Dat krijg je als Engelstalige media leidend is in een sport, gaan mensen het overnemenquote:
Ook Jack houden ze aan bij Ziggo.quote:Op zondag 12 december 2021 12:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer tandjes slijpen.
Broekje gaat uit hoor als hij Hamilton in de eerste bocht ramt.quote:Op zondag 12 december 2021 12:57 schreef BroesWillems het volgende:
Ik wou graag een nummer voor Perez aanvragen.
Er gaat sowieso iets gebeuren jaquote:Op zondag 12 december 2021 13:00 schreef Machielovic het volgende:
Vandaag is de dag dat het gaat gebeuren hoor ik net![]()
![]()
doe je voor haar ook niet openquote:Op zondag 12 december 2021 13:01 schreef RAVW het volgende:
over een uur gaat me bel er uit , Telefoon uit en al zouden ze de hoofdprijs van de staatslot brengen ... IK DOE NIET OPEN .. kom maar terug als de race is afgelopen
Van links naar rechts over de baan heujquote:Op zondag 12 december 2021 13:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
gewoon de hele tijd hoor je Nederlandse muziek, net ook al de snollebollekes die door het interview met Ricciardo heen te horen was
Racesquare is ook leukquote:
Nee blond is een NO GO hier :-)quote:Op zondag 12 december 2021 13:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe je voor haar ook niet open
[ afbeelding ]
Geef haar gelijk pap om aan te sterken.quote:Op zondag 12 december 2021 13:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe je voor haar ook niet open
[ afbeelding ]
Want we missen nu iets of wat?quote:Op zondag 12 december 2021 13:00 schreef Morm_NL het volgende:
Volgend seizoen gelukkig geen reclame meer bij Viaplay.
ook dat jaquote:Op zondag 12 december 2021 13:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geef haar gelijk pap om aan te sterken.
Aandacht blijft aandachtquote:Op zondag 12 december 2021 13:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hier ga je als BN-er toch ook gewoon niet aan meedoen?
Natuurlijk wel, als BN'er dien je op elkaars social media posts te reageren en elkaar vrienden te noemenquote:Op zondag 12 december 2021 13:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hier ga je als BN-er toch ook gewoon niet aan meedoen?
Twente - RKCquote:Op zondag 12 december 2021 13:11 schreef Zorro het volgende:
Man man, zet ik het heel even op in de rust van het voetbal, zie ik meteen zogenaamde "BN"-ers waar ik nog nooit van gehoord heb
Blij als de tweede helft van Twente - RKC begint.
Dat is beter dan dit. Kun je nagaan.quote:
mee eensquote:Op zondag 12 december 2021 13:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is beter dan dit. Kun je nagaan.
Komt dit ook nog ergens op tv?quote:
Maar omdat hij lui is deed ie dat niet?quote:Op zondag 12 december 2021 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton had zoveel harder gekund in kwali 3
Hij houdt het spannend voor de ultieme meltdown hier op FOK!quote:Op zondag 12 december 2021 13:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar omdat hij lui is deed ie dat niet?
Misschien wilde hij juist als nummer 2 beginnenquote:Op zondag 12 december 2021 13:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar omdat hij lui is deed ie dat niet?
Niet geklikt.quote:
Als jij je youtube app opent op je TV wel ja.quote:
Gekliktquote:
Ja die Mercedes is niet ineens langzamer dan de Red Bull.quote:Op zondag 12 december 2021 13:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij houdt het spannend voor de ultieme meltdown hier op FOK!
Die gasten willen natuurlijk weer met hun kop op tvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |