Omdat niet iedereen zo nieuwsgierig is als jij dat ze zulk soort dingen gaan uitzoekenquote:Op maandag 13 december 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Hoe kan je dit nou niet weten
Mbo'ers hebben vaak geen idee hebben wat er financieel mogelijk is. Een kwart van hen zegt bijvoorbeeld niet te weten wat een zorgtoeslag is (een tegemoetkoming in de zorgkosten voor mensen met een lager inkomen). Ook weet één op de vijf mbo'ers met of zonder bijbaan niet dat je door belastingaangifte te doen geld terug kan krijgen.
https://nos.nl/artikel/24(...)anciele-onwetendheid
Ouders hebben die dat ook niet wetenquote:Op maandag 13 december 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Mbo'ers hebben vaak geen idee hebben wat er financieel mogelijk is. Een kwart van hen zegt bijvoorbeeld niet te weten wat een zorgtoeslag is (een tegemoetkoming in de zorgkosten voor mensen met een lager inkomen). Ook weet één op de vijf mbo'ers met of zonder bijbaan niet dat je door belastingaangifte te doen geld terug kan krijgen.
ja dat is ook irritant.quote:Op maandag 13 december 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, de bakkers kunnen er soms ook wat van.
1 theelepel van dit, een afgestreken eetlepel van dat, een mespuntje van zus en snufje van zo
ja dat is waar.quote:Op maandag 13 december 2021 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Maar voor een paar euro ben ik van de hoofdpijn af.
Ja maar ze hebben dan ook geen ouders die ze dat vertellen dus die weten het dan ook niet?quote:Op maandag 13 december 2021 12:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zo nieuwsgierig is als jij dat ze zulk soort dingen gaan uitzoeken
Niet bij stilstaan, er niet op gewezen worden door ouders omdat die het zelf niet weten, de communicatie van de overheid niet zo goed snappen...quote:Op maandag 13 december 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Das bizar toch...quote:Op maandag 13 december 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ouders hebben die dat ook niet weten
Misschien hebben die ouders geen inkomen, maar een uitkeringquote:
Beetje vreemd, is dat normaal in Brabant ?quote:
Niet perse, ik denk dat je een hoop mensen wat overschat.quote:
Ze haten me allemaal.quote:Op maandag 13 december 2021 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, ik vind dat verschil zo leuk, de ene doet een moord voor een knuffel en de ander wenst je dood.
ja in een uitkering heb je ook recht op zorgtoeslagquote:Op maandag 13 december 2021 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien hebben die ouders geen inkomen, maar een uitkering
Geen idee ?
Dat zou zou wel erg zijn danquote:Op maandag 13 december 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse, ik denk dat je een hoop mensen wat overschat.
Terecht.quote:Op maandag 13 december 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
zie nu dat een collega die een maand op vakantie gaat daarvoor ook helemaal de groepsapp verlaat
Misschien de taal niet goed machtig zijn en een gebrek aan nieuwsgierigheid / leergierigheidquote:Op maandag 13 december 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in een uitkering heb je ook recht op zorgtoeslag
mensen moeten wat nieuwsgieriger zijn hoor :p
Hier dansen we de pierlala en vreten we woarstenbroaikes.quote:Op maandag 13 december 2021 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje vreemd, is dat normaal in Brabant ?
genoeg mensen die brieven van de overheid enz gewoon niet lezenquote:Op maandag 13 december 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse, ik denk dat je een hoop mensen wat overschat.
voor jou toch lastig als je ff je groente moet spoelenquote:Op maandag 13 december 2021 12:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook meer van het koken
Denk dan eerder dat de ouders 1e generatie zijn en gewoon simpelweg niet op de hoogte zijn van zulk soort regelingen.quote:Op maandag 13 december 2021 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien de taal niet goed machtig zijn en een gebrek aan nieuwsgierigheid / leergierigheid
Juist supermakkelijk, kan vanaf 2 kantenquote:Op maandag 13 december 2021 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor jou toch lastig als je ff je groente moet spoelen
Onder bewind staan...quote:Op maandag 13 december 2021 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien de taal niet goed machtig zijn en een gebrek aan nieuwsgierigheid / leergierigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |