Welnee. Alleen producten van slechte kwaliteit. Vooral als ze in de retourtermijn al kapot zijn gegaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:55 schreef Harlekien2 het volgende:
Je stuurt trouwens wel enorm veel retour zeg.
Meloewa.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:50 schreef Harlekien2 het volgende:
TS was toch diegene die foto´s van haar joggingsbroeken stuurde?
Is dit de nieuwe Mapima?
quote:Op zondag 12 december 2021 12:27 schreef KroketBroodje het volgende:
Geen idee wat een satisfyer is, soort van airfryer maar dan voor seks?
Mijn kroket gaat er wel in
Whut. Compleet gemist. Maar ben ook een tijdje niet op fok geweest. IJsmeis.rar ken ik uiteraard wel.quote:Op zondag 12 december 2021 09:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Meloewa.
Haar .rar blijft legendarisch.
Zonde, je had wellicht nog je tanden ermee kunnen poetsen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:44 schreef Loena. het volgende:
en het meer begon te lijken op dat ik mijn elektrische tandenborstel (trillingen) ertegenaan duw. Totaal niet opwindend. In de container gegooid
Waarom heeft TS die dan laten aanbrengenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:44 schreef Loena. het volgende:
3. De Yummy
Die kreeg ik niet erin gestopt. Veel te stroeve siliconen
Is die nog in omloop?quote:Op zondag 12 december 2021 09:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Meloewa.
Haar .rar blijft legendarisch.
Is dat iets van het darkweb?quote:Op zondag 12 december 2021 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Terugsturen voor je geld terug, terwijl je een gebruikte vibrator voor het tienvoudige kunt verkopen op de fetishmarkt
Nee man. Gewoon op marktplaats plempen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb Meloewa.rar hier liggen
quote:Jan van vleit
· 10 uur geleden Man vibrator
Hij zuigt je heerlijk leeg je komt gillend klaar perfect
@de_boswachter @Sfanctaquote:Likeit
· 4 maanden geleden Na 1e gebruik 4 sterren
Prachtig product, luxe verpakking te gebruiken als bewaarunit. Liefst 15 jaar garantie!! En... doet wat het moet doen. Bovendien 50% korting dmv superaanbieding
Ik heb deze maar mijn eikel past niet door dat gat......quote:Op dinsdag 14 december 2021 02:42 schreef Gehrman het volgende:
Ze hebben ook een Satisfyer Men zie ik.
[..]
[..]
@:de_boswachter @:sfancta
Dat je met de cheapovariant niet goed kan finetunen is ook niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:44 schreef Loena. het volgende:
1. Die roze van de Kruidvat
Eerst dacht ik: wat is dit lekker. Maar al snel merkte ik dat het daar beneden overgevoelig werd en het meer begon te lijken op dat ik mijn elektrische tandenborstel (trillingen) ertegenaan duw. Totaal niet opwindend. In de container gegooid
Weer zo'n cheapo.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:44 schreef Loena. het volgende:
2. De pinguïn
Dat mondje past niet goed bij mij. En de batterij ging na twee dagen stuk of zo. Want hij ging steeds zichzelf uitschakelen tijdens gebruik en opladen hielp niet ertegen.
Geld teruggekregen. 🤝
De Satisfyer die zo populair is stop je niet ergens in en die vibreert niet. Die dankt zijn populariteit aan de stimulans van de clitoris met luchtdruk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:44 schreef Loena. het volgende:
3. De Yummy
Die kreeg ik niet erin gestopt. Veel te stroeve siliconen en een onlogische pasvorm. Toen heb ik glijmiddel gekocht die bij gebruik zo stroperig bleek dat het steeds sliertjes werden. Toen kreeg ik de Yummy er nog niet in. Terwijl ik een normale goedkope welbekende dildo van 4,1 inch er makkelijk in krijg.
Vervolgens zag ik dat de Yummy zo vaak is ongebogen dat er een scheur zit in de gele siliconen.
Teruggestuurd, geld terug gekregen. 🤝
Helaas zal ik nu nooit weten of ik een vibrerende staaf in mijn vagina lekker vind.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:44 schreef Loena. het volgende:
Ongelooflijk dat Satisfyer zo populair is.
Die van de Kruidvat bij de kassa is de Satisfyer Pro 2 Next Generation.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat je met de cheapovariant niet goed kan finetunen is ook niet zo vreemd.
[..]
Weer zo'n cheapo.
[..]
De Satisfyer die zo populair is stop je niet ergens in en die vibreert niet. Die dankt zijn populariteit aan de stimulans van de clitoris met luchtdruk.
Blijkbaar heeft geen van die krengen die jij getest hebt je dat laten ervaren (de meeste vrouwen moeten ook zonder cheapovariant even wennen en zoeken en dat heb jij helemaal geen kans gegeven), want de stimulans moet helemaal niet van vibratie komen.
Die zie ik idd vaak voorbij komen op bol.comquote:Op dinsdag 14 december 2021 02:42 schreef Gehrman het volgende:
Ze hebben ook een Satisfyer Men zie ik.
[..]
[..]
@:de_boswachter @:sfancta
Oraal is boring.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:07 schreef Cockwhale het volgende:
Er gaat niets boven een goed getrainde tong zoals die van mij. Vraag je zusje maar.
Womanizer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:22 schreef Loena. het volgende:
[..]
Die van de Kruidvat bij de kassa is de Satisfyer Pro 2 Next Generation.
Die Kruidvat Satisfyer en Penguin trillen allebei. Net als de Lelo Sona. Allemaal troep die genot zouden moeten brengen door luchtdruk uit dat mondje, maar waar het uiteindelijk de trillingen zijn die je voelt.
En de Yummy is wel degelijk een staafvibrator die je erin zou moeten douwen.
Ik wil mijn harde pener ook wel tegen je hoofd aandrukken als je daar een fetish voor ontwikkeld hebt ondertussen.quote:
Stoere woorden 🤭 Post anders weer een opmerking dat je je niet kan binden aan een vrouw?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik wil mijn harde pener ook wel tegen je hoofd aandrukken als je daar een fetish voor ontwikkeld hebt ondertussen.
Ik wil ook niet met je binden schatquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:06 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Stoere woorden 🤭 Post anders weer een opmerking dat je je niet kan binden aan een vrouw?
Duw je pik tegen een ander aan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik wil ook niet met je binden schat
Maar je hebt zo'n lekkere bilquote:
Ben alleen top, sorry.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jij ook. Mannen houden daar van. Als jij wil bukken ben ik van de partij, jongen.
De Bullet, kwaliteit 6,7/10 op zich goede trilstanden waarbij veel afwisseling mogelijk, wel hard materiaal wat minder fijn is, wel precies goede formaat, echter de hardheid, het niet flexibel en/of subtiel qua aanraking zijn van dit toch kleine maar fijne ding maakt dat ik het wel ok vind, maar niet geweldig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:39 schreef jigggy het volgende:
@:naardegallemiezen review die bullet is
Nou als je ooit iemand tegen komt die dat wel goed kan ga je het denk ik niet meer boring vindenquote:
Nee, denk serieus dat mijn klit het niets vindt. Bedoel zo slecht kunnen mannen niet zijn, toch..quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nou als je ooit iemand tegen komt die dat wel goed kan ga je het denk ik niet meer boring vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |