Dat klopt...ik ben van generatie Yquote:Op zondag 19 december 2021 19:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ben generatie X. Jij bent een millenial of een generatie Y. Maar een generatie Z of Zoomer kan ook als je na 2000 geboren bent.
De patatgeneratie was toch een uitspraak van Leo Beenhakker tegen zijn Feyenoordselectie?
Maargoed, jij mag wel op alles met wielen rijdenquote:Op zondag 19 december 2021 19:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voller krijg ik het helaas niet. Daar had de autist in mij het wel even moeilijk mee. Van B1 wist ik het wel. Schijnt een kleine auto te zijn van rond de 750kg vaak elektrisch daar kan je in Nederland geen examen voor doen. Dus krijg je het niet. D1E is een kleine bus met een aanhanger maar die krijg je sinds 2019 niet meer bijgeschreven schijnt een nieuw regeltje te zijn uit Brussel. Maar gek genoeg mag ik wel weer met een kleine bus met aanhanger rijden omdat ik de grote wel heb
Wat lief van je dochter en burenquote:Op zondag 19 december 2021 20:04 schreef praadje het volgende:
Ik ben vandaag verwend. Een bos rozen van mijn dochter en een plant van de buren. Alleen ben ik nogal autistisch en hou ik niet van veranderingen in mijn interieur![]()
Maar wel lief en ik ben er ook dankbaar voor hoor dus ik ga er maar van genieten. (Alleen de plant geef ik morgen mee aan een vriendin, de buren komen hier verder toch niet)
Ik ga morgen wel weer racen met mijn groene stroom monsterquote:Op zondag 19 december 2021 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maargoed, jij mag wel op alles met wielen rijden![]()
Er ontbreekt alleen nog een racelicentie
Hopelijk houd je je aan de track limitsquote:Op zondag 19 december 2021 20:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel weer racen met mijn groene stroom monster
Ja echt welquote:Op zondag 19 december 2021 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat lief van je dochter en buren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik doen anders krijg ik een paar minuten vertraging van de verkeersleidingquote:Op zondag 19 december 2021 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk houd je je aan de track limits
Anders krijg je eenquote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zal ik doen anders krijg ik een paar minuten vertraging van de verkeersleiding
En hont dan?quote:Op zondag 19 december 2021 20:19 schreef monkyyy het volgende:
Komende week wordt het gruwelijk koud, houd uw kad binnen 's nachts
Heb ik geen verstand vanquote:
Nou dan is het niet op mijn postcode gevallenquote:Op maandag 20 december 2021 16:52 schreef Snowsquall het volgende:
De Postcodeloterij truck(met al die lichtjes) stond zaterdagavond bij Hotel 'De Witte Bergen' naast de A1
In de winter krijgen zo'n mooie vacht. De katten die ook buiten spelen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:19 schreef monkyyy het volgende:
Komende week wordt het gruwelijk koud, houd uw kad binnen 's nachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |