TV's waren een stuk kleiner en analoog, dus geen opgeblazen beeld met een hoop compressie. Zag er een stuk beter uit dan wanneer je het nu op je moderne LCD kijkt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik zit vaak oude beelden terug te kijken ... vaak zo iets van .. hoe hebben we uren naar deze beelden zitten kijken .. dat was toen professioneel spul waar ze mee filmde .. een gemiddelde thuis gebruik webcam is tegenwoordig beter
En Olav mol brullend over een telefoonverbindingquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik zit vaak oude beelden terug te kijken ... vaak zo iets van .. hoe hebben we uren naar deze beelden zitten kijken .. dat was toen professioneel spul waar ze mee filmde .. een gemiddelde thuis gebruik webcam is tegenwoordig beter
Hou eens op met dat gemekker joh. Het is pas Q1 en Verstappen reed twee runs op één set.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaat om het gemak waarmee ze de tijden scherper zetten, en dat nog in Q1. Ik zie RBR echt niet zulke spongen maken. Maar ik krijg graag ongelijk.
Life was in 1990 op San Marino bijna 6 minuten te langzaam in de pre-kwalificatiequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of het Lola-fiasco begin 97 met een auto die tien seconden per ronde langzamer was dan pole
of de motoren zo ver opschroeven dat ze bij de start al de geest gaven ...quote:
Kijk maar eens een week lang alleen maar naar die beeldkwaliteit, dan merk je het niet eens meer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik geef aan hoe ik er naar kijk. Als reactie op jouw eigen cynische opmerking overigens. Als je het daar niet mee eens bent prima, dat maakt het geen gemekker.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gemekker joh. Het is pas Q1 en Verstappen reed twee runs op één set.
Soms mis je de jaren 90. Ferrari en McLaren die zes auto's per weekend meenamen, drie per coureur. Dat mocht toen allemaal nog.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Life was in 1990 op San Marino bijna 6 minuten te langzaam in de pre-kwalificatieRuim 7 minuten op 5 kilometer, wat een gemiddelde snelheid geeft van iets boven de 40 km/h
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gemekker joh. Het is pas Q1 en Verstappen reed twee runs op één set.
Het is allemaal een stuk duurder geworden tegenwoordig helaas.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Soms mis je de jaren 90. Ferrari en McLaren die zes auto's per weekend meenamen, drie per coureur. Dat mocht toen allemaal nog.
Denk niet dat ze in Q1 al risico nemen met de motorquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
of de motoren zo ver opschroeven dat ze bij de start al de geest gaven ...
weet het , ik kom nog van uit de tijd dat we alleen zwart wit tv hadden dus toen kleur uit kwam was dat al een hele vooruitgang de eerste kleuren tv :-)quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Kijk maar eens een week lang alleen maar naar die beeldkwaliteit, dan merk je het niet eens meer.
Ik vind het soms jammer hoe betrouwbaar de auto's tegenwoordig zijn. Zo'n Jordan die snel onderweg was en dan met een enorme rookwolk erachter toch weer stil viel had ook wel wat. Kon je ook makkelijk proberen, want de motor had je na de race toch niet meer nodigquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Soms mis je de jaren 90. Ferrari en McLaren die zes auto's per weekend meenamen, drie per coureur. Dat mocht toen allemaal nog.
toen hadden ze nog reserve auto's , reed je er 1 in de prak en was rood kon je gewoon je tweede auto pakken en op nieuw beginnen :-)quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |