Sinds dit jaar zie ik bij de kassa in het Kruidvat dozen met roze Satisfyers staan voor ¤ 24,99. Zo van: rekenen jullie dit maar vooral niet discreet af bij ons.
Als een vrouw zonder taboes heb ik drie Satisfyers uitgetest.
1. Die roze van de Kruidvat
Eerst dacht ik: wat is dit lekker. Maar al snel merkte ik dat het daar beneden overgevoelig werd en het meer begon te lijken op dat ik mijn elektrische tandenborstel (trillingen) ertegenaan duw. Totaal niet opwindend. In de container gegooid
2. De pinguïn
Dat mondje past niet goed bij mij. En de batterij ging na twee dagen stuk of zo. Want hij ging steeds zichzelf uitschakelen tijdens gebruik en opladen hielp niet ertegen.
Geld teruggekregen. 🤝
3. De Yummy
Die kreeg ik niet erin gestopt. Veel te stroeve siliconen en een onlogische pasvorm. Toen heb ik glijmiddel gekocht die bij gebruik zo stroperig bleek dat het steeds sliertjes werden. Toen kreeg ik de Yummy er nog niet in. Terwijl ik een normale goedkope welbekende dildo van 4,1 inch er makkelijk in krijg.
Vervolgens zag ik dat de Yummy zo vaak is ongebogen dat er een scheur zit in de gele siliconen.
Teruggestuurd, geld terug gekregen. 🤝
Helaas zal ik nu nooit weten of ik een vibrerende staaf in mijn vagina lekker vind.
Ongelooflijk dat Satisfyer zo populair is. Beste mensen, koop echte sekstoys in plaats van deze goedkope troep uit Azië. Er zitten zeker ook slaven in het productieproces zodat Westerlingen goedkope trillende pinguïns tegen hun clitoris kunnen drukken…
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2021 23:48:58 ]