" in het rood op de muur staan.
Z is de 26e letter van het alfabet, 26/2 = 13. De 13e letter van het alfabet is de M....

Nog even terug naar de aflevering van vorige week waarin ze die beelden met die vreemde symbolen moesten verplaatsen.
In dit schrift zit ook een symbool dat erg op onze M lijkt, maar de betekenis daarvan is E:

[ afbeelding ]

Nice. Lijkt me een waterdichte hint :P Met bonuspunten voor gebruik van de runen.
pi_203552291
quote:

[ afbeelding ]

Ik ben nu om!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203552307
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 10:23 schreef Gia het volgende:
Als KL straks meer dan de helft van de verdenkingen op zich heeft en ze valt dan af, dan heeft heel Nederland het over je. Toch fijn voor wat naamsbekendheid!
Kijk maar naar sahil. Meedoen levert vaak geregeld meer op dan de pot.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjorsie1982 op 07-02-2022 13:20:54 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 7 februari 2022 @ 13:07:09 #136
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203552475
quote:

[ afbeelding ]

Goede hints Siem :') :P
pi_203569855
Ik weet niet of het zo is, maar tijdens de opdracht in de fort had ik het idee dat fresia of een sleutel terug legde in een gat of ze drukte een sleutel die er al lag extra wat dieper in een gat zodat hij niet meer zichtbaar zou zijn.
Verder loopt fresia daar ook enorm te drentelen en beetje te doen als of ze bang is in het donker en dat everon moet helpen zoeken.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_203572797
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 10:23 schreef Gia het volgende:
Alsof Kim-Lian dat echt nodig heeft.

De volgende afvaller zal interessant zijn. Van Laetitia weten we al een tijd niet op wie ze zit. En de andere dames zitten op Everon. De mannen zitten op Kim-Lian.

Dus wanneer Kim-Lian of Everon de mol is dan heb je kans dat ze twee van de drie finalisten zijn. Probleem is echter dat de derde finalist dan zou weggeven wie de mol is (tenzij het Laetitia is).

Oh ja, de finale vrijstelling vergeten. Die zal dan nog wel roet in het eten gaan gooien. Dan moet je in de app wel ballen hebben om op jouw mol te blijven wanneer die geen vrijstelling zou hebben de komende afleveringen (zelf ben ik blij dat ik mijn punten zeer waarschijnlijk naar de finale kan loodsen).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203572875
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 18:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Alsof Kim-Lian dat echt nodig heeft.

De volgende afvaller zal interessant zijn. Van Laetitia weten we al een tijd niet op wie ze zit. En de andere dames zitten op Everon. De mannen zitten op Kim-Lian.

Dus wanneer Kim-Lian of Everon de mol is dan heb je kans dat ze twee van de drie finalisten zijn. Probleem is echter dat de derde finalist dan zou weggeven wie de mol is (tenzij het Laetitia is).

Oh ja, de finale vrijstelling vergeten. Die zal dan nog wel roet in het eten gaan gooien. Dan moet je in de app wel ballen hebben om op jouw mol te blijven wanneer die geen vrijstelling zou hebben de komende afleveringen (zelf ben ik blij dat ik mijn punten zeer waarschijnlijk naar de finale kan loodsen).
Leatitia zat in ieder geval een aantal afleveringen geleden op Fresia, dus da's misschien ook de reden dat dat buiten beeld wordt gehouden :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203575005
Heeft Fresia nog altijd die vrijstelling ???
pi_203575661
Fresia deed bij die boot opdracht toch ook voornamelijk heel druk? Ik begin steeds meer te twijfelen.
pi_203576507
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:39 schreef TLC het volgende:
Heeft Fresia nog altijd die vrijstelling ???
Ja, die heeft ze nog.

Ook opvallend dat minstens 3 vragen in de test gingen over de eerste opdracht. Sahil heeft daarbij dus telkens zijn eigen groepje aangeklikt in de test. Dus dat zijn al 3 vragen* voorsprong op een Fresia (die op Everon zit) wanneer de mol in dat groepje zat...

*zelfs 4 vragen wanneer Everon niet de mol is (2de opdracht was namelijk Everon vs. de rest).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203576761
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 21:29 schreef Document1 het volgende:
Fresia deed bij die boot opdracht toch ook voornamelijk heel druk? Ik begin steeds meer te twijfelen.
Yup, die was vooral aan het gas geven zonder echt bij te dragen aan de opdracht. Er werd ook helemaal niets gezegd door haar over de vrijstelling dit keer.

Ze moet het haast gewoon zijn, ook qua FTM zou het raar zijn als het toch een van de anderen is, die over de hele linie onnodig geld in de pot hebben gespeeld terwijl je daar als Mol andere keuzes kunt maken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203630106
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 22:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup, die was vooral aan het gas geven zonder echt bij te dragen aan de opdracht. Er werd ook helemaal niets gezegd door haar over de vrijstelling dit keer.

Ze moet het haast gewoon zijn, ook qua FTM zou het raar zijn als het toch een van de anderen is, die over de hele linie onnodig geld in de pot hebben gespeeld terwijl je daar als Mol andere keuzes kunt maken...
Viel me op dat Fresia wel heel goede schoenen aanhad om helemaal los te gaan op die waterscooters. Terwijl de rest op slippers of sandalen was.
Door dat gescheur over het water veroorzaakte ze ook veel golven (golfbeweging!), wat het voor de anderen lastiger maakte om 'aan te meren' bij de boten. En ze veroorzaakte veel lawaai, wat het porto-verkeer bemoeilijkte.

Verder viel me op dat Thomas vroeg om iemand zonder boei. Laetitia meldde dat ze eraan kwam. Meteen kwam Fresia en vroeg of Laetitia een boei van haar kon overnemen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203636344
Welk naambordje had het zwarte schaap in de groep schapen in de aflevering van vandaag?

(inkoppershint :') )
pi_203637443
In aflevering 2 Zwijgen, slaat dat wellicht op dat KLM niet aan het woord is geweest bij het maken van de test ?
De andere die nu nog in het spel zitten hoor je daar wel, maar van KLM geen spoor ?
pi_203638047
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 22:27 schreef TLC het volgende:
In aflevering 2 Zwijgen, slaat dat wellicht op dat KLM niet aan het woord is geweest bij het maken van de test ?
De andere die nu nog in het spel zitten hoor je daar wel, maar van KLM geen spoor ?
Transavia misschien
pi_203656874
Tijdens de opdracht met de molli's en milli's zie je opgegeven moment kim-lian tegen zo'n molli, met de vingers heen en weer wijzen naar de molli en haar zelf, wijst zij zichzelf daar dus als "molli" aan?
Dat zij dus zelf ook DE mol(li) van het spel is?
I am a child of God
God is not dead.
pi_203738036
Wat me vooral stoort bij KL is dat ze echt elke aflevering weer voorkennis lijkt te hebben, wat me laat denken dat ze dit jaar gewoon voor een ''zo obvious dat het niet zo kan zijn'' strategie gaan.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_203764205
Bij die vloerkleden opdracht vermoed ik dat er duidelijk is gemold en of everon of kim lian toch steikem heeft gezegd dat sommige kleedjes verkopers hun kleden mochten ophalen.
I am a child of God
God is not dead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')