O nou 1 van henquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee da's niet de zanger van Bronski Beat die iedereen kent, Jimmy Sommerville, die leeft gewoon nog
Ja ik was serie kijken, dat deed ik even liever dan over zangers of niet zangers lezenquote:
spannendquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef Aoibhin het volgende:
En ik ga slapen, want moet morgen de planken op![]()
Slaap lekker!
Beter dan de planken inquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef Aoibhin het volgende:
En ik ga slapen, want moet morgen de planken op![]()
Slaap lekker!
Geen idee of het echt de eerste is, maar aan de vooravond wat onze grote premiere gaat zijn, maar nu vooral voor onszelfquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spannend![]()
En een Jobi TT, de eerste hier??
Truste![]()
alleen de OP klopt nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spannend![]()
En een Jobi TT, de eerste hier??
Truste![]()
Ga je meteen voor een award?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee of het echt de eerste is, maar aan de vooravond wat onze grote premiere gaat zijn, maar nu vooral voor onszelfTweede jaar op rij gaat de voorstelling niet door
Ik ga wel lekker drama in mijn rollen leggen, dat zeker
balen en sterkte . slaap zequote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee of het echt de eerste is, maar aan de vooravond wat onze grote premiere gaat zijn, maar nu vooral voor onszelfTweede jaar op rij gaat de voorstelling niet door
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
da's kutquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe aan muziektheater en voor het tweede jaar op rij mogen we niet optreden door corona. Dus doen we nu voor onszelf het steeds uitgestelde stuk morgen gewoon voor onszelf (en opnemen voor onszelf om later terug te kijken)quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter dan de planken in![]()
Wie ga je vermaken?
Vervelend, maar extra lang geoefend dus dat moet morgen helemaal goed komenquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe aan muziektheater en voor het tweede jaar op rij mogen we niet optreden door corona. Dus doen we nu voor onszelf het steeds uitgestelde stuk morgen gewoon voor onszelf (en opnemen voor onszelf om later terug te kijken)
proberen jullie het dan volgend jaar nog een keer met hetzelfde stuk?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe aan muziektheater en voor het tweede jaar op rij mogen we niet optreden door corona. Dus doen we nu voor onszelf het steeds uitgestelde stuk morgen gewoon voor onszelf (en opnemen voor onszelf om later terug te kijken)
Na 3 jaar ken je het wel .... maar een uitvoering lijkt me wel wenselijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
proberen jullie het dan volgend jaar nog een keer met hetzelfde stuk?
hahaha inderdaad. Vorig jaar waren er een zooi van het ESF topic van plan te komen kijken herinner ik mequote:Op zaterdag 11 december 2021 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Na 3 jaar ken je het wel .... maar een uitvoering lijkt me wel wenselijk
Ja maar Greys en ..? gingen wel livequote:Op zaterdag 11 december 2021 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha inderdaad. Vorig jaar waren er een zooi van het ESF topic van plan te komen kijken herinner ik me
maar niet bij Jobi d'r toneelgezelschapquote:Op zaterdag 11 december 2021 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Greys en ..? gingen wel live
Cee heb ik lang geleden (zo rond de tijd dat ik jou ook irl gemeet heb in Zandvoort) een keer gemeet, Jobi nog nooitquote:Op zaterdag 11 december 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee Koen .. maar jij kent ze
Ah ok ... Net zoiets als karina bij VI nogwat zomer om de hoek langs kwam ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 01:20 schreef Koen66 het volgende:
en van een filmpje waarbij ze in beeld was bij de top 2000 vorig jaar
geen idee, dat ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ... Net zoiets als karina bij VI nogwat zomer om de hoek langs kwam ?
Aww ook al overleden. die waren grappigquote:
Heyaquote:
Aparte foto.quote:
quote:
Zelfgemaakt is zo lekker en heel simpel om te maken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:34 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen week ook gehad, bij een klant
Toen bedacht dat ik het ook eens zelf moest proberen
Deze was door hun zelfgemaaktquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfgemaakt is zo lekker en heel simpel om te maken.
Ja schouderkarbonade, maar ik denk dat er ook voldoende recepten zonder varkensvlees te vinden zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Deze was door hun zelfgemaakt
Doe jij er ook (naast de rookworst) varkensvlees in?
Vooralsnog, ben nu bij recept 5, is het allemaal metquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja schouderkarbonade, maar ik denk dat er ook voldoende recepten zonder varkensvlees te vinden zijn.
Welke smaak?quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Bij jullie ook gevroren? Hier zat het ijs op het raam
Dit lijkt me ook wat logischerquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:43 schreef D. het volgende:
Nu maar bewust op zonder varkensvlees Googlen
https://www.smulweb.nl/re(...)-zonder-varkensvleesquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:43 schreef D. het volgende:
Nu maar bewust op zonder varkensvlees Googlen
Jawel, maar ik wilde een 'echt' recept, niet een bewust aangepast recept, als je snapt wat ik bedoelquote:
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.smulweb.nl/re(...)-zonder-varkensvlees
Nee volgens mij hier niet, ik heb nog niet naar de auto's gekeken maar volgens mij zou het hier vorstvrij blijven. Hier schijnt nu een matig zonnetjequote:Op zaterdag 11 december 2021 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik werd wakker van regen op mijn raam, maar het is vannacht wel even onder nul geweest hier:quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Snert is officieel met varkensvlees dus als je dat er niet in wilt is het aangepastquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:46 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wilde een 'echt' recept, niet een bewust aangepast recept, als je snapt wat ik bedoel
Vind dit weer wel fijn, ook al is t wel beetje koud.. maar beter dit dan regenquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee volgens mij hier niet, ik heb nog niet naar de auto's gekeken maar volgens mij zou het hier vorstvrij blijven. Hier schijnt nu een matig zonnetje
Wat een onzin, dan zouden moslims geen snert kunnen eten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:48 schreef D. het volgende:
Ah, volgens Ine is het vloeken in de kerk![]()
http://www.kokenmetelisab(...)ensoep-met-rundvlees
Hier nog steeds -4quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik werd wakker van regen op mijn raam, maar het is vannacht wel even onder nul geweest hier:
[ afbeelding ]
Ja, het is me nu duidelijk, maar dat wist ik echt nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snert is officieel met varkensvlees dus als je dat er niet in wilt is het aangepast
Da's vloeken in de moskeequote:Op zaterdag 11 december 2021 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan zouden moslims geen snert kunnen eten.
Ah zo.. dan gewoon dat eruit laten, denk dat qua smaak niet veel minder lekker wordtquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn vrouw is daar allergisch voor, en die moet ook wat eten
m lekker, wilde het ook doen maar vergeten spul in huis te halenquote:
Ik ben een beetje lui vanmorgen, ik ben mijn bed uitgekomen en op de bank neergeploft, koffie en thee binnen handbereik, net een bakje yoghurt gegeten, zo maar eens douchen. Luie zaterdagochtend dusquote:
Alleen de benen, of de rest ook?quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Meurning allen![]()
![]()
Gekookte andijvie met een bal gehakt vanavond. Benen op de bank en aan een nieuwe serie beginnen.
Waarschijnlijk Kastanjemanden op NF.
Er zijn ook runder rookworsten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, het is me nu duidelijk, maar dat wist ik echt niet
Nouja, rookworst is meestal varken, maar dacht dat dat altijd het enige vlees in de soep was
Die zag ik van de week ook langskomen, niet je gehaktbal hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Meurning allen![]()
![]()
Gekookte andijvie met een bal gehakt vanavond. Benen op de bank en aan een nieuwe serie beginnen.
Die is wel spannend..quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Meurning allen![]()
![]()
Wat ben jij weer wakker danquote:
Iets vlezigs is toch wel lekker in de snert, rundvlees kan dan toch ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo.. dan gewoon dat eruit laten, denk dat qua smaak niet veel minder lekker wordt
Nee, dat is alweer 2 weken geledenquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zag ik van de week ook langskomen, niet je gehaktbal hoor
Ja, verrassend wakkerquote:
Goed planquote:We laten ons compleet op de bank zakken
Jammer, je kan natuurlijk nog even naar de winkel als je er echt trek in hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m lekker, wilde het ook doen maar vergeten spul in huis te halen
Verse worstquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets vlezigs is toch wel lekker in de snert, rundvlees kan dan toch ook
Ik ga morgen dunchenquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb nog geen idee wat ik ga eten dit weekend
Oh jij kent hem al.quote:
Het is nu zaterdag, dus te laat voor het vrijdagniveauquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Verse worstof met worst kan er ook in
Varkensoren en potenquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snert is officieel met varkensvlees dus als je dat er niet in wilt is het aangepast
Verwarrendquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar ga even uit van de standaard
Scheelt weer hoef voor morgen niks te bedenkenquote:
Ik had afgelopen week wel ballen, maar die waren van mezelf en niet de jouwe.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat is alweer 2 weken geleden
Al paar maand geleden gezien.. Squid games niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh jij kent hem al.
Squid games moeten we ook nog, maar eerst deze dan.
Kan, maar volgende week is ook goed, ik ga nu niet naar de winkel, te druk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, je kan natuurlijk nog even naar de winkel als je er echt trek in hebt.
Wat is dunchen?quote:
Dat had ik er wel van gemaaktquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat is dunchen?Iets tussen lunch en diner of zo?
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat nieuw, vanwege de sluitingstijden?
Dat is toch heerlijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje lui vanmorgen, ik ben mijn bed uitgekomen en op de bank neergeploft, koffie en thee binnen handbereik, net een bakje yoghurt gegeten, zo maar eens douchen. Luie zaterdagochtend dus
die snert loopt niet weg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar volgende week is ook goed, ik ga nu niet naar de winkel, te druk.
Ben er meestal om 7 uur al dan is het nog lekker rustig.
Een nieuw hip woord, verzonnen om de lockdown ellende een beetje te verzachtenquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jobiquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
Wakker worden met knallende koppijn, blijkt de verwarming op standje sauna te staan
Nee jij hebt geen varkensoren en potenquote:
Ik vind dat een drama. Ik lust bijna niets en Silverfox eet alles.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt weer hoef voor morgen niks te bedenken![]()
Altijd weer lastig wat moeten we nu weer eten vanavond haha
Ja doen de restaurants nu omdat ze om 17 uur al dicht moetenquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ow nee dat doe ik niet meer, dat zou ik zo zonde van mijn dag vinden, niet dat ik nu zo nuttig bezig benquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk
Zit nu ff aan wat ontbijt, heb de heren ff uitgezwaaid die zijn gaan sporten, twijfel of ik er ook nog ff induik
Kan in principe ook prima, vroeger aten veel mensen 's middags het 'diner', het zal alleen raar voelen denk ik, in een restaurant rond die tijdquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaadOmdat we een aantal verjaardagen tegelijk wilden vieren had ik al besproken in Den Haag voordat die lockdown kwam en toen appten ze vorige week of we de reservering om wilden zetten in dunchtijd.
MOrguh Aoibhin, das minder. Hopelijk zakt het snel wegquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
Wakker worden met knallende koppijn, blijkt de verwarming op standje sauna te staan
Dat is niet fijn wakker worden, snel maar een paar graad kouder zetten en een glas water drinkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
Irritant is dat, dan heb je het gevoel dat je echt even moet luchten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
Kun jij niet voor me optreden vandaag?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jobi
Ik had zowaar ondanks minder vallende rum geen koppijn
Mijn moeder maakte het inderdaad ook met varkenspoten en/of krabbetjes.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee jij hebt geen varkensoren en poten
Dat deed men vroeger in de snert
Ik doe het ook nooit hoor haal altijd zo snertvlees pakket en dan karbonade er bij. of klapstuk of ribbetjes
Dat is wel lastig om toch iets op tafel te zetten wat jullie beide lusten, of je moet al twee verschillende groentes en of vlees er bij maken..quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind dat een drama. Ik lust bijna niets en Silverfox eet alles.
Als je op zijn voet gaat staan, gaat zijn bek open.
Wat zullen we eten? maakt mij niet uit is het standaard antwoord.
Ik zag het laatst weer ergens liggen, varkens poten en oren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte het inderdaad ook met varkenspoten en/of krabbetjes.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zie nu een afvalemmer voor mequote:Op zaterdag 11 december 2021 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat moet je aan D. Vragen. Die verzorgt geweldige danssessiesquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kun jij niet voor me optreden vandaag?
Het is een redelijk donker restaurant, dat scheeltquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kan in principe ook prima, vroeger aten veel mensen 's middags het 'diner', het zal alleen raar voelen denk ik, in een restaurant rond die tijd
Vaak inderdaad 2 verschillende dingen, zeker met pasta/rijstmeuk. Dat vind ik echt goor.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel lastig om toch iets op tafel te zetten wat jullie beide lusten, of je moet al twee verschillende groentes en of vlees er bij maken..
Zelfs nasi of lasagne?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vaak inderdaad 2 verschillende dingen, zeker met pasta/rijstmeuk. Dat vind ik echt goor.
Zou het opvallen als er opeens een ouwe kerel die de rol niet kent staat?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kun jij niet voor me optreden vandaag?
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat moet je aan D. Vragen. Die verzorgt geweldige danssessies
Hequote:Op zaterdag 11 december 2021 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou het opvallen als er opeens een ouwe kerel die de rol niet kent staat?
Thanks, net gedaan en het helpt al wel iets, nu kan ik nog lekker twee uurtjes blijven liggenquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is niet fijn wakker worden, snel maar een paar graad kouder zetten en een glas water drinken
Heb niet al teveel plannen vandaag, drukke stressvolle week gehad dus ff een relax weekendquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow nee dat doe ik niet meer, dat zou ik zo zonde van mijn dag vinden, niet dat ik nu zo nuttig bezig ben
En tegen de tijd dat je buiten staat is het alweer donkerquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een redelijk donker restaurant, dat scheelt
@D. help! Kun je een beetje goed Janis Joplin en Britney Spears nadoen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat moet je aan D. Vragen. Die verzorgt geweldige danssessies
Ja hoor, je ziet bijna geen verschil met het origineelquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:D. help! Kun je een beetje goed Janis Joplin en Britney Spears nadoen?
Dan acteer je gewoon dat je dat niet bentquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou het opvallen als er opeens een ouwe kerel die de rol niet kent staat?
Top, dan blijf ik lekker liggen vandaagquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor, je ziet bijna geen verschil met het origineel
Ja, ik krijg de substantie niet weg van deegwaren/rijst. Zit er op te kauwen alsof het kauwgom isquote:
We lijken ook erg op elkaar dat is wel een voordeelquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan acteer je gewoon dat je dat niet bent
Maakt het nog uit WAAR ik ze na doe?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Top, dan blijf ik lekker liggen vandaag
Op zaterdagquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:11 schreef Koen66 het volgende:
Al staat wel een Ikea bezoek op de agenda om eea te ruilen
Zeg je nu dat ze op een oude man lijkt?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We lijken ook erg op elkaar dat is wel een voordeel
quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:17 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ze op een oude man lijkt?
Jij charmeur
Naaakt naar bed gegaan ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
In Utrecht, in een heel leuk schattig klein theatertjequote:
Nee, ook nog eens een dikke wollen kerstpyjama aanquote:
Ok .. ja dan is het kut wakker worden...quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ook nog eens een dikke wollen kerstpyjama aan
Good evening Marcbquote:
Misschien moet je zoiets aan het eind van een borrelsessie doen... creëer je een Esherquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eindelijk de kerstverlichting buiten opgehangen Had een heel plan met figuurtjes
Het hangt nu gewoon vierkant
quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien moet je zoiets aan het eind van een borrelsessie doen... creëer je een Esher
quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eindelijk de kerstverlichting buiten opgehangen Had een heel plan met figuurtjes
Het hangt nu gewoon vierkant
...... gaat alvast een touw zoeken ......quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Brengt wat sfeer in deze grijze druilerige dag
quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
...... gaat alvast een touw zoeken ......
Zon hierquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Brengt wat sfeer in deze grijze druilerige dag
Muggenradar?quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde even een kaartje zoeken van het weer... Kom ik deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Die moeten echt allemaal doodquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BInnen blijvenquote:
Niet even lekker de zon in?quote:
Hier is geen zon, beetje heiig is hetquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet even lekker de zon in?
T was hier best te doen buiten vanochtend.
GOA had een heel plan getekend met een vierkantquote:
Ik heb nog steeds muggen, megagroot.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel even lekker toch, wat frisse lucht?quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is geen zon, beetje heiig is het
Ga misschien straks nog wel een rondje scootmobiel, maar winkelen en op bezoek gaan is er niet bij momenteel
Ja, doe ik iedere dag wel even.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel even lekker toch, wat frisse lucht?
Dat zijn de wintermuggen. Die zijn nog enger. Die zoemen en prikken niet alleen, die kunnen ook nog het westnijlvirus overbrengen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En inmiddels is dat virus ook in NL opgedoken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:03 schreef mazaru het volgende:
https://indebuurt.nl/rott(...)vaarlijk-zijn~78827/
Vorig jaar alquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En inmiddels is dat virus ook in NL opgedoken.
We zitten dan ook aan de westkant van de Nijlquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, is die Nijl een natuurlijke barričre voor ze?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We zitten dan ook aan de westkant van de Nijl
quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, is die Nijl een natuurlijke barričre voor ze?
* Domnivoor zet een potje Nijlwater bij de voordeur.
Klinkt overtuigendquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Anders zou het wel "alle kanten van de Nijl virus" heten!
Leuk! Pics?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
Zo, ik ben ook weer in kostuum gehesen
Succesquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
Zo, ik ben ook weer in kostuum gehesen
Dat durf ik nietquote:
Thanks!quote:
Relax, 40+ is heeeel ruimdenkendquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat durf ik nietdan zien jullie hoe jong ik ben
40+quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Relax, 40+ is heeeel ruimdenkend
Ik was net even een rondje door het dorp en het was heerlijk buiten, zon, bijna geen wind, lekker hoor, zo'n winter kan ik wel hebbenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:45 schreef mazaru het volgende:
Ik zie een zonnetje buiten!! Dat is lang geleden
Ik hou er ook van. Ben mijn schoenen aan het aantrekkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was net even een rondje door het dorp en het was heerlijk buiten, zon, bijna geen wind, lekker hoor, zo'n winter kan ik wel hebben
Ga je een rondje Broekpolder doen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou er ook van. Ben mijn schoenen aan het aantrekken
Oke na afloop dan misschienquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Relax, 40+ is heeeel ruimdenkend
Nee even de markt over. Op zaterdag staat daar een bakker met kersenschuitjesquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je een rondje Broekpolder doen?
Ik volg haar op Insta, elke dag een eh...dansjequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oke na afloop dan misschien![]()
Ik speel wel Britney en die is dit jaar 40 geworden
Lekkahquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee even de markt over. Op zaterdag staat daar een bakker met kersenschuitjes
Hm en dan dans ik niet eens in het stukquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik volg haar op Insta, elke dag een eh...dansje
Is een kerstmarkt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee even de markt over. Op zaterdag staat daar een bakker met kersenschuitjes
Moeten dat geen Maxka's zijn?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Qualificatie kijken
Hamka's en een Grand Prestige.
Go Max !!
Sorryquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Spuugt die zooi onmiddellijk uit !!
Zag toevallig een filmpje.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee volgens mij gewoon een markt. Gisteren was er wel een feestje in de stad hier![]()
[ afbeelding ]
Die kwamen we vanmiddag hier wel tegen, twee mooi geklede dames met een JBL-speaker en die zongen dan kerstliedjes, echt heel leukquote:
Een skatend rendierquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee volgens mij gewoon een markt. Gisteren was er wel een feestje in de stad hier![]()
[ afbeelding ]
Dit stond hier gisteren. Was echt heel leukquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwamen we vanmiddag hier wel tegen, twee mooi geklede dames met een JBL-speaker en die zongen dan kerstliedjes, echt heel leukEn er was een arreslee met de kerstman erin
Echt leuk ja, ik vind het dit jaar nog leuker dan voorheen, waarschijnlijk omdat er zoveel niet kan, maar ik werd er helemaal blij van.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit stond hier gisteren. Was echt heel leuk![]()
[ afbeelding ]
Niet meer teruggevondenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Check even of je bier nu wel in huis is
Ik las dinnetjequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet meer teruggevonden![]()
Naja ik bezat me vanavond wel extra op het dinertje
Ja had ik ook. Eindelijk weer muziek in de stad en mensen die lachenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt leuk ja, ik vind het dit jaar nog leuker dan voorheen, waarschijnlijk omdat er zoveel niet kan, maar ik werd er helemaal blij van.
Nee,dat niet.quote:
lolquote:
Heer GOA.quote:
Maar gezellig zo'n dinertje, dat zijn welkome bezighedenquote:
Ja, we hebben met zijn allen afgesproken toch even een zelftestje te doen want we zijn er net wel wat meer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar gezellig zo'n dinertje, dat zijn welkome bezigheden
Mjaquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zou het wel een rare zin maken.
Ik vind dat dat moet kunnen hoor, anders is het geen volhouden en dan doen jullie ook nog eens een zelftest, heel verstandig. Ik hoop dat je een hele leuke avond hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, we hebben met zijn allen afgesproken toch even een zelftestje te doen want we zijn er net wel wat meer.
Ook de eerste keer dat ik daar aan ga
Allemaal @D. zijn schuldquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eerst dat akkefietje met de Maxka's en nu smaakt het biertje ook al niet zo lekker als ik gehoopt had.
Dan zal dat zijn eigen schuld zijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar
Ik zei heul niets over het bier
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal dat zijn eigen schuld zijn
quote:
Die smiley is gaaf, al moet mijn brein er nog even aan wennenquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal dat zijn eigen schuld zijn
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die smiley is gaaf, al moet mijn brein er nog even aan wennen
Waren er toch al?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:41 schreef Domnivoor het volgende:
Die smileys zijn een welkome aanvulling
Al 1 dag.quote:
Niets persoonlijks... maar wat een smerig ideequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jazeker.
Heb ook een speciaal donorcodicil. Als ik dood ben mogen ze slaappillen van me maken.
Ik zal douchen van tevoren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets persoonlijks... maar wat een smerig idee
Lekker dan, het houdt niet opquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Echt hč, alsof ik elk moment verwacht dat de sippe ja-knikker toch ineens nee gaat schuddenquote:
Jou smaakt alles smerig nu geloof ik?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets persoonlijks... maar wat een smerig idee
Ik begin ook wel een patroon te zien inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jou smaakt alles smerig nu geloof ik?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jou smaakt alles smerig nu geloof ik?
Wees blij, je hebt tenminste nog smaak.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]En ik heb allemaal lekkere dingen gehaald voor het weekend
Dat ze maar mogen smaken danquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou dat is blijkbaar niet helemaal geluktquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees blij, je hebt tenminste nog smaak.
quote:
Ik reset mezelf gewoon zo even.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou dat is blijkbaar niet helemaal gelukt
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jazeker.
Heb ook een speciaal donorcodicil. Als ik dood ben mogen ze slaappillen van me maken.
Ik heb, ongeacht de uitslag, nog steeds hoop voor morgenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb nu al meer hoop als vanmorgen
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik toch een lekker biertje![]()
![]()
Er zijn 2 streams idd, eentje gratisquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is er ook een stream voor niet ziggo klanten eigenlijjk?
Heb je een link toevallig?quote:
Ik heb mijn eigen betaalde link, geen idee of dat werktquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je een link toevallig?
Ik heb zitten zoeken daarstraks, maar kon het niet vinden.
Ik wil morgen niet 6 minuten later juichen
quote:
Op de beamerquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Hmm dat is op TV.. ik bedoel op internet
Bedenk me net dat ik morgen bij vrienden op de beamer kijk... dus komt goed!
Proost vanaf de bank met de pootjes omhoog en een lekker wijntje.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Ziggo heeft alles opengegooid. Iedereen kan gratis kijken.
Proost vanuit een overdekt terras in Den Haag.
![]()
![]()
* notturna geeft Deisyy een lekker wijntje.quote:
Lief!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:35 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna geeft Deisyy een lekker wijntje.
Voordeel van een virtueel wijntje is, dat je er niet dronken van word.quote:
hebt je kerstpak aanquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vroeg drinken,
Vroeg slapen,
Morgen lekker waken.
En je mag nog gewoon rijdenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Voordeel van een virtueel wijntje is, dat je er niet dronken van word.
Ik slik momenteel slaappillen en hier ga ik vanavond zeker aan denken🤣quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jazeker.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef Deisyy het volgende:
Het is tegenwoordig wel erg simpel om van UI te wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |