mee eensquote:
zou kunnenquote:
eerst een foto...dan vertel ik jouw de prijs als je een vrouw bentquote:
mee eensquote:Op zondag 12 december 2021 11:44 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Klaas weet het allang. Klaas weet alles.
Handig, kan je rijk mee worden.quote:Op zondag 12 december 2021 11:44 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
nee feyenoord wint vandaagquote:
mee eensquote:
Waarom vraagt hij het danquote:Op zondag 12 december 2021 11:44 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
domboquote:
Ons een beetje kwallenquote:Op zondag 12 december 2021 12:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Waarom vraagt hij het dan![]()
![]()
Hij kan het dan toch ook gewoon zeggen
mee eensquote:
tussen hoop en vreesquote:Op zondag 12 december 2021 12:23 schreef marc0871 het volgende:
Ik denk Hamilton.
Maar ik hoop Max.
Zijn we daar tenminste ook weer vanaf.
mee eensquote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef RedFever007 het volgende:
Ik hoop Lewis Hamilton ook al haat ik hem. Maar de gefrustreerde Verstappen fans met hun 33 jasjes die op FOK! boze topics maken, dat wordt smullen
En? Heb je plezier?quote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef RedFever007 het volgende:
Ik hoop Lewis Hamilton ook al haat ik hem. Maar de gefrustreerde Verstappen fans met hun 33 jasjes die op FOK! boze topics maken, dat wordt smullen
Joh kan mij dat miljarden circus interesserenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En? Heb je plezier?
Het zit je in ieder geval hoog genoeg om hier twee keer te komen reageren.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Joh kan mij dat miljarden circus interesseren![]()
Er was na de race wel frustratie van bepaalde fans maar niet die van Verstappen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef RedFever007 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het zit je in ieder geval hoog genoeg om hier twee keer te komen reageren.
Drie keer.quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Joh kan mij dat miljarden circus interesseren![]()
Doe nog een keer 🤡quote:
Ik zeg dan ook niet dat het me niet interesseert.quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 09:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het me niet interesseert.
Lator.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |