Niet verwacht maar een hele mooie spannende racequote:Op zondag 12 december 2021 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een race![]()
![]()
Ben 10 jaar ouder geworden
Eigenlijk was er tot de laatste ronde niet zo veel aan. Hamilton was vandaag veel sneller.quote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet verwacht maar een hele mooie spannende race
Hoe is het met je Tesla?quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Zometeen maar Humberto kijken bij gebrek aan beter. Rip zondagavond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen kenteken, nog niet betaald, wel een afspraak voor levering.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zondag 12 december 2021 22:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]Ik zou de auto pas in januari 2022 op kenteken zetten. Mocht je de auto over een aantal jaren weer gaan inruilen staat het beter en nieuwer dan december 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen kenteken, nog niet betaald, wel een afspraak voor levering.![]()
Wel mooi dat het een nieuwe is
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Mwa, zoveel verschil zal dat toch niet uitmaken. Is een probleem voor later in ieder gevalquote:Op zondag 12 december 2021 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zou de auto pas in januari 2022 op kenteken zetten. Mocht je de auto over een aantal jaren weer gaan inruilen staat het beter en nieuwer dan december 2021![]()
Wel mooi dat het een nieuwe is
Geen dank lieverd.quote:Op maandag 13 december 2021 17:54 schreef Dotteke het volgende:
Gillis urk ppfff
WOrdt weer LLDL en videoland
Dank je wel Praadje
Ik ook. Nu ken ik wel wat van sekswerk maar de mens er achter is interessant en van dezelfde maker als Verdoofd las ik.quote:Op maandag 13 december 2021 17:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan.Lijkt mij ook interessant.
Ja, ik hou wel van wat rauwere televisie.quote:Op maandag 13 december 2021 18:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook. Nu ken ik wel wat van sekswerk maar de mens er achter is interessant en van dezelfde maker als Verdoofd las ik.
Praadje![]()
Thanks!!quote:Op maandag 13 december 2021 20:14 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het winnen van de manager
Bijzondere vrouwen allemaal. Wil niet zeggen dat ze niet sporen, maar ze passen op een of andere manier ook niet in het straatje normale mensen. Je moet toch iets hebben denk ik om dit te gaan doen.quote:
Ahh dat is balen. Gelukkig dat het maar kleine dingetjes zijn maar ja, het moet wel gebeuren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:29 schreef potjecreme het volgende:
Auto apk keuring vandaag. Helaas afgekeurd. Gelukkig maar kleine dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |