SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Enige kans is dat Ian doodgaat... maar zelfs dan vraag ik me af dat genoeg is voor de nummer 1.Helaas.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het komt nooit meer op 1. Dat kun je vergeten. Jongere generaties pikken dit nummer niet meer op. De reden dat Bohemian Rhapsody op 1 staat is dat elke nieuwe generatie het ook weer waardeert. Mijn kinderen kennen Bohemian Rhapsody allebei en vinden het ook een goed nummer. Deze kennen ze niet en als ik het laat horen, dan vinden ze het maar niks. Het is helaas niet anders.
Dat zal best, maar niet voor mij…quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
sure...![]()
het is een geweldenaar live
Ik geef het 0 kans.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Enige kans is dat Ian doodgaat... maar zelfs dan vraag ik me af dat genoeg is voor de nummer 1.Helaas.
Dat kan, maar ik zag ooit Monster Magnet, totaal niet my cup of tea en toch genoot ik van het optreden. Dat was op een festival en dat maakt festivals tof, dat je soms per ongeluk iets ziet wat je anders nooit had opgezocht.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal best, maar niet voor mij…
Ik herzie mijn mening. Als het in een game gebruikt gaat worden kan het misschien nog wat worden.quote:
denk wel dat ze dan terugkeren in de top 10. al is het tijdelijk.quote:
Zelfs dan niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Enige kans is dat Ian doodgaat... maar zelfs dan vraag ik me af dat genoeg is voor de nummer 1.Helaas.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik herzie mijn mening. Als het in een game gebruikt gaat worden kan het misschien nog wat worden.
Het is inderdaad niet anders.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs dan niet.
Dit is van te veel generaties terug en geen allemansvriend zoals Bohemian Rhapsody, die je nog wel eens hier of daar hoort. Het hele muziekspectrum verschuift en alles zal steeds minder blijven hangen…
Dat heb ik dit jaar losgelaten. Vooral omdat ik ineens nummers zag zakken die ik niet weg wil zien zakken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:03 schreef zorro28 het volgende:
Mijn hoogste nummer op deze foklijst was gedeeld 11de, maar goed er stonden wel een paar nummers boven die ik hoog aansla, maar die mij te hoog in de lijst staan om op te stemmen
Je bent gewoon niet meer geoefend. Te lang niet gedraaid.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:04 schreef peaceman het volgende:
Met plezier gedaan, maar nu ook wel klaar mee. was een lange zit...
Respect! Je zal wel doodop zijn, maar het was wel zeer de moeite waardquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:04 schreef peaceman het volgende:
Met plezier gedaan, maar nu ook wel klaar mee. was een lange zit...
dat peaceman vaker moet draaienquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet meer geoefend. Te lang niet gedraaid.
Dus spelende vrouw, wat hebben we nou geleerd?
hahaha grapjas... wanneer heb jij voor het laatst 9 uur gedraaidquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet meer geoefend. Te lang niet gedraaid.
Dus spelende vrouw, wat hebben we nou geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |