rust uitstralen heb je geen reet aan als je jezelf van binnen helemaal gek maaktquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Max wat authentieker is, maar Lewis is meer dan slim genoeg om op de goede momenten rust uit te stralen.
Je wordt wel zo de derde sector ingeslingerd met meer snelheidquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:14 schreef tralalala het volgende:
Die tow gaf de doorslag dus niet? Volgens mij was de tijd bijna identiek t/m sector 2, ook wel lekker.
Rust uitstralen kan je niet faken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
rust uitstralen heb je geen reet aan als je jezelf van binnen helemaal gek maakt
Alsof die anderhalve man en paardenkop wat er aan Nederlanders zit zo kan schreeuwen. De tribunes zitten vol met lokalen en andere nationaliteiten. Lijkt me duidelijk hoe ze over Hamilton denken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waren onsportieve hollanders
tuurlijk welquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rust uitstralen kan je niet faken.
Heeft wel invloed gehad, denk ik. De soft in Q2 was in ieder geval wel met opzet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. De flat spot is de oorzaak
Er schijnen 5000 Nederlanders die kant op te zijn gegaan hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Alsof die anderhalve man en paardenkop wat er aan Nederlanders zit zo kan schreeuwen. De tribunes zitten vol met lokalen en andere nationaliteiten. Lijkt me duidelijk hoe ze over Hamilton denken.
wat moet je nouquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Alsof die anderhalve man en paardenkop wat er aan Nederlanders zit zo kan schreeuwen. De tribunes zitten vol met lokalen en andere nationaliteiten. Lijkt me duidelijk hoe ze over Hamilton denken.
als vrouw zijndequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jij bent expert op gebied van faken?
'Get inside his head'quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef _UserName_ het volgende:
Lewis' outfit voor morgen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |