Is ie dood dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Geen pizza Margherita ter nagedachtenis aan Marco B. ?
Ah zo. Neuh, ik eet wat ik lekker vindquote:
Mooi, kun je hem gelijk ontdooien en opschonen. (kut, had ik laatst ook)quote:Op woensdag 15 december 2021 17:04 schreef monkyyy het volgende:
Vriezer vannacht op een kier open laten staan, dikke ijsvorming
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:04 schreef monkyyy het volgende:
Vriezer vannacht op een kier open laten staan, dikke ijsvorming
Ben ik nu mee bezig, pannetjes heet water erin, beetje bikken, best bevredigend werk.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooi, kun je hem gelijk ontdooien en opschonen. (kut, had ik laatst ook)
Ja, pannetjes heet water werken het bestequote:Op woensdag 15 december 2021 17:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ben ik nu mee bezig, pannetjes heet water erin, beetje bikken, best bevredigend werk.
De lades weer soepel naar binnen en naar buiten kunnen schuiven zonder dat je er tegen aan moet slaanquote:Op woensdag 15 december 2021 17:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, pannetjes heet water werken het besteEn dan alles weer sorteren en genieten van een schone diepvries
Haha, zo herkenbaar. Gedeukte doosjes en brood waar de rand vanaf is geschraapt door het aanduwen van de lades.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De lades weer soepel naar binnen en naar buiten kunnen schuiven zonder dat je er tegen aan moet slaan
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:58 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Andijviestamppot met een gehaktbal
Poppel_Godquote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Het WK darts gaat beginnen
Oeh lekker. Ga ik binnenkort ook weer eens maken. Ik eet dat met laagje kaas erover en dan even in de oven en wat zure room ernaastquote:Op woensdag 15 december 2021 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Hier een portie Chili Concarne uit de vriezer.
En goedenavond Poppeltjequote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Het WK darts gaat beginnen
Avond allerliefstequote:Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Hollandse kost hier
Niks op tv dus terugblik LLDL kijken
quote:
Gisteren had ik het programma ook teruggekeken. Inderdaad bijzondere vrouwen. En de vrouw uit Groningen kwam wel het slimste over van de vier. Eerst controleren met wie je afspreekt en toch nog een man in huis hebben misschien ook wel voor haar veiligheid. Snap die man eigenlijk ook niet dat hij dat allemaal toelaat maar goed wie ben ik. En de vrouw die zomaar afsprak met een vreemde op een kantoor op een industrieterrein klinkt ook wel een beetje riskant.quote:Op maandag 13 december 2021 23:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bijzondere vrouwen allemaal. Wil niet zeggen dat ze niet sporen, maar ze passen op een of andere manier ook niet in het straatje normale mensen. Je moet toch iets hebben denk ik om dit te gaan doen.
Zoals die Lolita. Mooie dame maar qua denken en doen, beetje apart vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |