Hij hield wel zijn hand op zijn horloge.quote:Op zondag 12 december 2021 22:03 schreef Rianne84 het volgende:
Kent Max Ali B wel? Of dacht hij wat moet deze mocro van mij?
Dacht dat we hetzelfde stukje zouden krijgen maar dit was echt met Maxquote:
Die ook, maar je kunt niet alles hebben. Jij kunt ook niet het lekkerste wijf krijgen.quote:
Té laat...quote:Op zondag 12 december 2021 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij hield wel zijn hand op zijn horloge.
Hij hield zijn handen al vlakbij de broekzakkenquote:Op zondag 12 december 2021 22:03 schreef Rianne84 het volgende:
Kent Max Ali B wel? Of dacht hij wat moet deze mocro van mij?
Nog zuur jongen?quote:Op zondag 12 december 2021 22:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die ook, maar je kunt niet alles hebben. Jij kunt ook niet het lekkerste wijf krijgen.
Waarom zou ik dat niet hebben?quote:Op zondag 12 december 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om hier te posten.....
Oh.. wacht..
Iemand die zichzelf iets te interessant vind.quote:Op zondag 12 december 2021 22:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Peter Windsor toch wat aan de zure kant.
Jos krijgt ook nog een veeg uit de pan.
quote:Op zondag 12 december 2021 22:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hij hield zijn handen al vlakbij de broekzakken
Dat er nog velen mogen volgenquote:
Toen ik dat hoorde heb ik de TV gemute.quote:
Het F3 kampioenschap heeft hij nooit gewonnenquote:Op zondag 12 december 2021 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat er nog velen mogen volgen
[..]
Toen ik dat hoorde heb ik de TV gemute.
met Wolfe kan je al een uur vol maken al je die stukjes zou pakkenquote:Op zondag 12 december 2021 22:09 schreef Abdus18 het volgende:
Netflix heeft het ook wel makkelijk dit seizoen he. hoeven helemaal geen script te schrijven, gewoon wat achter elkaar plakken en klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |