SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allesquote:Op zondag 12 december 2021 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jezus Ama! Whats wrong with u?
das kutquote:Op zondag 12 december 2021 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal van die fijne velletjes naast m'n nagels en de huid is daar een beetje rood
Afblijven.quote:Op zondag 12 december 2021 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal van die fijne velletjes naast m'n nagels en de huid is daar een beetje rood
Jammer, deel 1 was top, zeker na de heropstanding, deel 2 was iets minder want ja minder aktie, veel ging over het echte leven buiten Matrix, en deel 3 was dat stukje reizen naar machinestad tikkeltje saai maar werd goed gemaakt door de ultieme gevecht tussen Smith vs Neo (en Zion vs machines).quote:Op zondag 12 december 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee en drie destijds wel gezien maar kon er eigenlijk niet echt chocola van maken.
Ben een jaar of twee geleden nog naar deel een in de bioscoop geweest toen die twintig jaar oud was of zo.
Ben er vrij zeker van dat nagels aan de vingers zitten hoorquote:
Een beetje een Teeth-idee?quote:Op zondag 12 december 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat nagels aan de vingers zitten hoor
Weet ik niet?quote:
Alien dan? Deel 1 liet ons kennis maken, deel 2 gaan ze zwaar bewapend terug. Deel 3 hadden ze niet eens wapens. Deel 4 hadden we een hybridcombinatie van alien + hoofdrolspeler.quote:Op zondag 12 december 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee en drie destijds wel gezien maar kon er eigenlijk niet echt chocola van maken.
Ben een jaar of twee geleden nog naar deel een in de bioscoop geweest toen die twintig jaar oud was of zo.
Alien heb ik ook allemaal gezien. Vind die laatste twee films ook wel leuk maar ben volgens mij de enige.quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alien dan? Deel 1 liet ons kennis maken, deel 2 gaan ze zwaar bewapend terug. Deel 3 hadden ze niet eens wapens. Deel 4 hadden we een hybridcombinatie van alien + hoofdrolspeler.
Wat vond je van deel 1 en de daarop volgende delen?
"Vagina Dentata"quote:
Truste ouwe slaapwammesquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
![]()
In bed. Lag een uur geleden al op de bank te slapen
Nee hoor, ik vond ze ook vermakelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alien heb ik ook allemaal gezien. Vind die laatste twee films ook wel leuk maar ben volgens mij de enige.
Dat klinkt al engquote:
Heb ze al te lang niet meer gezien dat ik ze een beetje ben vergeten denk ikquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alien heb ik ook allemaal gezien. Vind die laatste twee films ook wel leuk maar ben volgens mij de enige.
Zo kennen we je weerquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
![]()
In bed. Lag een uur geleden al op de bank te slapen
quote:Op zondag 12 december 2021 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort nieuwe Chainsaw Massacre op Netflix
Er zijn nog 2 films hierna gekomen. Wat een domper was dat, Prometheus en uuuhm.....?quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Home Alone heb ik alleen deel één en twee gezien.quote:Op zondag 12 december 2021 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 films hierna gekomen. Wat een domper was dat, Prometheus en uuuhm.....?
Maar ik vond ze alle 4 iets hebben ja. Dus dat hebben we gemeen
Maar kijk, nu ff een andere voorbeeld: Home alone 1, 2, 3, 4, 5 en zelfs 6?
Kom op zeg? Ik vond 1 grappig, 2 was van ja oke. 3 was van dit meen je niet? 4 heb ik mezelf willen verhangen maar de lampensnoer was niet sterk genoeg. Ik hou maar op over de laatste 2 delen.
Wees blij. Kan niet anders dan dat 6 echt finaal gaat floppen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Home Alone heb ik alleen deel één en twee gezien.
Ze protesteren maar eind wegquote:Op zondag 12 december 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net op tijd voor het 2e protest van Mercedes
O dat is die remake met dat jochie van Jojo?quote:Op zondag 12 december 2021 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wees blij. Kan niet anders dan dat 6 echt finaal gaat floppen.
Het zijn ook wel hele slechte jankende verliezers hequote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Protest Mercedes afgewezen. Op naar het CAS.
Ja. Denk dat de servers nog staan af te koelen van de F1quote:
Je denkt dat Red Bull niet hetzelfde gedaan had?quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn ook wel hele slechte jankende verliezers he
Feestvreugde bij RB verpest.quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zouden ook wel zijn gaan protesteren, maar ze zijn wel allemaal heel dramatisch bezig nu met het CAS erbij slepen en weet ik watquote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je denkt dat Red Bull niet hetzelfde gedaan had?
Eerste en Tweede Wereldoorlog doen ze ook nog zo kinderachtig krampachtig over.quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het team staat niet voor niets onder leiding van een Oostenrijker (ok Red Bull ook, maar tochquote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste en Tweede Wereldoorlog doen ze ook nog zo kinderachtig krampachtig over.
Geen idee, ken dat jochie (of Jojo) niet.quote:Op zondag 12 december 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is die remake met dat jochie van Jojo?
Terecht ook. Beetje flauw dat mercedes het uberhaubt nodig vond om te protesteren.quote:Op zondag 12 december 2021 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Verstappen blijft wereldkampioen
Het hoge woord bij de FIA is eruit. Max Verstappen blijft wereldkampioen, nadat de autosportfederatie beide protesten van Mercedes heeft afgewezen.
je zou je als coureur toch diep schamen voor zo'n team...quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste nieuwsquote:Op zondag 12 december 2021 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Verstappen blijft wereldkampioen
Het hoge woord bij de FIA is eruit. Max Verstappen blijft wereldkampioen, nadat de autosportfederatie beide protesten van Mercedes heeft afgewezen.
Nee. Ik weet nog niet wat ik open trek...quote:
Zelfportret?quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
L
[..]
Laatste nieuws![]()
https://www.365breakingne(...)reldkampioen😡;😡😡😡
Dit moet je veriffieren natuurlijk, stuur dat plaatje door naar zijn instagramvrienden en zo komen we erachter of hij dit echt is.quote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is wel oud geworden in de tussentijd.
Misschien weet z'n moeder het wel.quote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit moet je veriffieren natuurlijk, stuur dat plaatje door naar zijn instagramvrienden en zo komen we erachter of hij dit echt is.
Je speelt op safe, heel verstandig. Zijn moeder weet dat best jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien weet z'n moeder het wel.
Ouderdomquote:Op zondag 12 december 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna in slaap gevallen, wtf is dit dan weer
quote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien weet z'n moeder het wel.
Oh ja, maar ook toen ik jong was vond ik een dutje zaligquote:
Dutjesquote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, maar ook toen ik jong was vond ik een dutje zalig
Dutjesquote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
toen ik bijna 34 was vond ik dutjes ook nog zaligquote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onlangs zelf ook vreselijk lopen kutten. Oplossing was uiteindelijk na alle gekut van 1 uur bij elkaar de wall switch module te resetten. Man3. Ik wilde alle Hue al bijna uit het raam flikkeren.quote:
Lepeltjesgestapo? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog geen kattenplaatje gezien. En we moeten oppassen voor de lepeltjesgestapo
Of er ergens tussenin?quote:
ssst hij loopt rondquote:Op zondag 12 december 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lepeltjesgestapo? Heb ik iets gemist?
Ik ook schijnbaarquote:Op zondag 12 december 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lepeltjesgestapo? Heb ik iets gemist?
Wie wat waarquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog geen kattenplaatje gezien. En we moeten oppassen voor de lepeltjesgestapo
Hmm?quote:Op zondag 12 december 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je mag alleen gaan slapen als je speciale lepeltjes hebt
En die heb je niet?quote:Op zondag 12 december 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik begrijp hier niets vanquote:Op zondag 12 december 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt me écht iets voor jouquote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een pluim gekregen van mijn werk en daarmee kan je activiteiten doen
Bijvoorbeeld twerk-les![]()
![]()
Denk hetquote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
misschien ben k de enige die niet mag slapen
Shitquote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Regel van Hugo inderdaad... QR, vaccinbewijs, IDkaart en volledige set apostellepels is vereist aleer je naar bed mag.
GrGr
Hugo's secondant
quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Regel van Hugo inderdaad... QR, vaccinbewijs, IDkaart en volledige set apostellepels is vereist aleer je naar bed mag.
GrGr
Hugo's secondant
Hugo is nog in beraad of het enkel voor Rotterdam geldt, inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
misschien ben k de enige die niet mag slapen
Ja echt, zie mij gaan jongquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hugo is nog in beraad of het enkel voor Rotterdam geldt, inderdaad.
Emmen waarschijnlijk ook, en ook al kan het niet juridisch, waarschijnlijk ook in Hongarije.
oh als je dat niet bent mag je gewoon gaan slapen?quote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet katholiek gelukkig
quote:Op zondag 12 december 2021 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt, zie mij gaan jongWattenschijfje naast me op de grond meedoen
Jawel, als je CDA stemt tenminstequote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh als je dat niet bent mag je gewoon gaan slapen?
Waar kan ik dat kopenquote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hugo is nog in beraad of het enkel voor Rotterdam geldt, inderdaad.
Emmen waarschijnlijk ook, en ook al kan het niet juridisch, waarschijnlijk ook in Hongarije.
Ja, die gekkigheid geldt alleen onder de rivierenquote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh als je dat niet bent mag je gewoon gaan slapen?
quote:Op zondag 12 december 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel, als je CDA stemt tenminste
Ik geloof niet in apostelenquote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
GrGr
Hugo's secondant
En? Zin in?quote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Komt er een livestream?quote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Ik kan ook kiezen voor een dinerbon, lijkt mij veiligerquote:
Lijkt mij niet verantwoordquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
goed business model wel
[ afbeelding ]
Maar je mag niet uit eten.quote:Op zondag 12 december 2021 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook kiezen voor een dinerbon, lijkt mij veiliger
[..]
Lijkt mij niet verantwoord
gewoon in je voortuin gaan zitten met een tafel en stoel en een blik knakworst.quote:Op zondag 12 december 2021 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je mag niet uit eten.
Lunchen mag welquote:Op zondag 12 december 2021 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je mag niet uit eten.
Filmpje van Crack_ gezien? Heel knapquote:Op zondag 12 december 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
Paaldansen lijkt me oprecht wel leuk om te leren![]()
Schijnt wel heel zwaar te zijn.
quote:Op zondag 12 december 2021 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Filmpje van Crack_ gezien? Heel knap
Airfryheitquote:Op zondag 12 december 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon in je voortuin gaan zitten met een tafel en stoel en een blik knakworst.
Kom in verzet. Liefduh fryheit geeeen dikketuur
Dat was wel even een showquote:
AIR. FRYER. NIET IN DE FRITUURquote:
Ik denk al eerder in donker Afrikaquote:Op zondag 12 december 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft twerken bedacht?
ZIE OOK: Twerken en aandachtshoer nieuwe woorden in Van Dale
Volgens onderzoeker Fiona McPherson, die de ontdekking 'nogal spectaculair' noemt, heeft 'twerken' in de betekenis van dansen zijn oorsprong in de muziekwereld van Amerikaanse stad New Orleans van 1900.
1251 Ngoegamememwafaffa; na een zeldzaam heftige storm waren alle hangmatten stuk en lagen er miljoenen nootjes op de grond, de mannen wilden verder slapen en hadden geen zin om de nootjes op te rapen dus bedachten de vrouwen van Ngoegamememwafaffa het twerken.quote:Op zondag 12 december 2021 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk al eerder in donker Afrika
Ai, zoetermeer, sterktequote:Op zondag 12 december 2021 23:52 schreef mschol het volgende:
morgen werken..
morgen maar half uurtje (eigenlijk 20 minuten) fietsen naar werk
morgen vast verdwalen in de krochten van zoetermeer
quote:
Den Haag is een niertransplantatie, zoetermeer is een enigma. Sterktequote:Op maandag 13 december 2021 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik de belangrijkste routes weet is het goed genoeg voor mij..
den haag kon soms ook een doolhofje zijn
hoe weten ze dattie zo groot was? of gewoon wilde gok op basis van 1 bot?quote:Op maandag 13 december 2021 00:45 schreef Recce het volgende:
Quetzalcoatlus was best een groot vliegbeest! Die wil je niet op je balkon hebben.
[ afbeelding ]
past niet op de barbecuequote:Op maandag 13 december 2021 00:45 schreef Recce het volgende:
Quetzalcoatlus was best een groot vliegbeest! Die wil je niet op je balkon hebben.
[ afbeelding ]
ik heb niet eens een bbqquote:
Ik ook niet. Wekker ging en ik had het gevoel dat het half drie 's nachts was. Ik was ook helemaal de weg kwijt, wist niet waar ik wasquote:
Ik werd om half drie wakker en had het gevoel dat het zeven uur wasquote:Op maandag 13 december 2021 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wekker ging en ik had het gevoel dat het half drie 's nachts was. Ik was ook helemaal de weg kwijt, wist niet waar ik wasDruk gedroomd enzo.
Toen kon je nog ruim vier uur slapenquote:Op maandag 13 december 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd om half drie wakker en had het gevoel dat het zeven uur was
Ik heb wel even wakker gelegen om de intensieve dromen een beetje af te schudden.quote:Op maandag 13 december 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen kon je nog ruim vier uur slapen
"zacht" heet dat inderdaad. Dus: Waarschijnlijk regen.quote:Op maandag 13 december 2021 08:36 schreef Karzai het volgende:
Het is niet koud, dubbele cijfers vandaag
awwwwwwwquote:Op zondag 12 december 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CXRZCrZsxBP/?utm_medium=copy_link
Het blijft bijna de hele week zachtquote:Op maandag 13 december 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Bleef droog alleen in het hoge noorden een paar druppels
Het regent alleen in het weekend als we vrij zijnquote:Op maandag 13 december 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Bleef droog alleen in het hoge noorden een paar druppels
Korte broeken en bikini,squote:Op maandag 13 december 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het blijft bijna de hele week zacht
Nog niet echt weer om de bikini aan te trekken.quote:Op maandag 13 december 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het blijft bijna de hele week zacht
Ja sta er wel tegen aan geplakt jaquote:Op maandag 13 december 2021 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij op het werk als ze niet gejat zijn.
neer maar het begin is er. Positief denkenquote:Op maandag 13 december 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog niet echt weer om de bikini aan te trekken.
Bikini aan onder de smufttrui dan.quote:Op maandag 13 december 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neer maar het begin is er. Positief denken
Als je zelf met een sneeuwkanon in de weer gaat?quote:Op maandag 13 december 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik las anders iets over 10 procent kans op een witte kerst.
Als het blauw en warm zou zijn had je helemaal geen zin.quote:Op maandag 13 december 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Typisch maandag vandaag![]()
Grijs, grauw en ik heb geen zin.
quote:Op maandag 13 december 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het blauw en warm zou zijn had je helemaal geen zin.
Waarschijnlijk was m'n humeur iets beter.quote:Op maandag 13 december 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het blauw en warm zou zijn had je helemaal geen zin.
misschien spot je wel een wolfquote:Op maandag 13 december 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Even douchen en dan richting Veluwe
Uurtje twerken in een huidkleurige bikini en ze horen je tot in Moskou weer schaterlachen.quote:Op maandag 13 december 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was m'n humeur iets beter.
Knibbel knabbel knuisje wie krabt er aan mijn harige muisje.quote:Op maandag 13 december 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar grootmoeder, wat heeft u grote tanden
quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uurtje twerken in een huidkleurige bikini en ze horen je tot in Moskou weer schaterlachen.
quote:Op maandag 13 december 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou wel leuk zijn om wat herten te spotten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou wel leuk zijn om wat herten te spotten
[ afbeelding ]
Ja tuurlijkquote:
Nee ben stiekem door het raam gekropenquote:Op maandag 13 december 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En? Lieten ze je nog naar binnen?
Of wandelen met een hertengewei op de Veluwe.quote:Op maandag 13 december 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wandelen op de Maasvlakte?
En word je nu angstig aangekeken?quote:Op maandag 13 december 2021 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben stiekem door het raam gekropen
die tijd heb ik nooit eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
De tijd van de handencrčmes is weer aangebroken. Wel laat.
Lijkt me lekker, maak maar een extra portiequote:Op maandag 13 december 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
Ga dit denk ik vandaag proberen
https://tasty.co/recipe/easy-orange-chicken
Verrassend.quote:
Alles is droog.quote:Op maandag 13 december 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
De tijd van de handencrčmes is weer aangebroken. Wel laat.
ik ben er wel blij mee.quote:
Dit koop ik weleens bij zo'n Aziatisch tentje hier.quote:Op maandag 13 december 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
Ga dit denk ik vandaag proberen
https://tasty.co/recipe/easy-orange-chicken
De Panda Express?quote:Op maandag 13 december 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit koop ik weleens bij zo'n Aziatisch tentje hier.
Ja.quote:Op maandag 13 december 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n benen! M'n boven- en onderrug door labeltjes van kleren
Smaakt het echt naar sinassappel?quote:Op maandag 13 december 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit koop ik weleens bij zo'n Aziatisch tentje hier.
Nee, het is een zoetzuur sausje alleen dan voornamelijk zoetquote:Op maandag 13 december 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Smaakt het echt naar sinassappel?
quote:Op maandag 13 december 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, het is een zoetzuur sausje alleen dan voornamelijk zoet
Ik had m'n benen na het douchen maar eens ingesmeerd want ze jeukten, maar blijkbaar had ik de boel allang opengekrabd in m'n slaapquote:Op maandag 13 december 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Nu smeer ik m'n benen na het douchen standaard in om m'n plakplaatje langer mooi te houden, maar de rest eigenlijk nooit. Toch ook maar mee begonnen, DE JEUK.
Nee, het is een beetje zurig alleen van de citrus.quote:Op maandag 13 december 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Smaakt het echt naar sinassappel?
Jaquote:Op maandag 13 december 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Kan ik dan gewoon dit er voor gebruiken?
https://www.ah.nl/product(...)vers-sap-sinaasappel
Ouch.quote:Op maandag 13 december 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had m'n benen na het douchen maar eens ingesmeerd want ze jeukten, maar blijkbaar had ik de boel allang opengekrabd in m'n slaapVandaar dat het zo schrijnde.
Ja die zullen er nog meer kruiden en zo bij gooien?quote:Op maandag 13 december 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het van de Aziaat lekkerder dan de chicken tonight. Ook wat duurder. Maar je krijgt het in zo'n leuk kartonnen doosje met stokjes erbij.
is ook plebseten USquote:Op maandag 13 december 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Chicken Tonight vind ik echt net babyvoedsel, raak zelfs een beetje misselijk door dat glazige, alsof je dunne behanglijm gedronken hebt.
Heb dat bubble thee nog nooit gehadquote:Op maandag 13 december 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Toko hier heeft een voordeelmenu met yakitori en bubble tea deze week
Bubble tea is echt genieten. Zo zoet dat je tanden er spontaan diabetes van ontwikkelen maar wel lekker.quote:Op maandag 13 december 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat bubble thee nog nooit gehad
Is wel lekkerquote:Op maandag 13 december 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat bubble thee nog nooit gehad
Ze hebben nu een warme met chocola en bastogne ofzo.quote:Op maandag 13 december 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bubble tea is echt genieten. Zo zoet dat je tanden er spontaan diabetes van ontwikkelen maar wel lekker.
En er schiet weleens zo'n pareltje in je keel maar goed.quote:Op maandag 13 december 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bubble tea is echt genieten. Zo zoet dat je tanden er spontaan diabetes van ontwikkelen maar wel lekker.
Mag ze dat voor eeuwig niet meer ?quote:Op maandag 13 december 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb me voorgenomen deze week een curry te maken. Veel kant-en-klaar pasta's hebben ui/knoflook erin en dat mag mijn vriendin niet dus het maar even zelf gaan maken.
Dat klinkt niet als bubble tea maar wel erg lekker. Wanneer gaan we die halenquote:Op maandag 13 december 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben nu een warme met chocola en bastogne ofzo.
Is het geen thee dan?quote:Op maandag 13 december 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben nu een warme met chocola en bastogne ofzo.
Soort training.quote:Op maandag 13 december 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En er schiet weleens zo'n pareltje in je keel maar goed.
Ach ja dat hoort bij de ervaring. Weer eens wat anders een parelkettingquote:Op maandag 13 december 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En er schiet weleens zo'n pareltje in je keel maar goed.
Van oorsprong volgens mij wel, maar al die kekke smaakjes hebben niet echt meer veel met thee te maken.quote:
Als ze geen opgeblazen buik en buikpijn wil hebben is het af te raden. Knoflookolie mag dan weer wel; en ui zijn ook wel wat alternatieven voor.quote:Op maandag 13 december 2021 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ze dat voor eeuwig niet meer ?
Dan zit er melk doorheen tochquote:Op maandag 13 december 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van oorsprong volgens mij wel, maar al die kekke smaakjes hebben niet echt meer veel met thee te maken.
In China had je milky tea, dat was ook wel lekker, dat lijkt er wel op.
quote:Op maandag 13 december 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze geen opgeblazen buik en buikpijn wil hebben is het af te raden. Knoflookolie mag dan weer wel; en ui zijn ook wel wat alternatieven voor.
Is ook gewoon een mentaal ding he, kijken naar wat je nog wél kan eten.quote:Op maandag 13 december 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet per week denk ik vijf bollen knoflook en twintig uiden, ik zou echt ongelukkig worden zonder.
Denk dat je het wel zou overleven en in gaat zien dat het je geluk niet bepaald.quote:Op maandag 13 december 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet per week denk ik vijf bollen knoflook en twintig uiden, ik zou echt ongelukkig worden zonder.
https://sense.info/nl/seks-abc/parelkettingquote:Op maandag 13 december 2021 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach ja dat hoort bij de ervaring. Weer eens wat anders een parelketting
Ik kan nog meer dan genoeg dingen wel maken; alleen kant-en-klaar spul moet je laten liggen. Daar zit overal een berg zout in en dan nog ui/knoflookpoeder als smaakmaker.quote:Op maandag 13 december 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook gewoon een mentaal ding he, kijken naar wat je nog wél kan eten.
Ja ik heb makkelijk praten eigenlijk, op shiitake na kan ik eigenlijk alles wel eten zonder rood met witte stippen te krijgen of op te zwellen als een zeppelin.quote:Op maandag 13 december 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook gewoon een mentaal ding he, kijken naar wat je nog wél kan eten.
Je hebt ook Thai Iced Tea, dat is ook teringzoet, daar gooien ze ook roomijs doorheen, heb je een soort mierenzoete 'thee' milkshakequote:Op maandag 13 december 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van oorsprong volgens mij wel, maar al die kekke smaakjes hebben niet echt meer veel met thee te maken.
In China had je milky tea, dat was ook wel lekker, dat lijkt er wel op.
Ik ben nergens allergisch voor, maar rauwe ui en rauwe paprika, daar heb ik echt de hele dag nog last van en soms 's nachts ook. Boeren en lucht, alles.quote:Op maandag 13 december 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb makkelijk praten eigenlijk, op shiitake na kan ik eigenlijk alles wel eten zonder rood met witte stippen te krijgen of op te zwellen als een zeppelin.
Laatste die ik had was met mango thee, passievrucht bolletjes, stuk grapefruit en sinaasappel er inquote:Op maandag 13 december 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er van de zomer eentje met perzik, maar dat was gewoon spa rood met een of ander siroopje erin, schijfje sinaasappel ofzo en een lullig blaadje munt
Maar bij een andere toko had ik met aardbei en die was veel dikker, het leek meer op lassi.
Dat bedoelde ik natuurlijk absoluut nietquote:Op maandag 13 december 2021 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://sense.info/nl/seks-abc/parelketting
Eh, ik ga deze niet proberen.quote:Op maandag 13 december 2021 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laatste die ik had was met mango thee, passievrucht bolletjes, stuk grapefruit en sinaasappel er in
Precies.quote:Op maandag 13 december 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan nog meer dan genoeg dingen wel maken; alleen kant-en-klaar spul moet je laten liggen. Daar zit overal een berg zout in en dan nog ui/knoflookpoeder als smaakmaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |