Ja, doet dat echt prima.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:40 schreef fetX het volgende:
Unnerstall is een vervelend goede keeper. Vorige pot ook al. Zonde dat PSV die weg heeft gedaan eigenlijk.
Rood trekt aan denkquote:Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef Qarrad het volgende:
Is dit het wereldkampioenschap ballen tegen mensen met het andere kleur shirt aanknallen of zo?
Gedraag je.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg er inmiddels een beetje Jørgensen-vibes bij.
Zeker als je bedenkt dat ze nu Drommel op doel hebbenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:40 schreef fetX het volgende:
Unnerstall is een vervelend goede keeper. Vorige pot ook al. Zonde dat PSV die weg heeft gedaan eigenlijk.
Die was toch wel iets beter in zijn eerste seizoen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg er inmiddels een beetje Jørgensen-vibes bij.
Ja die kan er helemaal niets van.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat ze nu Drommel op doel hebben
#freenelsonquote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef fetX het volgende:
Laten we die Alireza er aub af halen. Doe maar Nelson.
Dat sloeg inderdaad helemaal nergens opquote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef Caland het volgende:
Dessers wel weer gelijk, lompe boer legt twee handen in zijn nek trekt hem naar beneden
Geen overtreding
Ja, kan me nog wel een ander potje bij Twente herinneren. Blijft een ontzettend matige klootzak van een scheidsrechter die man.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Guzubuyuk… die man krijgt het altijd voor elkaar een paar bijzondere beslissingen te nemen hè.
Het is niet dat Trauner en Alireza veel op elkaar lijken nee.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Trauner zal wel een blessure hebben neem ik aan, anders wissel je hem niet.
Krijgt gwn een helftje rust.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:13 schreef bbuddybb het volgende:
Zie nu dat Trauner er niet bij is. Het is te hopen dat ie zondag wel haalt.
Senesi.Gast, schiet die fucking bal dan gewoon weg.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 15 december 2021 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijgt gwn een helftje rust.
Het is echt heel slecht, ja. Gooi die Nelson er maar in.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Leuk die assist van Jan. Maar wat een armoe met zijn voorzetten en passes zeg, mijn god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |