Avondquote:Op zondag 19 december 2021 19:30 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Vanavond een extra Op1 uitzending ivm nieuwe maatregelen
Generetion Xquote:Op zondag 19 december 2021 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sorry, dat is ver voor mijn tijd
Ik ben nog een dertiger
Ha thanks. En goedenavond lieverdquote:Op zondag 19 december 2021 19:30 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Vanavond een extra Op1 uitzending ivm nieuwe maatregelen
Hallo Stephanquote:Op zondag 19 december 2021 19:40 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Ik denk een avondje dart kijken bij gebrek aan beter en anders heb ik Netflix nog. Gister nog de laatste twee afleveringen bekeken van de Verhulstjes. Ze worden steeds leuker![]()
quote:Op zondag 19 december 2021 19:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hallo StephanIk had het hier nog helemaal niet verteld maar ik had eind vorige maand mijn bus rijbewijs gehaald
![]()
Ben ik dit jaar ook nog mee bezig geweest is ook weer geldigquote:Op zondag 19 december 2021 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Heb je ook nog steeds je vrachtwagenrijbewijs?
Ja ze zijn echt leukquote:Op zondag 19 december 2021 19:40 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Ik denk een avondje dart kijken bij gebrek aan beter en anders heb ik Netflix nog. Gister nog de laatste twee afleveringen bekeken van de Verhulstjes. Ze worden steeds leuker![]()
Goed bezigquote:Op zondag 19 december 2021 19:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ben ik dit jaar ook nog mee bezig geweest is ook weer geldig
Ohhh wat leukquote:Op zondag 19 december 2021 19:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hallo StephanIk had het hier nog helemaal niet verteld maar ik had eind vorige maand mijn bus rijbewijs gehaald
![]()
Prima interviewer inderdaadquote:Op zondag 19 december 2021 19:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Sven, wat is die man goed zeg. Ik zit iedere ochtend om 11.30 klaar.
quote:Op zondag 19 december 2021 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Kun je altijd weer wat bijbeunen in het weekend mocht het nodig zijn
Bus rijbewijs heb ik eigenlijk voor de heb gehaald omdat ik die nog niet had. Voorlopig ga ik nog niet op de bus er zijn weinig concessies in de buurt. En het mooie is ik heb het tussen de bedrijvigheid door gehaald ik heb er geen één dag vrij voor hoeven vragenquote:Op zondag 19 december 2021 19:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohhh wat leuken vooral goed
nu is de opleiding van machinist ook zwaar dus ben niet verbaasd in die zin.
Ook gehaald om op de bus te gaan daar in de regio?
Ok mooi. Je kan het maar hebbenquote:Op zondag 19 december 2021 19:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bus rijbewijs heb ik eigenlijk voor de heb gehaald omdat ik die nog niet had. Voorlopig ga ik nog niet op de bus er zijn weinig concessies in de buurt. En het mooie is ik heb het tussen de bedrijvigheid door gehaald ik heb er geen één dag vrij voor hoeven vragen
Oh wacht, ik ben generatie X. Jij bent een millenial of een generatie Y. Maar een generatie Z of Zoomer kan ook als je na 2000 geboren bent.quote:
En ik dacht, ik zeg niks totdat je het zelf verteldquote:Op zondag 19 december 2021 19:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
![]()
Voller krijg ik het helaas niet. Daar had de autist in mij het wel even moeilijk mee. Van B1 wist ik het wel. Schijnt een kleine auto te zijn van rond de 750kg vaak elektrisch daar kan je in Nederland geen examen voor doen. Dus krijg je het niet. D1E is een kleine bus met een aanhanger maar die krijg je sinds 2019 niet meer bijgeschreven schijnt een nieuw regeltje te zijn uit Brussel. Maar gek genoeg mag ik wel weer met een kleine bus met aanhanger rijden omdat ik de grote wel hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |