SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)Makkelijk eerste![]()
Heb je nog meer goede ideeën?quote:Op maandag 13 december 2021 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon lekker kappen met corona.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Valt me een beetje tegen dat vrijwel elk land heeft geprobeerd om het virus uit te roeien met allerlei maatregelen, maar dat er niemand zo slim is geweest om te bedenken dat ze gewoon rustig het gesprek aan moeten gaan met het virus. Als ik de overheid moet geloven heeft het virus een persoonlijkheid en is het virus er op uit om ons met bosjes om te laten vallen; misschien moeten we het virus gewoon even vriendelijk vragen om te stoppen omdat wij er klaar mee zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon lekker kappen met corona.![]()
Hou ook eens rekening met de gevoelens van het virus! Heeft er ooit iemand al gevraagd wat het virus precies zelf wil?quote:Op maandag 13 december 2021 13:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat vrijwel elk land heeft geprobeerd om het virus uit te roeien met allerlei maatregelen, maar dat er niemand zo slim is geweest om te bedenken dat ze gewoon rustig het gesprek aan moeten gaan met het virus. Als ik de overheid moet geloven heeft het virus een persoonlijkheid en is het virus er op uit om ons met bosjes om te laten vallen; misschien moeten we het virus gewoon even vriendelijk vragen om te stoppen omdat wij er klaar mee zijn.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Nee, gewoon weg met dat hele Corona. Veel te veel gedoe en het levert nog weinig leuks op.quote:Op maandag 13 december 2021 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je nog meer goede ideeën?Makkelijk eerste![]()
Het is nooit verstandig om in te gaan op de eisen van een virus. Daarmee schep je een precedent voor andere virussen. Dan kun je op wachten dat de griep ook opeens gaat denken ons iets te kunnen maken.quote:Op maandag 13 december 2021 13:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat vrijwel elk land heeft geprobeerd om het virus uit te roeien met allerlei maatregelen, maar dat er niemand zo slim is geweest om te bedenken dat ze gewoon rustig het gesprek aan moeten gaan met het virus. Als ik de overheid moet geloven heeft het virus een persoonlijkheid en is het virus er op uit om ons met bosjes om te laten vallen; misschien moeten we het virus gewoon even vriendelijk vragen om te stoppen omdat wij er klaar mee zijn.![]()
Virus probeert ons alleen maar te helpen om de wereldbevolking wat te verkleinen. Onze schuld dat we er een probleem van makenquote:Op maandag 13 december 2021 13:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hou ook eens rekening met de gevoelens van het virus! Heeft er ooit iemand al gevraagd wat het virus precies zelf wil?![]()
![]()
Ik heb het gevraagd. Zij wil overleven door zich voort te planten.quote:Op maandag 13 december 2021 13:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hou ook eens rekening met de gevoelens van het virus! Heeft er ooit iemand al gevraagd wat het virus precies zelf wil?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Korte klap genotquote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
Thuis blijven de rest van het jaar!!
[ twitter ]![]()
quote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd. Zij wil overleven door zich voort te planten.![]()
![]()
Zoiets kwam er inderdaad uit. Wij zijn de plaag en zij vindt zichzelf de oplossing. Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Na 3 lange dagen met je camera op straat zitten dan toch in het wild gespot: Een heus mondkapjesduo, en netjes over het neusje!quote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]I'll give you something to do![]()
7/10, gemiste kans dat ze niet ook een matchende ANWB-regenjas dragen.quote:Op maandag 13 december 2021 13:22 schreef galantis het volgende:
[..]
Na 3 lange dagen met je camera op straat zitten dan toch in het wild gespot: Een heus mondkapjesduo, en netjes over het neusje!![]()
En ANWB mondkapjes natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
7/10, gemiste kans dat ze niet ook een matchende ANWB-regenjas dragen.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Al die waarschuwingen ook overal..quote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Looplijnen.. pijltjes.. hier naar binnen.. daar naar buiten..
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Nee. Mensen zijn robots die blind op moeten volgen wat er op de muur gekalkt staat, en elke situatie waarin ze zelf kunnen nadenken moet worden afgedekt.quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Al die waarschuwingen ook overal..
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?
(c) Mark Rutte.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ja, maar dan komen er meer mensen in het ziekenhuis.quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?![]()
Ja, maar de zorg!quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
De EU? Nederland bedoel je.quote:Op maandag 13 december 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Half maart heeft iedereen die het wil de prik! Tranquillo, tranquillo.quote:Op maandag 13 december 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
Forum Opties Forumhop: Hop naar: