Pat?quote:
Arkea schijnt ook geïnteresseerd te zijn in Guillaume Martin.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Bernaudeau trapt met open ogen in de curieuze vormpiek van Simon. Die kan de rest van het jaar weer DNF's gaan scoren.
Volgens Javier Ares van de Spaanse Eurosport zou Quintana naar Astana gaan en Arkea zou dan graag Carapaz willen halen als vervanger.
Gestopt met lezen na 'Wielerjournalist Raymond Kerckhoffs vindt'quote:Op maandag 23 mei 2022 22:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
'Hoofdstuk Dumoulin bij Jumbo-Visma na dit jaar afsluiten' - http://www.1limburg.nl/l/123120 #1Limburg
Ben wel benieuwd hoe Dumoulin het zou doen bij Alpecin. Wellens zou daar prima passen, Teuns ook. Maar die zullen wel opties hebben waar ze meer kunnen verdienen.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Youri heeft weer geniale suggesties voor nieuwe renners bij Alpecin:
https://www.wielerflits.n(...)-alpecin-deceuninck/
Zou jij als ploeg Dumoulin contracteren? Ik vind het toch wel een groot risico, zal geen renner zijn met een minimum contract.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Dumoulin het zou doen bij Alpecin. Wellens zou daar prima passen, Teuns ook. Maar die zullen wel opties hebben waar ze meer kunnen verdienen.
Dat ligt er aan. Aan waar hij zich nog voor kan motiveren / klaarstomen, maar vooral aan zijn salaris inderdaad. Als hij zich gaat richten op tijdritten, korte rittenkoersen, etappes en eendagswedstrijden, dan is hij voor de meeste World Tour ploegen prima bruikbaar. Maar uiteraard niet tegen ¤ 2,5 miljoen salaris.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou jij als ploeg Dumoulin contracteren? Ik vind het toch wel een groot risico, zal geen renner zijn met een minimum contract.
Dat geloof ik op zich ook wel, maar hij zal ook niet voor een habbekrats fietsen om hij het zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:27 schreef DeeBee het volgende:
Dumoulin lijkt mij niet iemand die vanwege het geld fietst? Volgens mij is dat wel het laatste waar hij aan denkt bij het maken van keuzes qua carriere.
Dat is dan wel weer de druk die hij zichzelf weer had opgelegd voor de Giro. Als hij daar vanaf wilde, was de pauze van vorig jaar daar een prima moment voor, maar hij wilde dat toch nog een keer.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:52 schreef Halcon het volgende:
Ja, als hij klassementskopman wil blijven spelen en niet heel erg veel in wil leveren, dan kan 'ie alleen terecht bij erg opportunistische ploegen. Dat is wel een dure gok.
Maar denk ook van niet. Hij zal misschien blij zat zijn van die klassementsdruk af te zijn straks.
Tijdrijden en korte etappekoersen lijkt me inderdaad de weg die hij moet kiezen maar dan vind ik het nog steeds een risico.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Aan waar hij zich nog voor kan motiveren / klaarstomen, maar vooral aan zijn salaris inderdaad. Als hij zich gaat richten op tijdritten, korte rittenkoersen, etappes en eendagswedstrijden, dan is hij voor de meeste World Tour ploegen prima bruikbaar. Maar uiteraard niet tegen ¤ 2,5 miljoen salaris.
Ja, zou zeggen dat het 'm nu wel duidelijk is dat klassementen in een grote ronde niks meer wordt. Maar ja, geen idee wat er in zijn hoofd omgaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer de druk die hij zichzelf weer had opgelegd voor de Giro. Als hij daar vanaf wilde, was de pauze van vorig jaar daar een prima moment voor, maar hij wilde dat toch nog een keer.
Ja, blijft een risico, maar je hebt altijd wel ploegen die afhankelijk zijn van dit soort gokjes. Een TD die fysiek en mentaal helemaal top is, is voor de meeste ploegen onhaalbaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tijdrijden en korte etappekoersen lijkt me inderdaad de weg die hij moet kiezen maar dan vind ik het nog steeds een risico.
Stelletje pedofielen die team managers.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
17 jaar, ze zijn echt steeds vroeger bij. Hij had al wel een grote motor toen tijdens het WK veldrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |