Hopelijk betekent dit niet dat ze de mass start ineens serieus nemen op de kansenmatrix, want dit is natuurlijk een fluke.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:50 schreef hhh38 het volgende:
Heel benieuwd wat dit betekent voor de matrix
Kan ook op de OS gebeuren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk betekent dit niet dat ze de mass start ineens serieus nemen op de kansenmatrix, want dit is natuurlijk een fluke.
Ja, maar een fluke lijkt mij wel ingecalculeerd?quote:
Het is ook niet zo dat we bij de andere afstanden, buiten de 1000 meter, zo goed zijn dit jaar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar een fluke lijkt mij wel ingecalculeerd?
Dat kan, maar ik ga er toch wel vanuit dat de topfavorieten hun tweede mannetje dan wel gewoon laten controleren.quote:
Ik denk dat we op de 1500 en de lange afstanden wel medaljekansen hebben. Maar niet bepaald dominant, nee.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat we bij de andere afstanden, buiten de 1000 meter, zo goed zijn dit jaar.
Die plek moet in ieder geval hoger staan dan de 500m plekkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat we bij de andere afstanden, buiten de 1000 meter, zo goed zijn dit jaar.
Ik zou wel een snellere man meenemen, maar als er een klein groepje weg rijdt met meerdere landen heeft dat wel kans van slagen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ga er toch wel vanuit dat de topfavorieten hun tweede mannetje dan wel gewoon laten controleren.
Op de 500 kan een fluke ook altijd natuurlijk, maar dat zou alleen Ntab in goede vorm kunnen. Helaas doet Ntab dat meestal alleen op de meest nutteloze momenten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die plek moet in ieder geval hoger staan dan de 500m plekken
Bij de mannen zoiets:quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we op de 1500 en de lange afstanden wel medaljekansen hebben. Maar niet bepaald dominant, nee.
Hoe zou jullie matrix er uit zien?
Dat was me een soapquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef Jason22 het volgende:
Hoe zat het ook alweer in 2018? Waarom reed Bergsma toen de massastart niet op de OS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |