abonnement Unibet Coolblue
pi_202646278
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Iedereen wordt in de gaten gehouden, dat is een heel systeem met behulp van diverse techbedrijven en chips en afluisterpieten en weet ik wat nog allemaal. Sssst
Geef je ons geheim nou gewoon door aan de ontvangers? :o
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_202646346
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Iedereen wordt in de gaten gehouden, dat is een heel systeem met behulp van diverse techbedrijven en chips en afluisterpieten en weet ik wat nog allemaal. Sssst
Dat is natuurlijk die chip uit m'n vaccin. :o
pi_202646413
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 12:47 schreef DJMO het volgende:

[..]
Heel fijn voor de ontvanger dat er iemand reservegever is, maar toch hoop ik ook dat er niets (ernstigs) met deze aanmelder aan de hand is (als in IC-opname of overlijden door corona bv).
Dat hopen wij natuurlijk ook. Dat is een van de redenen dat we nooit aan naming and shaming doen en in onze vormen van contact zoeken ook niet boos doen richting een gever.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 december 2021 @ 13:37:54 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202646632
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 13:25 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Dat hopen wij natuurlijk ook. Dat is een van de redenen dat we nooit aan naming and shaming doen en in onze vormen van contact zoeken ook niet boos doen richting een gever.
Het was het eerste wat door m'n hoofd schoot: 'het zal toch geen corona zijn' vandaar.

Enfin. Zelfs m'n kat, die echt serieus altijd kattenspeelgoed links laat liggen en z'n neus ervoor optrekt, is aan het spelen geslagen :o

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_202646700
Fijn dat het in de smaak is gevallen @DJMO O+
Het was een feestje om het pakket te mogen samenstellen. En bedankt @-gt- dat ik namens jou mocht shoppen!
pi_202647204
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 13:37 schreef DJMO het volgende:

[..]
Het was het eerste wat door m'n hoofd schoot: 'het zal toch geen corona zijn' vandaar.

Enfin. Zelfs m'n kat, die echt serieus altijd kattenspeelgoed links laat liggen en z'n neus ervoor optrekt, is aan het spelen geslagen :o

[ afbeelding ]
Haha, mijn hond die nooit ook maar naar een bot kijkt heeft met veel smaak een botje uit het pakket weggewerkt. Nu weet ik welke ik in 't vervolg voor 'm moet kopen. _O-
  donderdag 16 december 2021 @ 15:04:56 #257
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_202648151
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 14:08 schreef Cygne het volgende:

[..]
Haha, mijn hond die nooit ook maar naar een bot kijkt heeft met veel smaak een botje uit het pakket weggewerkt. Nu weet ik welke ik in 't vervolg voor 'm moet kopen. _O-
Misschien was de extra magie van onze overloopvloer de extra touch die je hond over de streep haalde, you never know…

:D jumbones is onze hond ook gek op.
@superkimmi vind m&m’s toch lekkerder dan jumbones _O-
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_202648564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:04 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Misschien was de extra magie van onze overloopvloer de extra touch die je hond over de streep haalde, you never know…

:D jumbones is onze hond ook gek op.
@:superkimmi vind m&m’s toch lekkerder dan jumbones _O-
Hahaha! De andere hond is een tandeloze teckel dus die vermaakt zich met het speeltje.
  donderdag 16 december 2021 @ 15:57:48 #259
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_202649005
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:28 schreef Cygne het volgende:

[..]
Hahaha! De andere hond is een tandeloze teckel dus die vermaakt zich met het speeltje.
:o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_202652531
De partner van de gever die niet meer reageerde heeft net gereageerd en vanwege persoonlijke omstandigheden kan de gever het pakket niet meer maken. Dus inderdaad kon de gever hier niets aan doen en is het fijn dat we het hebben kunnen oplossen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 16 december 2021 @ 19:50:23 #261
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_202652681
Mijn pakket is 10 december op de post gegaan en als het goed is zaterdag middag ter plekke afgeleverd. Ik hoop dat ik goed ingekocht heb......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 december 2021 @ 20:11:22 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202653243
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:43 schreef superkimmi het volgende:
De partner van de gever die niet meer reageerde heeft net gereageerd en vanwege persoonlijke omstandigheden kan de gever het pakket niet meer maken. Dus inderdaad kon de gever hier niets aan doen en is het fijn dat we het hebben kunnen oplossen
Dat klinkt wel erg triest ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202653379
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:50 schreef karr-1 het volgende:
Mijn pakket is 10 december op de post gegaan en als het goed is zaterdag middag ter plekke afgeleverd. Ik hoop dat ik goed ingekocht heb......
Helemaal niks gehoord? Da’s ook niet leuk
pi_202653573
Als je idd als gever al een aantal dagen geleden een pakket hebt bezorgd en je hebt nog niks gehoord mag je ons ook altijd even vragen of we de ontvanger even mailen!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 16 december 2021 @ 20:39:40 #265
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_202653905
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:43 schreef superkimmi het volgende:
De partner van de gever die niet meer reageerde heeft net gereageerd en vanwege persoonlijke omstandigheden kan de gever het pakket niet meer maken. Dus inderdaad kon de gever hier niets aan doen en is het fijn dat we het hebben kunnen oplossen
Fijn van de snelle oplossing O+
Hopelijk voor de oorspronkelijke gever keert alles ten goede en wens ik hem/haar alle goeds :*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_202653945
Jaaaaaaaaaaa!

Vanmiddag kwam de postbode een heeeeeeel zwaar pakket afleveren. Arme man liep er een beetje krom van.
Zoon S. was op het MKD dus het pakket kon open.
Er was iemand bijzonder ongelukkig dat ik eerst een foto wilde maken voordat de doos open werd gemaakt.



Hij moest toch nog even wachten, want de doos was werkelijk tot de rand gevuld met lekkers (waaronder allemaal chipszakjes, je kan m'n kind niet blijer maken... O+ ), kleding voor de kleine man en allemaal ingepakte pakketjes! Nu moeten jullie daar nog even geduld mee hebben, wij hebben besloten alles op één dag te doen (kerstavond) zodat de kleine man niet helemaal wappie drie dagen als een ongeleid projectiel door het leven gaat (oh lieve mensen, wat een hel was Sinterklaas... ;( )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik in een eerdere post al zei:


Hier nog de doos vol met cadeautjes! Doet eigenlijk geen recht aan de hoeveelheid die in de doos zit omdat er wat grotere cadeaus op kleinere liggen (bijzonder lastig foto's maken wanneer er een huistijger op de doos aast...) Er zat ook een ENORME BAK vol met treinsporen en treintjes in, daar ben ik vergeten een foto van te maken :'(



Alles ligt nu veilig opgeborgen op zolder ^O^
Uiteraard kom ik rond kerst nog een keer showen als alles uitgepakt is *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Adrian4 Je hebt geen idee hoe dankbaar we zijn voor dit prachtige pakket, we zijn echt superblij O+ :*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_202654469
quote:
17s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef Messina het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!

Vanmiddag kwam de postbode een heeeeeeel zwaar pakket afleveren. Arme man liep er een beetje krom van.
Zoon S. was op het MKD dus het pakket kon open.
Er was iemand bijzonder ongelukkig dat ik eerst een foto wilde maken voordat de doos open werd gemaakt.

[ afbeelding ]

Hij moest toch nog even wachten, want de doos was werkelijk tot de rand gevuld met lekkers (waaronder allemaal chipszakjes, je kan m'n kind niet blijer maken... O+ ), kleding voor de kleine man en allemaal ingepakte pakketjes! Nu moeten jullie daar nog even geduld mee hebben, wij hebben besloten alles op één dag te doen (kerstavond) zodat de kleine man niet helemaal wappie drie dagen als een ongeleid projectiel door het leven gaat (oh lieve mensen, wat een hel was Sinterklaas... ;( )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik in een eerdere post al zei:
[ afbeelding ]

Hier nog de doos vol met cadeautjes! Doet eigenlijk geen recht aan de hoeveelheid die in de doos zit omdat er wat grotere cadeaus op kleinere liggen (bijzonder lastig foto's maken wanneer er een huistijger op de doos aast...) Er zat ook een ENORME BAK vol met treinsporen en treintjes in, daar ben ik vergeten een foto van te maken :'(

[ afbeelding ]

Alles ligt nu veilig opgeborgen op zolder ^O^
Uiteraard kom ik rond kerst nog een keer showen als alles uitgepakt is *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Adrian4 Je hebt geen idee hoe dankbaar we zijn voor dit prachtige pakket, we zijn echt superblij O+ :*
Wow!! prachtig pakket ook _O_

Die blik van die kat is echt priceless :D O+
Juin uit Eigen Tuin!
pi_202655590
Uitgepakt! Lekkers en ook aan de hond Senna gedacht. :)


Veeeel cadeautjes!




Ieder een cadeautje uitgepakt. Tyler helemaal happy met lego ninjago. Gaat hij morgen meteen in elkaar zetten. Kim happy met een unicorn uitsteekvormpje en bakmix. Gaan we zeker in de kerstvakantie gebruiken.
pi_202655764
Messina wat een prachtig pakket!

Wij gaan de cadeautjes toch ergens anders neerleggen. De hond is toch wel erg nieuwsgierig. Dus om te voorkomen dat ze wel ineens helemaal los gaat en we s'morgens overal inpakpapier vinden en kapotte cadeautjes maar op/in kasten ofzo. Ff creatief zijn. Gelukkig is het al bijna kerstavond! O-)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 december 2021 @ 21:54:52 #270
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202655831
Wat hebben jullie me aangedaan doedezemaar en Symphonic . Zuslief wil nu al de k3 slingers ophangen _O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202655957
quote:
17s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef Messina het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!

Vanmiddag kwam de postbode een heeeeeeel zwaar pakket afleveren. Arme man liep er een beetje krom van.
Zoon S. was op het MKD dus het pakket kon open.
Er was iemand bijzonder ongelukkig dat ik eerst een foto wilde maken voordat de doos open werd gemaakt.

[ afbeelding ]

Hij moest toch nog even wachten, want de doos was werkelijk tot de rand gevuld met lekkers (waaronder allemaal chipszakjes, je kan m'n kind niet blijer maken... O+ ), kleding voor de kleine man en allemaal ingepakte pakketjes! Nu moeten jullie daar nog even geduld mee hebben, wij hebben besloten alles op één dag te doen (kerstavond) zodat de kleine man niet helemaal wappie drie dagen als een ongeleid projectiel door het leven gaat (oh lieve mensen, wat een hel was Sinterklaas... ;( )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik in een eerdere post al zei:
[ afbeelding ]

Hier nog de doos vol met cadeautjes! Doet eigenlijk geen recht aan de hoeveelheid die in de doos zit omdat er wat grotere cadeaus op kleinere liggen (bijzonder lastig foto's maken wanneer er een huistijger op de doos aast...) Er zat ook een ENORME BAK vol met treinsporen en treintjes in, daar ben ik vergeten een foto van te maken :'(

[ afbeelding ]

Alles ligt nu veilig opgeborgen op zolder ^O^
Uiteraard kom ik rond kerst nog een keer showen als alles uitgepakt is *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Adrian4 Je hebt geen idee hoe dankbaar we zijn voor dit prachtige pakket, we zijn echt superblij O+ :*
Heel graag gedaan!!! O+
Die treinrails maakte het pakket inderdaad zwaar :9
Ik ben zelf erg van het tweedehands kopen en weggeven en mijn jongens doen niks meer met de treinrails dus ik kreeg toestemming van hen om ze aan jouw zoon te geven. En ik had wat verzameld hier op Fok! ;)

Er zit nog iets ingepakt wat ik van mijn jongens aan hem mocht geven :)
  donderdag 16 december 2021 @ 22:02:59 #272
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_202656035
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:25 schreef superkimmi het volgende:
Als je idd als gever al een aantal dagen geleden een pakket hebt bezorgd en je hebt nog niks gehoord mag je ons ook altijd even vragen of we de ontvanger even mailen!
Graag, ik ben wel benieuwd
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 16 december 2021 @ 22:03:16 #273
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_202656042
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Helemaal niks gehoord? Da’s ook niet leuk
Nope, tot nu toe helemaal niets voor zover ik kan nagaan
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_202656675
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:54 schreef Olga het volgende:
Wat hebben jullie me aangedaan doedezemaar en Symphonic . Zuslief wil nu al de k3 slingers ophangen _O-
Pas als ze jarig is
Maar we hadden het wel goed ingeschat dat jij ons nog zou vervloeken _O-
pi_202657064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:02 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Graag, ik ben wel benieuwd
Ontvanger heeft gereageerd. En wilde je hierbij erg bedanken! De boeken kende hij nog niet en daar was hij erg nieuwsgierig naar. Zoals inmiddels per dm gezegd was er wat verwarring of het pakket van FOK! Kwam, maar eind goed al goed. Pakket is goed ontvangen en wordt gewaardeerd!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')