SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat wel op een verhandeling over een of andere relevante kwestie te wachten, eerlijk gezegd!quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
nu nog van mij inhoudelijkheid verwachten i vrij kansloos
Dat kan op zich best hoor. maar nu ben ik dronken. Zo dronken als een tientje.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zat wel op een verhandeling over een of andere relevante kwestie te wachten, eerlijk gezegd!
Ik ben slaapdronken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan op zich best hoor. maar nu ben ik dronken. Zo dronken als een tientje.
Maar als je morgen een leuke anekdote over papiergeld wilt horen dan zeg het maar
Clarkquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben slaapdronken.Toch maar naar bed waggelen en de eerste twee minuten van die docu van Liesje bekijken en dan crashen. Morgen wil ik wel iets over papiergeld horen!
![]()
Trusten!
Als je het nog af gaat kijken een keertje. Ik ben een beetje teleurgesteld dat er toch wel wat menselijk contact is her en der. En dat verlaten schooltje was ook wel jammer. Maar wel tof dat hij zijn eigen onderkomen heeft gebouwd, al kan ik me voorstellen dat hij ook wel eens in dat schooltje geslapen heeft.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben slaapdronken.Toch maar naar bed waggelen en de eerste twee minuten van die docu van Liesje bekijken en dan crashen. Morgen wil ik wel iets over papiergeld horen!
![]()
Trusten!
Leuk! USnova.quote:Op zaterdag 11 december 2021 02:04 schreef UitStraling het volgende:
Oef![]()
Denk toch morgen nog een keertje lunchen en kerstballen zoeken en drinken en vrijen en dansen
Donderdag waren we zo goed als bij dus werk is dit weekend niet nodig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 07:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij gaat in je nieuwe huis aan de slag of ga je weer werken vandaag?
mjaquote:Op zaterdag 11 december 2021 07:53 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal https://www.nu.nl/290514/(...)op-haar-gezicht.html
Theoretisch wel ja, maar dat lukt me overdag meestal nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 07:09 schreef Karzai het volgende:
Kan je nog een beetje slapen vandaag @:kwiwi ?
leukquote:Op zaterdag 11 december 2021 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe skijas besteld, oranje/rozeHoop dat ie past..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 07:56 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
O, mijn softshell is van dat merk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 07:56 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook veel truien van, niet heel duur en kwaliteit is prima. En ze hebben leuke kleurtjesquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, mijn softshell is van dat merk.
Kleuke leurtjes.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel truien van, niet heel duur en kwaliteit is prima. En ze hebben leuke kleurtjes
Halve nacht wakker geweest?quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij geen (ijs)koffie meer vandaag
Ik zal Zalando eens aanslingerenquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel truien van, niet heel duur en kwaliteit is prima. En ze hebben leuke kleurtjes
gewoon lekker wit, dan is hetquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet wel een beetje zichtbaar zijn in de sneeuw he
quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon lekker wit, dan is het
[ afbeelding ]
Arm dingquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:28 schreef kwiwi het volgende:
Had Gergi gisteren gevraagd of ie me 2 kopjes koffie kon maken voor m'n ijskoffie.. bleken het 2 dubbele espresso's te zijn. Waarvan ik er eentje nog om 17u naar binnen gekiept heb
Dit snap ik dan weer minder goed.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
En daarna stuurt hij haar ook nog eens uit bed
quote:Van Ranst geeft schadevergoeding Willem Engel aan vaccinprogramma
De Belgische viroloog Marc Van Ranst gaat de 4.000 euro schadevergoeding die hij van Willem Engel, de voorman van actiegroep Viruswaarheid, krijgt doneren aan het COVAX-programma van UNICEF. COVAX wordt gebruikt om armere landen die zelf geen coronavaccins kunnen betalen toch van vaccins te voorzien.
"Zo steunen wappies het vaccinatieprogramma van het VN-kinderfonds. Die gedachte maakt mij blij", aldus Van Ranst op Twitter nadat hij had gezegd waar het geld heengaat.
Maar wel naar de kwiwikamerquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
En daarna stuurt hij haar ook nog eens uit bed
Waar ik de halve nacht tv heb liggen kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wel naar de kwiwikamer
Ben je ook al buiten?quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:37 schreef kwiwi het volgende:
Het sneeuwt hier weer lekker, ging net bijna op m'n gezicht toen ik de weg wilde oversteken.
Kwiwikamer beste kamerquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar ik de halve nacht tv heb liggen kijken
MOet je wat aan doen kwiwiquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee er ligt een weg tussen m'n badkamer en keuken, met zebrapad en alles. En sneeuw.
ik moet die zaak buiten leeghalen en daarvoor horen of ik wel of niet verlengd wordt ;Pquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn de plannen vandaag? Hier smurfdagje
Hier ook. Wasjes draaien, boodschappen doen, badkamer schoonmaken en wat formuliertjes invullen voor de nieuwe baas.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:44 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moesten eens een dag uit je leven filmen
Ben je straks ineens 1.90 meterquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moet die zaak buiten leeghalen en daarvoor horen of ik wel of niet verlengd wordt ;P
Beetje opruimen; om 11:00 sporten en daarna ga ik ook zoveel mogen smurfen denk ik. Vriendin moet werken dus heb rijk voor me alleen straks.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:44 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moesten eens een dag uit je leven filmen
Van bitterbal naar kroket.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je straks ineens 1.90 meter
Ik zie bij jou altijd een soort van kitten die allerlei dingen voorbij ziet komen en dan moet pootje er naar gaat zwaaien omdat 'ie nieuwsgierig is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie nooit iets wat raar smaakt dan
quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie bij jou altijd een soort van kitten die allerlei dingen voorbij ziet komen en dan moet pootje er naar gaat zwaaien omdat 'ie nieuwsgierig is.
- is er een kwiwi buiten?
- deze cracker smaakt gek
- oe! een bootje komt voorbij
- kijk eens wat een leuke schoenen!
Zo op een fietsje ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie bij jou altijd een soort van kitten die allerlei dingen voorbij ziet komen en dan moet pootje er naar gaat zwaaien omdat 'ie nieuwsgierig is.
- is er een kwiwi buiten?
- deze cracker smaakt gek
- oe! een bootje komt voorbij
- kijk eens wat een leuke schoenen!
Oeh zin in, bedenk me net dat ik al bijna 24 uur niets gegeten heb, zo meteen maar eens ergens op een koe springen en knauwen.quote:
Misschien loop ik ook wel even naar de winkel toe.quote:
We hebben wel een aardig beeld hier gelukkig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
maar goed dat krijg je niet op film
Is dit het tegenovergestelde van een banaan met ijs eten op een tropisch strand?quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien loop ik ook wel even naar de winkel toe.
Ben je nu en broodje gezond in de sneeuw aan het eten? Vraag dit voor een vriendin.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien loop ik ook wel even naar de winkel toe.
Ben je nu en broodje gezond in de sneeuw aan het eten? Vraag dit voor een vriendin.
Ziet zij het ook als date of als werkquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:55 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh
weer een date vandaag
met de knip cougar
er zijn meer beroepsgroepen die dat onderscheid niet wetenquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ziet zij het ook als date of als werk
quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben wel een aardig beeld hier gelukkig.
Dat zijn mannelijke kwiwi'squote:Op zaterdag 11 december 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zijn er mensen die op zaterdagochtend om 8 uur aan aan marathon met de vlakschuurmachine beginnen
Ik ben altijd super stil hoorquote:
Dat ze dat dan lekker ergens bovenop een berg gaan doenquote:
nee bedoel qua activiteit in de ochtendquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben altijd super stil hoorEnige geluid dat ik maak is met de mixer als ik vroeg aan het bakken ben
Heerlijk. Even een kwartiertje dat de buurt wakker is en goed chagrijnig. En dan zelf rustig uitgebreid ontbijtenquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zijn er mensen die op zaterdagochtend om 8 uur aan aan marathon met de vlakschuurmachine beginnen
wat staat er p het menuquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben altijd super stil hoorEnige geluid dat ik maak is met de mixer als ik vroeg aan het bakken ben
quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Heerlijk. Even een kwartiertje dat de buurt wakker is en goed chagrijnig. En dan zelf rustig uitgebreid ontbijten
quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Heerlijk. Even een kwartiertje dat de buurt wakker is en goed chagrijnig. En dan zelf rustig uitgebreid ontbijten
Dan kun je nog niet buiten smurfen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Morgen trekt de regen weg en is het vrij zacht met 10 tot 12 graden.
Wel typisch dat die precies om 9 uur stopte jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan woon jij dichtbijquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel typisch dat die precies om 9 uur stopte ja
Denk het niet want jij had het gister over patatquote:
Dus ik hoef zo niet nog een rondje te doen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet want jij had het gister over patat
Mag je doen als je wilt hoor, de hele buurt is nu toch wel wakkerquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus ik hoef zo niet nog een rondje te doen?
hier ook redelijk weerquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:27 schreef Karzai het volgende:
ontbeten, gedouched en aangekleed, tis hier mooi helder weer. Even een rondje lopen buiten
Neefje van de onderbuurman had natuurlijk exclusief contract.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Hoor net dat de mensen onder mij op hoge poten naar het bestuur zijn gegaan omdat k die ramen had laten wassen
Nee het ging om de druppels water die bij hun op het raam was gekomen. Kon toch allemaal niet zo maar. Maar geloof niet dat de directe onderburen zijn die boos zijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neefje van de onderbuurman had natuurlijk exclusief contract.
Ter compensatie hele blok laten wassen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het ging om de druppels water die bij hun op het raam was gekomen. Kon toch allemaal niet zo maar. Maar geloof niet dat de directe onderburen zijn die boos zijn
Ben vrij gesprokenquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ter compensatie hele blok laten wassen.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Morgen trekt de regen weg en is het vrij zacht met 10 tot 12 graden.
Waarom allebei niet?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wat schaft het ontbijt vandaag?
Ik twijfel tussen m'n kliekje boerenkool en gebakken eieren
Inb4 waarom niet allebei
wasmachine staat aan. Vaatwasser staat aan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet dingen gaan doen. Geen zin.
Zijn dat zulke bange poeperds?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam gister toch met de suggestie om met een hoop kabaal de kamer in te lopen om te zien welke cavia het zou overleven?
Ik kwam vanmorgen de kamer binnen met onder andere m'n riem in m'n handen die ik meteen hard op de vloer liet kletteren. Zaagsel tegen het plafond. Eens zien wie er nog een hartslag heeft.
En, wat is de score?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam gister toch met de suggestie om met een hoop kabaal de kamer in te lopen om te zien welke cavia het zou overleven?
Ik kwam vanmorgen de kamer binnen met onder andere m'n riem in m'n handen die ik meteen hard op de vloer liet kletteren. Zaagsel tegen het plafond. Eens zien wie er nog een hartslag heeft.
Ze heeft een voorwoord voor een boek geschreven. Verder niet benoemd in artikel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben geen voorstander van een digitale identiteit, een nieuw soort squidgame.
https://www.ftm.nl/artike(...)paign=CoronapasDigiD
Toch weer Kaag hč die hier voor lobby-t
Ja dat zegt genoegquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft een voorwoord voor een boek geschreven. Verder niet benoemd in artikel.
Dit zijn complottheorieënquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed gedaan meissiequote:Op zaterdag 11 december 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Verlengd![]()
Ze zijn blij met me. De bedrijfsleidster vind mij soms te direct. Thats it :p
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Verlengd![]()
Nee. Zij is wel eenvan de leukste collega's maar zij is gewoon echt bijdehandquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wat heb je gezegd tegen je bedrijfsleider? Houd je muil, vervelende koekwaus?
Die was woensdagavond al op hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De fles chianti is nu leeg?
Heujquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Verlengd![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Verlengd![]()
Mooiquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Verlengd![]()
ook bij ikea en de action geweest?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
verbazingwekkend rustig in de winkels nog deze ochtend
Ikea ben ik al jaren niet meer geweest.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook bij ikea en de action geweest?
Bomderopquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:55 schreef Karzai het volgende:
nou mensen, nu maar hopen dat max vandaag pole position pakt, want de mercedes is net even sneller
Nee zeg niks meerquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MooiEn nou nooit meer janken als je weer tussen de gebruikte condooms in de vrieskou tussen geen heaters op het terras staat te vernikkelen
Dank u. Zorgde voor een hoog oplopende discussie van dik een uur wat vervolgens vervloog van APG, bedrijfslobby, kutbedrijven naar voedselindustrie, waakhonden, gemiddelde Henk en Ingrid, woke figuren, boomers en de wereld is kutquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
ik zou een regenjas meenemenquote:
Oeh wat waar hoequote:Op zaterdag 11 december 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ziet er naar uit dat ik volgend jaar een paar maanden in Amerika ga verblijven.
Volgens mij is dat gewoon een lokaal probleem.quote:
Vervelend zegquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huisman. Oostkust. Omdat mijn vriendin in het buitenland gaat werken.
Omg. Vet!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ziet er naar uit dat ik volgend jaar een paar maanden in Amerika ga verblijven.
Maar even wat regelen met mijn werk om vanuit daar te werken en wat vakantie op te pakken. Dan kan ik volgens mij een maand of 2-3 die kant op.quote:
En Hitler ook?quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dank u. Zorgde voor een hoog oplopende discussie van dik een uur wat vervolgens vervloog van APG, bedrijfslobby, kutbedrijven naar voedselindustrie, waakhonden, gemiddelde Henk en Ingrid, woke figuren, boomers en de wereld is kut![]()
Ik geloof dat we alle boxjes nu wel gemarkt hebben
hier is het best een probleemquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een lokaal probleem.
Overigens wel nagedacht over de regenjas want het is fokkkkkking koud en die houdt wel lekker de wind tegen.
klinkt als een prima dealquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar even wat regelen met mijn werk om vanuit daar te werken en wat vakantie op te pakken. Dan kan ik volgens mij een maand of 2-3 die kant op.
hier is het droogquote:
nou ja als gemarkt boxje bedoel ik meerquote:
Euh veel besmettelijker en milder is gewoon het verloop naar een gemiddelde verkoudheid en dus goed nieuws…angstvallige mafklapper.quote:Na de omikronvariant van het coronavirus twee weken onder een vergrootglas te hebben gelegd, is de Belgische microbioloog Emmanuel André niet al te vrolijk gesteld. ,,Het is niet zeker of het ziekteverloop milder zal zijn en zelfs dan zal omikron door de hoge besmettelijkheid een hoge druk leggen op ons zorgsysteem'', zegt hij tegen Het Laatste Nieuws. ,,Het zal niet plezant zijn wat ons te wachten staat.''
André is er zeker van dat 'dat onze antistoffen, onze immuniteit na de vaccins en een deel van onze medicijnen minder beschermen'. ,,In januari zal omikron hier dominant zijn'', voorspelt hij. ,,We zien de variant de laatste twaalf dagen stijgen van 0,1% van de stalen begin december naar tussen 1 ā 2 procent op dit ogenblik. Da’s een duidelijke stijging, die we ook in het VK en Denemarken zien.''
,,Omikron zit nog onder de waterlijn, maar dat zal niet zo blijven'', vervolgt de microbioloog. ,,Want de reproductiefactor van de deltavariant zit onder 1. Dat is goed om deze golf in te dammen. Maar het R-getal van omikron is veel hoger dan 1 en dus zal die fors stijgen.” Volgens André is de variant is zeer besmettelijk en zal de komende weken dominant worden in Europa..
Big Oil, Big Pharma, Big Tobacco, Big Tech. Het is niets nieuws natuurlijk dat mensen invloed uit willen oefenen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fiets jij ook?
Leuke discussies over de rol van bigtech in de politiek hč?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fiets jij ook?
Leuke discussies over de rol van bigtech in de politiek hč?
Ahhhh nice! Ik heb ook zo'n zin om eigenlijk weer eens even ergens aan de andere kant van de wereld te zijn, maar ja kewrona....quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar even wat regelen met mijn werk om vanuit daar te werken en wat vakantie op te pakken. Dan kan ik volgens mij een maand of 2-3 die kant op.
Ik denk er ook nog het een en ander geregeld moet worden voordat mijn vriendin kan gaan; en voordat ik kan gaan. Maar de intentie is er nu in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhh nice! Ik heb ook zo'n zin om eigenlijk weer eens even ergens aan de andere kant van de wereld te zijn, maar ja kewrona....
Mijn broertje stuurt steeds foto’s uit Abu dhabi.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhh nice! Ik heb ook zo'n zin om eigenlijk weer eens even ergens aan de andere kant van de wereld te zijn, maar ja kewrona....
Niet te begrijpen dat de hele wereld er in trapt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh veel besmettelijker en milder is gewoon het verloop naar een gemiddelde verkoudheid en dus goed nieuws…angstvallige mafklapper.
Op een gewone fiets of een mtb ofzo?quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]Nog wel te weinig naar mijn zin.
Het is ook een ingewikkeld vraagstuk. Je kan ergens niet op oude technieken blijven hangen terwijl de wereld veranderd, tegelijkertijd spelen er van andere partijen te grote belangen die in ieder geval niet jouw belang hoog in het vaandel hebben staan.
Ik zou alle contact verbrekenquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn broertje stuurt steeds foto’s uit Abu dhabi.
Nou het overkomt ons gewoon maar de biologen en hooglereraren roeptoeteren alweer hoe groot het probleem is, maar nog niet (steeds) niet duidelijk of het nou milder is of niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet te begrijpen dat de hele wereld er in trapt.
mtb. Hard op zoek naar een nieuwe maar dat is een beetje een ding 'cause nobody has voorraadquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op een gewone fiets of een mtb ofzo?
Oud collega van mij zit er ook. Die zal straks wel een foto met Kelly Piquet doorsturen verwacht ik.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou alle contact verbreken![]()
Zit zeker ook met z'n kont op Yas Marina of nie
Ja. Hij had ook kaartjes voor mij eerst, toen weer niet en gisteren belde die dat het wel weer konquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou alle contact verbreken![]()
Zit zeker ook met z'n kont op Yas Marina of nie
Als je vanmiddag om 3 uur op EgyptAir-Ethiyad of Qatar stapt ken je het nog voor morgen reddenquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja. Hij had ook kaartjes voor mij eerst, toen weer niet en gisteren belde die dat het wel weer kon
De media maakt het daarvan. Er is nauwelijks ruimte voor wetenschapsjournalistiek en dan krijg je allemaal van die quotes.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou het overkomt ons gewoon maar de biologen en hooglereraren roeptoeteren alweer hoe groot het probleem is, maar nog niet (steeds) niet duidelijk of het nou milder is of niet.
Blijft lekker bij zijn vrouw en kinders.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je vanmiddag om 3 uur op EgyptAir-Ethiyad of Qatar stapt ken je het nog voor morgen redden
Het zou voor iedereen beter zijn dat we een 65 plus lockdown organiseerden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De media maakt het daarvan. Er is nauwelijks ruimte voor wetenschapsjournalistiek en dan krijg je allemaal van die quotes.
Zo was er laatst een artikel over zwangerschappen en Corona waarbij het onderzoek heel iets anders vertelde dan het nieuwsartikel dat er van gebakken was.
Links- of rechtsom is het geen griepgolf die we hebben als je de bezetting van de ziekenhuizen ziet. En het raakt een selecte groep mensen het meest. Ben zelf ook niet zo heel blij met al dat thuiszitten en al helemaal niet met het halfzachte ingrijpen en communiceren in Nederland.
en voor mensen met kinderen. Dat zijn wandelende virusbommen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zou voor iedereen beter zijn dat we een 65 plus lockdown organiseerden.
Laatst nog hier een besteld, hebben altijd voorraad en binnen 3 dagen binnen en afgesteld op jouw maten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
mtb. Hard op zoek naar een nieuwe maar dat is een beetje een ding 'cause nobody has voorraad
Nee want die belanden niet op de IC.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en voor mensen met kinderen. Dat zijn wandelende virusbommen.
8600. Ben je wel helemaal goed bij je pindaquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatst nog hier een besteld, hebben altijd voorraad en binnen 3 dagen binnen en afgesteld op jouw maten.
Ben zelf BMC fan
https://www.bike24.com/p2470027.html
Hej ok wat.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
8600. Ben je wel helemaal goed bij je pinda
Geen wonder dat het op voorraad is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
8600. Ben je wel helemaal goed bij je pinda
quote:
https://www.bike24.com/p2470074.htmlquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]Wanneer ik semi-professioneel rijder ben (dat is zeg maar never) vindt ik dat een verantwoorde aanschaf
Als dat zo zou zijn betaalt je ploeg die fiets wel denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]Wanneer ik semi-professioneel rijder ben (dat is zeg maar never) vindt ik dat een verantwoorde aanschaf
Wat denk jij overigens over de (on)zin van 'vrouwen mtb's'?quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.bike24.com/p2470074.html
Deze ook goed voor ¤2800, Carbon goede afmontage
Of een aluminium voor ¤1800
Sponsordeal.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn betaalt je ploeg die fiets wel denk ik
ja nou dat dus.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat denk jij overigens over de (on)zin van 'vrouwen mtb's'?
Ik zie vooral een iniminie kortere reach en een kutterige afmontage
En kennelijk moet dan ook gelijk alles roze of lichtblauw zijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
J
[..]
ja nou dat dus.
Ziet er niet uit en ken vrouwen die marathons winnen altijd op een normale mtb fietsen.
Er zullen vast vrouwen zijn die de geometrie prettiger vinden, of een de kleurtjes leukerquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat denk jij overigens over de (on)zin van 'vrouwen mtb's'?
Ik zie vooral een iniminie kortere reach en een kutterige afmontage
meer rondingen of zoquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zullen vast vrouwen zijn die de geometrie prettiger vinden, of een de kleurtjes leuker
Terwijl er toch genoeg rondingen aan een fiets hangen. Wielen enzo.quote:
Ik heb niet een extreem kort bovenlijf dus denk niet dat het direct een voordeel opleverd. Frame wat ik nu heb is ook een mannenframe.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zullen vast vrouwen zijn die de geometrie prettiger vinden, of een de kleurtjes leuker
Zou gewoon voor een standaard/herenframe gaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb niet een extreem kort bovenlijf dus denk niet dat het direct een voordeel opleverd. Frame wat ik nu heb is ook een mannenframe.
Ja of zo'n dikke retro belquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terwijl er toch genoeg rondingen aan een fiets hangen. Wielen enzo.
Maar dat soort bellen op snelle fietsen gaat toch niet, al dat extra gewicht.quote:
Oh ja snelle fietsen zijn sowieso voor mensen die niet bellen ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat soort bellen op snelle fietsen gaat toch niet, al dat extra gewicht.
Alsof we weten hoe ze er écht uitziet met standaard die enorme laag plamuur en filter-op-filter.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Kim Kardashian, weet niet of ik haar knap vind of een opgesmurkte met een veel te dik gat.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat soort bellen op snelle fietsen gaat toch niet, al dat extra gewicht.
Nu vallen mtb'ers wel mee, het zijn meer die groepjes net-te-dikke wielrenners...quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja snelle fietsen zijn sowieso voor mensen die niet bellen ook.
Heeft de hele familie wel een handje van.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof we weten hoe ze er écht uitziet met standaard die enorme laag plamuur en filter-op-filter.
quote:Man attacked by 20 otters, bitten 26 times: ‘I thought I was going to die’
A Singapore resident was hospitalized after a bizarre animal attack last month in which he was accosted by a gang of otters, who reportedly bit him 26 times.
Die heel je huid volschelden als je niet voor ze in de berm springt als ze er langs moetenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja snelle fietsen zijn sowieso voor mensen die niet bellen ook.
Ja, hard om gelachen.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit klinkt als verwenkoffie.
Je kunt ook gewoon een zak houtskool kopen, is nu toch overal in de aanbieding omdat het winter isquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
¤11,50 voor een mini-potje actieve kool.
Dat spul kost zo'n ¤2 inkoop per kilo.
Norit?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
¤11,50 voor een mini-potje actieve kool.
Dat spul kost zo'n ¤2 inkoop per kilo.
https://www.bol.com/nl/nl(...)oduct_specificationsquote:
Ik overweeg een klein zakje uit de enorme baal op het werk te vissen wanneer we die verdelen in kleinere hoeveelheden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een zak houtskool kopen, is nu toch overal in de aanbieding omdat het winter is
En dan pas wakker worden in de lentequote:Op zaterdag 11 december 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel toe aan een tukje eigenlijk
Oh dit heb ik ook nog ergens slingeren. Mijn terraria zien er na 2 jaar overigens uit of er een of andere chemische oorlogsvoering heeft plaatsgevonden en het einde van de wereld zoals wij hem kennen voorgoed voorbij isquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)oduct_specifications
[..]
Ik overweeg een klein zakje uit de enorme baal op het werk te vissen wanneer we die verdelen in kleinere hoeveelheden.
Nog nul doden door omicron volgens de WHO. Gewoon weer maximale angstporno de afgelopen twee weken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh veel besmettelijker en milder is gewoon het verloop naar een gemiddelde verkoudheid en dus goed nieuws…angstvallige mafklapper.
Ik klikte er vooral op omdat ik benieuwd was hoeveel er in het potje zat.quote:
En hoeveel schade is er doordat de reguliere zorg niet door kan gaan?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog nul doden door omicron volgens de WHO. Gewoon weer maximale angstporno de afgelopen twee weken.
Ik vermoed ook zoiets als eindresultaat, maar hey, de potten heb ik toch al en klooien met plantjes amuseert me.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dit heb ik ook nog ergens slingeren. Mijn terraria zien er na 2 jaar overigens uit of er een of andere chemische oorlogsvoering heeft plaatsgevonden en het einde van de wereld zoals wij hem kennen voorgoed voorbij is
Zo mild dat niemand op het zkh belandt dan?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Als het verloop milder is maar meer mensen besmet raken, blijft de druk op de zorg hetzelfde.
Zo mild zal het niet zijn, lijkt me.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo mild dat niemand op het zkh belandt dan?
Oh nee wacht dan kunnen die QRid niet doorvoeren.
Niet zoveel dus.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hoeveel schade is er doordat de reguliere zorg niet door kan gaan?
Peter Parker ooit door een spin.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit door een otter gebeten
quote:Ruim kwart Nederlanders sport minder of niet meer
Ruim een kwart van de Nederlanders sport door de avondlockdown minder of is zelfs helemaal gestopt. Dat zegt sportkoepel NOC*NSF op basis van de maandelijkse Sportdeelname Index.
Ssst. Je verklapt mijn geheime identiteit als otterwoman.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Peter Parker ooit door een spin.
Als 3/4 dan meer is gaan sporten dan is het toch allemaal goed.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, dat zag niemand aankomen.
[..]
Er zit een broodje Gerrie op Utrecht CSquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Als het verloop milder is maar meer mensen besmet raken, blijft de druk op de zorg hetzelfde.
Niet te spreken over nichtenschade.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De nevenschade van lockdowns is vele malen groter.
Dat had ik hetzelfdequote:Op zaterdag 11 december 2021 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed ook zoiets als eindresultaat, maar hey, de potten heb ik toch al en klooien met plantjes amuseert me.
Had ik recentelijk ook een hoop youtube filmpjes van gezien. Van die dingen die ze dan jaren dicht laten, waar complete ecosystemen in ontstaan met kleine diertjes en roofinsecten etc. Zag er best leuk uit!quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik klikte er vooral op omdat ik benieuwd was hoeveel er in het potje zat.![]()
Wil zoiets gaan maken:
[ afbeelding ]
Moest gniffelen. Ook jullie wapvolk is soms best grappigquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet te spreken over nichtenschade.
hmm daar moet toch lucht bij komen, anders krijg je een potje schimmelquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik klikte er vooral op omdat ik benieuwd was hoeveel er in het potje zat.![]()
Wil zoiets gaan maken:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik voor varentjes erin ga.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat had ik hetzelfde![]()
Ik heb er 1 die het wel mooi doet en blijft doen. Die anderen groeien toch een beetje op tot rare misbaksels. Allicht heeft dat ook aan mijn plantkeuze gelegen
Vandaar de actieve kool.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm daar moet toch lucht bij komen, anders krijg je een potje schimmel
Gewoon allebei 10 plaatsen gridstraf.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Denken jullie Max op pole zo?
neuh, maar morgen gaat het er omquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Duurt la die voorbeschouwingquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
In 2024 wordt Max wereldkampioen! In 2023 heeft Hamilton tien wereldtitels op zak en gaat-ie met pensioen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
denk het ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, maar morgen gaat het er om
Ik ben ergens tot halverwege gekomen, geloof ik. In slaap gevallen tijdens het kijken!quote:Op zaterdag 11 december 2021 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je het nog af gaat kijken een keertje. Ik ben een beetje teleurgesteld dat er toch wel wat menselijk contact is her en der. En dat verlaten schooltje was ook wel jammer. Maar wel tof dat hij zijn eigen onderkomen heeft gebouwd, al kan ik me voorstellen dat hij ook wel eens in dat schooltje geslapen heeft.
Gelukkig heb je er genoeg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel wat hersencellen verloren tijdens het lezen van dat liveblog.
Dan trakteer jezelf maar lekker op speculaas !!quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoi
EIndelijk weekend en eigenlijk best lekker gewerkt vandaag...
Voor welke wijn ga je morgen? Witte of Rode? Rode moet je vaker bijschenken natuurlijk. Of toch een biertje een start je op geel?quote:
Hangt van vandaag af he! Wat ze tijdens Q2 drinkt, moet ze mee beginnen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor welke wijn ga je morgen? Witte of Rode? Rode moet je vaker bijschenken natuurlijk. Of toch een biertje een start je op geel?
Ik heb onderweg naar huis al een broodje carpaccio gekocht en al opgegetenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan trakteer jezelf maar lekker op speculaas !!
Dat is waar ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van vandaag af he! Wat ze tijdens Q2 drinkt, moet ze mee beginnen.
Spencer Morton Clark (1811 - 1890) was vanaf 1862 de eerste Superintendent van het National Currency Bureau (tegenwoordig bekend als het Bureau of Engraving and Printing) in de Verenigde Staten van Amerika. Deze man besloot in 1866 doodleuk om zijn eigen portret af te drukken op een nieuw bankbiljet. Hij had hier weliswaar geen toestemming voor van zijn meerderen, maar aangezien één en ander onder behoorlijke tijdsdruk plaatsvond en hij het hoofd was van de ontwerp-afdeling, kon hij invloed uitoefenen op het ontwerp.quote:
ah okay , snap ik nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vandaar de actieve kool.![]()
Maar ik heb weckpotten, dus als het te vochtig huehue wordt, kan de boel gewoon open.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van vandaag af he! Wat ze tijdens Q2 drinkt, moet ze mee beginnen.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor welke wijn ga je morgen? Witte of Rode? Rode moet je vaker bijschenken natuurlijk. Of toch een biertje een start je op geel?
Moet het oerwoud hier ook even wat water geven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay , snap ik niet
mijn plantjes doen het goed, ik gaf ze eerst teveel water
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baas!quote:
Plantjes.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay , snap ik niet
mijn plantjes doen het goed, ik gaf ze eerst teveel water
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn er ruim 13 miljoen gedrukt waarvan er zo'n 2,5 miljoen niet ingeleverd zijn. Je kunt ze in acceptabele conditie voor onder de 100 Euro wel vinden op eBay.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een baas!Goeien baard ook! Hoeveel van deze biljetten zijn er gedrukt? En hoeveel zijn ze nu waard?
ah die zet ik dan even op een ander plekjequote:Op zaterdag 11 december 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plantjes.
En actieve kool werkt zuiverend, dat helpt tegen de schimmel.![]()
De middelste van deze:
[ afbeelding ] zou ik uit de vensterbank halen trouwens, die hebben liever wat minder direct licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |