ik ben het hier niet mee eensquote:
Dudie Babe bedoel jequote:Op maandag 13 december 2021 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier had ik een afspraak met goudvis
jij geen kater van gisteren?quote:
Nou, een aantal biertjes nav de overwinning van Max.quote:Op maandag 13 december 2021 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik een kater hebben![]()
ik denk dat Woudje wel een houten hoofd heeftquote:Op maandag 13 december 2021 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik een kater hebben![]()
jij snapt hetquote:Op maandag 13 december 2021 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een aantal biertjes nav de overwinning van Max.
euhhhhhhh hier bolk je nietquote:
Ik krijg alleen een kater van mijn slaapritme vertyfenquote:Op maandag 13 december 2021 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een aantal biertjes nav de overwinning van Max.
nog steeds?quote:Op maandag 13 december 2021 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een kater van mijn slaapritme vertyfen
Als ik er op mijn 20e al totaal niet tegen kan, dan zal dat op mijn 25e niet veel beter zijnquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik er op mijn 20e al totaal niet tegen kan, dan zal dat op mijn 25e niet veel beter zijn
Ik heb geen kater zei ik netquote:Op maandag 13 december 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
waarom doe je het dan @:Nattekat?
school/werk?
nee dat begreep ikquote:
Tijdens het uitgaan.quote:Op maandag 13 december 2021 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat begreep ik
maar waarom/wanneer vertyf je dan je slaapritme
aaah zoooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |