Pearl jam?quote:
Zit wel handel in.quote:Op zondag 12 december 2021 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar een ketting van maken?
Pearl Jam necklace?
quote:Op zondag 12 december 2021 11:29 schreef Koen66 het volgende:
Kunnen we hier de TT niet terugbrengen van Viva Kletstopic naar VIV SC, dan blijft er nog wat ruimte voor de werkelijke TT over
quote:
quote:
Zo?quote:
Helemaal goed zoquote:
Chips en bier?quote:Op zondag 12 december 2021 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo snel nog even naar de supermarkt rennen, om wat vreterij in huis te hebben voor bij het kijken naar de F1.
Chips zijn op, bier heb ik nog (oei da's een goeie, even wat in de koelkast zetten alvast).quote:
Pizzaquote:Op zondag 12 december 2021 12:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Chips zijn op, bier heb ik nog (oei da's een goeie, even wat in de koelkast zetten alvast).
Verder nog wat avondeten halen. Nog even kijken: Gezond, Pizza of ping?
Graag gedaanquote:
Lekker hoor, misschien ook even iets lekkers koud zettenquote:Op zondag 12 december 2021 13:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, een lekkere Salami Pozza...🍕
En cola, bier en chips.
jaloersquote:Op zondag 12 december 2021 13:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, een lekkere Salami Pozza...🍕
En cola, bier en chips.
Smakelijk etenquote:Op zondag 12 december 2021 13:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit net aan een bak havermout![]()
met rozijntjes en kaneel![]()
en wat amandeltjes na
Gezond hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 13:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit net aan een bak havermout![]()
met rozijntjes en kaneel![]()
en wat amandeltjes na
Leuke avond gisteren.quote:
ja echt he. ik ben uiteindelijk tot half 3 blijven hangen. toen zwaaiden ze de mc uit en gingen gewoon door met draaienquote:
Ik ben iets eerder gaan slipen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja echt he. ik ben uiteindelijk tot half 3 blijven hangen. toen zwaaiden ze de mc uit en gingen gewoon door met draaienwas wel erg leuk trouwens, adaro back2back met panic
maar werd gewoon echt te laat
quote:Op zondag 12 december 2021 13:29 schreef ToT het volgende:
@ de TT: gaat het over hardcore KLB / Satisfyer vibes?
Nog gezellig in t vakantie huisjequote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zit er klaar voor
quote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zit er klaar voor
quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog gezellig in t vakantie huisje
Dat is lief zegquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Heb een plekje voor je vrij gehouden
En nu stil zijn, ik kijk F1quote:Op zondag 12 december 2021 13:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is lief zeg
* Mrsloveable ploft neer op de bank..
quote:
Dat wordt lang mijn mond houdenquote:
Heeft Jochem goed geregeld.quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt lang mijn mond houden
Ik klets wel op Fok! danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |