SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on folks!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Ik vraag me af waarom we over deze soort gebeurtenis niet horen.
Casey in NZ.....
"Ja maar als we niet de maatregelen en vaccinatie hadden was het veel erger geworden hoor!"
Ik geloof er he-le-maal geen ene reet van.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Net terug van een FvD feestje.
Heerlijk om mij op zijn tijd te kunnen omringen met mensen die nog wel zelf na kunnen denken.
![]()
En dan van July 2009:quote:
https://www.worldjewishco(...)ring-and-organ-trade
Five rabbis were among the 44 persons arrested last week in Brooklyn and New Jersey. They allegedly acted like "crime bosses" in a massive money-laundering and illegal organ trading scandal, according to a New Jersey prosecutor. Several current and former mayors and New Jersey state assemblymen were also arrested in the operation.
.......
Not very kosher is it?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Denk er maar over na.. Wat heb je liever, dat je bloed wordt afgetapt een keer of een vaccinatie?quote:
Mooie vergelijking wel. Tieft op met die plicht."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Had ons ffkes uitgenodigd.quote:Op zondag 12 december 2021 18:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Net terug van een FvD feestje.
Heerlijk om mij op zijn tijd te kunnen omringen met mensen die nog wel zelf na kunnen denken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Vanmiddag kwamen we met wat FvD'ers op het geweldige plan om de volgende te fiksen met de jaarwisselingquote:![]()
![]()
Ja het had me wel interessant geleken om te kijken in hoeverre het beeld dat ik van dat soort bijeenkomsten heb klopt.quote:Huilen dan.![]()
Aapjes kijken dus, net zoals je hier komt doenquote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja het had me wel interessant geleken om te kijken in hoeverre het beeld dat ik van dat soort bijeenkomsten heb klopt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Nee hoor, ik wil ook best met mensen in gesprek. Net als hier.quote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aapjes kijken dus, net zoals je hier komt doenHuilen dan.![]()
Ik vermoed dat mensen op feestjes uit zijn op een ander soort gezuig.quote:Op zondag 12 december 2021 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil ook best met mensen in gesprek. Net als hier.![]()
Waarom wil je dat dan?quote:Op zondag 12 december 2021 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil ook best met mensen in gesprek. Net als hier.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Omdat iedereen er wijzer van wordt wanneer je met mensen spreekt die anders tegen zaken aankijken.quote:Huilen dan.![]()
Nee hoor, merk ik helemaal niks van bij jou.quote:Op zondag 12 december 2021 19:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat iedereen er wijzer van wordt wanneer je met mensen spreekt die anders tegen zaken aankijken.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Dat verbaast me niks.quote:Op zondag 12 december 2021 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor, merk ik helemaal niks van bij jou.Huilen dan.![]()
Gezellig hoor,met een neerbuigende bullshitter feesten, nee dankje.quote:Op zondag 12 december 2021 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor, merk ik helemaal niks van bij jou.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Doe jij max 4 personen met kerst?quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
En wat zijn we weer ontzettend aardig.![]()
Hoor ze nog zeggen dat kerst sowieso door zou gaan, met hun snelle en doortastend handelen.![]()
Is het een maatregel of is het een advies? Kunnen de goede burgers weer gaan loeren een rondje maken met de hond en schande roepen als ze zien als buurtgenoten over de quotum gaan. "Henk!! .. het hele huis zat vol daar bij Ans en John".quote:Op zondag 12 december 2021 20:20 schreef _I het volgende:
[..]
Doe jij max 4 personen met kerst?![]()
Hoor ze nog zeggen dat kerst sowieso door zou gaan, met hun snelle en doortastend handelen.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Het is nu alleen nog geroddel.quote:Op zondag 12 december 2021 20:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is het een maatregel of is het een advies? Kunnen de goede burgers weer gaan loeren een rondje maken met de hond en schande roepen als ze zien als buurtgenoten over de quotum gaan. "Henk!! .. het hele huis zat vol daar bij Ans en John".
Ze mogen bellen van me. #ikdoenietmee![]()
Normaal stond er rond kerst altijd wel een loeihard feestje op de planning, maar dat feest (hihi) gaat dit jaar sowieso niet door. Familiebezoek zal beperkt zijn, ook omdat mijn pa al redelijk op leeftijd is (85) en verder weet ik nog niet precies wat ik ga doen. Misschien wat met vrienden, maar ook dat zal geen gigantische happening worden.quote:
Of het aantal aanwezigen continu <= 4 is durf ik niet te garanderen, maar ik beperk m'n contacten wel degelijk.Lol snel en doortastend handelen hou op met me.quote:Hoor ze nog zeggen dat kerst sowieso door zou gaan, met hun snelle en doortastend handelen.
Huilen dan.![]()
Beetje rebellie mag wel.quote:Op zondag 12 december 2021 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Normaal stond er rond kerst altijd wel een loeihard feestje op de planning, maar dat feest (hihi) gaat dit jaar sowieso niet door. Familiebezoek zal beperkt zijn, ook omdat mijn pa al redelijk op leeftijd is (85) en verder weet ik nog niet precies wat ik ga doen. Misschien wat met vrienden, maar ook dat zal geen gigantische happening worden.
Of het aantal aanwezigen continu <= 4 is durf ik niet te garanderen, maar ik beperk m'n contacten wel degelijk.
[..]
Lol snel en doortastend handelen hou op met me.![]()
Het wordt een lange donkere winter. Doe dan maar een meter sneeuw!![]()
![]()
Ik ben een ongehoorzamere burger dan je wellicht zou vermoeden.quote:Op zondag 12 december 2021 20:43 schreef _I het volgende:
[..]
Beetje rebellie mag wel.![]()
Het wordt een lange donkere winter. Doe dan maar een meter sneeuw!
[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 12-12-2021 20:50:17 ]Huilen dan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: