SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat wel op een verhandeling over een of andere relevante kwestie te wachten, eerlijk gezegd!quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
nu nog van mij inhoudelijkheid verwachten i vrij kansloos
Dat kan op zich best hoor. maar nu ben ik dronken. Zo dronken als een tientje.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zat wel op een verhandeling over een of andere relevante kwestie te wachten, eerlijk gezegd!
Ik ben slaapdronken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan op zich best hoor. maar nu ben ik dronken. Zo dronken als een tientje.
Maar als je morgen een leuke anekdote over papiergeld wilt horen dan zeg het maar
Clarkquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben slaapdronken.Toch maar naar bed waggelen en de eerste twee minuten van die docu van Liesje bekijken en dan crashen. Morgen wil ik wel iets over papiergeld horen!
![]()
Trusten!
Als je het nog af gaat kijken een keertje. Ik ben een beetje teleurgesteld dat er toch wel wat menselijk contact is her en der. En dat verlaten schooltje was ook wel jammer. Maar wel tof dat hij zijn eigen onderkomen heeft gebouwd, al kan ik me voorstellen dat hij ook wel eens in dat schooltje geslapen heeft.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben slaapdronken.Toch maar naar bed waggelen en de eerste twee minuten van die docu van Liesje bekijken en dan crashen. Morgen wil ik wel iets over papiergeld horen!
![]()
Trusten!
Leuk! USnova.quote:Op zaterdag 11 december 2021 02:04 schreef UitStraling het volgende:
Oef![]()
Denk toch morgen nog een keertje lunchen en kerstballen zoeken en drinken en vrijen en dansen
Donderdag waren we zo goed als bij dus werk is dit weekend niet nodig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 07:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij gaat in je nieuwe huis aan de slag of ga je weer werken vandaag?
mjaquote:Op zaterdag 11 december 2021 07:53 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal https://www.nu.nl/290514/(...)op-haar-gezicht.html
Theoretisch wel ja, maar dat lukt me overdag meestal nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 07:09 schreef Karzai het volgende:
Kan je nog een beetje slapen vandaag @:kwiwi ?
leukquote:Op zaterdag 11 december 2021 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe skijas besteld, oranje/rozeHoop dat ie past..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 07:56 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe skijas besteld, oranje/rozeHoop dat ie past..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |