Dat zullen we nog wel eens zien!!!1quote:Op woensdag 15 december 2021 13:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Geen warm onthaal voor de jarige Job
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel! Waarom niet? Lekker spelen en de kwaliteit die Feyenoord heeft op de mat leggen. Dan heb je toch gewoon een goede kans om te winnen.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
Zondag moet gewoon alles op alles gezet worden om die wedstrijd geen doorgang te laten vinden.
Biljartballen door de spelersbus, wegblokkades, brandstichting. Alles geoorloofd wat mij betreft.
@:aivd geintje he!
Wedstrijd kan helaas niet doorgaan wegens de huidige Omikron variant.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
Zondag moet gewoon alles op alles gezet worden om die wedstrijd geen doorgang te laten vinden.
Biljartballen door de spelersbus, wegblokkades, brandstichting. Alles geoorloofd wat mij betreft.
Tja, dat is wel het leukste. Maar als ze 'm uitstellen is Ajax straks weer in vorm en is er geen houden aan.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat bij zo'n wedstrijd publiek hoort.
Mwah, alsof ze nu uit vorm zijn. Ze zijn vooral iets minder goed dan ze zelf dachten.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:25 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Tja, dat is wel het leukste. Maar als ze 'm uitstellen is Ajax straks weer in vorm en is er geen houden aan.
Tegenstander komt niet opdagen. 3-0.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wedstrijd kan helaas niet doorgaan wegens de huidige Omikron variant.
Zo.
Seuw heyquote:Op woensdag 15 december 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
LIar liarquote:
Stottert niet alleen buiten het veld.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:05 schreef bbuddybb het volgende:
Geertruida is zo vermoeiend.
Echt een debiel.
Hier heb ik mijn twijfels over.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schiet die bal er dan in die had bilal nog geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |