en het duurt nog 2 uurtjesquote:Op zondag 12 december 2021 12:07 schreef _UserName_ het volgende:
Deze build up, alsof het over 5 minuten al begint!
Nog meer dan 1:50 uurquote:Op zondag 12 december 2021 12:07 schreef _UserName_ het volgende:
Deze build up, alsof het over 5 minuten al begint!
Dat is het nadeel inderdaad. Het heeft lang geduurd maar de zenuwen zijn nu wel flink aanwezig.quote:
Benieuwd hoe ze dat vol gaan lullenquote:
Het lijkt GP van Zandvoort welquote:
Veel Jack laten zien en veel succes wensen van BN-ers die sinds 1e overwinning van Max kijkenquote:Op zondag 12 december 2021 12:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze dat vol gaan lullen
Juich niet te vroegquote:Op zondag 12 december 2021 12:10 schreef DKUp het volgende:
Geen BN’er vrienden van de show door de coronamaatregelen![]()
JAAAA
Een iets te fanatieke Lewis Hamiltonquote:Op zondag 12 december 2021 12:10 schreef Bolasie het volgende:
Keuken Kampioen wenst Lewis veel succes.
Doornbos heeft zijn centjes weer verdiendquote:
Komen straks Roland Molendijk, Frank Lammers en Samantha Steenwijk de studio binnengewandeld….quote:
Zekerquote:Op zondag 12 december 2021 12:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doornbos heeft zijn centjes weer verdiend
Gaan twee boeiende uren worden dan jaquote:Op zondag 12 december 2021 12:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel Jack laten zien en veel succes wensen van BN-ers die sinds 1e overwinning van Max kijken
Als Honda stopt hebben ze geen motoren meer natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
zegt die man nou echt dat max mee doet om de wk de komende 10 jaar![]()
Hahahah
Wanneer stopt Honda met die motoren?
Ben benieuwd hoe het de komende jaren gaat lopen met die motoren van Red Bull
Of Max moet een transfer maken naar Mercedes
Dat zijn dan ook geen echte F1 fans.quote:Op zondag 12 december 2021 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet het niet
op het moment dat er geld betaald moet gaan worden dan haken er velen af
ik vind wel een stream
of zo'n videoboodschapquote:Op zondag 12 december 2021 12:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Komen straks Roland Molendijk, Frank Lammers en Samantha Steenwijk de studio binnengewandeld….
ok, doeiquote:Op zondag 12 december 2021 12:12 schreef Bolasie het volgende:
Shelly Sterk zit niet aan tafel dus ik zap weg.
Bourgondisch BRABANTEDquote:Op zondag 12 december 2021 12:12 schreef Caland het volgende:
Herlings heeft een hoog maggewoonniegebeureklaar gehalte
RB gaat toch zelf verder ontwikkelen met de Honda?quote:Op zondag 12 december 2021 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Honda stopt hebben ze geen motoren meer natuurlijk.
De RB is volgend jaar volledig elektrisch, wel opletten hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
zegt die man nou echt dat max mee doet om de wk de komende 10 jaar![]()
Hahahah
Wanneer stopt Honda met die motoren?
Ben benieuwd hoe het de komende jaren gaat lopen met die motoren van Red Bull
Of Max moet een transfer maken naar Mercedes
Shelly SterkGODINquote:Op zondag 12 december 2021 12:12 schreef Bolasie het volgende:
Shelly Sterk zit niet aan tafel dus ik zap weg.
quote:Op zondag 12 december 2021 12:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
RB gaat toch zelf verder ontwikkelen met de Honda?
Ja dan gaan ze terug naar renaultquote:Op zondag 12 december 2021 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Honda stopt hebben ze geen motoren meer natuurlijk.
Mensen die geen ¤2,20 voor een compleet raceweekend over hebben kunnen we missen als kiespijnquote:Op zondag 12 december 2021 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
op het moment dat er geld betaald moet gaan worden dan haken er velen af
ik vind wel een stream
De minst cringe van de 2. Maar laat ze maar gewoon allebei thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |