Daaarommmquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaak is dat inderdaad niet handig, dan zeggen ze datj e of gisteren had kunnen bellen of dan ook wel tot maandag kan wachten.
Waarom moet ik nu aan mr Bean denken?quote:
Weet ik veel, sowieso Mr. Beanquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan mr Bean denken?
Had je je rechtervoet niet onder controle?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:53 schreef R-woud93 het volgende:
Het is een bijzonder duur weekend geworden, het CJIB zal blij zijn
Ik had mij wat verslapen, maar wilde toch op tijd zijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je je rechtervoet niet onder controle?
Dat hij die hele rol er uit trekt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan mr Bean denken?
Balen jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik had mij wat verslapen, maar wilde toch op tijd zijn
Dan ben je zelf toch een een sukkelquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:53 schreef R-woud93 het volgende:
Was met de werkbus, kost me nu 248 euro maar de baas was blij dat ik op tijd wasquote:
Gaat hij ook de boete betalen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was met de werkbus, kost me nu 248 euro maar de baas was blij dat ik op tijd was
Voor nop werkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was met de werkbus, kost me nu 248 euro maar de baas was blij dat ik op tijd was
Ach, ik ben een zaterdag beunen kwijt, valt te overzien, maar zonde is het welquote:
ALTIJD Flitsmeister gebruikenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En spelende man, wat heb je nu geleerd?
Heb je wel netjes gezwaaid naar die flitsjood?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zag hem niet staan, het was donkerquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je wel netjes gezwaaid naar die flitsjood?
Dus altijd te laat zijn en te hard rijden, huldequote:
Ben normaal nooit te laat, rij eigenlijk alleen op de snelweg altijd te hardquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus altijd te laat zijn en te hard rijden, hulde
Met een kut busquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben normaal nooit te laat, rij eigenlijk alleen op de snelweg altijd te hard
Hij rijdt geen prostituees rondquote:
quote:
Goh .... vertel?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:53 schreef R-woud93 het volgende:
24 km/h te snel op een 80 weg, 248 euro lichterquote:
Duur grapje...quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
24 km/h te snel op een 80 weg, 248 euro lichter
Zonde, daar had je een leuk treintje voor kunnen kopen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat moet ik met een trein?quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonde, daar had je een leuk treintje voor kunnen kopen.
Of vuurwerk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonde, daar had je een leuk treintje voor kunnen kopen.
Te snel rijden ook niet.quote:
Aan mij geven.quote:
Sterkte makkerquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
Ja, zo naar de huisartsenpost toe. Ze kunnen helaas niets doen, maar ze kunnen wel kijken of er geen acuut probleem / gevaar is aangezien het vandaag wel ineens zo erg verergerd is.
Sterktequote:Op zaterdag 11 december 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
Ja, zo naar de huisartsenpost toe. Ze kunnen helaas niets doen, maar ze kunnen wel kijken of er geen acuut probleem / gevaar is aangezien het vandaag wel ineens zo erg verergerd is.
Hoop dat het goed komt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
Dank je!quote:
Hoop het voor jullie, dat zei toch zeggen.. dat er iets moet gebeuren..quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Gaat waarschijnlijk nog steeds een kutnacht worden, maar hopelijk worden de zorgen zo wel een beetje weggenomen.
Ja die dame aan de telefoon zei al dat ze vanavond/vannacht hoogstwaarschijnlijk echt niets kunnen doen hieraan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoop het voor jullie, dat zei toch zeggen.. dat er iets moet gebeuren..
Dan zeggen dat het spoelen niet lukt/werkt.. en er maar naar andere oplossing gekeken moet worden..quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die dame aan de telefoon zei al dat ze vanavond/vannacht hoogstwaarschijnlijk echt niets kunnen doen hieraan.
Maar goed, die KNO-arts die zei dat we maar een maand lang moesten spoelen zit in dat zelfde ziekenhuis,
Hell, misschien heeft hij vanavond zelfs dienst en krijgen we hem zo voor onze neus, geen idee, aangezien we op een speciale luchtwegen-afdeling terecht gaan komen. Dokter in maanpak en we moeten sowieso in de auto wachten tot we een telefoontje krijgen. Slechts 1 ouder mag mee.
Sja, je zult het wel kunnen betalen danquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat welquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
Sja, je zult het wel kunnen betalen dan
Succes!quote:
UI!quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zeggen dat het spoelen niet lukt/werkt.. en er maar naar andere oplossing gekeken moet worden..
* Meedraait.quote:
quote:
Zou sowieso voorkruipenquote:
Hahaquote:
Dat ben jij ook.quote:
Smooth weer.quote:
quote:
quote:
nog 20 minuutjesquote:
Wat een namenquote:
De eerste.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een namenZou kaartje kopen als het een event was
Ahhhquote:
Zelfs rustige hardstyle.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:42 schreef engine het volgende:
Adaro wel een hele rare afsluiter eigenlijk. Draait normaal meer harde hardstyle toch?
Ja...leuke dj wel verder maar apart. Ben benieuwd wat hij gaat draaien dan.quote:
Ik hoop dat BassD oldstyle gaat.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja...leuke dj wel verder maar apart. Ben benieuwd wat hij gaat draaien dan.
Vuurwerk muziekquote:
Vond het ooit mooi, alle feesten afgegaan, moet er nu echt helemaal niets meer van hebbenquote:
Ik ben ook wel blijven hangen in de oldstyle.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop dat BassD oldstyle gaat.![]()
![]()
Ik ga niet zoveel meer naar feesten maar de muziek is toch wel blijven hangenquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vond het ooit mooi, alle feesten afgegaan, moet er nu echt helemaal niets meer van hebben
Ik ben door @engine hardstyle gaan luisteren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben ook wel blijven hangen in de oldstyle.
Maar veel van die nummers zijn ook opnieuw weer uitgebracht
Beetje wiebelen zou Schakel zeggen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga niet zoveel meer naar feesten maar de muziek is toch wel blijven hangenIk vind het eigenlijk ideaal dat ik zo lekker beetje muziek kan luisteren en daarna 10 stappen en ik lig in bed. Dat gedoe met naar huis gaan na een feest vond ik altijd zo kut.
Die periode heb ik overgeslagen. Maar luister er nu weer steeds meer naarquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben door @:Engine hardstyle gaan luisteren.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben door @:Engine hardstyle gaan luisteren.
Ik vind zo er naar luisteren echt geen zak aan, die bass die moet je niet horen...............quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga niet zoveel meer naar feesten maar de muziek is toch wel blijven hangenIk vind het eigenlijk ideaal dat ik zo lekker beetje muziek kan luisteren en daarna 10 stappen en ik lig in bed. Dat gedoe met naar huis gaan na een feest vond ik altijd zo kut.
Niet kunnen slapen na een feest dan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Koptelefoon opquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind zo er naar luisteren echt geen zak aan, die bass die moet je niet horen...............
DIE MOET JE VOELUHHHHHH!!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind zo er naar luisteren echt geen zak aan, die bass die moet je niet horen...............
Speed was echt ranzig, wat een chemische bendequote:Op zaterdag 11 december 2021 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen na een feest dan.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Speed was echt ranzig, wat een chemische bende
Daar heb ik minder moeite mee. Als je het accepteert valt dat best mee. Slaap de dag erna wel danquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen na een feest dan.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:53 schreef ToT het volgende:
Nou, de amandelen zijn nog steeds flink gezwollen, maar nu heeft hij ook een virusje te pakken waardoor de kliertjes ook ontstoken zijn en alles er nog weer wat onrustiger uit ziet, maar er is geen gevaar of zo.
De dame vond hem er woest aantrekkelijk uitzien en zei dat hij later echt een hartendief gaat worden!
"Hij hoest als een zeehond", zei ze; iets wat ik net vlak voor de ingang ook al tegen hem gezegd had!Dat schijnt het klassieke symptoom voor een virale infectie te zijn bij kinderen van zijn leeftijd.
Ja, zelfs het zweet rook naar chemicaliën.quote:
Dikke prima.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ik spam even je timetable overal hoor freshie
Het valt dus iets mee.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:53 schreef ToT het volgende:
Nou, de amandelen zijn nog steeds flink gezwollen, maar nu heeft hij ook een virusje te pakken waardoor de kliertjes ook ontstoken zijn en alles er nog weer wat onrustiger uit ziet, maar er is geen gevaar of zo.
De dame vond hem er woest aantrekkelijk uitzien en zei dat hij later echt een hartendief gaat worden!
"Hij hoest als een zeehond", zei ze; iets wat ik net vlak voor de ingang ook al tegen hem gezegd had!Dat schijnt het klassieke symptoom voor een virale infectie te zijn bij kinderen van zijn leeftijd.
Rotzooi iddquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel weer een onrustige nacht, maar die neusspray en het pufje bleven verstandig om te geven.quote:
Alles wat je snuift eigenlijk...chemische troep.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oke. Gerustgesteld?quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:53 schreef ToT het volgende:
Zeker!quote:
XTC ging ik vaak wel lekker op, als ik in de juiste flow zat een joint er bij om het effect te versterken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Alles wat je snuift eigenlijk...chemische troep.
Ze kunnen goed ziek zijn idd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:53 schreef ToT het volgende:
De geruststelling is ook wat waard.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Alles was absolute perfectie wat betreft bloedsaturatie, hartslag, de longen en temperatuur.
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
XTC ging ik vaak wel lekker op, als ik in de juiste flow zat een joint er bij om het effect te versterken.
quote:
Ik ook, zou die tijd zo weer overdoenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Blijven mooie herinneringen vind ik
o dus jullie hebben nog niks openstaan?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Beetje geduld suzi...het moet nog beginnen.
Ik ben geen vrouw.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o dus jullie hebben nog niks openstaan?
Nu zojuist begonnenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o dus jullie hebben nog niks openstaan?
ohhh dat zou wel leuk geweest zijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
had @:engine wel verwacht in het publiek eigenlijk
dacht dat je hem berichtje zou sturenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
ohhh dat zou wel leuk geweest zijn
net 15.quote:
Echt onvoorstelbaar wat hij kan en maakt.quote:
Kan mijn zusje ook wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt onvoorstelbaar wat hij kan en maakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dacht dat je hem berichtje zou sturen
hahaquote:
The next generation.Zag je bij Noxa ook.quote:
Mooi om te zienquote:
leuk hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
The next generation.Zag je bij Noxa ook.
beetje te druk eigenlijkquote:
whuttt?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaatjes gespot
die heb ik echt al zovaak op een stream gezien. alleen dit keer met kerstemuts![]()
[ afbeelding ]
hahaha ja ik moet weer gaan graven. maar deze komt regelmatig op de streams voorbij die we kijkenquote:
Perhaps love met hem in duet met John Denver is mooi.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha ja ik moet weer gaan graven. maar deze komt regelmatig op de streams voorbij die we kijken
misschien herkent fresh hem ook wel
Ik herken hem helemaal niet. Vooral de chickies blijven hangen denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha ja ik moet weer gaan graven. maar deze komt regelmatig op de streams voorbij de we kijken
misschien herkent fresh hem ook wel
NYP gegeten vandaagquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaatjes gespot
die heb ik echt al zovaak op een stream gezien. alleen dit keer met kerstemuts![]()
[ afbeelding ]
nice man! ik wulte pozza bestellen. bezorgden ze niet vandaagquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
NYP gegeten vandaagVeggie met bloemkoolbodem, beviel me wel, werd er niet misselijk van
Heb met m'n fietsie afgehaaldquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice man! ik wulte pozza bestellen. bezorgden ze niet vandaag![]()
dus niet gedaan
Het was sowieso een grapje maar zingen kan hij idd maar niet mijn muziekgenre.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Perhaps love met hem in duet met John Denver is mooi.
baasquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb met m'n fietsie afgehaald
master!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:29 schreef engine het volgende:
Zojuist pizza en paar biertjes besteld
Het liep even vast.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat gebeurd er nou? Tis niet vloeiend.
maahh heb er al een paar op..slechte timing eigenlijkquote:
Dat heb ik ook wel met sommige artiesten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het was sowieso een grapje maar zingen kan hij idd maar niet mijn muziekgenre.
lekker genietsjequote:Op zaterdag 11 december 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
maahh heb er al een paar op..slechte timing eigenlijk
ja tochquote:
Echt? zo typischquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook maken maar dacht nee toch maar nie
Ik wilde het net posten.Nee ken hem niet,maar hoe serieus zijn ze bezig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:40 schreef engine het volgende:
@:freshfruit ken je die andere jongen? Die weet ook wel hoe een draaitafel werkt zeg.
Gewoon echt een lekker setjequote:Op zaterdag 11 december 2021 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten.Nee ken hem niet,maar hoe serieus zijn ze bezig.
Goffer.quote:
2 + 1 gratis bij de big bazar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goede aankoop gedaan bij easytoys
Ah dat bedoel je dus met bv, ik dacht al die tijd bouwvakkers en snapte maar niet waarom ik geen kans bij je maak.quote:
Is die advertentie morgen nog geldig? Vraag ik voor een vriend.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 + 1 gratis bij de big bazar.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is die advertentie morgen nog geldig? Vraag ik voor een vriend.
bedankt voor het vragen...quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is die advertentie morgen nog geldig? Vraag ik voor een vriend.
Dat wordt genieten bij huize aloaquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 + 1 gratis bij de big bazar.
[ afbeelding ]
Heer GG.quote:
O ja was jij het? Sorrie @engine jullie nicknames lijken ook zo op elkaar. Allebei een E in de naam.quote:
Dat vroeg ik mij dus ook af.quote:
Ik ben niet van glasquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja was jij het? Sorrie @:engine jullie nicknames lijken ook zo op elkaar. Allebei een E in de naam.
Bohhhhquote:
Niet lachend, recht van voren. Helemaal volgens de eisenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
staat er weer prima op toch
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet lachend, recht van voren. Helemaal volgens de eisen
Dat niet weten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga ff googelen waarom ze dat fleshlight genoemd hebben
Flesh geeft het wel een beetje wegquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga ff googelen waarom ze dat fleshlight genoemd hebben
oh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa thunderdomequote:
Ja duh maar de light dan weer niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Flesh geeft het wel een beetje weg
ja ze waren de eerste volgensmij, kon je de doos van je favoriete pornstar kopenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
NeeBlijkt een merk op zich te zijn.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor een fractie van 1 seconde dacht ik dat er "Fresh geeft het wel een beetje weg" stond.
hoort een dansje bijquote:
Ja maar het ging me om de hele naam.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ze waren de eerste volgensmij, kon je de doos van je favoriete pornstar kopen
flashlightquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar het ging me om de hele naam.
-He hoi ik heb een sextoy gemaakt, hoe gaan we het noemen?
Nou laten we het "vleeslicht" noemen?
-klinkt goed man, klinkt goed. *patent aanvraagt op merknaam*
Ja het lijkt een nogal forse antieke zaklamp met een beetje fantasie maar ik zou hem anders genoemd hebben. Iets van "cockparadise" of zoquote:
Iemand die het snapt.quote:
dansen?quote:
Zou zeker danspasje plaatsenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
op dat feestje zijn en dan niet wulten dansen
haha ik wou het net gaan zeggen maar ik kan die clipjes niet maken...geinigquote:
Die zaklamp heb ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |