Morguh damequote:
De rgb spotjes hangen in de woonkamer, m'n spotjes in de keuken hangen, ik heb de wasmachine op z'n plaats gepleurd en waterpas afgestd, aan en afvoer aangesloten, hij moet alleen nog van stroom worden voorzien. En ik heb een houten stellingkast in de keuken neergezet voor m'n apparatuur zoals airfryer, slowcooker, magnetron (die nog in alkmaar staat) en keukenmachine.quote:Op maandag 13 december 2021 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh dame![]()
Hoe is het, beetje opgeschoten gisteren?
Wauw, best veel gedaan.quote:Op maandag 13 december 2021 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
De rgb spotjes hangen in de woonkamer, m'n spotjes in de keuken hangen, ik heb de wasmachine op z'n plaats gepleurd en waterpas afgestd, aan en afvoer aangesloten, hij moet alleen nog van stroom worden voorzien. En ik heb een houten stellingkast in de keuken neergezet voor m'n apparatuur zoals airfryer, slowcooker, magnetron (die nog in alkmaar staat) en keukenmachine.
Netjes hoorquote:Op maandag 13 december 2021 07:51 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, nog lang niet. Staan daar nog meerdere dozen, en drie meubels die nog uit elkaar moeten, die konden niet door het trapgat heen en zijn dus achtergebleven. Verder moet ik overal het laminaat er nog uitslopen.quote:Op maandag 13 december 2021 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, best veel gedaan.
Is je huis in Alkmaar al leeg en schoon?
[..]
Netjes hoor
Die stellingkast gaat trouwens nog veranderen hoor. Zit nu houtboard als planken in. @Rob kwam. Met het idee die te vervangen door op maat gezaagd pallethout, wat veel sterker is. En ik denk dat dat ook veel mooier en robuuster zal staan. Maar dat is een lange termijn project.quote:Op maandag 13 december 2021 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, best veel gedaan.
Is je huis in Alkmaar al leeg en schoon?
[..]
Netjes hoor
Dat is wel een goed idee, maar voor nu voldoet het even.quote:Op maandag 13 december 2021 07:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die stellingkast gaat trouwens nog veranderen hoor. Zit nu houtboard als planken in. @:Rob kwam. Met het idee die te vervangen door op maat gezaagd pallethout, wat veel sterker is. En ik denk dat dat ook veel mooier en robuuster zal staan. Maar dat is een lange termijn project.
Nee, 3 januari pas. Morgen is voorinspectie.quote:Op maandag 13 december 2021 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, maar voor nu voldoet het even.
Je hebt in ALkmaar nog genoeg te doen, morgen moet je de sleutel inleveren of niet?
O gelukkig dan heb je nog een beetje ruimtequote:Op maandag 13 december 2021 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, 3 januari pas. Morgen is voorinspectie.
Ja, ik ga zo het grofvuil bellen om de afspraak te verzetten. Morgen is simpelweg onhaalbaarquote:Op maandag 13 december 2021 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig dan heb je nog een beetje ruimte
Ja, daar moet je te veel voor doen, je hebt zeker geen hulp?quote:Op maandag 13 december 2021 08:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo het grofvuil bellen om de afspraak te verzetten. Morgen is simpelweg onhaalbaar
Nauwelijks.quote:Op maandag 13 december 2021 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar moet je te veel voor doen, je hebt zeker geen hulp?
Dat doe ik zelf. Rob helpt me, maar het sjouwen doe ik zelf.quote:Op maandag 13 december 2021 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Beter zo kan je iedere dag wat doen. WIe sjouwt die meubels die je nog uit elkaar moet halen naar je nieuwe huis dan?
Jammer dat de verhuizers het niet even voor je gedaan hebben.quote:Op maandag 13 december 2021 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf. Rob helpt me, maar het sjouwen doe ik zelf.
Ja ze wilden wel, maar die dingen gingen niet door het trapgat heen. En ik had geen tijd meer om ze te demonteren.quote:Op maandag 13 december 2021 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat de verhuizers het niet even voor je gedaan hebben.
Ik doelde op demonteren, dat is zo gepiept voor die luiquote:Op maandag 13 december 2021 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ze wilden wel, maar die dingen gingen niet door het trapgat heen. En ik had geen tijd meer om ze te demonteren.
............quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, koffie, ik weet het. Ik zal snel zetten, het komt eraan..
Mag ik een kopje theequote:Op maandag 13 december 2021 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, koffie, ik weet het. Ik zal snel zetten, het komt eraan..
SLecht hoe het gegaan isquote:Op maandag 13 december 2021 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, bijgekomen van de wedstrijd gister? Ik heb er over gedroomd.
Ja het is niet eerlijk gegaan tijdens de saftycar mag je niet inhalen en dat heeft max wel gedaan.quote:Op maandag 13 december 2021 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De uitslag wordt niet meer teruggedraaid. Volgend jaar beter.
Doe maar groenequote:Op maandag 13 december 2021 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Natuurlijk MrsL.![]()
Komt eraan. Ik zet net koffie, daarna komt de thee. Normale, groene of bosvruchten?
Dat heeft 'ie niet. Dat leek zo.quote:Op maandag 13 december 2021 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet eerlijk gegaan tijdens de saftycar mag je niet inhalen en dat heeft max wel gedaan.
Filter koffie met de hand gezet duurt fkesquote:
Maar ik wacht op thee, dat duurt niet zo lang toch?quote:Op maandag 13 december 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Filter koffie met de hand gezet duurt fkes
Nee, niet nog steeds., We houden erover op.quote:Op maandag 13 december 2021 09:09 schreef Moonlight het volgende:
Gaat het nou nog steeds over de F1 en dat het niet eerlijk was?
4 minuten water koken, zakkie erin, even laten trekken en serveren. 6 minuten...quote:Op maandag 13 december 2021 09:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar ik wacht op thee, dat duurt niet zo lang toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |