Misschien moeten we ze dat even duidelijk maken danquote:Op maandag 13 december 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
doen ze gemeen Dudje?
ze weten denk ik niet dat jij hier hoofd mod bent als Deis op vakantie is
quote:Op maandag 13 december 2021 10:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke. Je weet dat vrouwen over het algemeen op Bad boys vallen? En ze ervoor kan zorgen dat je straks 1 vinger minder hebt.
quote:Op maandag 13 december 2021 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze dat even duidelijk maken dan
Gooi ik zo het hele topic op slot. Verwijder alle posts. Notes hier en daar.quote:
ik zou graag een PoNo willenquote:Op maandag 13 december 2021 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gooi ik zo het hele topic op slot. Verwijder alle posts. Notes hier en daar.
Helemaal los!
OMG ik heb het beest in je wakker gemaakt, geen houden meer aan nu.quote:Op maandag 13 december 2021 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gooi ik zo het hele topic op slot. Verwijder alle posts. Notes hier en daar.
Helemaal los!
Beter maken ze je mod.quote:Op maandag 13 december 2021 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou graag een PoNo willen
als je dan toch bezig bent![]()
![]()
Ja, ook.quote:Op maandag 13 december 2021 10:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerst mij Admin maken. Wel zo eerlijk.
quote:Op maandag 13 december 2021 10:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
OMG ik heb het beest in je wakker gemaakt, geen houden meer aan nu.
Superquote:Op maandag 13 december 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
precies
of hij is de hele stad aan het leegkopen
alle cadeautjes voor ons kopen
ik ben het hier niet mee eensquote:
Dudie Babe bedoel jequote:Op maandag 13 december 2021 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier had ik een afspraak met goudvis
Nou, een aantal biertjes nav de overwinning van Max.quote:Op maandag 13 december 2021 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik een kater hebben![]()
ik denk dat Woudje wel een houten hoofd heeftquote:Op maandag 13 december 2021 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik een kater hebben![]()
jij snapt hetquote:Op maandag 13 december 2021 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een aantal biertjes nav de overwinning van Max.
euhhhhhhh hier bolk je nietquote:
Ik krijg alleen een kater van mijn slaapritme vertyfenquote:Op maandag 13 december 2021 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een aantal biertjes nav de overwinning van Max.
nog steeds?quote:Op maandag 13 december 2021 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een kater van mijn slaapritme vertyfen
Als ik er op mijn 20e al totaal niet tegen kan, dan zal dat op mijn 25e niet veel beter zijnquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik er op mijn 20e al totaal niet tegen kan, dan zal dat op mijn 25e niet veel beter zijn
Ik heb geen kater zei ik netquote:Op maandag 13 december 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
waarom doe je het dan @:Nattekat?
school/werk?
nee dat begreep ikquote:
Tijdens het uitgaan.quote:Op maandag 13 december 2021 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat begreep ik
maar waarom/wanneer vertyf je dan je slaapritme
aaah zoooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |