Maar ik wacht op thee, dat duurt niet zo lang toch?quote:Op maandag 13 december 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Filter koffie met de hand gezet duurt fkes
Nee, niet nog steeds., We houden erover op.quote:Op maandag 13 december 2021 09:09 schreef Moonlight het volgende:
Gaat het nou nog steeds over de F1 en dat het niet eerlijk was?
4 minuten water koken, zakkie erin, even laten trekken en serveren. 6 minuten...quote:Op maandag 13 december 2021 09:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar ik wacht op thee, dat duurt niet zo lang toch?
Ik doe zakje gewoon even op en neerquote:Op maandag 13 december 2021 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
4 minuten water koken, zakkie erin, even laten trekken en serveren. 6 minuten...
Ja, dat kan ook, als je haast hebt of dorst.quote:Op maandag 13 december 2021 09:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe zakje gewoon even op en neeren dan klaar
Doe dat altijd zo, anders te sterk van smaak vooral sommige smakenquote:Op maandag 13 december 2021 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, als je haast hebt of dorst.
Ja verschrikkelijk hequote:Op maandag 13 december 2021 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet nog steeds., We houden erover op.
Net als over corona, waarvan de maatregelen alweer verlengd zijn nog voordat ze zijn verlopen.
Dan heb je gewoon bruin water.quote:Op maandag 13 december 2021 09:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe zakje gewoon even op en neeren dan klaar
Zit ook genoeg smaak aan dan hoorquote:
Kort geslapen hoezo?quote:Op maandag 13 december 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo murpje
[..]
Beetje kort wel doorgeslapen voor de verandering.
Voelt wel een beetje als deja vu deze vraag
Het aanmeldscherm is een andere tint grijs. Maar meer toch niet?quote:Op maandag 13 december 2021 09:30 schreef Fogel het volgende:
Blurgh, ios 15.1 geinstalleerd en dingen zien ee anders uit
De ‘versturen’ knop (en wat moidknoppen) zijn blauw geworden. Url staat onderaan ipv bovenaan en vast nog meer wat niet direct opvalt.quote:Op maandag 13 december 2021 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het aanmeldscherm is een andere tint grijs. Maar meer toch niet?
Niet mooier op geworden dusquote:Op maandag 13 december 2021 09:30 schreef Fogel het volgende:
Blurgh, ios 15.1 geinstalleerd en dingen zien ee anders uit
Inderdaadquote:
De kleur blauw moet jou toch wel bekoren.quote:Op maandag 13 december 2021 09:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
De ‘versturen’ knop (en wat moidknoppen) zijn blauw geworden. Url staat onderaan ipv bovenaan en vast nog meer wat niet direct opvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |