quote:Op zondag 12 december 2021 16:40 schreef Moonlight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor mama en mij ❤
Smakelijk pozza iten voor m00n en m00nmamaquote:Op zondag 12 december 2021 16:40 schreef Moonlight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor mama en mij ❤
Aaaawh poepiequote:Op zondag 12 december 2021 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Smakelijk pozza iten voor m00n en m00nmama![]()
sneuneuzenquote:Op zondag 12 december 2021 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
nou protest is aangetekend door mercedes
Eigenlijk had heel lief moeten vragen.. maar vooruit je mag hem ook wel gebruikenquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2021 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet toch dat het altijd banaal moet zijn bij mij?
Lekker smikkelenquote:Op zondag 12 december 2021 16:40 schreef Moonlight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor mama en mij ❤
Deze vrouwquote:Op zondag 12 december 2021 16:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eigenlijk had heel lief moeten vragen.. maar vooruit je mag hem ook wel gebruiken![]()
geloof niks dat ze hier echt wat mee doenquote:Op zondag 12 december 2021 16:56 schreef JochemSjakie het volgende:
@:greysbones straks gaat Connelly weer huilen
Onderschat de haat van Connelly naar Max nietquote:Op zondag 12 december 2021 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof niks dat ze hier echt wat mee doen
voor de vorm ff melden
Kan mij hij is niet alleenquote:Op zondag 12 december 2021 16:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Onderschat de haat van Connelly naar Max niet
quote:Op zondag 12 december 2021 16:56 schreef JochemSjakie het volgende:
@:greysbones straks gaat Connelly weer huilen
Nee johquote:Op zondag 12 december 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja ik dacht al, had dat Bijbelgerook het topic om zeep geholpen of zo?
Wat is dat?quote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik heb hier gefrituurde kip gegeten, en mevrouw ToT dit:
[ afbeelding ]
Crispy pata vind ik echt ranzig, maar zoals zij het klaar maakt is het nog wel te doen.quote:
Moet je ze hebben zien rijden om hier een mening over te mogen hebben?quote:
Nee, veel te hard geredenquote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef Schakeltopia het volgende:
kluivert had toch met z'n zatte kop iemand aangereden?
Weinig smaak of zit er niet veel vlees aan zo'n pootquote:Op zondag 12 december 2021 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Crispy pata vind ik echt ranzig, maar zoals zij het klaar maakt is het nog wel te doen.
Toch niet helemaal mijn smaak.
1995 alweer wowquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, veel te hard gereden
https://www.trouw.nl/nieu(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Het is 70% bot, 20% vet, 5% vlees en 5% vel.quote:Op zondag 12 december 2021 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weinig smaak of zit er niet veel vlees aan zo'n poot
Later ook nog een keer meen ik. Op een scooter ofzo?quote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, veel te hard gereden
https://www.trouw.nl/nieu(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Oh ik sla dan wel overquote:Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is 70% bot, 20% vet, 5% vlees en 5% vel.
Weet ik niet ....quote:Op zondag 12 december 2021 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Later ook nog een keer meen ik. Op een scooter ofzo?
Zal wel niet dan...hij is ooit wel beschuldigd van groepsverkrachting. Ook zo'n rare zaak was dat.quote:
En 79.quote:
Misschien is Patrick zelf ziedend gewordenquote:Op zondag 12 december 2021 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zullen wel weer wat sneeuwvlokjes geklaagd hebben.
Die zat ik net te lezen toen die verdween, rare actie.quote:
Nope.quote:Op zondag 12 december 2021 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
kan er niet wakker van liggen als ik heel eerlijk ben
Ik lig daar sowieso niet wakker vanquote:Op zondag 12 december 2021 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
kan er niet wakker van liggen als ik heel eerlijk ben
Ik ook niet maar wel een beetje rare actie.quote:
Kan zijn dat Viva-lezeressen in katzwijm zouden vallen van dat soort taalgebruik?quote:Op zondag 12 december 2021 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet maar wel een beetje rare actie.
Ik was wel benieuwdquote:Op zondag 12 december 2021 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan zijn dat Viva-lezeressen in katzwijm zouden vallen van dat soort taalgebruik?
Mijn post is ook verwijderd, die over dat andere kerstliedje.
2 weekjes nogquote:Op zondag 12 december 2021 18:13 schreef ToT het volgende:
Maar goed, het is dan ook al weer bijna kerst he!
Tuurlijk..quote:Op zondag 12 december 2021 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Is het al tijd voor kerstmuziek?
Volgens die reclame van bol.com wel!quote:Op zondag 12 december 2021 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Is het al tijd voor kerstmuziek?
Opbokken met bol, kutwinkel.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opbokken met bol, kutwinkel.
Kweetniet, waar ging het over?quote:Op zondag 12 december 2021 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet maar wel een beetje rare actie.
Geen probleem idd.quote:Op zondag 12 december 2021 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf bijna alleen goede ervaringen mee gehad.
Als er problemen zijn, is het vooral door een partnerbedrijf waar je dan iets koopt, of de koerier die het bezorgt.
Ikke niet, 1x een bestelling gedaan en een jaar ellende gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf bijna alleen goede ervaringen mee gehad.
Als er problemen zijn, is het vooral door een partnerbedrijf waar je dan iets koopt, of de koerier die het bezorgt.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ikke niet, 1x een bestelling gedaan en een jaar ellende gehad.
Dan wel logisch dat je er niks meer besteldquote:Op zondag 12 december 2021 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ikke niet, 1x een bestelling gedaan en een jaar ellende gehad.
Doe er wat aan.quote:
Wat een...quote:
Ik heb wat gemist denk ik.quote:
Ik zei twee keer wat tegen jouquote:
Maar je weet toch al dat ik van je hou, of was dat het niet.quote:Op zondag 12 december 2021 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zei twee keer wat tegen jougeen reactie
Ik ook en nog steeds, krijg ook vaak trek tegen die tijdquote:Op zondag 12 december 2021 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja precies. Van huis uit eigenlijk wel vroeg
Nee dat was t niet, want dat weet ik welquote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar je weet toch al dat ik van je hou, of was dat het niet.
Idd, ik ben meestal rond half zes thuis...quote:Op zondag 12 december 2021 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook en nog steeds, krijg ook vaak trek tegen die tijd
Maar als je tot 18:00 werkt. Kan je ook niet eerder eten
Ik heb nog geen idee.quote:
quote:
Er is pas 1 protest afgewezen he. De belangrijkste moet nog een beslissing over volgen. Dus het is nog allerminst zeker.quote:
Jammer,ik mag Sander doorgaans wel.quote:
Beetje in de war denk ik.quote:Op zondag 12 december 2021 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer,ik mag Sander doorgaans wel.
Denk het,hij is zelf ook niet vies van wat centjes te verdienen met zijn pandjes.quote:
quote:
Tsjaa.quote:Op zondag 12 december 2021 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het,hij is zelf ook niet vies van wat centjes te verdienen met zijn pandjes.
Hey Moonlight.quote:
Goed weekend gehad?quote:
Mevrouw liefbaarquote:
Ja heel goedquote:
Een beetje saai maar ik heb het weer overleeft.quote:Op zondag 12 december 2021 19:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mevrouw liefbaar
[..]
Ja heel goedLekker gewandeld, mn dingetjes gedaan. Hoe was jou weekend?
Oh dat klinkt zwaarquote:Op zondag 12 december 2021 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje saai maar ik heb het weer overleeft.
Valt wel mee hoor anders had ik je wel om hulp gevraagd.quote:
Aawh ik zou je heel graag helpenquote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor anders had ik je wel om hulp gevraagd.
Gaan we ook undercover kijken?quote:
Dat weet ik.quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aawh ik zou je heel graag helpen
Komt dat nog op tv ofzo of moet ik het via netflix kijken want de aflevering staat er nog niet opquote:
Daar moet op gedronken worden.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden.
hij komt volgens mij pas op netflix als hij bij de belg op tv is geweest vanavond. dus rond uurtje of 10 denk ik zoiets?quote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Komt dat nog op tv ofzo of moet ik het via netflix kijken want de aflevering staat er nog niet op
quote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
M'n laptop heeft Windows nog sneller herinstalleren dan ik mijn twee blikjes heb weggeklapt
Dan pasquote:Op zondag 12 december 2021 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij komt volgens mij pas op netflix als hij bij de belg op tv is geweest vanavond. dus rond uurtje of 10 denk ik zoiets?
Je lappie is nog sneller dan Max.quote:Op zondag 12 december 2021 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
M'n laptop heeft Windows nog sneller herinstalleren dan ik mijn twee blikjes heb weggeklapt
Hmmm ,nog niet.quote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Komt dat nog op tv ofzo of moet ik het via netflix kijken want de aflevering staat er nog niet op
ja mooi spulquote:Op zondag 12 december 2021 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
Een op papier lagere klasse processor die sneller is dan middenklasse![]()
Ryzen 3 4300u
Blijkbaar heb er niet echt verstand vanquote:
soort ideapad. alleen noemen ze hem de yoga slim 7 in europaquote:
Die robot.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soort ideapad. alleen noemen ze hem de yoga slim 7 in europa
[ afbeelding ]
alleen dan met mat scherm
Franse kuststadquote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soort ideapad. alleen noemen ze hem de yoga slim 7 in europa
[ afbeelding ]
alleen dan met mat scherm
Zo leuk.quote:
Ik ben niet zo slim.quote:Op zondag 12 december 2021 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet weten dat het een terminator is
Johny no 5 verslaat die kut robot.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom zien killer robots er altijd zo gevaarlijk uit? Het is juist gevaarlijk als zo'n killer robot schattig uitziet
A I is een mooie film.quote:
Zegt mij nu wel vaag iets jaquote:
ik trek dat programma maar matigquote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie naar Help mijn man is klussen? Wat een nare vent zeg. Zo eigenwijs als de neten, maar zijn huis is een puinhoop.
Kan en wil niet kijken. Ik kan er niet tegen als andere klusjesmannen er een puinhoop van maken.quote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie naar Help mijn man is klussen? Wat een nare vent zeg. Zo eigenwijs als de neten, maar zijn huis is een puinhoop.
Kijk ik niet, maar nu wel nieuwsgierig.. dus ga toch ff kijkenquote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:maily wat vinden we van deze gouden taalfout?Goedgekeurd natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ToT en geluidsapparatuur![]()
Wat een race hė... eerst best saai en een verloren race.. maar de laatste ronde wooohoooquote:
Echt, wat een l*l is dat. En alles maar op zijn suiker gooien.quote:Op zondag 12 december 2021 21:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk ik niet, maar nu wel nieuwsgierig.. dus ga toch ff kijken
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 12 december 2021 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt, wat een l*l is dat. En alles maar op zijn suiker gooien.
Ja idd, ik dacht dat Perez en Hamilton clash het enige leuke zou zijn. En het einde kon ik niet geloven. Dacht dat ik nu dan toch eindelijk krankzinnig was geworden en een meltdown had.quote:Op zondag 12 december 2021 21:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een race hė... eerst best saai en een verloren race.. maar de laatste ronde wooohooo
Ook echt flauw. Niet tegen hun verlies kunnen. Bah.quote:Op zondag 12 december 2021 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja idd, ik dacht dat Perez en Hamilton clash het enige leuke zou zijn. En het einde kon ik niet geloven. Dacht dat ik nu dan toch eindelijk krankzinnig was geworden en een meltdown had.
En toen die protestjes en ik zag al voor me hoe de kampioenschap alsnog overgedragen moest worden omdat het allemaal zo verrekt lang duurde. Best wel een dooddoener aan de feestvreugde die we eerst hadden.
Ken toevallig iemand die dat ook doet. Altijd maar weer vechten en zich naderhand excuseren dat het aan zijn suiker ligt.quote:Op zondag 12 december 2021 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft diabetes en Al's hij zo tekeer gaat zegt hij dat dat komt door zijn suiker
Ik kijk niet, maar dat je toch zo met je ellende op tv wil komen ....quote:Op zondag 12 december 2021 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, en nu wil hij scheiden.
Wat een oelewapper zeg. Ze is beter af zonder die 'suiker'daddy
Genant he?quote:Op zondag 12 december 2021 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar dat je toch zo met je ellende op tv wil komen ....
Perez was ook goed bezigquote:Op zondag 12 december 2021 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja idd, ik dacht dat Perez en Hamilton clash het enige leuke zou zijn. En het einde kon ik niet geloven. Dacht dat ik nu dan toch eindelijk krankzinnig was geworden en een meltdown had.
En toen die protestjes en ik zag al voor me hoe de kampioenschap alsnog overgedragen moest worden omdat het allemaal zo verrekt lang duurde. Best wel een dooddoener aan de feestvreugde die we eerst hadden.
Oh beetje misbruik maken van zijn ziekte dusquote:Op zondag 12 december 2021 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft diabetes en Al's hij zo tekeer gaat zegt hij dat dat komt door zijn suiker
Dat soort programma's zijn toch voornamelijk voor de show.quote:Op zondag 12 december 2021 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar dat je toch zo met je ellende op tv wil komen ....
aloa.quote:
Zullen we gaan zuipen?quote:
Zwaaiquote:
Niks maar ik verwelkom je in 40 plus waar je een paar dagen geleden voorgoed gedag zeiquote:
Oja, dat zei je gister ook alquote:Op zondag 12 december 2021 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks maar ik verwelkom je in 40 plus waar je een paar dagen geleden voorgoed gedag zei
that what she saidquote:
Nou welkom dan maarquote:
Wat een liefde heb je weer in je.quote:
De meeste vrouwen hebben dat. Je moet het er alleen vaak zelf even in stoppenquote:Op zondag 12 december 2021 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een liefde heb je weer in je.
Vind ik ook, heb daarom zojuist mijn saaie zwarte kat buiten de deur gezet. Ze zoekt maar een andere thuis.quote:
Altijd welkom.quote:Op maandag 13 december 2021 07:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb daarom zojuist mijn saaie zwarte kat buiten de deur gezet. Ze zoekt maar een andere thuis.
Ze vindt het bij jou veel te gezellig. Ze komt daarom snel weer terug.quote:Op maandag 13 december 2021 07:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb daarom zojuist mijn saaie zwarte kat buiten de deur gezet. Ze zoekt maar een andere thuis.
Jammer danquote:Op maandag 13 december 2021 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze vindt het bij jou veel te gezellig. Ze komt daarom snel weer terug.
quote:
De mijne is heel makkelijk, geen vechter of krabber. Kijkt wel met grote ogen naar honden omdat die meestal erg druk zijn maar verder niks en zoekt grote hoogtes op waar honden niet bij kunnen, pas als honden rustig worden en gaan slapen of zo dan wilt ze er nog wel eens langslopen en snuffelen. Ook geen problemen met andere (dominante) katten.quote:Op maandag 13 december 2021 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Nou dan komt ze hier maar naar toe. Heeft ze wel even een dingetje met de katten van al die de buren hier, er lopen er nogal wat rond.
Fijn is dat, als je een makkelijk huisdier hebt.quote:Op maandag 13 december 2021 09:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De mijne is heel makkelijk, geen vechter of krabber. Kijkt wel met grote ogen naar honden omdat die meestal erg druk zijn maar verder niks en zoekt grote hoogtes op waar honden niet bij kunnen, pas als honden rustig worden en gaan slapen of zo dan wilt ze er nog wel eens langslopen en snuffelen. Ook geen problemen met andere (dominante) katten.
Overigens was ze een tijdje toch 1 witte snorhaar kwijt vertelde ik toch? Tot mijn verbazing heeft ze een nieuwe witte snorhaar gekregen (terwijl de rest zwart blijft)![]()
Beetje kort. Wel in 1 keer door voor de veranderingquote:
Hoi maanlichtquote:
Dat is wel fijn dat je lekker door geslapen hebt..quote:Op maandag 13 december 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje kort. Wel in 1 keer door voor de verandering
[..]
Hoi maanlicht
Iets langer slapen was nog fijner geweestquote:Op maandag 13 december 2021 09:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat je lekker door geslapen hebt..
Missquote:Op maandag 13 december 2021 09:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat je lekker door geslapen hebt..
Sowieso jaquote:Op maandag 13 december 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets langer slapen was nog fijner geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |