Nieuwe Wilco.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Coöperation ja, maar hij kwam buiten dat sowieso wat emotieloos over vond ik.
Never change Cofidis ❤quote:Op maandag 2 mei 2022 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit is er eentje voor @:mani89
Op dit moment zit er, buiten Dumoulin, eigenlijk geen enkele van de grote Nederlandse jongens bij Jumbo (ja, kopman Steven is op papier nog een grote naam en Kooij kan dat snel gaan worden). Terwijl Frits dat wel belangrijk vindt.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alle goede Nederlanders naar Jumbo is ook niet zo aantrekkelijk. Een beetje spreiding over de teams is leuker. Arensman is een best een talent, maar heeft nog wel genoeg te bewijzen. Op dit moment redelijk vergelijkbaar met wat Oomen bij Sunweb liet zien. Hopelijk blijft hij zich wel doorontwikkelen.
Oomen kwam onderweg natuurlijk wel wat tegenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alle goede Nederlanders naar Jumbo is ook niet zo aantrekkelijk. Een beetje spreiding over de teams is leuker. Arensman is een best een talent, maar heeft nog wel genoeg te bewijzen. Op dit moment redelijk vergelijkbaar met wat Oomen bij Sunweb liet zien. Hopelijk blijft hij zich wel doorontwikkelen.
Ja, waarschijnlijk kan Van Baarle nu gigantisch cashen na dit voorjaar in combinatie met het beperkte aantal Nederlandse toppers (dat nog niet 30+ is). Mathieu lijkt mij kansloos en sprinters hebben ze zelf. Dan kom je inderdaad al bij Arensman uit.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op dit moment zit er, buiten Dumoulin, eigenlijk geen enkele van de grote Nederlandse jongens bij Jumbo (ja, kopman Steven is op papier nog een grote naam en Kooij kan dat snel gaan worden). Terwijl Frits dat wel belangrijk vindt.
Er zijn ook niet zo veel grote jongens en Dylan is net weg. Denk dat eigenlijk alleen Fabio en Mathieu aansprekend zijn. Figuren als Van Baarle zijn wat saaier. Dan kom je al weer bij figuren als Mollema en Poels die al stukje ouder zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op dit moment zit er, buiten Dumoulin, eigenlijk geen enkele van de grote Nederlandse jongens bij Jumbo (ja, kopman Steven is op papier nog een grote naam en Kooij kan dat snel gaan worden). Terwijl Frits dat wel belangrijk vindt.
Qua klimtalent zie ik het al helemaal niet zo. Dat is Arensman en dan heel lang niks.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk kan Van Baarle nu gigantisch cashen na dit voorjaar in combinatie met het beperkte aantal Nederlandse toppers (dat nog niet 30+ is). Mathieu lijkt mij kansloos en sprinters hebben ze zelf. Dan kom je inderdaad al bij Arensman uit.
Nou zijn we de laatste 10 jaar ook wel behoorlijk verwend geweest met Nederlands succes. Zal helaas ook wel minder worden de komende jaren.
Het enige klimtalent op komst, zit nu nog bij de junioren. Dat duurt dus nog een paar jaar, al ben ik ook wel benieuwd naar de ontwikkeling bergop van Jesse Kramer bij de beloften.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Qua klimtalent zie ik het al helemaal niet zo. Dat is Arensman en dan heel lang niks.
Waren vorig jaar wat geruchten over BEX, maar verder hoor je daar weinig over. Denk zelf wel dat hij vertrekt, al kan ik me ook voorstellen dat hij iets terug wil doen nadat ze hem vorig jaar alle vrijheid gaven om uit te vinden wat hij wilde.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wil Dumoulin trouwens weg bij Jumbo?
Maar dan kom je weer uit bij het probleem dat Rabo ook jarenlang had, dat je Nederlanders enorm veel salaris betaalt omdat ze Nederlander zijn..quote:Op maandag 2 mei 2022 23:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het enige klimtalent op komst, zit nu nog bij de junioren. Dat duurt dus nog een paar jaar, al ben ik ook wel benieuwd naar de ontwikkeling bergop van Jesse Kramer bij de beloften.
Ik denk dat het Jumbo nu vooral steekt dat ze naar de Tour gaan dit jaar met een team met daarbij max 1 Nederlander. Daar zal de interesse in Van Baarle en Arensman een antwoord op zijn.
Denk dat Jakobsen sowieso wel goed zit bij QS, er vanuit gaande dat ze volgend jaar niet voor een volledige ploeg rondom Evenepoel naar de Tour gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Baarle lijkt me te duur geworden na zijn Roubaix-winst. Dan is Arensman wel een aantrekkelijke optie. Jakobsen lijkt me geen optie; je gaat niet Groenewegen geen sprintprogramma geven om jaar daarop wel Jakobsen iets te bieden.
quote:Op maandag 2 mei 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wil Dumoulin trouwens weg bij Jumbo?
Aldus knipperlicht Kerckhoffsquote:Jumbo-Visma heeft met de zaakwaarnemer van Tom Dumoulin de afspraak gemaakt om pas na de Giro d’Italia over een contractverlenging te spreken. De Limburger komt inmiddels alweer drie jaar uit voor de Nederlandse ploeg, maar de samenwerking heeft nog niet tot het gewenste succes geleid. Zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af. De Giro d’Italia is dit jaar het grote doel voor Dumoulin.
“Afgelopen winter hebben we al met Rik van Dongen afgesproken om pas na de Giro d’Italia over de toekomst van Tom te praten”, geeft sportief manager Merijn Zeeman van Jumbo-Visma aan. “Tom heeft aangegeven dat hij zich goed in het team thuis voelt en blij is met de huidige aanpak. Omdat zijn focus dit jaar op de Giro is gericht, kunnen we pas echt een balans na deze ronde opmaken.”
Israel heeft al 5mln per jaar geboden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Ploegen zullen niet in de rij staan voor Dumoulin lijkt me?
Misschien wel met Merlier.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Jakobsen sowieso wel goed zit bij QS, er vanuit gaande dat ze volgend jaar niet voor een volledige ploeg rondom Evenepoel naar de Tour gaan
Als die komt, zal die toch vast geen Tour rijden? En hem verkiezen boven Jakobsen lijkt me dan ook niet logischquote:
Liever met een Belg voor QS dan met een Ollander wellichtquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou Lefevere daar nog voor gaan? In Jakobsen lijkt me meer toekomst te zitten.
Dat speelt bij Pat nooit heel erg mee, geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Liever met een Belg voor QS dan met een Ollander wellicht
Merlier was toch zo'n beetje de lang aangekondigde opvolger voor cavendish/Bennett, maar of Merlier nu weer continu de strijd wil aangaan met een andere sprinter binnen de ploeg...quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Liever met een Belg voor QS dan met een Ollander wellicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |