abonnement Unibet Coolblue
pi_203029478
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:23 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik vond het ook echt een shirt dat hij zelf nooit aan zou trekken. Niet dat ik hem verder goed ken maar het stond hem niet.
Ook vreemd dat hij dat als donkere man aantrekt. Larry Bird is toch vooral de white men hero.
No bitch to me
pi_203032882
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:36 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ook vreemd dat hij dat als donkere man aantrekt. Larry Bird is toch vooral de white men hero.
Dat ook inderdaad.
  woensdag 5 januari 2022 @ 15:03:16 #33
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_203047240
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:36 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ook vreemd dat hij dat als donkere man aantrekt. Larry Bird is toch vooral de white men hero.
Misschien is het gewoon een basketbalfan en doet de huidskleur er niet zo toe?
Lijkt me nogal een aanname om het daarom extra als hint te zien :P
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_203047330
Toen hij z'n koffer pakte wist hij toch ook dat het seizoen 22 was met 11 kandidaten ? Misschien is het bewust om verdacht te worden.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_203047382
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:36 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ook vreemd dat hij dat als donkere man aantrekt. Larry Bird is toch vooral de white men hero.
Bird is gewoon een held. Ongeacht welke huidskleur hij heeft. Gewoon een van de beste spelers uit die tijd en ook nu nog een legende in de sport.
  woensdag 5 januari 2022 @ 15:14:06 #36
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_203047439
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef exile79 het volgende:
Toen hij z'n koffer pakte wist hij toch ook dat het seizoen 22 was met 11 kandidaten ? Misschien is het bewust om verdacht te worden.
Het zou mij ook zeker niet verbazen als de productie vanwege dit shirt de tijd op 11:22 liet stoppen.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  woensdag 5 januari 2022 @ 15:57:47 #37
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_203048441
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef exile79 het volgende:
Toen hij z'n koffer pakte wist hij toch ook dat het seizoen 22 was met 11 kandidaten ? Misschien is het bewust om verdacht te worden.
Hoezo zou hij al weten dat er 11 kandidaten zijn?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_203049074
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:36 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ook vreemd dat hij dat als donkere man aantrekt. Larry Bird is toch vooral de white men hero.
:') meen je dit nou serieus?
pi_203052821
Het begint met een gemaskerd bal en t eindigt met Sahil die 'zijn masker afdoet' en het ook letterlijk over een masker heeft.

Hmmmmmzzz :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  PR en moderator woensdag 5 januari 2022 @ 20:30:03 #40
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_203053205
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef exile79 het volgende:
Toen hij z'n koffer pakte wist hij toch ook dat het seizoen 22 was met 11 kandidaten ? Misschien is het bewust om verdacht te worden.
Ik denk niet dat de kandidaten wisten hoe veel kandidaten er mee gingen doen voor ze hun koffers gingen pakken, die zien dat op het vliegveld/op locatie pas. Alleen de mol heeft een lijstje met kandidaten voor vertrek.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_203094522
Ik sluit 9 kandidaten (inclusief Suzanne) al uit als mol.

Blijven over Glen en in mindere mate Kim-Lian.

:Y
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203095397
Het valt mij op dat in de introtune nu wordt gezegd: trust no one.

Voorheen was dat altijd trust nobody.

Plus de extra pauze tussen de woorden, daar moet echt wel een hint in verborgen liggen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:47:17 #43
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_203098029
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Schanu het volgende:
Het valt mij op dat in de introtune nu wordt gezegd: trust no one.

Voorheen was dat altijd trust nobody.

Plus de extra pauze tussen de woorden, daar moet echt wel een hint in verborgen liggen.
Het was toch altijd al trust nobody? Er is zelfs een podcast die zelf zo heet :)

De pauze is wel erg opvallend inderdaad.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_203098358
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:47 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Het was toch altijd al trust nobody? Er is zelfs een podcast die zelf zo heet :)

De pauze is wel erg opvallend inderdaad.
Nee klopt, maar ik dacht dat ze nu zeiden trust no one (ipv nobody). Maar heb het net even op harder volume teruggeluisterd en ze zeggen wel trust nobody, so never mind me :') 8)7
pi_203099054
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Schanu het volgende:
Het valt mij op dat in de introtune nu wordt gezegd: trust no one.

Voorheen was dat altijd trust nobody.

Plus de extra pauze tussen de woorden, daar moet echt wel een hint in verborgen liggen.
Hoor het nu ook ja.

No one, misschien twee mollen? Elf deelnemers namelijk...?

Edit: even teruggespoeld en het klinkt met luider volume wel als nobody. Maar toch anders dan vorige seizoenen volgens mij.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 23:32:36 #46
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_203103010
Bij de opdracht met de foto's wijst Sahir op een foto een bepaalde figuur aan. "Ik wed dat ik deze guy 1:1 kan spelen". Hij lijkt er inderdaad wat op... Of staat hij daadwerkelijk op die foto?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 23:47:25 #47
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203103228
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Schanu het volgende:
Het valt mij op dat in de introtune nu wordt gezegd: trust no one.

Voorheen was dat altijd trust nobody.

Plus de extra pauze tussen de woorden, daar moet echt wel een hint in verborgen liggen.
Welmoed presenteert Op1?
pi_203105799
wat mij gisteren in de uitzending opviel, was de actie van kim lian die met haar linkerhand in de honing had gezeten en naderhand met haar linkerhand vol met honing in die pot met veren dook zodat alles gelijk onderzat. en natuurlijk dat ze uit die fles dronk, maar daarover zal ze waarschijnlijk zeggen dat ze dorst van die taart had gekregen ofzo.
pi_203105939
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:51 schreef lylastich het volgende:
wat mij gisteren in de uitzending opviel, was de actie van kim lian die met haar linkerhand in de honing had gezeten en naderhand met haar linkerhand vol met honing in die pot met veren dook zodat alles gelijk onderzat. en natuurlijk dat ze uit die fles dronk, maar daarover zal ze waarschijnlijk zeggen dat ze dorst van die taart had gekregen ofzo.
Zulke opvallende molacties worden eigenlijk nooit uitgezonden. Zij valt voor mij dus ook af.
Voor kandidaten loont het dat anderen denken dat jij de mol bent zodat ze meer fouten zo makrn bij de test en die maak jij niet.
Tot nu toe is het vaakst de mol de persoon die niet vaak in beeld was en waarbij het niet actief opviel dat hij/zij de mol was.
Kleine dingetjes zoals bv dat shirt met 33 doen het hem. Regelmatig uit andere seizoenen zegt de mol ook dat hij/zij de mol is, of met woorden of met tekst.

Daarnaast hoe vaker je in beeld bent hoe beter dit is voor de vaak onbekende bekende nlers. Dus hoe meer nepmolacties je doet hoe vaker de scene erin blijft omdat de makers de kijkers ook op het verkeerde been willen zetten. Iedereen weet nog wel de laatste paar mollen, echter kandidaten worden zo vergeten. Mollen hoeven dus niet zo de publiciteit op te zoeken

[ Bericht 2% gewijzigd door sjorsie1982 op 09-01-2022 10:10:18 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203106070
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:02 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Zulke opvallende molacties worden eigenlijk nooit uitgezonden. Zij valt voor mij dus ook af.
Voor kandidaten loont het dat anderen denken dat jij de mol bent zodat ze meer fouten zo makrn bij de test en die maak jij niet.
Tot nu toe is het vaakst de mol de persoon die niet vaak in beeld was en waarbij het niet actief opviel dat hij/zij de mol was.
Kleine dingetjes zoals bv dat shirt met 33 doen het hem. Regelmatig uit andere seizoenen zegt de mol ook dat hij/zij de mol is, of met woorden of met tekst.
dat denk ik ook. Sahil en Kim Lian is gewoon te opzichtig.

Een Everon of Arno past dan beter in het plaatje, hoewel zij met die gouden ballonnen wel veel geld hebben gepakt.
pi_203106220
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:10 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
dat denk ik ook. Sahil en Kim Lian is gewoon te opzichtig.

Een Everon of Arno past dan beter in het plaatje, hoewel zij met die gouden ballonnen wel veel geld hebben gepakt.
Zul je zien dat er volgende week ofzo een opdracht komt waarbij er 5000 uit de pot wordt gespeeld door één van hen, dan wordt het uitgelegd als een vooropgezet plan :O :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203106742
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:02 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Zulke opvallende molacties worden eigenlijk nooit uitgezonden. Zij valt voor mij dus ook af.
Voor kandidaten loont het dat anderen denken dat jij de mol bent zodat ze meer fouten zo makrn bij de test en die maak jij niet.
Tot nu toe is het vaakst de mol de persoon die niet vaak in beeld was en waarbij het niet actief opviel dat hij/zij de mol was.
Kleine dingetjes zoals bv dat shirt met 33 doen het hem. Regelmatig uit andere seizoenen zegt de mol ook dat hij/zij de mol is, of met woorden of met tekst.

Daarnaast hoe vaker je in beeld bent hoe beter dit is voor de vaak onbekende bekende nlers. Dus hoe meer nepmolacties je doet hoe vaker de scene erin blijft omdat de makers de kijkers ook op het verkeerde been willen zetten. Iedereen weet nog wel de laatste paar mollen, echter kandidaten worden zo vergeten. Mollen hoeven dus niet zo de publiciteit op te zoeken
ja dat dacht ik ook in dat seizoen dat klaas die tafel verschoof, dat laten ze nooit zo opvallend zien... dus wel. op de andere kandidaten (en kijkers) kan ze zo ook overkomen als een kandidaat die wil nepmollen ofzo. ik schrijf haar nog niet af als mol.
pi_203106902
Arno valt toch voor me af omdat ie anders als Mol 5000 EUR in de pot brengt, dat lijkt me niet de bedoeling :P

Sahil en Kim-Lian liggen er dik bovenop, en Welmoed zou als mol nooit die jokers achterover drukken maar zorgen dat er nog meer reden is om die af te kopen. Zelfde geldt voor Laetitia.

Ik heb Fresia als Mol maar vond haar gisteren totaal niet op sleutelposities staan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203107306
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:10 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
dat denk ik ook. Sahil en Kim Lian is gewoon te opzichtig.

Een Everon of Arno past dan beter in het plaatje, hoewel zij met die gouden ballonnen wel veel geld hebben gepakt.
als je eerst meer geld uit de pot hebt gepakt kan per prima een volgende keer minder weer in. Dat is een typische moltactiek over alle seizoenen heen. Die ene gouden ballon was nou ook weer niet zoveel geld.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203107324
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Arno valt toch voor me af omdat ie anders als Mol 5000 EUR in de pot brengt, dat lijkt me niet de bedoeling
Laatst hoorde ik een interview met Rick en hij zweette echt peentjes bij die live uitzending omdat er niks mis mag gaan, want er kan niks geknipt worden. Aan die 5000 euro kan de redactie dus niks doen en dat ligt niet in hun handen.

Veel kandidaten doen het ook niet meer voor het geld maar voor bekendheid, dat levert veel meer op in hun latere leven aan extra opdrachten. Dus ze moeten zoveel mogelijk in beeld komen, oftewel veel mollen. Dan blijf je er langer in, omdat andere kandidaten op jouw stemmen en dus fout zitten
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203107364
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:55 schreef lylastich het volgende:

[..]
ja dat dacht ik ook in dat seizoen dat klaas die tafel verschoof, dat laten ze nooit zo opvallend zien... dus wel. op de andere kandidaten (en kijkers) kan ze zo ook overkomen als een kandidaat die wil nepmollen ofzo. ik schrijf haar nog niet af als mol.
klaas had ik door met die kruizen bij die opdracht in ik dacht een of andere kerk/tempel.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 9 januari 2022 @ 11:52:34 #57
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_203107404
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Laatst hoorde ik een interview met Rick en hij zweette echt peentjes bij die live uitzending omdat er niks mis mag gaan, want er kan niks geknipt worden. Aan die 5000 euro kan de redactie dus niks doen en dat ligt niet in hun handen.

Veel kandidaten doen het ook niet meer voor het geld maar voor bekendheid, dat levert veel meer op in hun latere leven aan extra opdrachten. Dus ze moeten zoveel mogelijk in beeld komen, oftewel veel mollen. Dan blijf je er langer in, omdat andere kandidaten op jouw stemmen en dus fout zitten
Nou ja, een Thomas of Kim-Lian hebben dat niet echt nodig.

En de makers kunnen echt wel voor een tekst zorgen waardoor een kandidaat een speech geeft die je niet te verdacht maakt (in elk geval niet de meest verdachte).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203107420
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Nou ja, een Thomas of Kim-Lian hebben dat niet echt nodig.

En de makers kunnen echt wel voor een tekst zorgen waardoor een kandidaat een speech geeft die je niet te verdacht maakt (in elk geval niet de meest verdachte).
die andere speeches, die hebben ze niet onder controle en hoe iets overkomt, gebracht wordt, is ook niet onder hun controle.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 10 januari 2022 @ 15:18:54 #59
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_203125700
Een wild idee, maar zou het mogelijk zijn dat er twee mollen zijn? Ik vind het uitermate vreemd dat er dit seizoen 11 kandidaten zijn. Dit is in al die 22 vorige seizoenen nooit voorgekomen. Ik snap het getal 11 niet. Welke motivatie zit hierachter? Een extra afvaller en dus een extra uitzending? Dat zou simpel 'op te lossen' zijn met een aflevering zonder executie. Ergens moet er een plottwist zijn. Ook om het concept leuk en afwisselend te houden. Zoals in de Belgische serie waar er bijvoorbeeld een versie was zonder van te voren gekozen mol.

Wat als er 9 kandidaten en twee mollen zijn? De 9 kandidaten vallen af op basis van minst goede antwoorden over één van de twee mollen. De twee mollen hebben onderling een competitie en misschien kan er één afvallen als bijvoorbeeld de meerderheid bij de laatste vraag (Wie is de mol?) één van de mollen heeft gekozen. Als motivatie kan één van de mollen het niet-gewonnen-geld uit de pot winnen.

Er moet ergens een twist zijn.
  maandag 10 januari 2022 @ 15:23:03 #60
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_203125780
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:18 schreef Piperidine het volgende:
Een wild idee, maar zou het mogelijk zijn dat er twee mollen zijn? Ik vind het uitermate vreemd dat er dit seizoen 11 kandidaten zijn. Dit is in al die 22 vorige seizoenen nooit voorgekomen. Ik snap het getal 11 niet. Welke motivatie zit hierachter? Een extra afvaller en dus een extra uitzending? Dat zou simpel 'op te lossen' zijn met een aflevering zonder executie. Ergens moet er een plottwist zijn. Ook om het concept leuk en afwisselend te houden. Zoals in de Belgische serie waar er bijvoorbeeld een versie was zonder van te voren gekozen mol.

Wat als er 9 kandidaten en twee mollen zijn? De 9 kandidaten vallen af op basis van minst goede antwoorden over één van de twee mollen. De twee mollen hebben onderling een competitie en misschien kan er één afvallen als bijvoorbeeld de meerderheid bij de laatste vraag (Wie is de mol?) één van de mollen heeft gekozen. Als motivatie kan één van de mollen het niet-gewonnen-geld uit de pot winnen.

Er moet ergens een twist zijn.
In Seizoen 3 (2002) waren er ook 11 deelnemers.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')