Nee, eerder van Hitler en Stalinquote:Op maandag 13 december 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he.
alleen psychopaten en sociopaten mixen dat.
zou me echt niks verbazen als munt in chocolade een uitvinding van dahmer geweest is
zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 13 december 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eerder van Hitler en Stalin
After eightquote:Op maandag 13 december 2021 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
After eight![]()
After eight -ijs![]()
![]()
Je bent een psychopaat en sociopaat, tegelijkertijdquote:
Maizenaquote:
Groot gelijk, lekker rustig.quote:Op maandag 13 december 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
zie nu dat een collega die een maand op vakantie gaat daarvoor ook helemaal de groepsapp verlaat
Duidelijke hintquote:Op maandag 13 december 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
zie nu dat een collega die een maand op vakantie gaat daarvoor ook helemaal de groepsapp verlaat
Ik heb zo'n setje van Ikea, ideaal bij recepten waarbij ze cups gebruiken.quote:
cups is zo irritant. gebruik gewoon het metrische systeem stomme amerikanenquote:Op maandag 13 december 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n setje van Ikea, ideaal bij recepten waarbij ze cups gebruiken.
Ik gebruik gewoon de losse pols, gelukkig bak ik geen taarten die zo autistisch moeten worden afgewogenquote:Op maandag 13 december 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n setje van Ikea, ideaal bij recepten waarbij ze cups gebruiken.
nou, de bakkers kunnen er soms ook wat van.quote:Op maandag 13 december 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
cups is zo irritant. gebruik gewoon het metrische systeem stomme amerikanen
Jep. Maar voor een paar euro ben ik van de hoofdpijn af.quote:Op maandag 13 december 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
cups is zo irritant. gebruik gewoon het metrische systeem stomme amerikanen
Dat snufje zout is in kookprogramma's ook altijd zo leuk, dan flikkeren ze er genoeg bij om een poolkap te laten smeltenquote:Op maandag 13 december 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, de bakkers kunnen er soms ook wat van.
1 theelepel van dit, een afgestreken eetlepel van dat, een mespuntje van zus en snufje van zo
Koken is met zwierigheid en een dansje bij het fornuis, bakken is afwegen en meten.quote:Op maandag 13 december 2021 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de losse pols, gelukkig bak ik geen taarten die zo autistisch moeten worden afgewogen
Accurate, accurate.quote:Op maandag 13 december 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken is met zwierigheid en een dansje bij het fornuis, bakken is afwegen en meten.
Daarom ben ik ook meer van het kokenquote:Op maandag 13 december 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken is met zwierigheid en een dansje bij het fornuis, bakken is afwegen en meten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |