Niet fijnquote:Op maandag 13 december 2021 12:12 schreef AnneX het volgende: Wat rot dat het lichaam zo’n trauma opslaat hé!
Nou Feest: wij staan Buiten in de rij voor een booster. Wachttijd 1 uur. Blijkbaar kost de administratie veel tijd: 60+ die meds slikken. Brrrr. Kkkkoud.
Ik vond het met een buitenmodel fiets heerlijk. Die staan (stonden?) vlakbij de trap naar het station, met een abo fiets je alles in één keer voorbij en je staat bijna op het spoor waar je afstapt.quote:Op maandag 13 december 2021 11:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Maar dat geklooi in die fietsenstalling daar trekt me nog niet zo aan.
Ik heb sowieso elke week een afspraak met mijn leidinggevende he? En deze zieke dus ook, ik geloof dat ze dat telefonisch hebben voorgezet. Maar misschien vergis ik me wel schromelijk en belden ze veel minder frequent. Ik heb er niet naast gezetenquote:Op maandag 13 december 2021 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En een baas die langdurig zieken elke week belt….
Ah ja, elke week een afspraak.quote:Op maandag 13 december 2021 13:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb sowieso elke week een afspraak met mijn leidinggevende he? En deze zieke dus ook, ik geloof dat ze dat telefonisch hebben voorgezet. Maar misschien vergis ik me wel schromelijk en belden ze veel minder frequent. Ik heb er niet naast gezeten
quote:Op maandag 13 december 2021 13:26 schreef AnneX het volgende:
Zwaai vanuit de wachtruimte 🤓anderhalf uur later.
Jeetje mina wat een tijd. Maar hij zit en da's t belangrijkstequote:Op maandag 13 december 2021 13:26 schreef AnneX het volgende:
Drama is het. Ik kon volgende week maar helemaal naar nijverdal of twee dagen later naar Deventer.quote:Op maandag 13 december 2021 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jeetje mina wat een tijd. Maar hij zit en da's t belangrijkste
Volgens mij mag ik morgen gaan bellen voor een afspraak. Maar die ga ik dan wel overdag zetten. Op de locatie kan het ook 's avonds maar dan gaat er zeker geen bus meer terug. En lopen is geen optie (voor mij), 2,5 uur
Dat dus, ik kan alleen maar per OV, da's 12 km vals plat op fietsen langs een donkere laan met heel veel bomen (en te hard rijdende auto's). Of ik moet naar Ede of Elst.quote:Op maandag 13 december 2021 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drama is het. Ik kon volgende week maar helemaal naar nijverdal of twee dagen later naar Deventer.
Zonder auto is dat niet te doen.
Wat een gedoe eigenlijk!quote:Op maandag 13 december 2021 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus, ik kan alleen maar per OV, da's 12 km vals plat op fietsen langs een donkere laan met heel veel bomen (en te hard rijdende auto's). Of ik moet naar Ede of Elst.
Er staat op 500 meter wel een vaccinatiebus, maar da's weer niet voor een booster.
Ja belachelijk allemaal zo slecht geregeld allemaal.quote:Op maandag 13 december 2021 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus, ik kan alleen maar per OV, da's 12 km vals plat op fietsen langs een donkere laan met heel veel bomen (en te hard rijdende auto's). Of ik moet naar Ede of Elst.
Er staat op 500 meter wel een vaccinatiebus, maar da's weer niet voor een booster.
De eerste 2 heb ik in Zevenaar gehad, toen heeft een vriendin mij gereden en dat zal nu ook vast wel lukken. En net nadat ik de afspraken had staan werd er een locatie op nog geen 5 minuten fietsen van mijn huis geopend. Maar da's een tennishal die nu weer in gebruik is als tennishalquote:Op maandag 13 december 2021 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een gedoe eigenlijk!
Je zou toch zeggen dat ze daar wel over na zouden denken![]()
De priklocatie waar ik hier van de zomer heen moest is volgens mij ook niet bereikbaar met OV. Maar die is nu weg.
Hier was er een, die was weer wegquote:Op maandag 13 december 2021 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een gedoe eigenlijk!
Je zou toch zeggen dat ze daar wel over na zouden denken![]()
De priklocatie waar ik hier van de zomer heen moest is volgens mij ook niet bereikbaar met OV. Maar die is nu weg.
Nja het is op zich verder wel logisch dat ze niet het hele jaar open zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier was er een, die was weer weg
Vorige week weer opengegaan en gaat half jan al weer dicht.
Niet te filmen hoe dat werkt.
Ja, dan zijn net de 60+ers geweest denk ik.quote:Op maandag 13 december 2021 14:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja het is op zich verder wel logisch dat ze niet het hele jaar open zijn.
Als de grote bulk geweest is kan je prima af met minder locaties. Maar half januari alweer dicht klinkt dan wel weer wat gek ja!
Hè Hèquote:Op maandag 13 december 2021 13:26 schreef AnneX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dat duurt nog even.quote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef derLudolf het volgende:
Ik moet sowieso nog 2 maand wachten op de booster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |