SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allesquote:Op zondag 12 december 2021 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jezus Ama! Whats wrong with u?
das kutquote:Op zondag 12 december 2021 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal van die fijne velletjes naast m'n nagels en de huid is daar een beetje rood
Afblijven.quote:Op zondag 12 december 2021 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal van die fijne velletjes naast m'n nagels en de huid is daar een beetje rood
Jammer, deel 1 was top, zeker na de heropstanding, deel 2 was iets minder want ja minder aktie, veel ging over het echte leven buiten Matrix, en deel 3 was dat stukje reizen naar machinestad tikkeltje saai maar werd goed gemaakt door de ultieme gevecht tussen Smith vs Neo (en Zion vs machines).quote:Op zondag 12 december 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee en drie destijds wel gezien maar kon er eigenlijk niet echt chocola van maken.
Ben een jaar of twee geleden nog naar deel een in de bioscoop geweest toen die twintig jaar oud was of zo.
Ben er vrij zeker van dat nagels aan de vingers zitten hoorquote:
Een beetje een Teeth-idee?quote:Op zondag 12 december 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat nagels aan de vingers zitten hoor
Weet ik niet?quote:
Alien dan? Deel 1 liet ons kennis maken, deel 2 gaan ze zwaar bewapend terug. Deel 3 hadden ze niet eens wapens. Deel 4 hadden we een hybridcombinatie van alien + hoofdrolspeler.quote:Op zondag 12 december 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee en drie destijds wel gezien maar kon er eigenlijk niet echt chocola van maken.
Ben een jaar of twee geleden nog naar deel een in de bioscoop geweest toen die twintig jaar oud was of zo.
Alien heb ik ook allemaal gezien. Vind die laatste twee films ook wel leuk maar ben volgens mij de enige.quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alien dan? Deel 1 liet ons kennis maken, deel 2 gaan ze zwaar bewapend terug. Deel 3 hadden ze niet eens wapens. Deel 4 hadden we een hybridcombinatie van alien + hoofdrolspeler.
Wat vond je van deel 1 en de daarop volgende delen?
"Vagina Dentata"quote:
Truste ouwe slaapwammesquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
![]()
In bed. Lag een uur geleden al op de bank te slapen
Nee hoor, ik vond ze ook vermakelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alien heb ik ook allemaal gezien. Vind die laatste twee films ook wel leuk maar ben volgens mij de enige.
Dat klinkt al engquote:
Heb ze al te lang niet meer gezien dat ik ze een beetje ben vergeten denk ikquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alien heb ik ook allemaal gezien. Vind die laatste twee films ook wel leuk maar ben volgens mij de enige.
Zo kennen we je weerquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
![]()
In bed. Lag een uur geleden al op de bank te slapen
quote:Op zondag 12 december 2021 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort nieuwe Chainsaw Massacre op Netflix
Er zijn nog 2 films hierna gekomen. Wat een domper was dat, Prometheus en uuuhm.....?quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Home Alone heb ik alleen deel één en twee gezien.quote:Op zondag 12 december 2021 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 films hierna gekomen. Wat een domper was dat, Prometheus en uuuhm.....?
Maar ik vond ze alle 4 iets hebben ja. Dus dat hebben we gemeen
Maar kijk, nu ff een andere voorbeeld: Home alone 1, 2, 3, 4, 5 en zelfs 6?
Kom op zeg? Ik vond 1 grappig, 2 was van ja oke. 3 was van dit meen je niet? 4 heb ik mezelf willen verhangen maar de lampensnoer was niet sterk genoeg. Ik hou maar op over de laatste 2 delen.
Wees blij. Kan niet anders dan dat 6 echt finaal gaat floppen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Home Alone heb ik alleen deel één en twee gezien.
Ze protesteren maar eind wegquote:Op zondag 12 december 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net op tijd voor het 2e protest van Mercedes
O dat is die remake met dat jochie van Jojo?quote:Op zondag 12 december 2021 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wees blij. Kan niet anders dan dat 6 echt finaal gaat floppen.
Het zijn ook wel hele slechte jankende verliezers hequote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Protest Mercedes afgewezen. Op naar het CAS.
Ja. Denk dat de servers nog staan af te koelen van de F1quote:
Je denkt dat Red Bull niet hetzelfde gedaan had?quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn ook wel hele slechte jankende verliezers he
Feestvreugde bij RB verpest.quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zouden ook wel zijn gaan protesteren, maar ze zijn wel allemaal heel dramatisch bezig nu met het CAS erbij slepen en weet ik watquote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je denkt dat Red Bull niet hetzelfde gedaan had?
Eerste en Tweede Wereldoorlog doen ze ook nog zo kinderachtig krampachtig over.quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het team staat niet voor niets onder leiding van een Oostenrijker (ok Red Bull ook, maar tochquote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste en Tweede Wereldoorlog doen ze ook nog zo kinderachtig krampachtig over.
Geen idee, ken dat jochie (of Jojo) niet.quote:Op zondag 12 december 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is die remake met dat jochie van Jojo?
Terecht ook. Beetje flauw dat mercedes het uberhaubt nodig vond om te protesteren.quote:Op zondag 12 december 2021 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Verstappen blijft wereldkampioen
Het hoge woord bij de FIA is eruit. Max Verstappen blijft wereldkampioen, nadat de autosportfederatie beide protesten van Mercedes heeft afgewezen.
je zou je als coureur toch diep schamen voor zo'n team...quote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste nieuwsquote:Op zondag 12 december 2021 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Verstappen blijft wereldkampioen
Het hoge woord bij de FIA is eruit. Max Verstappen blijft wereldkampioen, nadat de autosportfederatie beide protesten van Mercedes heeft afgewezen.
Nee. Ik weet nog niet wat ik open trek...quote:
Zelfportret?quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
L
[..]
Laatste nieuws![]()
https://www.365breakingne(...)reldkampioen😡;😡😡😡
Dit moet je veriffieren natuurlijk, stuur dat plaatje door naar zijn instagramvrienden en zo komen we erachter of hij dit echt is.quote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is wel oud geworden in de tussentijd.
Misschien weet z'n moeder het wel.quote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit moet je veriffieren natuurlijk, stuur dat plaatje door naar zijn instagramvrienden en zo komen we erachter of hij dit echt is.
Je speelt op safe, heel verstandig. Zijn moeder weet dat best jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien weet z'n moeder het wel.
Ouderdomquote:Op zondag 12 december 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna in slaap gevallen, wtf is dit dan weer
quote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien weet z'n moeder het wel.
Oh ja, maar ook toen ik jong was vond ik een dutje zaligquote:
Dutjesquote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, maar ook toen ik jong was vond ik een dutje zalig
Dutjesquote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
toen ik bijna 34 was vond ik dutjes ook nog zaligquote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onlangs zelf ook vreselijk lopen kutten. Oplossing was uiteindelijk na alle gekut van 1 uur bij elkaar de wall switch module te resetten. Man3. Ik wilde alle Hue al bijna uit het raam flikkeren.quote:
Lepeltjesgestapo? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog geen kattenplaatje gezien. En we moeten oppassen voor de lepeltjesgestapo
Of er ergens tussenin?quote:
ssst hij loopt rondquote:Op zondag 12 december 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lepeltjesgestapo? Heb ik iets gemist?
Ik ook schijnbaarquote:Op zondag 12 december 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lepeltjesgestapo? Heb ik iets gemist?
Wie wat waarquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog geen kattenplaatje gezien. En we moeten oppassen voor de lepeltjesgestapo
Hmm?quote:Op zondag 12 december 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je mag alleen gaan slapen als je speciale lepeltjes hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |