Nee hoor, het gala heeft geen enkele formele functie.quote:Op zondag 12 december 2021 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het moet sowieso voor het gala beslist zijn en dat is vrijdag meen ik dus CAS lijkt me geen optie, denk dat Mercedes hun beroep wel intrekt.
ja die was mooi :-)quote:Op zondag 12 december 2021 23:03 schreef RAVW het volgende:
[..]
Kansloze opmerking inderdaad. Heb races van Jos gezien die nog in mijn herinnering staan. Canada in de regen... woow. Schumacher afhouden op Sepang.
Nou ik zag het bij de finish, die heeft net als Max in de laatste ronde nog ff Bottas ingehaald na de sc Nu even bij met lezen maar nog geen beelden gezien van die actie, die net zo mooi is als die van Max.quote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef StephanL het volgende: Yuki 4e
compleet gemist
De rest was ook moeilijk in de gaten te houden
![]()
Ze hebben ook alleen maar aangekondigd om een beroep te overwegen. Om de optie open te houden, maar ik hoop dat ze zo verstandig zijn om gewoon hun verlies te nemen....quote:Op zondag 12 december 2021 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het moet sowieso voor het gala beslist zijn en dat is vrijdag meen ik dus CAS lijkt me geen optie, denk dat Mercedes hun beroep wel intrekt.
jawel prijsuitreikingquote:Op zondag 12 december 2021 23:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee hoor, het gala heeft geen enkele formele functie.
En bij de overige races 2x een crash, 1x een klapband en 1x plek 9 nadat hij door Bottas van de baan was gekegeld.. ook wel bizarre cijfers en dan alsnog had hij met plek 2 vandaag de titel niet gepakt..quote:Op zondag 12 december 2021 23:18 schreef opreis het volgende:
Max trouwens in dit seizoen 18x in de top 2 gefinishd. Dat is ook echt wel bizar goed.
Coulthard kwam er niet langs en dat wiel was van een crash van De la Rosa in de 2de chicane waar DlR niets aan kon doen.quote:Op zondag 12 december 2021 23:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ja die was mooi :-)
Wat mij ook nog bij staat is het zelfde team Bernoldi geloof ik die ronden lang iemand achter zich hield , was volgens mij Monaco
En dat met een auto die daar helemaal niet geschikt voor was .. maar goed die zelfde gast heeft wel een marshall gedood met een wiel dat los vloog op monza was dat geloof ik , behoorlijke klapper
Nee hoorquote:Op zondag 12 december 2021 23:06 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen ook vergeten dat Lewis in eerste ronde nogmaals wegkwam met het afsnijden
Ik weet niet of het de eerste was, maar de (voormalig) burgemeester van Lommel heeft ook een lintje.quote:Op zondag 12 december 2021 23:22 schreef nils7 het volgende:
Wordt Max de eerste Belg met een lintje?
quote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef Johannes788 het volgende:
Het commentaar op forums zoals autosport forum.
Ik quote:
Spot on, after 8 consecutive WCC and 7 WDC in a row it's obvious FIA has agenda against Merc.
Hahahaahhah
Het gala is slechts symbolisch. Staat een eventueel beroep niet in de weg.quote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef gbm het volgende:
[..]
Ze hebben ook alleen maar aangekondigd om een beroep te overwegen. Om de optie open te houden, maar ik hoop dat ze zo verstandig zijn om gewoon hun verlies te nemen....
Maar toon als Mercedes maar eens aan dat Masi een vooropgezet plan had om daarmee Max te bevoordelen. Zelfs als daar al sprake van was is het nagenoeg onmogelijk om daar hard bewijs van te vinden.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 23:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het gala is slechts symbolisch. Staat een eventueel beroep niet in de weg.
Nee, de prijsuitreiking is slechts symbolisch. Eventuele beroepen hoeven niet behandeld en gesloten te zijn voor het gala.quote:
Toto krijgt morgenochtend gewoon een telefoontje vanuit de directiekamer in Stuttgart met de mededeling om er vanaf te zien en het moedermerk niet te betrekken in een maandenlang durend schandaal.quote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef gbm het volgende:
[..]
Ze hebben ook alleen maar aangekondigd om een beroep te overwegen. Om de optie open te houden, maar ik hoop dat ze zo verstandig zijn om gewoon hun verlies te nemen....
Stiefvader, niet peetvader..quote:Op zondag 12 december 2021 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Peetvader bedoel je? Schoonvader is hij als hij de vader is van de vrouw van Kvyatt
ik neem aan binnen de FIA wel, mocht Mercedes hun heil elders zoeken dan zou dat misschien kunnen maar dan nog is de FIA vrij om die prijs uit te reikenquote:Op zondag 12 december 2021 23:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee, de prijsuitreiking is slechts symbolisch. Eventuele beroepen hoeven niet behandeld en gesloten te zijn voor het gala.
Het gala heeft geen formele functie.
was inderdaad De la Rosa ..... ja klopt nee was zijn fout ook niet want er gingen er al een paar voor hem de baan afquote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
Coulthard kwam er niet langs en dat wiel was van een crash van De la Rosa in de 2de chicane waar DlR niets aan kon doen.
quote:
Ik las moedermelkquote:Op zondag 12 december 2021 23:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Toto krijgt morgenochtend gewoon een telefoontje vanuit de directiekamer in Stuttgart met de mededeling om er vanaf te zien en het moedermerk niet te betrekken in een maandenlang durend schandaal.
Dat is wel zekerquote:Op zondag 12 december 2021 23:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Toto krijgt morgenochtend gewoon een telefoontje vanuit de directiekamer in Stuttgart met de mededeling om er vanaf te zien en het moedermerk niet te betrekken in een maandenlang durend schandaal.
Dat oranje is natuurlijk wel superherkenbaar. Normaliter dragen fans van een bepaalde coureur mijns inziens vooral de clubkleur van het team waar ze voor rijden. Ik heb voorheen ook nooit echt het gevoel van een 'landenstrijd' gehad bij F1, omdat bepaalde landen vaak meerdere succesvolle coureurs op de grid hadden. Aangezien Nederland er maar 1 heeft met het megasucces van Verstappen, wordt er wat meer een soort 'interland'-gevoel aan gegeven.quote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Max heeft echt een leger aan fans in oranje, deelt die samen met Ricardo en Norris. Maar zo’n gigantische georganiseerde fanbase heeft verder niemand in de f1. Ja Ferrari maar ook een beetje rustiger en nooit in een vol vak.
Is dat echt iets Nederlands?
Gaat iets mis met de quotes volgens mij. Maar maakt niet uitquote:Op zondag 12 december 2021 23:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
was inderdaad De la Rosa ..... ja klopt nee was zijn fout ook niet want er gingen er al een paar voor hem de baan af
Jaloers, net als Leclerc.quote:Op zondag 12 december 2021 23:29 schreef RichardHammond het volgende:
Ongetwijfeld al gepost, maar blegh. Geinige reactie trouwens van de brillenboer.
[ afbeelding ]
Zelfs dat is niet geregeld, al zullen ze dat wel graag willen.(zoals ze aangekondigd hebben)quote:Op zondag 12 december 2021 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem aan binnen de FIA wel, mocht Mercedes hun heil elders zoeken dan zou dat misschien kunnen maar dan nog is de FIA vrij om die prijs uit te reiken
Is me inmiddels duidelijkquote:
Alsof het zo moest zijn, nog 1 plottwist op de allerlaatste pagina in een seizoen dat toch al legendarisch en knotsgek was.quote:
Tamburello. Ja wel.quote:Op zondag 12 december 2021 23:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
was ook een goede maar zal nooit meer die klapper vergeten die hij maakte weet even niet welke baan ... maar toen was het wel even dat de tijd stil stond
was Imola 1989
was dat niet dezelfde bocht waar Senna omkwam
Nah, bija FIA gaan ze nu niks meer veranderen en CAS gaat ze uitlachen.quote:Op zondag 12 december 2021 23:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zelfs dat is niet geregeld, al zullen ze dat wel graag willen.(zoals ze aangekondigd hebben)
Dit kan nog maanden aanslepen.
heel bizar hoeveel geluk lewis weer had het hele seizoen......kan niet altijd maar blijven hequote:Op zondag 12 december 2021 23:30 schreef Zwoerd het volgende:
Wel bizar hoor hoeveel geluk Max vandaag had.
Vooraf wist je dat er iets bijzonders moest gebeuren, anders had Max nooit kunnen winnen en dan gebeurt het 5 ronden voor het einde
Lewis had hem eigenlijk al binnen, die leek onverslaanbaar. Niet te beschrijven hoe deze race en seizoen is geeindigd.
dat lijkt me echt stug maar we gaan het zienquote:Op zondag 12 december 2021 23:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zelfs dat is niet geregeld, al zullen ze dat wel graag willen.(zoals ze aangekondigd hebben)
Dit kan nog maanden aanslepen.
Heb je ook Chinees?quote:Op zondag 12 december 2021 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dan maken we het rijtje nog even af met het internationaal commentaar bij de laatste ronde:
• Polish commentator on final lap Abu Dhabi GP
• Croatian commentator on final lap Abu Dhabi GP
een jaar later , waar 3 verongelukt zijn en twee met de dood moesten verkopen , bijna 3quote:
ze laten zich al kennen.....en dan nog veel meer..quote:Op zondag 12 december 2021 23:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hopelijk keert Mercedes de F1 de rug toe. Past niet meer bij hun groene imago. Fuck de FIA.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 12 december 2021 23:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah, bija FIA gaan ze nu niks meer veranderen en CAS gaat ze uitlachen.
Denk je echt dat CAS gaat beslissen over een uitslag? Dan komt volgende week voetbalclub X aankloppen, omdat de scheidsrechter een verkeerde ingooi heeft toegewezen .....
Bottas finisht in stijl.quote:Op zondag 12 december 2021 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand beelden van Bottas die nog ff ingehaald werd?
Edit
https://www.formula1.com/(...)956313221683582.html
Genoeg landenvlaggen (met nummer van de rijder erop) te zien in het publiek, ook hamiltonvlaggen.quote:Op zondag 12 december 2021 23:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat oranje is natuurlijk wel superherkenbaar. Normaliter dragen fans van een bepaalde coureur mijns inziens vooral de clubkleur van het team waar ze voor rijden. Ik heb voorheen ook nooit echt het gevoel van een 'landenstrijd' gehad bij F1, omdat bepaalde landen vaak meerdere succesvolle coureurs op de grid hadden. Aangezien Nederland er maar 1 heeft met het megasucces van Verstappen, wordt er wat meer een soort 'interland'-gevoel aan gegeven.
misschien moet de FIA gewoon consistenter worden.......en vooral connely eruit gooienquote:Op zondag 12 december 2021 23:35 schreef opreis het volgende:
Hoop trouwens wel dat Max zijn volgende titels met een paar wedstrijden te gaan worden gewonnen. Dit kan ik niet ieder jaar aan
Ik zag het later ja. Excuus!quote:Op zondag 12 december 2021 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is me inmiddels duidelijkik wist niet dat zij van teamgenoot was gewisseld
Klopt.quote:Op zondag 12 december 2021 23:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar toon als Mercedes maar eens aan dat Masi een vooropgezet plan had om daarmee Max te bevoordelen. Zelfs als daar al sprake van was is het nagenoeg onmogelijk om daar hard bewijs van te vinden.
Nee, maar dat het dan zo aan het einde van de laatste race terugkomt.quote:Op zondag 12 december 2021 23:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heel bizar hoeveel geluk lewis weer had het hele seizoen......kan niet altijd maar blijven he
Inderdaad. Nu je het zo stelt...quote:Op zondag 12 december 2021 23:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat dacht je van de eerste race dat max die positie terug moest geven na een complete legale inhaalactie.....en nadat MB al 30 keer buiten de lijntjes had gekleurd.
en vorige race dat lewis achterop reed........
Vond de vergelijking met het voetbal WK van de week bij M geloof ik mank gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 23:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat oranje is natuurlijk wel superherkenbaar. Normaliter dragen fans van een bepaalde coureur mijns inziens vooral de clubkleur van het team waar ze voor rijden. Ik heb voorheen ook nooit echt het gevoel van een 'landenstrijd' gehad bij F1, omdat bepaalde landen vaak meerdere succesvolle coureurs op de grid hadden. Aangezien Nederland er maar 1 heeft met het megasucces van Verstappen, wordt er wat meer een soort 'interland'-gevoel aan gegeven.
Met Connely erbij weet je dat Max hard wordt aangepakt.quote:Op zondag 12 december 2021 23:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien moet de FIA gewoon consistenter worden.......en vooral connely eruit gooien
dat heet karma.....hier zat ik al heel het seizoen op te wachtenquote:Op zondag 12 december 2021 23:37 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, maar dat het dan zo aan het einde van de laatste race terugkomt.
Als Mercedes opstapt neemt Ineos het team lock, stock and barrel over binnen het uur.quote:Op zondag 12 december 2021 23:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hopelijk keert Mercedes de F1 de rug toe. Past niet meer bij hun groene imago. Fuck de FIA.
In een film zou je zeggen dat het een totaal ongeloofwaardige plottwist isquote:Op zondag 12 december 2021 23:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alsof het zo moest zijn, nog 1 plottwist op de allerlaatste pagina in een seizoen dat toch al legendarisch en knotsgek was.
Komt omdat zij ma de locale kapel in de fik zette met kaarsen.quote:Op zondag 12 december 2021 23:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heel bizar hoeveel geluk lewis weer had het hele seizoen......kan niet altijd maar blijven he
maargoed die gast moet gewoon wieberen....volgend mij probeerde hij het gewoon weer deze race....quote:Op zondag 12 december 2021 23:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met Connely erbij weet je dat Max hard wordt aangepakt.
Uiteindelijk is Max daar wel een betere rijder door geworden, kan connely ook niet meer zeiken.
Oranje en uitbundige fans horen bij Nederlandse sport. cnn heeft volgens mij ooit een filmpje gemaakt over schaatsten tijdens de winterspelen in Sotchi. Hele basics fans die juichend uit hun dak gingen en dan het Amerikaanse schaatsteam wat er een beetje achteraan hobbelde. Dat was ook niet om de sportprestaties van beide landen maar meer om de oranje gekte erom heen.quote:Op zondag 12 december 2021 23:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, en ik zie op andere fora mensen roepen dat dit in scene gezet was door de FIA...mensen tegenwoordigquote:Op zondag 12 december 2021 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In een film zou je zeggen dat het een totaal ongeloofwaarde plottwist is
Hamilton mocht niet van Toto.quote:Op zondag 12 december 2021 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lewis zit er niet en Carlos wel….
Waarvan 10 overwinningen.quote:Op zondag 12 december 2021 23:18 schreef opreis het volgende:
Max trouwens in dit seizoen 18x in de top 2 gefinishd. Dat is ook echt wel bizar goed.
Dat zeiden mensen hier ook, voor dit weekend.quote:Op zondag 12 december 2021 23:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en ik zie op andere fora mensen roepen dat dit in scene gezet was door de FIA...mensen tegenwoordig
Zal eens denken....quote:Op zondag 12 december 2021 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Waar blijft de meme van deze dude.
[ afbeelding ]
Lewis mocht niet.quote:Op zondag 12 december 2021 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die verkopen gewoon advertentie ruimte.quote:
Nou zijn de Daily Mail en de Telegraph ook wel echt het absolute diepste afvoerputje van de Britse journalistiek.quote:
that guy did it had een leuke kop geweestquote:
Yep, zelfde kranten die Brexit voor elkaar hebben gekregen...quote:Op zondag 12 december 2021 23:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die verkopen gewoon advertentie ruimte.
In principe zijn het gewoon populisten.
Hoe smeuïger de voorpagina hoe meer lezers hoe meer ze kunnen vragen voor een halve pagina advertentie
Snap ook echt niet hoe Sainz 3de is geworden. Heb het totaal gemist.quote:Op zondag 12 december 2021 23:19 schreef StephanL het volgende:
Yuki 4ecompleet gemist
De rest was ook moeilijk in de gaten te houden![]()
Klopt en miljoenen Engelse tokkies lezen dat iedere dag.quote:Op zondag 12 december 2021 23:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die verkopen gewoon advertentie ruimte.
In principe zijn het gewoon populisten.
Hoe smeuïger de voorpagina hoe meer lezers hoe meer ze kunnen vragen voor een halve pagina advertentie
En dat in de 1 na beste autoquote:Op zondag 12 december 2021 23:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarvan 10 overwinningen.
Dat het nog zooooo spannend moest worden, is pas echt het bizarre er aan. Dit zijn Schumacheriaanse en Hamiltonse cijfers. Die had in Mexico al met een onoverbrugbare afstand moeten staan.
Zou hij Mick niet hebben omgekocht om Latifi aan te tikken?quote:Op zondag 12 december 2021 23:43 schreef Dutch_view het volgende:
Boris Johnson blij dat hij eens een dag niet met zn kop op de voorpagina staat met coronafeestjes
Die heeft Max op de baan al gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 december 2021 23:45 schreef exile79 het volgende:
Lewis mag onderhand ook wel een keer een tweetje met felicitaties de deur uit doen. Akelig stil op z'n account.
Wolf heeft hem spreek en schrijf verbod gegevenquote:Op zondag 12 december 2021 23:45 schreef exile79 het volgende:
Lewis mag onderhand ook wel een keer een tweetje met felicitaties de deur uit doen. Akelig stil op z'n account.
Vergeet Warwick nietquote:Op zondag 12 december 2021 23:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien moet de FIA gewoon consistenter worden.......en vooral connely eruit gooien
Jawel, ik zeg ook niet dat er wat mis mee is. Als Nederlander is dit gewoon fantastisch en natuurlijk komt daar wat chauvinisme/nationalisme bij kijken.quote:Op zondag 12 december 2021 23:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Genoeg landenvlaggen (met nummer van de rijder erop) te zien in het publiek, ook hamiltonvlaggen.
Maar die vallen inderdaad wat minder op.
En het is natuurlijk ook een wereldkampioenschap met een volkslied dat gespeeld wordt.
Daar komt dan ook wel wat nationalisme bij kijken natuurlijk.
quote:Op zondag 12 december 2021 23:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met Connely erbij weet je dat Max hard wordt aangepakt.
Uiteindelijk is Max daar wel een betere rijder door geworden, kan connely ook niet meer zeiken.
Blijft een interessant fenomeen die rioolpers.quote:Op zondag 12 december 2021 23:42 schreef gbm het volgende:
[..]
Yep, zelfde kranten die Brexit voor elkaar hebben gekregen...
Dom inteelt volk.quote:Op zondag 12 december 2021 23:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Blijft een interessant fenomeen die rioolpers.
Onbegrijpelijk dat de Britten er zo achteraan lopen.
Mag nietquote:Op zondag 12 december 2021 23:45 schreef exile79 het volgende:
Carlos had er ook net zo goed niet kunnen zittenquote:Op zondag 12 december 2021 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Meteen een kutfilm.quote:Op zondag 12 december 2021 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, maar een OS is dus wel echt een landenstrijd. Waarbij Nederland al sinds jaar en dag een van de toplanden is in het schaatsen, maar wat op wereldschaal een zeer marginale sport is.quote:Op zondag 12 december 2021 23:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Oranje en uitbundige fans horen bij Nederlandse sport. cnn heeft volgens mij ooit een filmpje gemaakt over schaatsten tijdens de winterspelen in Sotchi. Hele basics fans die juichend uit hun dak gingen en dan het Amerikaanse schaatsteam wat er een beetje achteraan hobbelde. Dat was ook niet om de sportprestaties van beide landen maar meer om de oranje gekte erom heen.
Die zenden gewoon het hele seizoen integraal uit, hoef je niks meer aan te doen...quote:Op zondag 12 december 2021 23:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Meteen een kutfilm.
Succes Netflix met DtS 3
Plus dit blijft altijd het door fia besliste kampioenschap waar Hamilton werd bestolen.quote:Op zondag 12 december 2021 23:35 schreef opreis het volgende:
Hoop trouwens wel dat Max zijn volgende titels met een paar wedstrijden te gaan worden gewonnen. Dit kan ik niet ieder jaar aan
quote:Op zondag 12 december 2021 23:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Plus dit blijft altijd het door fia besliste kampioenschap waar Hamilton werd bestolen.
Het erge is dat precies diezelfde kranten hem zonder met de ogen te knipperen tot staatsvijand nr. 1 bombarderen als Lewis het waagt om bijv. iets wat met BLM te maken heeft onder de aandacht durft te brengen.quote:
Alvast welterustenquote:Op zondag 12 december 2021 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben eindelijk zo'n beetje bijgekomen van dit seizoen en deze race![]()
Zo maar eens braaf slapen, morgen weer gewoon werken
nee ze moeten er maar rekening mee houden dat wij ook ouder worden .... arme hartquote:Op zondag 12 december 2021 23:35 schreef opreis het volgende:
Wens 4 teams veel succes met vinden motorquote:Op zondag 12 december 2021 23:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als Mercedes opstapt neemt Ineos het team lock, stock and barrel over binnen het uur.
En voor wat lui die schijnbaar niet van racen houden, alleen van optochten.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 23:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En voor wat lui die schijnbaar niet van racen houden, alleen van optochten.
Pciesquote:Op zondag 12 december 2021 23:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand daar over 5 jaar nog wat van afweet behalve nerds
als je dat van de race van vandaag vindt kan ik je zuur nog wel een beetje begrijpen maar over 22 races absoluut nietquote:Op zondag 12 december 2021 23:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Plus dit blijft altijd het door fia besliste kampioenschap waar Hamilton werd bestolen.
Thanks!quote:Op zondag 12 december 2021 23:54 schreef gbm het volgende:
[..]
Alvast welterusten
Heb zelf maar een dagje vrij genomen
Ik zat echt nog 20 minuten na te shakenquote:Op zondag 12 december 2021 23:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee ze moeten er maar rekening mee houden dat wij ook ouder worden .... arme hart
Inderdaad, hollow victory als je door een verstandsverbijstering van Masi wint, als het andersom was had Max die toko daar al Lang verbouwt, well map hoe rustig Hamilton bleefquote:Op zondag 12 december 2021 23:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt, de Mercedes motoren worden in het VK gemaakt bij een onderdeel van het F1 team wat vroeger Ilmor was, die stoppen niet omdat Mercedes stopt.quote:Op zondag 12 december 2021 23:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wens 4 teams veel succes met vinden motor
Niet genoeg. Kijk naar de andere internationale pers. Die juichen gewoon voor Max.quote:
Porsche zou toch komen dus kunne die gelijk veel teams leveren, of is dat pas in 2023quote:Op zondag 12 december 2021 23:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wens 4 teams veel succes met vinden motor
Ik vroeg me al af wie dat wasquote:Op zondag 12 december 2021 23:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Blijft mooi, Albon die helemaal gek wordt.![]()
![]()
![]()
Mercedes AMG High Performance Powertrains is gewoon een apart bedrijf idd, dus die kunnen gewoon doorquote:Op zondag 12 december 2021 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt, de Mercedes motoren worden in het VK gemaakt bij een onderdeel van het F1 team wat vroeger Ilmor was, die stoppen niet omdat Mercedes stopt.
Blijft een Engelsman hè, benieuwd hoe hij er na een paar races over denkt wanneer hij meent sneller te zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 23:58 schreef Sfancta het volgende:
Hoop dat die schijt RUS nog meer een cuck gaat worden dan BOT. Zijn tweets hebben zijn imago kapotgemaakt. Wat een flapdrol, wat een onnozelaar.
2025 als het waar is dat VAG instapt.quote:Op zondag 12 december 2021 23:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
Porsche zou toch komen dus kunne die gelijk veel teams leveren, of is dat pas in 2023
Hoezo, zo ging days of thunder toch ook?quote:Op zondag 12 december 2021 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2021 23:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
True, dit seizoen gaat wel al legendarisch de boeken, en bij de winnaar staat dan: Max Verstappenquote:Op zondag 12 december 2021 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet genoeg. Kijk naar de andere internationale pers. Die juichen gewoon voor Max.
Zo lang je 26 punten kunt halen terwijl je je concurrent van de baan rijdt heb je niets te klagen over de FIA.quote:Op zondag 12 december 2021 23:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Want? Mag hij deze mening niet hebben m.b.t. zijn land- en teamgenoot van volgend jaar?quote:Op zondag 12 december 2021 23:58 schreef Sfancta het volgende:
Hoop dat die schijt RUS nog meer een cuck gaat worden dan BOT. Zijn tweets hebben zijn imago kapotgemaakt. Wat een flapdrol, wat een onnozelaar.
Hebben ze dat gedeelte dan overgenomen?quote:Op zondag 12 december 2021 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt, de Mercedes motoren worden in het VK gemaakt bij een onderdeel van het F1 team wat vroeger Ilmor was, die stoppen niet omdat Mercedes stopt.
Inderdaad, hoe prop je dit seizoen in 10 afleveringen van 40 minuten.quote:Op zondag 12 december 2021 23:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Meteen een kutfilm.
Succes Netflix met DtS 3
De laatste ronde in de laatste race vh seizoen.quote:Op maandag 13 december 2021 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het was eigenlijk bizar dat het op de laatste race aan kwam
Laatste ronde zelfs…quote:Op maandag 13 december 2021 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het was eigenlijk bizar dat het op de laatste race aan kwam
ja en hij had het alleen maar van TV kijken dat hij zo goed kon rijdenquote:Op maandag 13 december 2021 00:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Hoezo, zo ging days of thunder toch ook?
LOL hier dus ook niet met al die koffie en snoepgoed ... stijf van ze suiker nu lolquote:Op maandag 13 december 2021 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
En dat slapen lukt dus nog niet echt
Haha, hier hetzelfde, terwijl mijn wekker gewoon weer om 06.00u gaat.quote:Op maandag 13 december 2021 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
dat lukt toch niet in twee minuten?quote:Op maandag 13 december 2021 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee johquote:Op maandag 13 december 2021 00:08 schreef Sfancta het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)en-was-puur-voor-tv/
Deze vriendschap zal ook flink zijn bekoeld.
Denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 13 december 2021 00:08 schreef Sfancta het volgende:
Instagram van Norris gezien?quote:Op maandag 13 december 2021 00:08 schreef Sfancta het volgende:
Hier ook stijf, maar niet van snoepgoed maar van een tabblad The Hub.quote:Op maandag 13 december 2021 00:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL hier dus ook niet met al die koffie en snoepgoed ... stijf van ze suiker nu lol
Foeiquote:Op maandag 13 december 2021 00:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hier ook stijf, maar niet van snoepgoed maar van een tabblad The Hub.
De achterblijvers worden er altijd tussenuit gehaald. Britten zijn delusional.quote:Op maandag 13 december 2021 00:08 schreef Sfancta het volgende:
Nu slechts een deel. Dat was wel nieuw. Al mag Masi dat gewoon beslissen.quote:Op maandag 13 december 2021 00:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De achterblijvers worden er altijd tussenuit gehaald. Britten zijn delusional.
Dat vind ik een beetje onzin. Het staat buiten kijf dat Max tot vandaag heel veel pech heeft gehad, maar dat de FIA Lewis zo heeft bevoordeeld geloof ik niet zo in.quote:Op maandag 13 december 2021 00:03 schreef Gehrman het volgende:
[..]![]()
Lewis is het hele seizoen bevoordeeld door de FIA.
Maar de safetycar blijft normaal gesproken wel nog een ronde langer rijden.quote:Op maandag 13 december 2021 00:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De achterblijvers worden er altijd tussenuit gehaald. Britten zijn delusional.
juist en daar draait het om .... het komt Wolf niet uit dus de regels moeten veranderd worden of zijn niet goedquote:Op maandag 13 december 2021 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu slechts een deel. Dat was wel nieuw. Al mag Masi dat gewoon beslissen.
En dat is ook best een rare keuze, zeker als je een ronde eerder (als je het nog kan doen zonder grote problemen) anders beslist. En dan kan Norris best gelijk hebben at ze gewoon een spectaculaire laatste ronde wilden.quote:Op maandag 13 december 2021 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu slechts een deel. Dat was wel nieuw. Al mag Masi dat gewoon beslissen.
Ook dat valt binnen de discretionaire bevoegdheid van Masi.quote:Op maandag 13 december 2021 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar de safetycar blijft normaal gesproken wel nog een ronde langer rijden.
Wat dus had betekend dat Hamilton had gewonnen (waarschijnlijk).
je heb ps gewonnen als je over de streep ben ... al ligt je 40 ronden voor , als je niet als eerste onde r de zwart wit vlag door gaat heb je gewoon pechquote:Op maandag 13 december 2021 00:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik baal van deze laatste race. Verstappen verdient het kampioenschap. Maar zoals het vandaag gegaan is, zorgde er wel voor dat de vreugde minder was dan het zou moeten zijn.
We beginnen hoopvol na een briljante kwalificatie. Maar na de eerste ronde zien we al snel dat Hamilton superieur is. Nauwelijks spanning. Het was hopen op een gekke crash of pech voor Hamilton. 35 Rondes kijken we zonder spanning. Dan pit Verstappen onder de VSC en heb je even de naïeve hoop dat hij 22 sec gaat dichtrijden in 20 ronden (bidden voor een gunstige SC) maar na een ronden of 8 zien we dat het echt kansloos is.
En dan krijg je de SC en weet je dat het een finish achter de SC wordt maar op de een of andere manier mogen een paar achterblijvers er tussenuit en paar seconden later is de SC weg (een ronden of 2/3 eerder dan anders) en wordt er één ronde geracet. Iedereen weet dat dit discutabel is en Mercedes tekent na de finish direct meerdere protesten aan en op dit moet komt wellicht een derde en voorlopig laatste protest. Dit kan nog lange tijd duren voordat het definitief is.
Een knotsgekke finale en een fantastische winnaar, maar deze dagoverwinning was toch wel gestolen. Ondanks dat Max ook een keer recht opeen mazzeltje had, was de euforie hier, door meteen die protesten van Mercedes, dljnkt gedempt en dat vind ik gemeen. Dat is RBR en Verstappen niet gegund
Ik ga even kijken of er toch geen camera in mijn woonkamer hangt want dit is precies zoals ik gisteren heb beleefdquote:Op maandag 13 december 2021 00:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik baal van deze laatste race. Verstappen verdient het kampioenschap. Maar zoals het vandaag gegaan is, zorgde er wel voor dat de vreugde minder was dan het zou moeten zijn.
We beginnen hoopvol na een briljante kwalificatie. Maar na de eerste ronde zien we al snel dat Hamilton superieur is. Nauwelijks spanning. Het was hopen op een gekke crash of pech voor Hamilton. 35 Rondes kijken we zonder spanning. Dan pit Verstappen onder de VSC en heb je even de naïeve hoop dat hij 22 sec gaat dichtrijden in 20 ronden (bidden voor een gunstige SC) maar na een ronden of 8 zien we dat het echt kansloos is.
En dan krijg je de SC en weet je dat het een finish achter de SC wordt maar op de een of andere manier mogen een paar achterblijvers er tussenuit en paar seconden later is de SC weg (een ronden of 2/3 eerder dan anders) en wordt er één ronde geracet. Iedereen weet dat dit discutabel is en Mercedes tekent na de finish direct meerdere protesten aan en op dit moet komt wellicht een derde en voorlopig laatste protest. Dit kan nog lange tijd duren voordat het definitief is.
Een knotsgekke finale en een fantastische winnaar, maar deze dagoverwinning was toch wel gestolen. Ondanks dat Max ook een keer recht opeen mazzeltje had, was de euforie hier, door meteen die protesten van Mercedes, dljnkt gedempt en dat vind ik gemeen. Dat is RBR en Verstappen niet gegund
quote:Op maandag 13 december 2021 00:08 schreef Sfancta het volgende:
Zeker, maar ik snap wel dat het discutabel is als dat normaal gesproken wel altijd gebeurd en uitgerekend dit keer niet.quote:Op maandag 13 december 2021 00:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ook dat valt binnen de discretionaire bevoegdheid van Masi.
True. Denk zelfs dat Norris een punt heeft. Men wilde niet finishen onder een SC. Maar dan moet Max het nog steeds (zonder brokken) doen. En dat deed hij.quote:Op maandag 13 december 2021 00:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat is ook best een rare keuze, zeker als je een ronde eerder (als je het nog kan doen zonder grote problemen) anders beslist. En dan kan Norris best gelijk hebben at ze gewoon een spectaculaire laatste ronde wilden.
En die uitspraak van Norris heeft ook weinig met Max/Lewis te maken, lijkt me.
Daar ging ik ook vanuit, was best geschokt toen ik het zag gebeuren.quote:Op maandag 13 december 2021 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar de safetycar blijft normaal gesproken wel nog een ronde langer rijden.
Wat dus had betekend dat Hamilton had gewonnen (waarschijnlijk).
Dat gebeurt bij Max ook wel, al is dat een stuk minder, maar in dit geval kan ik me dat ook wel voorstellen. Ze weten ook dat ze Lewis eigenlijk van een riante uitgangspositie in een vrij kansloze uitgangspositie hebben gebracht, dan moet je er in ieder geval voor zorgen dat die hele kleine kans in ieder geval nog gepakt wordt en hij niet al klaar is voor die slotronde is begonnen.quote:Op maandag 13 december 2021 00:14 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen scroll ik door wat yt filmpjes en kom de onboard tegen van HAM.
Mijn hemel, wordt er bij andere coureurs bijv. VER ook zo veel geouwehoerd.
Continu. En vooral veel ‘hou vol’ en bemoediging nodig.
En dan ook nog ergens dat HAM - ws. onder invloed van adrenaline - roept dat de SC “manipulated is”
Ook dat nog. Wellicht na die pitstop van Bottas in Monaco terwijl een bedroefde monteur weglooptquote:Op maandag 13 december 2021 00:07 schreef PirE het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe prop je dit seizoen in 10 afleveringen van 40 minuten.
En bij welke race gebruiken ze het "No Mikey" geluidsfragment.
jaren klagen dat het een optocht is .... en nu word er eens geraced zo als het zou moeten .. en dan klagen ze weerquote:Op maandag 13 december 2021 00:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Een race met racen beëindigen, hoe kun je daar in vredesnaam tegen zijn?
Dat is een ander bedrijf, volgens mij.quote:Op maandag 13 december 2021 00:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hebben ze dat gedeelte dan overgenomen?
Want Ilmor bestaat nog steeds
quote:Ilmor was founded by Mario Illien and Paul Morgan in 1983, as an independent British Formula One engine manufacturer. The company name was taken from the surnames of the founders. It originally started building engines for IndyCars with the money of IndyCar team owner and chassis manufacturer Roger Penske.[1]
Daimler-Benz acquired General Motors' 25% share of Ilmor in 1993. In 2002, Daimler AG increased its share to 55% and renamed the company Mercedes-Ilmor.[1] In 2005, Daimler became the sole owner of Ilmor and renamed the company first to Mercedes-Benz High Performance Engines, then to Mercedes-Benz HighPerformanceEngines. In December 2011, the company was renamed to Mercedes AMG High Performance Powertrains along with the renaming of Mercedes GP to incorporate the Mercedes-AMG brand.[2]
At the same time, the small Special Projects part of the company, which between 2003 and 2011 had been contracted to co-develop, co-assembly, arrangement, preparation and tune up Honda's IndyCar Series engines, split away to become a separate company, owned by Mario Illien and Roger Penske. This new company, which is totally independent of Mercedes, is once again known as Ilmor Engineering Ltd.
Ik dacht ook aan een SC-finish. En dus een hopeloze zaak voor Max.quote:Op maandag 13 december 2021 00:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Daar ging ik ook vanuit, was best geschokt toen ik het zag gebeuren.
Dat is niet ongebruikelijk. De eene coureur houdt er van de andere totaal niet.quote:Op maandag 13 december 2021 00:14 schreef AnneX het volgende:
En dan ook nog ergens dat HAM - ws. onder invloed van adrenaline - roept dat de SC “manipulated is”
Volgens mij is dit ook voor de race met alle teams besproken meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 13 december 2021 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Men wilde niet finishen onder een SC.
Valt wel mee vind ik, vaak engine mode dingen en updates over voorsprong/achterstand. Als het close is er meer radioverkeer.quote:Op maandag 13 december 2021 00:14 schreef AnneX het volgende:
Lewis kreeg vandaag geen penalty voor het compleet afsnijden van een chicane waar Max nog 5 seconden voor kreeg vorige week…quote:Op maandag 13 december 2021 00:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onzin. Het staat buiten kijf dat Max tot vandaag heel veel pech heeft gehad, maar dat de FIA Lewis zo heeft bevoordeeld geloof ik niet zo in.
Tsja, Masi zal er vast wel hele goede redenen voor hebben gehad om nu af te wijken. Moet haast wel als zelfs Connelly geen reden kont ontdekken om toch nog achteraf in te grijp.quote:Op maandag 13 december 2021 00:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker, maar ik snap wel dat het discutabel is als dat normaal gesproken wel altijd gebeurd en uitgerekend dit keer niet.
dit valt mee moet je eens zo'n spotter hebben ind e indy of nascarquote:Op maandag 13 december 2021 00:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is niet ongebruikelijk. De eene coureur houdt er van de andere totaal niet.
Bij max zal het een stuk stiller zijn.
Niet finishen onder een SC hadden ze ook kunnen doen met de achterblijvers er nog tussen (al waren het volgens Olav geen lapped carsquote:Op maandag 13 december 2021 00:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook voor de race met alle teams besproken meen ik ergens gelezen te hebben.
In die geest is de beslissing van Masi vrij logisch.
De stewards hebben geoordeeld dat dit max zijn fout was. Je zou als merc fan kunnen zeggen dat ze max grholpen hebben.quote:Op maandag 13 december 2021 00:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Lewis kreeg vandaag geen penalty voor het compleet afsnijden van een chicane waar Max nog 5 seconden voor kreeg vorige week…
Ah ja, lees het nu.quote:Op maandag 13 december 2021 00:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is een ander bedrijf, volgens mij.
[..]
Dat hebben ze NIET. Je blijft die onzin maar herhalen, maar het was een "no investigation necessary"quote:Op maandag 13 december 2021 00:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De stewards hebben geoordeeld dat dit max zijn fout was. Je zou als merc fan kunnen zeggen dat ze max grholpen hebben.
Olaf was met Max beig in zn hoofd ... maar HAM had ze al wel gelapt en de leider teltquote:Op maandag 13 december 2021 00:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Finishen onder een SC hadden ze ook kunnen doen met de achterblijvers er nog tussen (al waren het volgens Olav geen lapped cars), echter had je dan 1 rondje racen gehad zonder strijd om P1..
meer races....paar keer pech en eruit gebeukt ( letterlijk )quote:Op zondag 12 december 2021 23:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarvan 10 overwinningen.
Dat het nog zooooo spannend moest worden, is pas echt het bizarre er aan. Dit zijn Schumacheriaanse en Hamiltonse cijfers. Die had in Mexico al met een onoverbrugbare afstand moeten staan.
Vergeet Warwick nietquote:Op maandag 13 december 2021 00:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tsja, Masi zal er vast wel hele goede redenen voor hebben gehad om nu af te wijken. Moet haast wel als zelfs Connelly geen reden kont ontdekken om toch nog achteraf in te grijp.
Olavquote:Op maandag 13 december 2021 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Olaf was met Max beig in zn hoofd ... maar HAM had ze al wel gelapt en de leider telt
Luister naar de boardradio tussen RB en masi. Hij zegt heel duidelijk dat de stewards het incident beoordeeld hebben en dat max fout is volgens hun. Ze hebben hem aangewezen als de veroorzaker.quote:Op maandag 13 december 2021 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hebben ze NIET. Je blijft die onzin maar herhalen, maar het was een " no investigation necessary"
Paki's, Indiers en Bangli's hebben ook een intense tyfushekel aan Britten.quote:Op maandag 13 december 2021 00:05 schreef Minimunt het volgende:
Reacties in het buitenland zijn ook mooi.
Ik vond het fantastisch. Zelden zo iets spannends gezien. Samen met PSV - Vitesse in 2007 (was erbijquote:Op maandag 13 december 2021 00:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Het was een "no investigation necessary". En nee, dat wordt niet gezegd. Er wordt gezegd dat Hamilton het voordeel (gaining an advantage) heeft teruggegeven.quote:Op maandag 13 december 2021 00:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Luister naar de boardradio tussen RB en masi. Hij zegt heel duidelijk dat de stewards het incident beoordeeld hebben en dat max fout is volgens hun. Ze hebben hem aangewezen als de veroorzaker.
Dat zeker maar hoe gaan we dat die “nieuwe” fans uitleggen dat het soms ook saai kan zijn? Althans dat dat vaker gebeurt dan dit.quote:Op maandag 13 december 2021 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe dan ook, dit is/was écht een legendarisch seizoen + een legendarische laatste ronde vd laatste race vh seizoen![]()
![]()
![]()
Zo zie je ze slechts zeer, zeer zelden
Luister de boordradio. Masi zegt heel duidelijk dat max hem(lewis) in die positie heeft gedwongen(force). Dat is het oordeel van de stewards.quote:Op maandag 13 december 2021 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was een "no investigation necessary". En nee, dat wordt niet gezegd. Er wordt gezegd dat Hamilton het voordeel (gaining an advantage) heeft teruggegeven.
En dat denkt jurist te zijn..
gelul.....dik verdiend en dat het op de laatste race aan kwam was al een wonder....ook nog een test methodes aangepast midden in het seizoen, banen aangepast in het voordeel van MB.quote:Op zondag 12 december 2021 23:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Het was ongeveer 55 ronden saai vandaagquote:Op maandag 13 december 2021 00:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat zeker maar hoe gaan we dat die “nieuwe” fans uitleggen dat het soms ook saai kan zijn? Althans dat dat vaker gebeurt dan dit.
Want dit heb ik in mijn 25 jaar F1 kijken denk ik 3x meegemaakt (1997, 2008 en 2010)
En vandaag dan..
Oh lawd.quote:Op maandag 13 december 2021 00:31 schreef IxCalypso het volgende:
Ik hou van jullie allemaal!![]()
(Ik moest denken aan Ushi met Donny Osmond. Je hebt van die tijden dat je simpelweg van iedereen houdt)
Maar jezus![]()
![]()
![]()
. Ik zei het al hier long time ago toen amper nog iemand er nog in durfde te geloven. Max gaat winnen dit jaar! (oh, ik zei ook dat Alonso terug moest komen en dat Perez voor dit jaar iig wel degelijk de beste keuze was).
Je moet overtuigd zijn.
Dat merken ze vanzelf. En haken weer af.quote:Op maandag 13 december 2021 00:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat zeker maar hoe gaan we dat die “nieuwe” fans uitleggen dat het soms ook saai kan zijn? Althans dat dat vaker gebeurt dan dit.
Want dit heb ik in mijn 25 jaar F1 kijken denk ik 3x meegemaakt (1997, 2008 en 2010)
En vandaag dan..
Truequote:Op maandag 13 december 2021 00:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oh lawd.
Tijd om naar bed te gaan.
Op die vette verbaasde kop van zijn collega ook.quote:Op maandag 13 december 2021 00:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op al die Toto-gifjes kunnen we nog jaren teren. Mooi man.
Ja nou, niet helemaal vergelijkbaar, vind ik. Hier zorgde Ricciardo Verstappen met zijn divebomb ervoor dat Hamilton helemaal niks meer kon en dat hij van de baan 'moest' (of stilstaan)quote:Op maandag 13 december 2021 00:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Lewis kreeg vandaag geen penalty voor het compleet afsnijden van een chicane waar Max nog 5 seconden voor kreeg vorige week…
Luister zelf maar eens goed. En kijk ook naar de beelden. "No investigation necessary".quote:Op maandag 13 december 2021 00:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Luister de boordradio. Masi zegt heel duidelijk dat max hem(lewis) in die positie heeft gedwongen(force). Dat is het oordeel van de stewards.
Tja, een winnaar zijn is makkelijk, de rest...not so muchquote:Op maandag 13 december 2021 00:35 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb echt wel een hekel gekregen aan Toto dit jaar.
Had ik nooit, maar man man wat heeft die man dit jaar een slechte kant van zichzelf laten zien.
Ah dan kijk je uit naar Jack Doohan?quote:Op maandag 13 december 2021 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat merken ze vanzelf. En haken weer af.
Heb ik overigens ook gedaanBegonnen met kijken in 1994 om dat mijn held Doohan iets te vaak won in de MotoGP. En weer gaan kijken door Guido-gate en er toen achter komen dat de zoon van Jos de F1 inging dat jaar. 1 race was genoeg om zijn talent te zien en weer aan te haken
Connely EN toto cucked.....quote:Op maandag 13 december 2021 00:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tsja, Masi zal er vast wel hele goede redenen voor hebben gehad om nu af te wijken. Moet haast wel als zelfs Connelly geen reden kont ontdekken om toch nog achteraf in te grijp.
Noem mij eens de twee punten die hij aandraagt, a en b graag.quote:Op maandag 13 december 2021 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister zelf maar eens goed. En kijk ook naar de beelden. "No investigation necessary".
Vaak is jarenlange dominantie niet goed voor de sport. Dat had ik ook lange tijd ten opzichte van Ferrari.quote:Op maandag 13 december 2021 00:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
En vandaag dan..
vorige week gebeurde precies hetzelfde.......en niet 1 keerquote:Op maandag 13 december 2021 00:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De stewards hebben geoordeeld dat dit max zijn fout was. Je zou als merc fan kunnen zeggen dat ze max grholpen hebben.
RB gaat de japanse trots missen, die is belangerijk geweest.quote:Op maandag 13 december 2021 00:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vaak is jarenlange dominantie niet goed voor de sport. Dat had ik ook lange tijd ten opzichte van Ferrari.
Wat dat betreft hebben Max Verstappen en Red Bull racing de spanning wel weer teruggebracht.
Maar ik hoop ook al een poos dat Williams, McLaren en Ferrari weer terugkomen op het topniveau dat zij ooit hadden (niet eens zo lang geleden).
Maar hij is nu toch ook een winnaar? De constructeurstitel kan niets of niemand ze meer afnemen.quote:Op maandag 13 december 2021 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, een winnaar zijn is makkelijk, de rest...not so much
vuurwerk afgestoken, gezopen, gejankt.....youtube/twitter nog steeds aan het kijken, kan het nog steeds niet geloven.quote:Op maandag 13 december 2021 00:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vond het fantastisch. Zelden zo iets spannends gezien. Samen met PSV - Vitesse in 2007 (was erbij) een van de gaafste sportmomenten die ik ooit heb meegemaakt.
Niet echt, maar ik kijk wel de juniorklassen. En NASCAR en Indycar. En Formule E, DTM, Porsche Cup, Extreme E, wat WTCR-races en nog zo watquote:Op maandag 13 december 2021 00:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ah dan kijk je uit naar Jack Doohan?
Klopt, alleen al daarom zou een andere WDC dan Lewis fijn zijnquote:Op maandag 13 december 2021 00:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vaak is jarenlange dominantie niet goed voor de sport. Dat had ik ook lange tijd ten opzichte van Ferrari.
Wat dat betreft hebben Max Verstappen en Red Bull racing de spanning wel weer teruggebracht.
Maar ik hoop ook al een poos dat Williams, McLaren en Ferrari weer terugkomen op het topniveau dat zij ooit hadden (niet eens zo lang geleden).
Ondertussen de Britten: "F1 lost tens of millions of fans today"_O-quote:Op maandag 13 december 2021 00:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Paki's, Indiers en Bangli's hebben ook een intense tyfushekel aan Britten.
Volgend seizoen kan wel eens een heel ander beeld gaan geven.quote:Op maandag 13 december 2021 00:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
7 seconden verschil op finish na 24 uur races op Le Mans.quote:Op maandag 13 december 2021 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe dan ook, dit is/was écht een legendarisch seizoen + een legendarische laatste ronde vd laatste race vh seizoen![]()
![]()
![]()
Zo zie je ze slechts zeer, zeer zelden
True maar dat is onvoldoende, lijkt het.quote:Op maandag 13 december 2021 00:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar hij is nu toch ook een winnaar? De constructeurstitel kan niets of niemand ze meer afnemen.
Brittenquote:Op maandag 13 december 2021 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ondertussen de Britten: "F1 lost tens of millions of fans today"_O-
quote:Op maandag 13 december 2021 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat is hé sterretje bij de 18 podiums van Verstappen?quote:Op maandag 13 december 2021 00:39 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vind deze vooral veelzeggend, weetje, het hele jaar zijn er al controversies als het gaat om de stewards en de regels. Daar moeten ze eens echt naar kijken.
Maar door het jaar heen zegt dit wel heel erg veel:
VER vs HAM in 2021
Wins: 10 vs 8
Poles: 10 vs 5
Podiums: 18* vs 17
FLs: 6 vs 6
Laps Led: 652 vs 297
Km Led: 2,989 vs 1,582
Hattricks: 3 vs 1
Grand Slams: 1 vs 0
Retirements: 3 vs 0
Ach...gaan ze volgend jaar toch lekker allemaal cricket kijken?quote:Op maandag 13 december 2021 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik had het over de F1, maar goed puntquote:Op maandag 13 december 2021 00:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
7 seconden verschil op finish na 24 uur races op Le Mans.
Dat is het enige wat ik me kan bedenken..
F1 gained 100 million fans this season.....quote:Op maandag 13 december 2021 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mooi hoor.quote:
Spa?quote:Op maandag 13 december 2021 00:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wat is hé sterretje bij de 18 podiums van Verstappen?
denk eerder dat er meer bij gekomen zijn zelfs een maat van mij anti F1 zegt dat F1 is wel veel gaver dan voetbal .... die heeft allen vandaag de laatste 10 ronden gekekenquote:Op maandag 13 december 2021 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max is echt een zegen voor de F1. Controverse, weer spanning. Die jongen is zijn 1000x zijn gewicht in diamanten waRdquote:Op maandag 13 december 2021 00:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
F1 gained 100 million fans this season.....
F1 lost 50 million fans during 2014 -2020
hypocriete kut britten
HAM had een DNF op Monza.quote:Op maandag 13 december 2021 00:39 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vind deze vooral veelzeggend, weetje, het hele jaar zijn er al controversies als het gaat om de stewards en de regels. Daar moeten ze eens echt naar kijken.
Maar door het jaar heen zegt dit wel heel erg veel:
VER vs HAM in 2021
Wins: 10 vs 8
Poles: 10 vs 5
Podiums: 18* vs 17
FLs: 6 vs 6
Laps Led: 652 vs 297
Km Led: 2,989 vs 1,582
Hattricks: 3 vs 1
Grand Slams: 1 vs 0
Retirements: 3 vs 1
Hahaha Idem... morgen spijt... en toch nietquote:Op maandag 13 december 2021 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga de rest vd week of zelfs het jaar boeten voor het nu niet kunnen slapen
Mooi toch, bye bye Olav & Jack & Kamphuesquote:Op maandag 13 december 2021 00:46 schreef TjjWester het volgende:
Helaas betekend deze winst ook dat viaplay in het zadel wordt geholpen.
ik zit nog steeds aan de rum videos te kijken hahahah wat een dagquote:Op maandag 13 december 2021 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
wees blij dat het jaar nog maar een paar weken duurt .. straks kerst en oud en nieuwquote:Op maandag 13 december 2021 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is echt geen geintje ook. Zag er net een paar op Twitter voorbij komenquote:
same samequote:Op maandag 13 december 2021 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, daarom.. Ik moet buiten de F1 kijken voor zoietsquote:Op maandag 13 december 2021 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had het over de F1, maar goed punt
Die hele race vorige week had niet gereden moeten worden, die baan is niet F1 waardig, die baan is vragen om ingrepen only en of gevaar.quote:Op maandag 13 december 2021 00:36 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ja nou, niet helemaal vergelijkbaar, vind ik. Hier zorgde Ricciardo Verstappen met zijn divebomb ervoor dat Hamilton helemaal niks meer kon en dat hij van de baan 'moest' (of stilstaan)
Vorige week duwde Verstappen als aanvaller zijn auto ergens waar geen plek was. Dat hij van de baan moest had hij zelf veroorzaakt (Max is een slimme jongen, dat was bewust)
Dus situaties zijn anders. Wat mijns inziens meer dan twijfelachtig is, is waarom niet gekeken wordt naar het voordeel wat hamilon hiermee haalde. Want Verstappen haalt de bocht en ligt twee bochten later bijna 1,5 sec achter Hamilton. Dat klopt niet, Hamilton had even van zijn gas gemoeten en toch krijgt hij dit cadeau, alweer.
Family vs Factoryquote:Op maandag 13 december 2021 00:49 schreef Predator40 het volgende:
waarom zit toto altijd binnen en christian horner aan de pit muur ?
tevens: waarom loopt toto altijd onbehoorlijk te zeiken tegen masi en doet cristian horner gewoon netjes ?
Vanaf nu buigen alle Jappaners voor alles wat oranje of NL isquote:Op maandag 13 december 2021 00:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Japans ook goed?![]()
• Japenese commentator on final lap Abu Dhabi GP
quote:Op maandag 13 december 2021 00:49 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vanaf nu buigen alle Jappaners voor alles wat oranje of NL is
Olav heeft wel zijn baan mooi afgesloten met een WK voor een NL , dat hij daar nog verslag van heb mogen doen dat gun ik hem welquote:Op maandag 13 december 2021 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi toch, bye bye Olav & Jack & Kamphues
I knowquote:Op maandag 13 december 2021 00:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is echt geen geintje ook. Zag er net een paar op Twitter voorbij komen
Britten willen van F1 een soort van voetbal maken. Liegen, duiken, scheidsrechter intimideren, zeuren, zeiken, schwalbe, andere teams onder druk zetten etc ....
7 totels binnen harken en dan het niet kunnen hebben als iemand anders een keer wint
Ik eigenlijk nietquote:Op maandag 13 december 2021 00:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
Olav heeft wel zijn baan mooi afgesloten met een WK voor een NL , dat hij daar nog verslag van heb mogen doen dat gun ik hem wel
Klopt. Maar hij haalde het einde niet. Je had hem op 0 staan voor het hele seizoen, da klopt niet.quote:
ja ik vind hem ook niets maar als je dan toch zo lang verslag doet kan je beter maar zo afscheid nemenquote:Op maandag 13 december 2021 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nietMaar het is zeker fijn voor hem
Goed puntquote:Op maandag 13 december 2021 00:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja ik vind hem ook niets maar als je dan toch zo lang verslag doet kan je beter maar zo afscheid nemen
Meeste podiums ooit in 1 seizoen, maar goed, de seizoenen nu zijn ook langerquote:Op maandag 13 december 2021 00:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wat is hé sterretje bij de 18 podiums van Verstappen?
Dat onthoudt toch bijna niemandquote:Op maandag 13 december 2021 00:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Meeste podiums ooit in 1 seizoen, maar goed, de seizoenen nu zijn ook langer
Ik onthou allesquote:Op maandag 13 december 2021 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat onthoudt toch bijna niemand
Perez heeft het grootste deel van het seizoen ontzettend matig gepresteerd.quote:Op maandag 13 december 2021 00:31 schreef IxCalypso het volgende:
Ik hou van jullie allemaal!![]()
(Ik moest denken aan Ushi met Donny Osmond. Je hebt van die tijden dat je simpelweg van iedereen houdt)
Maar jezus![]()
![]()
![]()
. Ik zei het al hier long time ago toen amper nog iemand er nog in durfde te geloven. Max gaat winnen dit jaar! (oh, ik zei ook dat Alonso terug moest komen en dat Perez voor dit jaar iig wel degelijk de beste keuze was).
Je moet overtuigd zijn.
Omdat hij 1x doet wat hij moet doen?quote:Op maandag 13 december 2021 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Perez... kleine Mexicaanse halfgod
( Edit: Vandaag)
een paar jaar geleden liepen we hier nog te schelden als hij niet de top 10 haaldenquote:Op maandag 13 december 2021 00:54 schreef IxCalypso het volgende:
Wat ik wel bizar vind blijft dat hij óf uitviel en op 1 keer na elke keer 1e of 2e werd.
Ik denk toch best wel dat dat serieus zo isquote:Op maandag 13 december 2021 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is nu inderdaad legendarisch in Japan. Of toch i.i.g. bij Honda. Opvolger van Senna.
Exact datquote:Op maandag 13 december 2021 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat hij 1x doet wat hij moet doen?
Al deed hij dat inderdaad goed vandaag
FUck it.quote:Op maandag 13 december 2021 00:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Perez heeft het grootste deel van het seizoen ontzettend matig gepresteerd.
De RB is matig voor iedereen die niet verstappen heet.quote:Op maandag 13 december 2021 00:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik wel. In de jaren '90 was hun voorbeschouwing op de race altijd goed. Heb daar best wel wat van opgestoken.quote:Op maandag 13 december 2021 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nietMaar het is zeker fijn voor hem
Ik ook hoor, dat was geen grapquote:Op maandag 13 december 2021 00:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik denk toch best wel dat dat serieus zo is![]()
Kampioen worden met 'hun' Honda betekend een soort Goden status denk ik
Het is al laatquote:Op maandag 13 december 2021 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, dat was geen grap
< Stopt met lachenquote:Op maandag 13 december 2021 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, dat was geen grap
Perez moest wennen aan de auto. De Red Bull is volgens mij, en dat meen ik serieus samen met de Ferrari een van de lastigere auto's om onder de knie te krijgen.quote:Op maandag 13 december 2021 00:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zo goed is Max dusquote:Op maandag 13 december 2021 00:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De RB is matig voor iedereen die niet verstappen heet.
Wel grappig want volgend jaar rijdt Hamilton gewoon weer in de F1 met naast zich een jonge Brit maar blijkbaar gaan ze die dan niet meer steunen of zo? Of Norris?quote:Op maandag 13 december 2021 00:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
F1 gained 100 million fans this season.....
F1 lost 50 million fans during 2014 -2020
hypocriete kut britten
En die ene keer was toen zn halve auto aan gort was gereden in Hongarijequote:Op maandag 13 december 2021 00:54 schreef IxCalypso het volgende:
Wat ik wel bizar vind blijft dat hij óf uitviel maar dan wel op 1 keer na elke keer 1e of 2e werd.
Het rare is.. dat ondanks dat Norris beter is... de Brits ( lees: Sky) een voorkeur lijken te hebben voor Russel.quote:Op maandag 13 december 2021 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel grappig want volgend jaar rijdt Hamilton gewoon weer in de F1 met naast zich een jonge Brit maar blijkbaar gaan ze die dan niet meer steunen of zo? Of Norris?
Met Allard en Ruud?quote:Op maandag 13 december 2021 00:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik wel. In de jaren '90 was hun voorbeschouwing op de race altijd goed. Heb daar best wel wat van opgestoken.
Ben geen fan van de persoon Mol maar hij heeft vooral in de 1e jaren veel voor de F1 in Nederland gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |