Nelson mag rechtsbuiten weleens geprobeerd worden.quote:Op maandag 13 december 2021 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was wel heel lekker geweest als je Ajax nu op vijf punten had kunnen zetten. Dan had ik er echt vertrouwen in gekregen.
We hebben inmiddels ook al zoveel wedstrijden punten gemorst terwijl we wel een enorm overwicht hadden dat het geen incident meer is, toch vooral een gebrek aan individuele kwaliteit in de ploeg (vooral op rechtsbuiten)
Niet waarquote:Op maandag 13 december 2021 09:41 schreef fetX het volgende:
Komende 3 wedstrijden:
Feyenoord - Ajax
Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - Vitesse
Pittig programma.quote:Op maandag 13 december 2021 09:41 schreef fetX het volgende:
Komende 3 wedstrijden:
Feyenoord - Ajax
Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - Vitesse
Ik zou hem tegen Ajax gewoon in de basis zetten. Wordt een feestje voor Blind.quote:Op maandag 13 december 2021 09:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Nelson mag rechtsbuiten weleens geprobeerd worden.
Vier punten.quote:Op maandag 13 december 2021 09:41 schreef fetX het volgende:
Komende 4 wedstrijden:
Twente - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - Vitesse
Sowieso nog een appeltje te schillen met Vitesse, wat een ruk wedstrijd was Vitesse - Feyenoord zeg..quote:
en een ronde verder in het bekertoernooi.quote:
Hetzelfde.quote:Op maandag 13 december 2021 09:49 schreef Scrummie het volgende:
Gister grotendeels gemist, maar hoe was de invalbeurt van Jahanbakhsh? Weer hetzelfde of zit er wat verbetering in?
Zonde hoor. Begin toch wel te twijfelen of hij nog weer terug kan komen op het niveau van AZ toen.quote:
Ben er bang voor.quote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde hoor. Begin toch wel te twijfelen of hij nog weer terug kan komen op het niveau van AZ toen.
Ik heb daar nog steeds geen twijfels over.quote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde hoor. Begin toch wel te twijfelen of hij nog weer terug kan komen op het niveau van AZ toen.
Dan leg ik al mijn vertrouwen daarin.quote:Op maandag 13 december 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar nog steeds geen twijfels over.
#TeamJan.
Jan mag na een half jaar toch wel iets van z'n oude klasse tonen? (Zeg ik als fan van het eerste uur). Hij lijkt z'n snelheid ook totaal verloren.quote:Op maandag 13 december 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar nog steeds geen twijfels over.
#TeamJan.
Brands komt van Everton toch? Volgens mij heeft hij het daar niet verkeerd gedaan? Of wel? Heb het niet gevolgd.quote:Op maandag 13 december 2021 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist zegt dat als Arnesen zijn contract niet verlengt Brands de beoogde opvolger is.
Dat laatste lijkt wel een probleempje ja, al is het bij hem nooit echt alleen maar de ren je rot show geweest natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 10:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jan mag na een half jaar toch wel iets van z'n oude klasse tonen? (Zeg ik als fan van het eerste uur). Hij lijkt z'n snelheid ook totaal verloren.
Behoorlijke opvolger, maar beter blijft Arnesen gewoon.quote:Op maandag 13 december 2021 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist zegt dat als Arnesen zijn contract niet verlengt Brands de beoogde opvolger is.
Dat hadden er al een stuk meer moeten zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 10:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zondag Ajax op 3 punten zetten.
Naja, hij is ook wel een flink fossiel al inmiddels. Wie weet heeft ie er gewoon genoeg van. Het is niet alsof ie de boel dan slecht zou achterlaten.quote:Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Heb het idee dat Arnesen ook wel op zijn plek zit bij Feyenoord, zou niet weten waarom hij niet zou verlengen eigenlijk. Al blijft het wel een beetje een aparte vogel natuurlijk.
Enige concrete reden die ik kan bedenken is dat die nieuwe AD geen fijne match zou kunnen zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Heb het idee dat Arnesen ook wel op zijn plek zit bij Feyenoord, zou niet weten waarom hij niet zou verlengen eigenlijk. Al blijft het wel een beetje een aparte vogel natuurlijk.
Of wellicht de beperkte financiële middelen die Feyenoord heeft.quote:Op maandag 13 december 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige concrete reden die ik kan bedenken is dat die nieuwe AD geen fijne match zou kunnen zijn.
Zou kunnen, maar dat is niet iets wat 'anders' is ten opzichte van de zomer bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 december 2021 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of wellicht de beperkte financiële middelen die Feyenoord heeft.
Wanneer heeft Brands ooit voor een uitgebalanceerde selectie gezorgd bij welke club dan ook?quote:Op maandag 13 december 2021 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behoorlijke opvolger, maar beter blijft Arnesen gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |