quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja, heb hem doorgestuurd naar BNW.
Klinkt als pakjesavond voor volwassenen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zit vanavond ook naar de contunuteit te kijken. Was het maar vast morgenmiddag.
Geen nieuwe setjes meerquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef quo_ het volgende:
Verstappen heeft gezegd dat het eigenlijk de bedoeling was om op geel te starten.
Waarom heeft hij dan toch een tijd in Q2 op rood gezet, de tijd die hij al op geel had staan was toch genoeg geweest om naar Q3 te gaan?
Nieuw technisch reglement en dus andere auto's.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:30 schreef BookFreak het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren volgend jaar?
Omdat hij de set waar hij op zou starten een flat spot had gegeven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef quo_ het volgende:
Verstappen heeft gezegd dat het eigenlijk de bedoeling was om op geel te starten.
Waarom heeft hij dan toch een tijd in Q2 op rood gezet, de tijd die hij al op geel had staan was toch genoeg geweest om naar Q3 te gaan?
Die set had een flatspot.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef quo_ het volgende:
Alleen wanneer veiligheid in geding is dacht ik.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Banden met een flatspot worden kosteloos vervangen, begreep ik van Olaf.
Door de wijziging in het regelement moeten de auto's volledig anders ontworpen worden en moet de neerwaartse druk vooral van de onderzijde komen in plaats van de achtervleugel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:30 schreef BookFreak het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren volgend jaar?
Mazepin .. nou nee..quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De auto is zeker erg goed, maar is natuurlijk ook onder meer zo goed door Hamilton's input. Waarna hij wel degene is die er daadwerkelijk mee overweg moet kunnen. Iemand zal in een Mercedes zonder meer beter presteren dan in een Haas, maar het is niet zo dat een Nikita Mazepin, die nu in zo'n Haas rijdt, in een Mercedes volgend jaar ineens een handvol races zou winnen
En 'by the discretion of the technical delegate'. Dus je hebt geen garantie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Alleen wanneer veiligheid in geding is dacht ik.
Omdat die linksvoor blokkeerde in bocht 1. Wat mij betreft had die ze gewoon voor de race kunnen gebruiken maar hij vond van niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef quo_ het volgende:
Hamilton, is that you?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die linksvoor blokkeerde in bocht 1. Wat mij betreft had die ze gewoon voor de race kunnen gebruiken maar hij vond van niet.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mazepin .. nou nee..
Maar Russel Norris sainz Riccardo Vettel Leclerc Alonso occon Kimi gasly .. op zijn minst 2 of 3 races .
Al moet ik toegeven dat mazepin al heel wat minder blunders maakt als in het begin en er zijn veel slechtere coureurs in de formule 1 geweest.
Ja je kan een stoeltje kopen maar let op als je niet kan racen vlieg je er ook vrijwel gelijk uit.
Je moet immers een race licentie krijgen.
Hij kan in ieder geval stukken beter racen dan 90% hier
Maak daar maar 99 van want ik durf het wel aan dat er weinig professionele coureurs op Fok actief zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mazepin .. nou nee..
Maar Russel Norris sainz Riccardo Vettel Leclerc Alonso occon Kimi gasly .. op zijn minst 2 of 3 races .
Al moet ik toegeven dat mazepin al heel wat minder blunders maakt als in het begin en er zijn veel slechtere coureurs in de formule 1 geweest.
Ja je kan een stoeltje kopen maar let op als je niet kan racen vlieg je er ook vrijwel gelijk uit.
Je moet immers een race licentie krijgen.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die linksvoor blokkeerde in bocht 1. Wat mij betreft had die ze gewoon voor de race kunnen gebruiken maar hij vond van niet.
Nee, joh. Iedereen hier heeft minstens het niveau van Alonso.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:00 schreef theguyver het volgende:
Tsja ga morgen na de start een beetje enthousiast bocht 5 in en je zou precies hetzelfde kunnen hebben met die softband. Dus als hij liever de mediums eronder had gewild dan had hij moeten liften in die laatste ronde van Q2, maar morgen gaan we wel zien wat de beste strategie gaat blijken.quote:
ChevyCaprice dames en heren, die kan vanaf de bank zien want Max Verstappen en RBR met een hele bak aan data niet kan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat ook kon.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ChevyCaprice dames en heren, die kan vanaf de bank zien want Max Verstappen en RBR met een hele bak aan data niet kan.
Een hele bak data heeft niet zoveel te maken met een al dan niet ge"flatspotte" band hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ChevyCaprice dames en heren, die kan vanaf de bank zien want Max Verstappen en RBR met een hele bak aan data niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |