Video looptquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:32 schreef praadje het volgende:
Zag het net pas maar voor wie het nog niet gezien heeft op Videoland (ik zei de gek). Vanavond het eerste deel van de serie Judas om 21.55 op RTL7. https://www.tvgids.nl/ser(...)rtl7-serie-videoland
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Zul je zien dat Max al in ronde 1 crasht of vlak voor de finishquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze kunnen allebei winnen, 50/50 kans.
Degene die het meeste geluk of de minste pech heeft gaat morgen winnen.
Mark my wurts.
Ging niet zo snel een lampje branden bij Judas, maar heb deze al eens gezien. Goede serie, bizar leven hebben die mensen (gehad).quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:32 schreef praadje het volgende:
Zag het net pas maar voor wie het nog niet gezien heeft op Videoland (ik zei de gek). Vanavond het eerste deel van de serie Judas om 21.55 op RTL7. https://www.tvgids.nl/ser(...)rtl7-serie-videoland
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
quote:
Morgenquote:Op zondag 12 december 2021 09:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Spannende racedag vandaag
Ja heel spannendquote:Op zondag 12 december 2021 09:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Spannende racedag vandaag
Ja, ik heb hem blijkbaar ook al eens gezien. Maar inderdaad een spannende serie.quote:Op zondag 12 december 2021 09:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ging niet zo snel een lampje branden bij Judas, maar heb deze al eens gezien. Goede serie, bizar leven hebben die mensen (gehad).
quote:Op zondag 12 december 2021 14:27 schreef Snowsquall het volgende:
Dit is toch te zot voor woorden!!! Hoe kun je nou eerlijk winnen met een corrupte FIA die Mercedes de hand boven het hoofd houdt![]()
![]()
Nee mijn interesse voor de F1 is naar een dieptepunt gedaald
Fixed that for youquote:Op zondag 12 december 2021 14:40 schreef GwaiLow het volgende:
Lewis is groot een misbaksel, maar en hij moet niet klagen om wat Held Perez daar even flikte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |