Niet fijnquote:Op maandag 13 december 2021 12:12 schreef AnneX het volgende: Wat rot dat het lichaam zo’n trauma opslaat hé!
Nou Feest: wij staan Buiten in de rij voor een booster. Wachttijd 1 uur. Blijkbaar kost de administratie veel tijd: 60+ die meds slikken. Brrrr. Kkkkoud.
Ik vond het met een buitenmodel fiets heerlijk. Die staan (stonden?) vlakbij de trap naar het station, met een abo fiets je alles in één keer voorbij en je staat bijna op het spoor waar je afstapt.quote:Op maandag 13 december 2021 11:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Maar dat geklooi in die fietsenstalling daar trekt me nog niet zo aan.
Ik heb sowieso elke week een afspraak met mijn leidinggevende he? En deze zieke dus ook, ik geloof dat ze dat telefonisch hebben voorgezet. Maar misschien vergis ik me wel schromelijk en belden ze veel minder frequent. Ik heb er niet naast gezetenquote:Op maandag 13 december 2021 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En een baas die langdurig zieken elke week belt….
Ah ja, elke week een afspraak.quote:Op maandag 13 december 2021 13:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb sowieso elke week een afspraak met mijn leidinggevende he? En deze zieke dus ook, ik geloof dat ze dat telefonisch hebben voorgezet. Maar misschien vergis ik me wel schromelijk en belden ze veel minder frequent. Ik heb er niet naast gezeten
quote:Op maandag 13 december 2021 13:26 schreef AnneX het volgende:
Zwaai vanuit de wachtruimte 🤓anderhalf uur later.
Jeetje mina wat een tijd. Maar hij zit en da's t belangrijkstequote:Op maandag 13 december 2021 13:26 schreef AnneX het volgende:
Drama is het. Ik kon volgende week maar helemaal naar nijverdal of twee dagen later naar Deventer.quote:Op maandag 13 december 2021 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jeetje mina wat een tijd. Maar hij zit en da's t belangrijkste
Volgens mij mag ik morgen gaan bellen voor een afspraak. Maar die ga ik dan wel overdag zetten. Op de locatie kan het ook 's avonds maar dan gaat er zeker geen bus meer terug. En lopen is geen optie (voor mij), 2,5 uur
Dat dus, ik kan alleen maar per OV, da's 12 km vals plat op fietsen langs een donkere laan met heel veel bomen (en te hard rijdende auto's). Of ik moet naar Ede of Elst.quote:Op maandag 13 december 2021 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drama is het. Ik kon volgende week maar helemaal naar nijverdal of twee dagen later naar Deventer.
Zonder auto is dat niet te doen.
Wat een gedoe eigenlijk!quote:Op maandag 13 december 2021 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus, ik kan alleen maar per OV, da's 12 km vals plat op fietsen langs een donkere laan met heel veel bomen (en te hard rijdende auto's). Of ik moet naar Ede of Elst.
Er staat op 500 meter wel een vaccinatiebus, maar da's weer niet voor een booster.
Ja belachelijk allemaal zo slecht geregeld allemaal.quote:Op maandag 13 december 2021 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus, ik kan alleen maar per OV, da's 12 km vals plat op fietsen langs een donkere laan met heel veel bomen (en te hard rijdende auto's). Of ik moet naar Ede of Elst.
Er staat op 500 meter wel een vaccinatiebus, maar da's weer niet voor een booster.
De eerste 2 heb ik in Zevenaar gehad, toen heeft een vriendin mij gereden en dat zal nu ook vast wel lukken. En net nadat ik de afspraken had staan werd er een locatie op nog geen 5 minuten fietsen van mijn huis geopend. Maar da's een tennishal die nu weer in gebruik is als tennishalquote:Op maandag 13 december 2021 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een gedoe eigenlijk!
Je zou toch zeggen dat ze daar wel over na zouden denken![]()
De priklocatie waar ik hier van de zomer heen moest is volgens mij ook niet bereikbaar met OV. Maar die is nu weg.
Hier was er een, die was weer wegquote:Op maandag 13 december 2021 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een gedoe eigenlijk!
Je zou toch zeggen dat ze daar wel over na zouden denken![]()
De priklocatie waar ik hier van de zomer heen moest is volgens mij ook niet bereikbaar met OV. Maar die is nu weg.
Nja het is op zich verder wel logisch dat ze niet het hele jaar open zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier was er een, die was weer weg
Vorige week weer opengegaan en gaat half jan al weer dicht.
Niet te filmen hoe dat werkt.
Ja, dan zijn net de 60+ers geweest denk ik.quote:Op maandag 13 december 2021 14:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja het is op zich verder wel logisch dat ze niet het hele jaar open zijn.
Als de grote bulk geweest is kan je prima af met minder locaties. Maar half januari alweer dicht klinkt dan wel weer wat gek ja!
Hè Hèquote:Op maandag 13 december 2021 13:26 schreef AnneX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dat duurt nog even.quote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef derLudolf het volgende:
Ik moet sowieso nog 2 maand wachten op de booster
Ik nog zesquote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef derLudolf het volgende:
Ik moet sowieso nog 2 maand wachten op de booster
Ja vraag ik mij ook af, hoe gaat dat? want ik wil gewoon die booster halen wanneer het kan zodat ik geen gezeik heb met die QR straks.quote:Op maandag 13 december 2021 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik nog zes![]()
Is er iemand die dat bijhoudt voor me eigenlijk?
Ik zou er maar niet vanuit gaanquote:Op maandag 13 december 2021 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik nog zes![]()
Dat legt aan je bedrijfsartsquote:Op maandag 13 december 2021 15:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet vanuit gaan
Mij QR is nog niet geupdateted![]()
Hoorde net van een plaatsgenoot die volgende week met haar moeder 40km moet rijden voor de booster. Terwijl vandaag in de stad de locatie is heropend. Nadat ze dat hoorde ging ze er toch een belletje aan wagen om de afspraak opnieuw te plannen.
Wat het de bedrijfsarts met boostershots te maken?quote:
Je bent toch vanuit je werk geprikt?quote:Op maandag 13 december 2021 15:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat het de bedrijfsarts met boostershots te maken?
Half jaar na de laatste toch? Jij bent 15 jaar ouder dan ik dus had je voor mij gevaccineerd kunnen zijn dan? Er is vast een reden heerst dat jij later was?quote:Op maandag 13 december 2021 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik nog zes![]()
Dat wel ja. Drie zorgorganisaties die de handen ineen hebben geslagen. Zo was het in de mail in ieder geval verwoord.quote:Op maandag 13 december 2021 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bent toch vanuit je werk geprikt?
Nee, besmetting stelt boosterprik met zes maanden uit.quote:Op maandag 13 december 2021 15:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Half jaar na de laatste toch? Jij bent 15 jaar ouder dan ik dus had je voor mij gevaccineerd kunnen zijn dan? Er is vast een reden heerst dat jij later was?
Ze hep c'rona hèquote:Op maandag 13 december 2021 15:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Half jaar na de laatste toch? Jij bent 15 jaar ouder dan ik dus had je voor mij gevaccineerd kunnen zijn dan? Er is vast een reden heerst dat jij later was?
Ik bedoelde alleen stukje van jouw QR code.quote:Op maandag 13 december 2021 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat wel ja. Drie zorgorganisaties die de handen ineen hebben geslagen. Zo was het in de mail in ieder geval verwoord.
Maar de bejaarde moeder van mijn plaatsgenoot is prikbaar ivm leeftijd, heeft geen bedrijfsarts meer. Als ze die al ooit gehad heeft, volgens mij heeft het menske alleen maar huis gehouden.
En voor die mensen ging de locatie hier vandaag open.
QR update zal vast ook niet via bedrijfsarts lopen
quote:Op maandag 13 december 2021 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Contact gehad met de GGD. Er gaan wel golfkarretjes van de parkeerplaats naar de priklocatie (da's hooguit 500 meter lopen) maar niet van de bushalte naar de priklocatie (1,5 km lopen).
quote:
Matigquote:Op maandag 13 december 2021 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Contact gehad met de GGD. Er gaan wel golfkarretjes van de parkeerplaats naar de priklocatie (da's hooguit 500 meter lopen) maar niet van de bushalte naar de priklocatie (1,5 km lopen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie- op- een- rij.
Dat zeiden wij ook al deze tijd. J ziet echt veel mensen en ook regelmatig veel te dichtbij. Hij draagt natuurlijk een mondkapje, houdt afstand, logt zo veel mogelijk op afstand in bij klanten. Maar het komt toch ook vaak voor dat hij naast iemand moet zitten om iets uit te leggen.quote:Op maandag 13 december 2021 15:53 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik vind het eigenlijk wel verbazingwekkend dat ik het tot nu toe gedodged heb
quote:Op maandag 13 december 2021 16:05 schreef AnneX het volgende:
En op het kopje van Bloemendaal:Weet je ook ong. welk adres/huis dit is? Dan kan ik er de komende week eens naar toe fietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie- op- een- rij.
quote:Op maandag 13 december 2021 15:54 schreef Molo het volgende:
De boostertaxi, met discobal achterin en kermismuziek
quote:Op maandag 13 december 2021 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, dat sowieso. Maar die moeten natuurlijk ook kunnen op het moment dat ik een afspraak maak. Maar ik heb even op de "luchtfoto" van Papendal gekeken. Er is nog een pad, daar loop je overheen wanneer je naar het sport medisch centrum gaat, en dat loopt bijna tot aan de parkeerplaats van het hotel waar de priklocatie is. Da's 600 meter, en dat moet makkelijk lukken. Alleen moet ik wel vrij vroeg afspreken want die buslijn gaat 1x per uur en niet meer na 17 uur volgens mij.quote:
Geen idee. Kon net lopen. 😉quote:Op maandag 13 december 2021 16:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Weet je ook ong. welk adres/huis dit is? Dan kan ik er de komende week eens naar toe fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Lucky-Strike en dankzij de 1 + 2 niet al te ziek. Gelukkig.
Is de rest van de vragenlijst een beetje gelukt?
Zeker laten weten bij alle instanties. Jij zal echt niet de enige zijn die hier tegen aan loopt.quote:Op maandag 13 december 2021 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar die moeten natuurlijk ook kunnen op het moment dat ik een afspraak maak. Maar ik heb even op de "luchtfoto" van Papendal gekeken. Er is nog een pad, daar loop je overheen wanneer je naar het sport medisch centrum gaat, en dat loopt bijna tot aan de parkeerplaats van het hotel waar de priklocatie is. Da's 600 meter, en dat moet makkelijk lukken. Alleen moet ik wel vrij vroeg afspreken want die buslijn gaat 1x per uur en niet meer na 17 uur volgens mij.
Ik vind het gewoon bloedirritant (en dat heb ik ze ook netjes laten weten) dat ze (en niet alleen de ggd hoor) vanuit gaan dat iedereen een rijbewijs/auto heeft.
Kom nu ook banen tegen waar ik best op zou willen solliciteren, maar ik kan er gewoonweg niet komen. Dan zou je iedere keer een belbus moeten regelen. Snap wel dat OV best duur is, maar ook in een minilandje zo als dit heb je (te vaak) een auto nodig om ergens te komen.
quote:Op maandag 13 december 2021 16:42 schreef AnneX het volgende:
Geen idee. Kon net lopen. 😉
Mijn ouders woonden in bij een mevrouw, in Haarlem.
Oh deze vond ik wel eens terug. Ik ben geboren in Bloemendaal 🤓Je bent in Haarlem geboren (nog net)! Kwam dit tegen als je er in duikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een boek over de kraamkliniek en een wiki! http://nl.wikisage.org/wiki/Beatrix_Kliniek
En: https://hansbecker.nl/
#leuke weetjes
[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 13-12-2021 17:12:37 ]
Ahw dat is matig jaquote:Op maandag 13 december 2021 17:26 schreef gcjoel het volgende:
Wij dachten afgelopen weekend even de perfecte buitenkans gevonden te hebben als nieuwe woning.
Erg klein huis met veeel grond, mag maximaal 10% uitgebouwd worden en niet gesloopt ivm overgangsrecht.
Wij dachten dus dat het daarmee voor minder mensen aantrekkelijk zou zijn. Dus sowieso snel bezichtiging geregeld (altijd eerst doen, dan pas nadenken)
Nog even goed gekeken, ligt het echt tussen een snelweg en 2 mega bedrijven in![]()
Ok laat die bezichtiging maar zitten
👍🏼quote:Op maandag 13 december 2021 17:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Je bent in Haarlem geboren (nog net)! Kwam dit tegen als je er in duikt.
Er is een boek over de kraamkliniek en een wiki! http://nl.wikisage.org/wiki/Beatrix_Kliniek
En: https://hansbecker.nl/
#leuke weetjes
Langzamerhand zijn opknappers weer in trek.quote:Op maandag 13 december 2021 17:26 schreef gcjoel het volgende:
Wij dachten afgelopen weekend even de perfecte buitenkans gevonden te hebben als nieuwe woning.
Erg klein huis met veeel grond, mag maximaal 10% uitgebouwd worden en niet gesloopt ivm overgangsrecht.
Wij dachten dus dat het daarmee voor minder mensen aantrekkelijk zou zijn. Dus sowieso snel bezichtiging geregeld (altijd eerst doen, dan pas nadenken)
Nog even goed gekeken, ligt het echt tussen een snelweg en 2 mega bedrijven in![]()
Oh, maar dat interesseert niemandquote:Op maandag 13 december 2021 16:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Zeker laten weten bij alle instanties. Jij zal echt niet de enige zijn die hier tegen aan loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22% de laatste keer, las ik van de week op de vvd, dus Rutte.quote:Op maandag 13 december 2021 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, maar dat interesseert niemand. Dit is een gaaf land! Voor wie rijk en zelfredzaam is.
Stem Rutte! En dat doet men dan ook massaal.
De mensen die Rutte hebben gekozen kregen geen toeslagen en vinden dat waarschijnlijk allemaal toch profiteurs. En hebben ook geen moeite met het klakkeloos rondstrooien van leugens of het continu hebben van geheugenproblemen.quote:Op maandag 13 december 2021 17:48 schreef AnneX het volgende:
22% de laatste keer, las ik van de week op de vvd, dus Rutte.![]()
En dan een jaar later vrijwel dezelfde poppetjes instellen, die het gierend uit de hand laten lopen.
quote:Op maandag 13 december 2021 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen stukje van jouw QR code.
Je bedrijfsarts moet die informatie naar het RIVM sturen, tbv je QR code.
Dat gaat nog niet goed met sturen, dus kunnen zorgmedewerkers doorgaans nog geen QR code voor specifiek die booster aanmaken
Dat zou fijn zijn! Als dat maar niet eind januari wordt voor ze starten…quote:Op maandag 13 december 2021 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Na mijn boze reactie kreeg ik van een teamleider GGD antwoord![]()
Ik moet contact opnemen met de huisarts want waarschijnlijk gaan de huisartsen vanaf januari ook zelf prikken.
Daarom maak ik in ieder geval een gewone afspraak, en dan rondvragen of iemand me kan brengen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn! Als dat maar niet eind januari wordt voor ze starten…
Las net een heel stuk in de Groene over nog meer misselijke manieren van de belastingdienst (uieraard het CAF) om mensen te naaien. Je mond valt open.quote:Op maandag 13 december 2021 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mensen die Rutte hebben gekozen kregen geen toeslagen en vinden dat waarschijnlijk allemaal toch profiteurs. En hebben ook geen moeite met het klakkeloos rondstrooien van leugens of het continu hebben van geheugenproblemen.
@:Blues ik snap wel dat je nu heel erg alert bent op alles in je buik. Nu maar hopen dat het snel over is en gewoon van die hamburger was. Anders morgen even ha bellen met uitleg dat je er nerveus van wordt omdat buik?
quote:Op maandag 13 december 2021 17:40 schreef sigme het volgende:
Oh, maar dat interesseert niemand. Dit is een gaaf land! Voor wie rijk en zelfredzaam is.
Stem Rutte! En dat doet men dan ook massaal.
Dat zou fijn zijn. We moeten snel snel maar kunnen niet snel terechtquote:Op maandag 13 december 2021 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moet contact opnemen met de huisarts want waarschijnlijk gaan de huisartsen vanaf januari ook zelf prikken.
Of mensen die niet willen dat D66 de grootste is en zo meewerken aan een coalitie met waarschijnlijk Groen Links, nee bedankt.quote:Op maandag 13 december 2021 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mensen die Rutte hebben gekozen kregen geen toeslagen en vinden dat waarschijnlijk allemaal toch profiteurs. En hebben ook geen moeite met het klakkeloos rondstrooien van leugens of het continu hebben van geheugenproblemen.
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 13 december 2021 17:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw dat is matig ja![]()
Wij gaan morgen nog bij een huis kijken, maar ik voel de liefde nog niet. Dus ik ben wel benieuwd of het in het echt toch wel aantrekkelijker is. Kijken kan nooit kwaad gelukkig.![]()
Zou de Fok!wet ook hier toepasbaar zijn? Dat ik hier iets kan zeggen zodat morgen ons bod op het andere leuke huisje geaccepteerd wordt?
Het begon voor dat rutte mp werd, hij was toen nl de staatssecretaris die het heeft opgezet, en daar zijn ze op doorgegaan. Lees dit stuk maar eens https://www.groene.nl/art(...)l&utm_source=twitterquote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of mensen die niet willen dat D66 de grootste is en zo meewerken aan een coalitie met waarschijnlijk Groen Links, nee bedankt.
Misstanden bij Belastingdienst zijn al van voor Rutte hoor. Buurman is al jaren met pensioen, volgens mij wel al voor dat Rutte I werd geïnstalleerd en die heeft wel eens verteld dat bijvoorbeeld etnisch profileren niet onbekend voor kwam.
Vanuit de politiek werd min of meer gezegd "ja jullie hebben hier een hele dure controle afdelingen zitten, zorg maar dat jullie jezelf terugverdienen".
Ga gewoon even kijken joh. M'n oom en tante hebben een huis gekocht aan de rand van een glastuinbouwgebied, daar merk je echt niets van. Vanuit de woonkamer mooi uitzicht over velden en weiden. Dat zou je niet verwachten als je er langs rijdt, dan heb je alleen oog voor kassen en bedrijfsgebouwen.quote:Op maandag 13 december 2021 17:26 schreef gcjoel het volgende:
Ik zou er niet op wachten als ik jou wasquote:Op maandag 13 december 2021 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Alle mensen die op Rutte hebben gestemd ja?quote:Op maandag 13 december 2021 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
@:Blues ik snap wel dat je nu heel erg alert bent op alles in je buik. Nu maar hopen dat het snel over is en gewoon van die hamburger was. Anders morgen even ha bellen met uitleg dat je er nerveus van wordt omdat buik?
Iets met 'zorgvuldig'quote:
Nopequote:Op maandag 13 december 2021 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Iets met 'zorgvuldig'![]()
Om moe van te worden. Gelukkig had jij geen reizen naar boostereisende landen gepland toch?![]()
quote:Op maandag 13 december 2021 18:48 schreef Molo het volgende:
Alle mensen die op Rutte hebben gestemd ja?
Ja nee, hier durf ik het echt niet aan.quote:Op maandag 13 december 2021 18:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ga gewoon even kijken joh. M'n oom en tante hebben een huis gekocht aan de rand van een glastuinbouwgebied, daar merk je echt niets van. Vanuit de woonkamer mooi uitzicht over velden en weiden. Dat zou je niet verwachten als je er langs rijdt, dan heb je alleen oog voor kassen en bedrijfsgebouwen.
Ok dus blijkbaar op volgorde dus je kan niet zelf je arm onder de arm nemen en je melden bij een dienstdoende prikker. HOE weet ik dan dat ik WEL kan opdraven/afspraak maken/opgeroepen wordt/huisbezoek krijg (want wat? watwatwat?)quote:Vanaf januari 2022 kunnen mensen die jonger zijn dan 60 jaar een boostervaccinatie halen in de 7e maand na de laatste vaccinatie of recente coronabesmetting. Dit gaat van oud naar jong (tot 18 jaar).
Jah? Per.. brief? sms? twitter? nos-journaal?quote:
Uitvoering boostervaccinatie
Mensen van 18 tot 60
Mensen van 18 tot 60 jaar worden daarom vanaf januari 2022 van oud naar jong uitgenodigd voor de boostervaccinatie. Zoveel mogelijk in de 7e maand na de laatste vaccinatie of recente coronabesmetting.
Dit kan in de toekomst veranderen? Hoebedoelu? Dat van die Fransen is toekomst ja, per 15 januari voor 65-minners, maar dat vindt onze rijksoverheid niet van toepassing ofzo?quote:Boostervaccinatie en coronabewijs
Als u een boostervaccinatie krijgt blijft uw coronabewijs geldig. Dat is ook zo als u geen boostervaccinatie krijgt. Zowel voor uw coronabewijs voor reizen binnen Europa (DCC) als uw coronatoegangsbewijs voor toegang tot activiteiten in Nederland. Dit kan in de toekomst veranderen.
Kan ik 'm dan ook IN januari halen of moet ik wachten op een utinodiging waarvan ik niet weet hoe die mij gaat bereiken? En euh.. december 2022 is ook "vanaf januari", de "vanaf"-datum is weinig interessant - per wanneer kan ik UITERLIJK me melden voor een prik?quote:Vanaf januari kan iedereen een boosterprik halen in de 7e maand na vaccinatie of meest recente coronabesmetting. Als alle lidstaten zich houden aan de voorstelde reisregels dan betekent dit dat het merendeel van de mensen op tijd een booster kan krijgen om te kunnen reizen op basis van een vaccinatiebewijs.
Die groepen voorrang geven kost teveel tijd. Dus dat snap ik wel.quote:Op maandag 13 december 2021 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor 60+ (tot nu toe) krijg je een brief met een telefoonnummer. Maar het kan ook online. Op diverse online platforms kondigen ze dat aan, RIVM, FB, Twitter etc. Vandaag konden 1957, 1958 en 1959 bellen, Ga er vanuit dat morgen in ieder geval 69 en 61 aan de beurt zijn.
Maar ze willen dit ook weer gaan veranderen, maar hoe, geen idee. Kennis van mij die midden 50 is en in de zorg werkt krijgt m nog niet, terwijl ze in het voorjaar eerder aan de beurt was omdat ze in de zorg werkt. Schiet mij (en haar) maar lek
Oh heerlijk! Goed planquote:Op maandag 13 december 2021 19:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nope![]()
Ten minste… vaag plan om in mei naarNoorwegen
te gaan met de auto.
Maar dat zien we dan wel weer
Ik zou lekker even naar Duitsland rijden vanuit jou gezien en dan een booster pakken.quote:Op maandag 13 december 2021 19:23 schreef sigme het volgende:
Ik ban vast te dom om te poepen, maar ik begrijp dus werkelijk geen reet van deze informatie:
https://www.rijksoverheid(...)ie/boostervaccinatie
Wat wil ik weten? Nou, ik wil weten hoe en wanneer liefste & ik een booster kunnen halen. We zijn jonger dan 60
[..]
Ok dus blijkbaar op volgorde dus je kan niet zelf je arm onder de arm nemen en je melden bij een dienstdoende prikker. HOE weet ik dan dat ik WEL kan opdraven/afspraak maken/opgeroepen wordt/huisbezoek krijg (want wat? watwatwat?)
Oh gelukkig, er komt nog een hoofdstukje met hoofdstukjes.
[..]
Jah? Per.. brief? sms? twitter? nos-journaal?
En dan denken jullie misschien dat ik debiel ben (er is ook een hoofdstukje voor downies, maar nee, dat ben ik niet), maar ik weet ook werkelijk niet hoe de 60+ers nu hun uitnodiging voor booster krijgen. Ik hoop zij wel... maar ...: Eén op de zes niet-gevaccineerden wacht op een uitnodiging voor coronavaccinatie of denkt dat deze ten koste gaat van hun eigen risico, blijkt uit het Lifelines Corona-onderzoek onder ruim 23.000 deelnemers die half oktober gevraagd werd naar de coronavaccinatie. (bron: https://www.lifelines.nl/(...)en-risico-zorgkosten)
Ok, ik mot die booster omdat Frankrjk ongeboosterden doorreis verbiedt en ik wil naar Spanje. Dus het gaat me om de QR. Daar is ook een stukkie over op die rijksoverheidpagina.
[..]
Dit kan in de toekomst veranderen? Hoebedoelu? Dat van die Fransen is toekomst ja, per 15 januari voor 65-minners, maar dat vindt onze rijksoverheid niet van toepassing ofzo?
[..]
Kan ik 'm dan ook IN januari halen of moet ik wachten op een utinodiging waarvan ik niet weet hoe die mij gaat bereiken? En euh.. december 2022 is ook "vanaf januari", de "vanaf"-datum is weinig interessant - per wanneer kan ik UITERLIJK me melden voor een prik?
Hoe kom ik in D aan een booster dan?quote:Op maandag 13 december 2021 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou lekker even naar Duitsland rijden vanuit jou gezien en dan een booster pakken.
Die laten bijschrijven in je QR code en je zit goed![]()
Duurt nog wel even in Nederland voor de jonkies
Die is dan weer lastig in je qr app te krijgen schijnt. Je kan wel de Duitse app nemen en daar je oude en de booster in laten zettenquote:Op maandag 13 december 2021 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou lekker even naar Duitsland rijden vanuit jou gezien en dan een booster pakken.
Die laten bijschrijven in je QR code en je zit goed![]()
Duurt nog wel even in Nederland voor de jonkies
Gewoon binnenlopenquote:Op maandag 13 december 2021 19:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe kom ik in D aan een booster dan?
Die zeven maanden zijn eind december op, voor mijn liefste.quote:Op maandag 13 december 2021 19:30 schreef gcjoel het volgende:
@:sigme het meeste weet ik ook niet hoor maar Frankrijk houdt wel ook de 7 maanden na je laatste vaccinatie aan voor het verplichten van je booster. Dus wat dat betreft zou je op schema moeten kunnen blijven.
Jup, vaders las het gisteren van '56 op teletekst, half uur later had ie een afspraak, precies een half jaar en één dag na z'n tweede prikquote:Op maandag 13 december 2021 19:29 schreef Lienekien het volgende:
Net als nu de berichten in de gaten houden wanneer je aan de beurt bent om online je afspraak te maken. Daar hoef je dan de brief niet voor af te wachten.
Wat moet je meenemen om de oude daar in te krijgen? En kan je dan met je Nederlandse DigId inloggen in de Duitse app? Of hoef je voor de Duitse app je identiteit niet te bewijzen?quote:Op maandag 13 december 2021 19:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die is dan weer lastig in je qr app te krijgen schijnt. Je kan wel de Duitse app nemen en daar je oude en de booster in laten zetten
"Interessante materie! Nemen we mee naar achteren"quote:Op maandag 13 december 2021 19:36 schreef sigme het volgende:
Laiverds, ik hoef geen antwoord. Ik wil dat de rijksoverheid fatsoenlijke informatie biedt aan de burgers.
Wel zorgvuldig binnenlopen dan hèquote:
Oh, maar je dacht toch niet dat ik dit ook aan de overheid stuurquote:Op maandag 13 december 2021 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
"Interessante materie! Nemen we mee naar achteren"
Met vriendelijke groet
-de overheid-
Wordt niks mee gedaan joh, puinbakkenbeleid met die dagkoersen en gekut overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |