quote:Op maandag 13 december 2021 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hadden er al een stuk meer moeten zijn.
Bij PSV drie keer kampioen worden en eenmaal bij AZ, dus hij heeft best een aantal prima seizoenen gedraaid. Hij heeft ook wel een goed netwerk volgens mij. Sinds Brands daar weg is koopt PSV juist heel vaak belabberde spelers.quote:Op maandag 13 december 2021 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wanneer heeft Brands ooit voor een uitgebalanceerde selectie gezorgd bij welke club dan ook?
Ik zal wel een ander herinnering hebben maar waren altijd een beetje topzwaar, goed voorin matig achterin meen ik en waren ook in tijden dat die clubs gewoon veel geld hadden.quote:Op maandag 13 december 2021 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij PSV drie keer kampioen worden en eenmaal bij AZ, dus hij heeft best een aantal prima seizoenen gedraaid. Hij heeft ook wel een goed netwerk volgens mij. Sinds Brands daar weg is koopt PSV juist heel vaak belabberde spelers.
Wat heeft hij gepresteerd in Engeland dan?quote:Op maandag 13 december 2021 12:41 schreef Rocket Ride het volgende:
Heb mijn twijfels ook Brands ook geschikt is als TD met een klein budget. Hij heeft zeker goede dingen gedaan bij de lampen en in Engeland, maar dat was toch vaak in een duurder vijvertje.
Hoop dat Arnesen nog zeker 3 jaar blijft.
Weet ik eigenlijk ook niet precies. Toch een tijdje volgehouden daar, is ook al een prestatie.quote:Op maandag 13 december 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft hij gepresteerd in Engeland dan?
Hij is echt dramatisch. Zet lekker Nelson daar neer.quote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde hoor. Begin toch wel te twijfelen of hij nog weer terug kan komen op het niveau van AZ toen.
Volgens mij kunnen wij alleen ploegen uit die Play-offronde loten en geen andere groepswinnaars. En geen PSV/Vitesse denk ik.quote:Op maandag 13 december 2021 14:14 schreef fetX het volgende:
Maakt Seeded / Unseeded op 25 februari nog uit trouwens voor de loting van Feyenoord? Of is het dan iedereen kan iedereen loten?
Aha. Nou dat gaat dan nog pittig worden:quote:Op maandag 13 december 2021 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij alleen ploegen uit die Play-offronde loten en geen andere groepswinnaars. En geen PSV/Vitesse denk ik.
Leicester en Marseille ontlopen zou al een hoop schelen denk ikquote:Op maandag 13 december 2021 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Aha. Nou dat gaat dan nog pittig worden:
Olympique Marseille (Fra) - Qarabag (Aze)
PSV - Maccabi Tel Aviv (Isr)
Fenerbahçe (Tur) - Slavia Praag (Tsj)
FC Midtjylland (Den) - PAOK Saloniki (Gri)
Leicester City (Eng) - Randers (Den)
Celtic (Sch) - Bodö/Glimt (Noo)
Sparta Praag (Tsj) - Partizan Belgrado (Ser)
Rapid Wien (Oos) - Tottenham Hotspur (Eng)/Vitesse
Even ervan uitgaande dat de op papier sterkere tegenstander hiervan doorgaat.
Er vanuit gaande dat PSV en Vitesse door gaan wordt het dus uit onderstaand rijtje (naar verwachting):quote:Op maandag 13 december 2021 14:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leicester en Marseille ontlopen zou al een hoop schelen denk ik
Volgens @Caland iedereen behalve PSV en Vitesse.quote:Op maandag 13 december 2021 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij alleen ploegen uit die Play-offronde loten en geen andere groepswinnaars. En geen PSV/Vitesse denk ik.
Noorse ploeg dus die zullen in de winterstop (=einde seizoen daar) volledig leeggekocht worden.quote:Op maandag 13 december 2021 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat PSV en Vitesse door gaan wordt het dus uit onderstaand rijtje (naar verwachting):
Marseille
Leicester
Fenerbahce
Midgetland
Celtic / Bodo
Sparta Praag
De eerste 3 zijn best pittig. De laatste 3 moeten we wel kunnen hebben al is dat Bodo/Glimt ook wel sterk dit jaar.
Geen groepswinnaars klopt ook, we kunnen alleen die tussenronde loten.quote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens @:caland iedereen behalve PSV en Vitesse.
En ze spelen geen enkele wedstrijd tot maartquote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Noorse ploeg dus die zullen in de winterstop (=einde seizoen daar) volledig leeggekocht worden.
Dat gastje is dus echt teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op maandag 13 december 2021 18:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik klikte even om te kijken van welke derderangsvoetballer, Emile Schelvis, Rob Jacobs of willekeurige nobuddy deze quote kwam. Maar blijkbaar mag het zolderkamerautistje nu ook al de directeur gaan beoordelen.
quote:
Aangezien die tweet gedelete is:quote:
Ik denk dat Zolderkamer nog steeds boos is op Arnesen nadat hij hem ophing toen ZKA hem midden in de nacht dronken opbelde op die stream.quote:Op maandag 13 december 2021 18:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik klikte even om te kijken van welke derderangsvoetballer, Emile Schelvis, Rob Jacobs of willekeurige nobuddy deze quote kwam. Maar blijkbaar mag het zolderkamerautistje nu ook al de directeur gaan beoordelen.
Anders ik wel, maar die kans lijkt me inderdaad bijna 0.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord heeft nog altijd twee scenario's voor zondag; zonder maar ook mét publiek. Ik acht het compleet kansloos, maar ik zou echt dolblij worden als er zondag toch (ook al is het beperkt) publiek bij mag.
Ongeveer net zo groot dat er besmettingen zouden ontstaan in het stadion bij beperkt publiek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar die kans lijkt me inderdaad bijna 0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |