SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
topje - ijsbergquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik stel de kinderen nog even uit. Bedankt.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende: [..] Heerlakkk. Honden zijn eigenlijk ook gewoon net kleine kinderen. We kwamen eens thuis ban een dagje weg, deden de garagedeur open en toen kwam de hond in paniek naar buiten rennen. Terwijl er een heel zware deur naar de garage zat dus die hond was echt helemaal in paniek. Rende de weg op en heeft aan de overkant enorm zitten te kakken, het spoot eruit. Gelukkig niet aangereden. Maar binnen. Stront in de gordijnen en in de luxaflex, op de vloer in de slaapkamers, langs de muur van de trap. Ze had het aan haar zwabberstaart gehad dus je zag overal vegen. Het zat op m'n vloerbedekking en op m'n bed en tegen m'n bank en onder m'n bureau.
M'n eerste oppaskat kotste vrij vaak, maar die vrat buiten allemaal zooi geloof ik. Maar die kotste netjes in de tuin en dan vrat ze het weer op. Sta ik daar met m'n bordje muesli.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn poes kotst gelukkig bijna altijd als ik er niet bij ben. Mijn jeugdkat ging heel klagelijk mauwen voor ze ging kotsen. Dan moest je ernaartoe rennen en dan met dat kokkende beest naar buiten rennen en hopen dat je op tijd was.
Kleine kinderen ruiken ook vaak wat zurig, vind ik.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maakt me ook niet uit van hoe oud het kind is, ook wel eens gewoon van een baby, zit je opeens onder de wat zurige net met moeite ingegooide borstvoeding van moeder.
Ja en compleet niet vaste substantie. Met typische geurquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
Wisten jullie dat bij hele kleine baby's de ontlasting eerst nog een soort groenig is?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
topje - ijsberg![]()
'maar je krijgt er heel veel voor terug'
Tenminste dit hoor ik, kan ik uit eigen ervaring niet bevestigen.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Kleine kinderen ruiken ook vaak wat zurig, vind ik.
je krijgt er minimaal 18 jaar financiële lasten voor terugquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
topje - ijsberg![]()
Tenminste dit hoor ik, kan ik uit eigen ervaring niet bevestigen.
Ja dat ook. Maar de enige kamers die nog onaangetast waren, waren de badkamer en de slaapkamer van m'n zus. En m'n zus was met vakantie dus heb ik even twee nachten in haar bed geslapen tot de lucht er een beetje uit was bij mij.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zielig voor de hond ook wel.
Die slijmproppen vond ik net te erg om te vertellen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en compleet niet vaste substantie. Met typische geuren soms ook slijmflatsen
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik dacht dat honden vooral de kotseters waren. Wat een ellende bestaat er toch!quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eerste oppaskat kotste vrij vaak, maar die vrat buiten allemaal zooi geloof ik. Maar die kotste netjes in de tuin en dan vrat ze het weer op. Sta ik daar met m'n bordje muesli.
'meestal geeft ie een mondje terug'quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Kleine kinderen ruiken ook vaak wat zurig, vind ik.
I'm tapping out.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die slijmproppen vond ik net te erg om te vertellen.
Tegenwoordig doen ze nogal moeilijk met het verhandelenquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:50 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb Duitse rinderrouladen met knödel en rode kool gegetenquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Wat hebben jullie gegeten vanavond?
Iemand nog tips over lekkere snacks?
Mijn balletjes worden steeds kleiner.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je wil dit weten he.... wortel en mais zijn vooral goed te herkennen
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'meestal geeft ie een mondje terug'
Ja!quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'meestal geeft ie een mondje terug'
Bestaat Tuc nog?quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Duitse rinderrouladen met knödel en rode kool gegetenSnackwise: Tuc.
Knödelquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Duitse rinderrouladen met knödel en rode kool gegetenSnackwise: Tuc.
Je echt he, al die smerige verhalen hier, Gerrie begon net over d'r tieten en er werd niet eens een schunnige ongepaste opmerking over gemaaktquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Guacamole lijkt wel een beetje op die slijmproppen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik had rijst met gekruide kip, tomaat, sla, geroosterde kikkererwten en guacamole.
kruidnoten?quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Bestaat daar toevallig de Milka&Tuc nogquote:
Jij spuit alleen nog vocht toch dus no worriesquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn balletjes worden steeds kleiner.
Gelijkenis is vrij treffend inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Guacamole lijkt wel een beetje op die slijmproppen.
Gelukkig heb ik het al op. Voor het laatst. Ooit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelijkenis is vrij treffend inderdaad.
Ik ben en blijf een en al beschaving en een erudiete heer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je echt he, al die smerige verhalen hier, Gerrie begon net over d'r tieten en er werd niet eens een schunnige ongepaste opmerking over gemaakt
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestaat daar toevallig de Milka&Tuc nog
Verrek! Toevallig gegeven vanavond, tussen een wrapquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Guacamole lijkt wel een beetje op die slijmproppen.
Fopzaad en pretsapquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij spuit alleen nog vocht toch dus no worries
In Duitsland nog? Gewoon bij de supermarkt? M'n zus wilde misschien nog iets van de Duitse dierenwinkel dus ik wil eigenlijk wel rijden dan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]In duitsland. Maar heb zelf liever de Milka & Lu versie.
Oeh die vond ik ook lekker! Maar die hebben ze hier volgens mij al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Bij Kaufland altijd zo'n enorme display met alle versies. En bij Edeka geloof ik ook. Hier in het zuiden ieder geval.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Duitsland nog? Gewoon bij de supermarkt? M'n zus wilde misschien nog iets van de Duitse dierenwinkel dus ik wil eigenlijk wel rijden dan.
Jullie twee zijn samen de slechtste fluffers ooitquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:58 schreef Ygritte het volgende:
Ok tot zo ver de ranzige verhalen van Lies en Yg. Voor al uw anticonceptie
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:58 schreef Ygritte het volgende:
Ok tot zo ver de ranzige verhalen van Lies en Yg. Voor al uw anticonceptie
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het gewoon US z'n schuld, met z'n kotsende vogels.
Een vriend die blijkbaar continu vreemdging en daarna gewoon steeds doodleuk weer bij mij in bed kroopquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is het vieste seksding wat jullie hebben meegemaakt?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie twee zijn samen de slechtste fluffers ooit
Seks is altijd prachtig, altijdquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is het vieste seksding wat jullie hebben meegemaakt?
Klopt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het gewoon US z'n schuld, met z'n kotsende vogels.
Aaaawquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriend die blijkbaar continu vreemdging en daarna gewoon steeds doodleuk weer bij mij in bed kroop
Die met Lu vind ik maar een beetje meh, kun je beter van die Zaanse Huisjes nemen, al zullen ze die daar niet hebbenquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:57 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriend die blijkbaar continu vreemdging en daarna gewoon steeds doodleuk weer bij mij in bed kroop
Uitgerekend. Daarna ben je uitgeteld.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha ooit mijn collega verteld, terwijl zijn vrouw bijna uitgeteld was, dat ze bij het persen steeds poepen waarbij de verloskundige dat steeds weghaald met een doekje.
Komt ie terug van de bevalling, gvd je had gelijk!!
nouquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat woordje ongewild staat daar wat vreemd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]How to fuck up the mood....
![]()
Als je nou ongewild opgewonden wordt van je afdelingssecretaresse denk aan ons!
[..]
Aanhangertje huren en een jaarvoorraad voor Foqueville inslaanquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Duitsland nog? Gewoon bij de supermarkt? M'n zus wilde misschien nog iets van de Duitse dierenwinkel dus ik wil eigenlijk wel rijden dan.
[..]
Zeiksnor.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitgerekend. Daarna ben je uitgeteld.
Ja ik vond hem ook niet geheel plausiblequote:Op zaterdag 11 december 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat woordje ongewild staat daar wat vreemd.
Zo zit ik ook op wat dubbelen, irritant is datquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als ze zeggen: "je bent al m'n derde [mijn naam]."
Jezus, spaar ze allemaal.
Ieuwquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die zaanse huisjes zou ik liever hebben maar dat kan ik inderdaad niet krijgen. Ik vind chocolade met salty caramel ook beetje vreemd maar wel lekker trouwensquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die met Lu vind ik maar een beetje meh, kun je beter van die Zaanse Huisjes nemen, al zullen ze die daar niet hebbenDie met Tuc was juist zo lekker omdat het zo'n vreemde combi was die op de een of andere manier goed werkte
Ik heb een veel voorkomende naam hoor, maar ga er lekker over opscheppen. Hoeveel wijven heb je dan al wel niet gehad.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zit ik ook op wat dubbelen, irritant is dat
[..]
Dat klinkt beetje als mijn naam.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik noem je vanaf vandaag Samantha, dat past beter bij je
Ja of niet en gewoon per toeval steeds dezelfde voornaam treffenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een veel voorkomende naam hoor, maar ga er lekker over opscheppen. Hoeveel wijven heb je dan al wel niet gehad.
Ze heet gewoon Angela hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik noem je vanaf vandaag Samantha, dat past beter bij je
Sommige voornamen zijn afgeschreven de komende jaren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of niet en gewoon per toeval steeds dezelfde voornaam treffen
Ik heb ooit eens iemand met dezelfde naam ontmoetquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of niet en gewoon per toeval steeds dezelfde voornaam treffen
Amaranthaquote:
Ja dat beklijft wel, sommige namen horen bij mensen die je kent en zijn daardoor besmet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige voornamen zijn afgeschreven de komende jaren.
Dezelfde naam als die je zelf hebt?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iemand met dezelfde naam ontmoetIs echt al wel 25 jaar geleden
Er zijn er heel veel met mijn naam. Hier in het dorp alleen al.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dezelfde naam als die je zelf hebt?
Ik had het laatst toen ik in het ziekenhuis lag, de anesthesist die de ruggeprik er in propte had precies dezelfde naam als ikquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wel ooit een look-a-like; maar dit had niet dezelfde naam en wilde niet met mijn vrienden meedrinken de rest van de avond.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bible-belt; daar zien ze vast ook hetzelfde eruit ongeveer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel met mijn naam. Hier in het dorp alleen al.
Al die anderen zijn veel knapperquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bible-belt; daar zien ze vast ook hetzelfde eruit ongeveer.
Dus toch Gerdaquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel met mijn naam. Hier in het dorp alleen al.
Er bestaat niemand anders met mijn voor- en achternaam, dus ik kan lang wachtenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]Ze zijn er wel hoor, maar ik kom ze echt nooit tegen
Mijn nichtjes Koosje en Tedje gaat dit ook overkomen ooit hoop ik.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]Ze zijn er wel hoor, maar ik kom ze echt nooit tegen
Hij kwam ook met een kattenplaatje vķķr de prik zeker?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het laatst toen ik in het ziekenhuis lag, de anesthesist die de ruggeprik er in propte had precies dezelfde naam als ik
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kwam ook met een kattenplaatje vķķr de prik zeker?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er bestaat niemand anders met mijn voor- en achternaam, dus ik kan lang wachten
Oh dat lijkt mij wel nice mijn look-a-like ontmoeten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel ooit een look-a-like; maar dit had niet dezelfde naam en wilde niet met mijn vrienden meedrinken de rest van de avond.
https://indebuurt.nl/doet(...)-je-ontdekken~47734/quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Als je m'n naam googelt krijg je m'n vertaalde boekjes en ook iemand die een of andere belangrijke moeilijke baan heeft en iemand met een theetuin of zo.
Oh voor én achternaam wordt een moeilijke denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er bestaat niemand anders met mijn voor- en achternaam, dus ik kan lang wachten
Iedereen het syndroom van Ellis-van Creveld.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bible-belt; daar zien ze vast ook hetzelfde eruit ongeveer.
Ik schrok evenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/doet(...)-je-ontdekken~47734/
Bizar hoe makkelijk je mensen via Google kunt vinden.
Nee dat nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kwam ook met een kattenplaatje vķķr de prik zeker?
Ik heb ooit een look a like van mijn vader gezien op een vliegveld in Duitsland, terwijl ie in de VS woont. Ben nog omgedraaid en achter die man aangelopen om het te checken. Moest echt 3x kijken voor ik zag dat hij het niet wasquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij wel nice mijn look-a-like ontmoeten.
Ik heb wel ooit eens op een bruiloft gehad waar iedereen mij met mijn zus (de bruid) feliciteerde. Uuuuh nope... dat ben ik niet![]()
Betreffende zus was wel enigszins gepikeerd want die leek helemaal niet op haar zus.
Een aantal jaar later kwam een oud-collega hem ook tegen en stuurde toen een foto met hem doorquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij wel nice mijn look-a-like ontmoeten.
Ik heb wel ooit eens op een bruiloft gehad waar iedereen mij met mijn zus (de bruid) feliciteerde. Uuuuh nope... dat ben ik niet![]()
Betreffende zus was wel enigszins gepikeerd want die leek helemaal niet op haar zus.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/doet(...)-je-ontdekken~47734/
Bizar hoe makkelijk je mensen via Google kunt vinden.
Humorquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een aantal jaar later kwam een oud-collega hem ook tegen en stuurde toen een foto met hem door
Mijn zus en ik lijken allebei op een andere kant van de familie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer lijkt helemaal niet op mij; mensen geloofden vaak niet dat we broers zijn.
Mijn zussen lijken helemaal niet op elkaar, de ene lijkt sprekend op een jonge Agnetha Fältskog en de andere op die ene actrice waarvan het lijkt alsof ze constant gaat janken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer lijkt helemaal niet op mij; mensen geloofden vaak niet dat we broers zijn.
Bij ons lijken de vrouwen op de mannelijke kant en de mannen op de vrouwelijke kant. Bijzonder weirdquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus en ik lijken allebei op een andere kant van de familie.
Meryl Streep?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
die ene actrice waarvan het lijkt alsof ze constant gaat janken.
Is dat lagartha?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zussen lijken helemaal niet op elkaar, de ene lijkt sprekend op een jonge Agnetha Fältskog en de andere op die ene actrice waarvan het lijkt alsof ze constant gaat janken.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar staan m'n vriendin en kinderen niet op.
Pro stalkert!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar staan m'n vriendin en kinderen niet op.
Moet ik foto's van jouw vrouw en kinderen op mijn profielen zetten? Weird flex maar oké.quote:
Mila?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee donkere haren en zo'n sip gezicht.
Ingewikkeld dit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons lijken de vrouwen op de mannelijke kant en de mannen op de vrouwelijke kant. Bijzonder weird
Sterke kaaklijn?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons lijken de vrouwen op de mannelijke kant en de mannen op de vrouwelijke kant. Bijzonder weird
je bent niet de enigequote:Op zaterdag 11 december 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng omdat ik dit ook in mijn hoofd had zitten net.
Katy Holmes?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat begint erop te lijken maar dan nog wat sipperder.
ik word echt door iedereen minstens 1x wel verward met mn broerquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
En de vrouwen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom uit een echte matriarchale familie eigenlijk, de mannen ouwehoeren graag en drinken graag en vieren het liefst iedere dag feest.
Ja ook wel maar toch hebben die nog een beetje de rem erop vergeleken met de mannen.quote:
Zou je daar willen wonen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje van Mars. Curiosity rijdt nu in mooi ruig terrein rond.
Universe van Brian Cox al gezien?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje van Mars. Curiosity rijdt nu in mooi ruig terrein rond.
Samen lekker zuipen en dansen in de Mars bar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou je daar willen wonen?
Lijkt mij echt geen bal aan
Nee, absoluut niet!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou je daar willen wonen?
Lijkt mij echt geen bal aan
Wat leuk zegquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom uit een echte matriarchale familie eigenlijk, de mannen ouwehoeren graag en drinken graag en vieren het liefst iedere dag feest.
Mijn broer lijkt dan wel weer echt sprekend op mijn vader en een aantal ooms.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik word echt door iedereen minstens 1x wel verward met mn broer
Nooit meer vogeltjes, vlindertjes, wuivend gras, de geur van bomen, het ruisen van de zee. Doodgaan van binnenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen lekker zuipen en dansen in de Mars bar.
Nee, nog niet! Ik word soms ook een beetje flauw van dat soort docu's.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Universe van Brian Cox al gezien?
Als het er altijd warm is ken ik wel iemand die er wil wonen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet!Er is ook geen bal aan om daar te wonen inderdaad. Er zijn wel een paar plekken die heel indrukwekkend moeten zijn om te zien, maar ik vind het idee gewoon al heel tof dat we überhaupt iets kunnen zien van een andere planeet.
Dat laatste is inderdaad wel tofquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet!Er is ook geen bal aan om daar te wonen inderdaad. Er zijn wel een paar plekken die heel indrukwekkend moeten zijn om te zien, maar ik vind het idee gewoon al heel tof dat we überhaupt iets kunnen zien van een andere planeet.
Ik snap al die lui die daar naartoe willen ook echt niet. Je kunt niet eens fatsoenlijk contact hebben met de aarde vanwege de vertraging van 4+ minuten in het signaal. Telefoneren kan dus niet eens. Wat moet je daar dan verder ook? Beetje wachten tot er wat plantjes groeien die je op kunt eten?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nooit meer vogeltjes, vlindertjes, wuivend gras, de geur van bomen, het ruisen van de zee. Doodgaan van binnen
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog niet! Ik word soms ook een beetje flauw van dat soort docu's.
[ twitter ]
Tinderaanbod is daar wel matig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het er altijd warm is ken ik wel iemand die er wil wonen.
Moet je de range op flink wat kilometers instellen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tinderaanbod is daar wel matig.
Kanariepietjes en vlinders kunnen we meenemen in een ruimteschip en geluiden kunnen we opnemenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nooit meer vogeltjes, vlindertjes, wuivend gras, de geur van bomen, het ruisen van de zee. Doodgaan van binnen
Maar ruiken voelen ervaren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kanariepietjes en vlinders kunnen we meenemen in een ruimteschip en geluiden kunnen we opnemen
Een trouwere man bestaat er niet alhoewel vrouwen stapelgek op hem zijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah die.
Als ik je vader was zou ik eens vragen gaan stellen
Bliep bliep.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tinderaanbod is daar wel matig.
Nou ja, veel vreemder dan haar aardse dates wordt het toch nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je de range op flink wat kilometers instellen.
Dat. Ik ben overigens ook niet zo goed met planten. Verneuk ik de hele voedselvoorzieningquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap al die lui die daar naartoe willen ook echt niet. Je kunt niet eens fatsoenlijk contact hebben met de aarde vanwege de vertraging van 4+ minuten in het signaal. Telefoneren kan dus niet eens. Wat moet je daar dan verder ook? Beetje wachten tot er wat plantjes groeien die je op kunt eten?
Molecule 01quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar ruiken voelen ervaren.![]()
Niemand weet hoe het op Mars ruikt. Straks stinkt het er
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar ruiken voelen ervaren.![]()
Niemand weet hoe het op Mars ruikt. Straks stinkt het er
quote:Based on the make-up of the planet and atmosphere, researchers have concluded that Mars smells like rotten eggs.
Je vader is dan ook niet degene die zwanger is geweestquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een trouwere man bestaat er niet alhoewel vrouwen stapelgek op hem zijn
Haha, ja, oeps, te veel water! Nou, daar gaan de aardappels.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat. Ik ben overigens ook niet zo goed met planten. Verneuk ik de hele voedselvoorziening
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je vader is dan ook niet degene die zwanger is geweest
ik automatiseer die shit wel, beetje werk uitvoeren pfftquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat. Ik ben overigens ook niet zo goed met planten. Verneuk ik de hele voedselvoorziening
Aan de andere kant... wat moet je daar anders doenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hele dag elkaar uit zo'n astronautenpak scheuren.
Wel meer ook. Die 4 minuten is alleen als ze op hetzelfde punt in hun baan zijn he. Vaak zit er veel meer tussen. Maximaal 21 minuten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap al die lui die daar naartoe willen ook echt niet. Je kunt niet eens fatsoenlijk contact hebben met de aarde vanwege de vertraging van 4+ minuten in het signaal. Telefoneren kan dus niet eens. Wat moet je daar dan verder ook? Beetje wachten tot er wat plantjes groeien die je op kunt eten?
He.... wat zeg je? Kan je eerst nog ff naar de wc, bak koffie halen, aflevering van een serie aanzetten enz enzquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel meer ook. Die 4 minuten is alleen als ze op hetzelfde punt in hun baan zijn he. Vaak zit er veel meer tussen. Maximaal 21 minuten.
* belt Elon.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aan de andere kant... wat moet je daar anders doen
Ja, maar dat maakt verder ook niets uit voor telefonie of beeldbellen natuurlijk. Of je nou 4 minuten of 21 minuten moet wachten, een gesprek is onmogelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel meer ook. Die 4 minuten is alleen als ze op hetzelfde punt in hun baan zijn he. Vaak zit er veel meer tussen. Maximaal 21 minuten.
ja dat is waarquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt verder ook niets uit voor telefonie of beeldbellen natuurlijk. Of je nou 4 minuten of 21 minuten moet wachten, een gesprek is onmogelijk.
Kun je wel je woorden en antwoorden erg zorgvuldig afwegenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is waarVan 21 minuten wordt het niet NOG onmogelijker
Wordt dat de playground voor de Grote Reset ja?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, Elon wil Mars koloniseren. Have fun met je 1000 kinderen daar.
Of enorm door elkaar kwebbelen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel je woorden en antwoorden erg zorgvuldig afwegen
Misschien is er ergens ter wereld iemand die zo sloom is, dat-ie nog net bereid is 4 minuten op een antwoord te wachten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is waarVan 21 minuten wordt het niet NOG onmogelijker
Terug?... nee sorry kan niet, raket is stuk niemand weet hoe ze hem moeten fixenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, Elon wil Mars koloniseren. Have fun met je 1000 kinderen daar.
Nee, psst, die komt hier, moeten we de wappies laten geloven! Dan gaan ze allemaal vrijwillig naar Mars!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt dat de playground voor de Grote Reset ja?
Ik weet zeker dat US een hele goede vader is!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Terug?... nee sorry kan niet, raket is stuk niemand weet hoe ze hem moeten fixen
Blind, steriel, de botten compleet ontkalkt, extra urineweg ergens op de borstkas, onder de tumoren "het was supertof jongens"quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Terug?... nee sorry kan niet, raket is stuk niemand weet hoe ze hem moeten fixen
Wel een beetje mijn tempoquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is er ergens ter wereld iemand die zo sloom is, dat-ie nog net bereid is 4 minuten op een antwoord te wachten.
Oh ja dat.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:02 schreef Recce het volgende:
Dat Mars One was ook zo'n belachelijk idee. Dat was een soort Big Brother waarin de deelnemers een enkele reis naar Mars zouden maken. Heeft jaren serieus bestaan en er hebben zich tienduizenden mensen voor aangemeld.
Koop een prepaid toestel en stuur ze morgen dat je een nieuw nummer hebt met dat toestel en ze even 500 euro over moeten maken. Even kijken of ze ook al van phishing gehoord hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jee pa en ma zitten Nieuwsuur te kijken. Er is blijkbaar een item over een hack of een datalek of weet ik wat. Meteen in de paniek schieten en mij allemaal mailtjes en appjes gaan sturen of ik er al van op de hoogte ben![]()
Dat soort shit is mijn probleem gewoon niet okee.
Ook gewoon geen nieuws eigenlijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jee pa en ma zitten Nieuwsuur te kijken. Er is blijkbaar een item over een hack of een datalek of weet ik wat. Meteen in de paniek schieten en mij allemaal mailtjes en appjes gaan sturen of ik er al van op de hoogte ben![]()
Vanes op Mars zou dan wel weer hilarisch zijn geweest. Die was vast buiten gaan stofzuigen omdat het niet hygiënisch was of zo.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja dat.
'Jaaaaa want ik wil pionier zijn'. Dat wordt toch 1 grote fuck-up zie de mongolen van Utopia
En dan live ruzies volgen tussen astronaute Debbie en astronaute Samantha omdat ze hetzelfde jurkje dragenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:02 schreef Recce het volgende:
Dat Mars One was ook zo'n belachelijk idee. Dat was een soort Big Brother waarin de deelnemers een enkele reis naar Mars zouden maken. Heeft jaren serieus bestaan en er hebben zich tienduizenden mensen voor aangemeld.
Doe dan ook direct even de mail van de neef uit nigeria die een erfenis voor je heeft en dat ze gehackt zijn door iemand die beelden van ze opgenomen heeft tijdens het porno kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koop een prepaid toestel en stuur ze morgen dat je een nieuw nummer hebt met dat toestel en ze even 500 euro over moeten maken. Even kijken of ze ook al van phishing gehoord hebben.
Jawel, dat is wel jouw probleem en eigenlijk willen ze dat je even komt kijken of alles in orde is!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan ze dadelijk op fisting googelen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koop een prepaid toestel en stuur ze morgen dat je een nieuw nummer hebt met dat toestel en ze even 500 euro over moeten maken. Even kijken of ze ook al van phishing gehoord hebben.
Blikjes tonijn ook niet op de boodschappenlijst want dat wordt ook een grote relquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanes op Mars zou dan wel weer hilarisch zijn geweest. Die was vast buiten gaan stofzuigen omdat het niet hygiënisch was of zo.
Was wel lachen geweest als ze er dan pas langzaam achter waren gekomen dat er geen boodschappen zouden worden bezorgd. WAT?? EN DE SIGARETTEN DAN?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blikjes tonijn ook niet op de boodschappenlijst want dat wordt ook een grote rel
Nee precies, zulke dingen komen wekelijks, dagelijks langs.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook gewoon geen nieuws eigenlijk
Loopt het niet de straat op?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrouwen en tanken .. is hier iemand al 10 min aan het tanken
Bok eens op ..
Ja, nee.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, dat is wel jouw probleem en eigenlijk willen ze dat je even komt kijken of alles in orde is!
Een vrachtwagenchauffeuse?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bok eens op ..
En dan vervolgens het vee wat mee ging houden als huisdierquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Was wel lachen geweest als ze er dan pas langzaam achter waren gekomen dat er geen boodschappen zouden worden bezorgd. WAT?? EN DE SIGARETTEN DAN?
Hoe danquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bok eens op ..
Geen handspieren en elke keer alleen blupjes en gulpjes erin.quote:
En dan janken dat er geen vlees in de vriezer zit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan vervolgens het vee wat mee ging houden als huisdier
Ah, alsof je op een industrieterrein loopt, echt wat voor mijquote:
Spannende TeeVee wordt het dan. Daar ga je wel dood zonder vretenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan janken dat er geen vlees in de vriezer zit.
Puur seksisme is dat! Ze hebben dat ding expres zo ingesteld om jullie te pesten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen handspieren en elke keer alleen blupjes en gulpjes erin.
Wij hebben er hier ook een die heel zwaar gaat en ik ook niet grappig vindt als ik er 65 liter in moet pleuren
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, alsof je op een industrieterrein loopt, echt wat voor mij
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bok eens op ..
Met opzet zodat vrouwen een fermere grip krijgenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Puur seksisme is dat! Ze hebben dat ding expres zo ingesteld om jullie te pesten.
Nee niet echt, meestal ruik je ook niet zoveel, alleen bij de rioolontuchting, maar die is tegenwoordig een stuk beter gefilterd dat je het net een paar meter ruikt. Vroeger rook je dat dan wel over het halve industrieterrein. Ook de champignonkweker ruik je alleen nog maar als je er vlak langs loopt. De afvalverwerkers hangen soms wel wat nare geurtjes maar daar kom ik niet zo vaakquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Kun jij aan de geur al bepalen welk bedrijf er lekkage heeft?
We hebben bij mijn 'preferred aanbieder' ook een waarvan de pomp takke traag is. Soms 'moet' ik die wel eens nemen en dan sta je daar ook maar wat om je heen te koekeloerenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Puur seksisme is dat! Ze hebben dat ding expres zo ingesteld om jullie te pesten.
De genocide hongerwinters?quote:
jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je al de hele avond te gamen?
*doet deur op slot*quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hugo belde net... jij hebt GESLAPEN
Zo te lezen is het een heel trainingsprogramma waarbij de uithoudingsduur ook opgerekt wordt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met opzet zodat vrouwen een fermere grip krijgen
Zal eens een klacht bij ze indienenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te lezen is het een heel trainingsprogramma waarbij de uithoudingsduur ook opgerekt wordt.
Waar je lekker kunt verven?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
oh kijk een voor @:ltvdk gemaakt
[ afbeelding ]
De Grolsch had vroeger wel een machtige stank af en toe hier. Ik denk niet dat dat nu nog toegestaan zou worden in een woonwijk. Maar is er nooit iets lek met sirenes etc.? Beetje zoutzuur- of chloordampen maken een wandeling wel spannender.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, meestal ruik je ook niet zoveel, alleen bij de rioolontuchting, maar die is tegenwoordig een stuk beter gefilterd dat je het net een paar meter ruikt. Vroeger rook je dat dan wel over het halve industrieterrein. Ook de champignonkweker ruik je alleen nog maar als je er vlak langs loopt. De afvalverwerkers hangen soms wel wat nare geurtjes maar daar kom ik niet zo vaak
Ach, je kunt live kijken hoe je bankrekening leeggetrokken wordt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben bij mijn 'preferred aanbieder' ook een waarvan de pomp takke traag is. Soms 'moet' ik die wel eens nemen en dan sta je daar ook maar wat om je heen te koekeloeren
Oh, Apache, dat is wel kut ja.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het zal dit wel zijn https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ieuw-beveiligingslek
Nou ja daar zijn andere mensen mee bezig waar ik werk
In Breda had je van die snoepfabrieken die heel sterk roken, maar dat rook wel lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
De Grolsch had vroeger wel een machtige stank af en toe hier. Ik denk niet dat dat nu nog toegestaan zou worden in een woonwijk. Maar is er nooit iets lek met sirenes etc.? Beetje zoutzuur- of chloordampen maken een wandeling wel spannender.
moet elke keer een nieuw doekje kopenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als zo'n wacko phone game met te veel in app aankopen
ja. Maar het helpt niet als ik me er dan wel druk over ga maken. Dus nee.quote:
Misschien kunnen ze Rian nog eens uitnodigen om uit te leggen hoe het precies zo ver heeft kunnen komen. Die heeft vast nog wel wat inside bronnen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het zal dit wel zijn https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ieuw-beveiligingslek
Nou ja daar zijn andere mensen mee bezig waar ik werk
Faamquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Breda had je van die snoepfabrieken die heel sterk roken, maar dat rook wel lekkerDe Oranjeboom daar meurde wel als de tering
Ja de Faamquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Breda had je van die snoepfabrieken die heel sterk roken, maar dat rook wel lekkerDe Oranjeboom daar meurde wel als de tering
Daar heb je het alquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet elke keer een nieuw doekje kopen
Rianquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Rian nog eens uitnodigen om uit te leggen hoe het precies zo ver heeft kunnen komen. Die heeft vast nog wel wat inside bronnen.
Ik deed vanmiddag ook lang over het tanken, maar dat kwam meer door de automaat. Eerst 6 keer mijn ing=pas geprobeerd en die wilde die niet pakken, daarna een paar keer visa en die deed het ook niet, bij de amex was het gelijk njet en uiteindelijk deed mijn rabo-pas hetquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bok eens op ..
heb dat soort problemen nooit met de bitterbrommertquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik deed vanmiddag ook lang over het tanken, maar dat kwam meer door de automaat. Eerst 6 keer mijn ing=pas geprobeerd en die wilde die niet pakken, daarna een paar keer visa en die deed het ook niet, bij de amex was het gelijk njet en uiteindelijk deed mijn rabo-pas het
Want daar tank je nooit mee?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb dat soort problemen nooit met de bitterbrommert
Geeft waarschijnlijk nu geen fuck daar ze inmiddels kennelijk een gedeelte van de aandelen bezitquote:
Jezus, ik heb één bankpas en een creditcardquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik deed vanmiddag ook lang over het tanken, maar dat kwam meer door de automaat. Eerst 6 keer mijn ing=pas geprobeerd en die wilde die niet pakken, daarna een paar keer visa en die deed het ook niet, bij de amex was het gelijk njet en uiteindelijk deed mijn rabo-pas het
Het is trouwens niet de Apache webserver zelf, maar een logging tool voor Java-applicaties, gemaakt door Apache. Geen idee hoeveel servers dat aan hebben staan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Maar het helpt niet als ik me er dan wel druk over ga maken. Dus nee.
Misschien dat de automaat er wel gewoon geen zin in hadquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar heb nooit problemen daarmee :p
Ja die amex moet ik maar eens opzeggen, is toch nauwelijks te gebruik in NL, gebruik hem eigenlijk alleen maar voor paypalquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, ik heb één bankpas en een creditcard
Tankenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1,99.9quote:
Heeft ze die Gerard Sanderink van Centric nou nog leeggemolken? Financieel danquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geeft waarschijnlijk nu geen fuck daar ze inmiddels kennelijk een gedeelte van de aandelen bezit
Toch al meer dan eens 'gered door de Amex' omdat Visa drie uur 's nachts een prima tijdstip vind om langdurig onderhoud te plegen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die amex moet ik maar eens opzeggen, is toch nauwelijks te gebruik in NL, gebruik hem eigenlijk alleen maar voor paypal
Paypal heb ik ook, maar daar doe ik ook niks meequote:Op zaterdag 11 december 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die amex moet ik maar eens opzeggen, is toch nauwelijks te gebruik in NL, gebruik hem eigenlijk alleen maar voor paypal
Wat op zich ook echt zo is trouwensquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch al meer dan eens 'gered door de Amex' omdat Visa drie uur 's nachts een prima tijdstip vind om langdurig onderhoud te plegen.
nee?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paypal heb ik ook, maar daar doe ik ook niks mee
En wat is daar het voordeel van dan?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee?
Alles wta ik daarmee kan betalen betaal ik daar mee
'Dat weet niemand'. Ze heeft die kerel compleet in de broekzak. Zou mij niks verbazen als ze straks meer dan de helft van de aandelen bezit. Die vrouw is bijzonder bijzonder bijzonder gestoord en manipulatief.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ze die Gerard Sanderink van Centric nou nog leeggemolken? Financieel dan
Ja ik ook. Vooral op eBay natuurlijk maar ook andere dingenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee?
Alles wta ik daarmee kan betalen betaal ik daar mee
Toen ik in de de VS in het ziekenhuis lag heb ik anders 2 uur in de wacht gestaan bij Amex, en toen had ik nog wel een Gold ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch al meer dan eens 'gered door de Amex' omdat Visa drie uur 's nachts een prima tijdstip vind om langdurig onderhoud te plegen.
nou ja retour kosten vergoed als die er zouden zijn en bij geschil kan je bij paypall aankloppen al heb ik dat nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat is daar het voordeel van dan?
Ja, totdat het ergens aan de andere kant van de wereld een prima tijdstip is om uit te checken of aankopen te doenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |