Hoi duudjequote:Op maandag 13 december 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje kort. Wel in 1 keer door voor de verandering
[..]
Hoi maanlicht
Hallo murpjequote:
Beetje kort wel doorgeslapen voor de verandering.quote:
Straks. Eerst sportschoolquote:
Kort geslapen hoezo?quote:Op maandag 13 december 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo murpje
[..]
Beetje kort wel doorgeslapen voor de verandering.
Voelt wel een beetje als deja vu deze vraag
Ik niet hoor, tis dan ook een echte binnenkat. Af en toe is de balkondeur open en kan ze naar buiten maar verder niks. (tussen beide buren en mij zit een door mij geplaatste rooster wat prima werkt)quote:Op maandag 13 december 2021 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie houdt trouwens hun kat buiten 's nachts?![]()
Omdat ik al voor 6 wakker was en rond 00.00 ging slapen.quote:Op maandag 13 december 2021 09:30 schreef murp het volgende:
[..]
Kort geslapen hoezo?
Ik was ook even om half 6 wakker, geen idee waarom
Hier is het oppassen met die katten, als je even het schuurtje openlaat en niet oplet kan er zo een kat binnen zitten.quote:Op maandag 13 december 2021 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik niet hoor, tis dan ook een echte binnenkat. Af en toe is de balkondeur open en kan ze naar buiten maar verder niks. (tussen beide buren en mij zit een door mij geplaatste rooster wat prima werkt)
Heb er verhalen over gehoord ja. Heb toen ik ergens anders woonde ook wel eens een brief gehad met het verzoek goed te kijken of er toevallig een kat in de schuur zat. Maar aangezien ik zelf al katten had heb ik dat al een soort van aangeleerd.quote:Op maandag 13 december 2021 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier is het oppassen met die katten, als je even het schuurtje openlaat en niet oplet kan er zo een kat binnen zitten.
Ik houd altijd zoveel mogelijk de deuren dicht maar altijd even een check of er een kat binnen zit voor ik de schuurdeur weer dicht doe en op slot. Stel je voor dat je zo'n beestje per ongeluk opsluit.
Hey babequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |