SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook serieus weggooien of zoek je er een ander huis voor? Met het oog op verspilling enzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:26 schreef UitStraling het volgende: [..] Ook echt in containers goed spullen wegflikkeren omdat ik geen zin heb om ermee te gaan liggen sjouwen, past het niet in mijn rugzak of de achterbank, hups weg ermee, alhoewel ik nu wel wat spulletjes van vorige levens heb staan.
Maar ballie woont voor in de stad toch wel ideaal, vind ik, zo aan het water.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik weet wel dat ik niet in een appartement in een stad ga wonen, zou eerder voor meer ruimte kiezen, vooral qua perceelgrootte
op vakantie (hotel) vind ik dat ook anders, dat is sowieso tijdelijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens heb ik totaal geen moeite met spullen weggooien of waar dan ook thuisvoelen. Gooi me in een hotel, of waar dan ook en ik slaap als een roos en schijt als een beer.
Hoe bedoel je? Bij rellen spring je dan makkelijk het water in?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ballie woont voor in de stad toch wel ideaal, vind ik, zo aan het water.
Ja tegenwoordig hebben we een familieloods daarvoor om van de goede spullen af te komen maar daarvoor yeps.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook serieus weggooien of zoek je er een ander huis voor? Met het oog op verspilling enzo.
Mazikeen niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan kun je ook gewoon blijven toch? Heb ik ook gedaan.
Dat ook natuurlijk! Maar ze heeft een fantastisch uitzicht.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bij rellen spring je dan makkelijk het water in?
Ooit ga ik terug! Fijn leven hoor daar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan kun je ook gewoon blijven toch? Heb ik ook gedaan.
Ik heb weleens in hostels of vakantiehuisjes gezeten waarbij ik met gierende banden naar huis ging.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
op vakantie (hotel) vind ik dat ook anders, dat is sowieso tijdelijk
Ben jij leuk en rijk dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek je een mooie leuke rijke man op dit moment?
alleen..quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dit jouw eerste fok account?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ooit ga ik terug! Fijn leven hoor daar.
Waar woon jij dan?
in Zwitserlandquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ooit ga ik terug! Fijn leven hoor daar.
Waar woon jij dan?
Ook echt met zo'n drift en wegschietend zand bij het wegrijden zoals in Amerikaanse films?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens in hostels of vakantiehuisjes gezeten waarbij ik met gierende banden naar huis ging.
*marcheert door de ondergrondse tunnels*quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Kwiwi is onze spionne, sneeuwvamp en geheim agente in Zwitserland namens Foqueville.
Neequote:Op vrijdag 10 december 2021 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dit jouw eerste fok account?
Het ging al over tafel.quote:
Gofferquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk met woorden en een rijke fantasie.
Oh? Pics?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit je nu serieus te cockblocken?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Inmiddels gedweild. Maar kurk eraf en een bierfontein.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee omdat ik graag ski, en m'n ex ook
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nu serieus te cockblocken?
Nou ja dat is lastig als je met de bus bent, maar wel met chloor douchen thuis.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook echt met zo'n drift en wegschietend zand bij het wegrijden zoals in Amerikaanse films?
Nee een Nederlander, zijn samen naar hier verhuisd ooit en toen uit elkaar gegaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je had eerst met een Zwitser?
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dat is lastig als je met de bus bent, maar wel met chloor douchen thuis.
Nee pics van uitstralingquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van zijn leuke woorden en rijke fantasie? Gewoon wat meer hier meelezen dan.
En je meent het nog ookquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van zijn leuke woorden en rijke fantasie? Gewoon wat meer hier meelezen dan.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nu serieus te cockblocken?
Die zijn schaars. Af en toe een wieldop.quote:
Ja alleen zit je altijd met buren om je heenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds lastiger ergens met een gerust hart te slapen nu schurft en bedwantsen in opkomst zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dat is lastig als je met de bus bent, maar wel met chloor douchen thuis.
Je huid zal de volgende keer wel schrikken dan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe het ook als ik een dag in Amsterdam ben geweest dus het went.
En verontrustendquote:
Dit ja, mensenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen zit je altijd met buren om je heenLiever gewoon een ruim perceeltje bij het strand
Bedwantsen lijken me echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds lastiger ergens met een gerust hart te slapen nu schurft en bedwantsen in opkomst zijn.
Aiaiaiaiquote:
Geloof me altijd gaan wonen waar het vrouwtje een nestje wil maken anders blijf je jezelf een leven lang schraal trekken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen zit je altijd met buren om je heenLiever gewoon een ruim perceeltje bij het strand
Ben al lang niet in Amsterdam geweestquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je huid zal de volgende keer wel schrikken dan.
Ik vind het wel een fijn idee dat vrijstaand in deze regio een optie blijkt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt goed! Nu alleen nog even de loterij winnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
alsof er ooit verandering in die droogneuk act gaat komenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me altijd gaan wonen waar het vrouwtje een nestje wil maken anders blijf je jezelf een leven lang schraal trekken.
Daaromquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben al lang niet in Amsterdam geweest
Och laat mensen toch.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof er ooit verandering in die droogneuk act gaat komen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerstfoto voor dit jaar
[ afbeelding ]
No nestje, no problems.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me altijd gaan wonen waar het vrouwtje een nestje wil maken anders blijf je jezelf een leven lang schraal trekken.
Het is makkelijker voor iemand om van een stad naar een dorp te verhuizen dan andersomquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou...quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is makkelijker voor iemand om van een stad naar een dorp te verhuizen dan andersom
Valt nog wel mee eigenlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt goed! Nu alleen nog even de loterij winnen.
Is dat zo? ik vind beiden wel relaxed eigenlijk, voor- en nadelen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is makkelijker voor iemand om van een stad naar een dorp te verhuizen dan andersom
Van dat borsthaar dat doorloopt in schouderhaar en rughaar?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat US degene met het meeste borsthaar is trouwens.
In een dorp naast een grote stad wonen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat zo? ik vind beiden wel relaxed eigenlijk, voor- en nadelen.
waar de tarrels op de onderrug hangenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van dat borsthaar dat doorloopt in schouderhaar en rughaar?
Ik heb al een paar keer verdachte kevertjes die over mijn boek liepen bestudeerd, maar dat bleken telkens onschuldige indringers.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bedwantsen lijken me echt verschrikkelijk.
Denk dat het voor allebei niet makkelijk is eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verhuist van dorp naar stad en van stad weer naar dorpquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stel je voor dat je uit een grote stad komt waar je zodra de zon onder is je niet meer veilig over straat kunt en je opeens in een dorp bent waar je gewoon zonder zorgen kunt buiten lopen.quote:
Ik was niet aan het knoeien dit keer.quote:
Ik ben altijd zo verwend geweest met een supermarkt op vijf minuten lopen dat ik dat een beetje als harde eis houquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ineens omschakelen van alles binnen handbereik naar voor fucking alles een auto nodig hebben is een flinke stap hoor.
Ja, ditquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat zo? ik vind beiden wel relaxed eigenlijk, voor- en nadelen.
heb je die van de Aldi al gezienquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
De kerstreclame van de Staatsloterij is weer leuk dit jaar.
Sexyquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerstfoto voor dit jaar
[ afbeelding ]
Ligt er ook aan in wat voor stad je woont en ook waar je in die stad woont. Toen ik vroeger in Breda werkte was ik sneller op werk dan een collega die in de stad zelf woondequote:Op vrijdag 10 december 2021 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ineens omschakelen van alles binnen handbereik naar voor fucking alles een auto nodig hebben is een flinke stap hoor.
Ergens midden op je rug zit zo'n plekje waar je zelf moeilijk bij kunt komen, gelukkig kun je dat voor 10 euro op laten lossen door Ludmilla of Zvetlanaquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van dat borsthaar dat doorloopt in schouderhaar en rughaar?
Utrechtquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin komt van Utrecht naar dit gat maar wil nooit meer terug.
Met die karretjes toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je die van de Aldi al gezien
Nou die van de Lidl is ook nie best nie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je die van de Aldi al gezien
Hier is het 7quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo verwend geweest met een supermarkt op vijf minuten lopen dat ik dat een beetje als harde eis hou
Ik kan overal bij komenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens midden op je rug zit zo'n plekje waar je zelf moeilijk bij kunt komen, gelukkig kun je dat voor 10 euro op laten lossen door Ludmilla of Zvetlana
degene die het dichtsbij wonen zijn vaak het laatstquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook aan in wat voor stad je woont en ook waar je in die stad woont. Toen ik vroeger in Breda werkte was ik sneller op werk dan een collega die in de stad zelf woonde
Oh ja de uitslag even kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
De kerstreclame van de Staatsloterij is weer leuk dit jaar.
iddquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met die karretjes toch?Naja zesje voor de moeite.
Dat is alleen de kavel nog maar. Nog een half miljoen voor het huis erbij. Dan moet je met z'n tweeën een behoorlijk inkomen hebben om daar een hypotheek voor te krijgen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog wel mee eigenlijkhttps://www.sturmmakelaar(...)af2bf7942a7efda278c0
niks beter dan de coca cola vrachtwagens van ooit lang geledenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou die van de Lidl is ook nie best nie.
Ik vind ze allemaal een beetje kitcherig eigenlijk.
Ik kan hier in mijn middelgrote stad prima over straat?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stel je voor dat je uit een grote stad komt waar je zodra de zon onder is je niet meer veilig over straat kunt en je opeens in een dorp bent waar je gewoon zonder zorgen kunt buiten lopen.
De magie van de grote Los piel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin komt van Utrecht naar dit gat maar wil nooit meer terug.
ja true.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niks beter dan de coca cola vrachtwagens van ooit lang geleden
Jij bent huge.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan hier in mijn middelgrote stad prima over straat?
Ik was al je vriendin voor je rijk werd, niet vergeten he?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja de uitslag even kijken.
Morgen maar eens kijken hoeveel bloedmooie vriendinnen ik heb nadat ik die 27,7 miljoen gewonnen heb.
Jij vindt jezelf echt heel wat he?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De magie van de grote Los piel.
Booh booh gaapgaapquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was al je vriendin voor je rijk werd, niet vergeten he?
Eeeuhm ja, kan ik je aanraden zelfs.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf echt heel wat he?
Booh booh gaapgaap?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booh booh gaapgaapNou als ik die 27,7 miljoen win krijg jij ook wel een tonnetje of twee drie hoor.
Waarom gelijk zo'n duur huis, zou op zo'n plek gewoon een ruime bungalow zetten en geen landhuisquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is alleen de kavel nog maar. Nog een half miljoen voor het huis erbij. Dan moet je met z'n tweeën een behoorlijk inkomen hebben om daar een hypotheek voor te krijgen.
Wat je wél wilt horen als je je broek laat zakken.quote:
Is dat een essentiële winkel?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik was om zeven uur even naar de brievenbus, centrum was uitgestorven. Er was 1 winkel open: de Zuivelhoeve![]()
Cool, zal er aan denken als ik nogeens om een dosis misplaatste zelfbevlekking verlegen zitquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm ja, kan ik je aanraden zelfs.
Nee bedoel wel lang en gespierd toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat je wél wilt horen als je je broek laat zakken.
Maar nee, ik ben niet zo afstotelijk als ik hier doe voorkomen.
Joe! Jou moest ik hebben, ik heb donderdag een afspraak met de kapper en zocht inspiratie plaatjes maar zo leuk als die plaatjes van jou kan ik niet vinden. Heb je ze nog?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het dorp vroeger super veilig 'want er is niemand om je wat aan te doen'. Toen ik naar de stad verhuisde vond ik iedereen eng maar dat bleek wel mee te vallen
Nu vind ik het dorp eng 'want er is niemand die je kan helpen'
Iets breder, maar lengte is niet bijzonder hoor, 1,75.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee bedoel wel lang en gespierd toch?
Het klinkt een beetje meh. Maar dan is het goed.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sums it up just about quite neatly
Je kunt ook met een tentje beginnen en dan langzaam steeds meer bouwen. Jammer dat dat in de praktijk niet kan met al dat vergunningengezeik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo'n duur huis, zou op zo'n plek gewoon een ruime bungalow zetten en geen landhuis
Ga je dan ook paaldansen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joe! Jou moest ik hebben, ik heb donderdag een afspraak met de kapper en zocht inspiratie plaatjes maar zo leuk als die plaatjes van jou kan ik niet vinden. Heb je ze nog?
Uh, ik liet mijzelf wel ophalen van de sportschool hoor 😂quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het dorp vroeger super veilig 'want er is niemand om je wat aan te doen'. Toen ik naar de stad verhuisde vond ik iedereen eng maar dat bleek wel mee te vallen
Nu vind ik het dorp eng 'want er is niemand die je kan helpen'
zoveel vragenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
22-24 dec ben ik ook vrij trouwens Lies. Schikt het dat ik dan een keertje mijn keramische masterpiece kom phalen?
Waar laat ik de caviaflat ?quote:
Oeh dat zou ik leuk vinden! Maar ik moet dan gewoon werken. Ik ben 20 december vrij en 30 december en de weekenden?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
22-24 dec ben ik ook vrij trouwens Lies. Schikt het dat ik dan een keertje mijn keramische masterpiece kom phalen?
Onder de trap.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar laat ik de caviaflat ?
"Daar is die LTVDK weer, dat is toch die jongen van Henk van de bakker op de hoek die dat Rotterdamse meisje met die krullen en grote oren heeft of niet?"quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stel je voor dat je uit een grote stad komt waar je zodra de zon onder is je niet meer veilig over straat kunt en je opeens in een dorp bent waar je gewoon zonder zorgen kunt buiten lopen.
Daar issie weer.quote:
anders weekend iddquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh dat zou ik leuk vinden! Maar ik moet dan gewoon werken. Ik ben 20 december vrij en 30 december en de weekenden?
Oh ja, goeiequote:
Trump keurt dit goed.quote:
Ik wil jou wel zien paaldansenquote:
iddquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja want moest er nu echt een h bij dat laatste woord? Of
Trump keurt het af dat jij met zijn mening gaat lopen, dus wegwezenquote:
oh geen ideequote:Op vrijdag 10 december 2021 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben op Cyprus toch gepottenbakt? () Zijn baksel staat nog hier thuis.
Als je het vooraf even laat weten ben je welkom uiteraard. Heb alleen geen logeermatras meer dus als je wil blijven slapen moet je een luchtbed meenemen.quote:
Deze had ik gebruikt. En leuk!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joe! Jou moest ik hebben, ik heb donderdag een afspraak met de kapper en zocht inspiratie plaatjes maar zo leuk als die plaatjes van jou kan ik niet vinden. Heb je ze nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Wat, die bij het winkelcentrum?!quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ik liet mijzelf wel ophalen van de sportschool hoor 😂
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze had ik gebruikt. En leuk!!Oh. Dat zijn andere plaatjes dan die je toen postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze had ik gebruikt. En leuk!!Heb je dan niet steeds je haren voor je ene oog hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms hebben mannen zes jaar nodig om de piel in den gewenste vrouw te schuiven en soms 8 seconden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Daar is die LTVDK weer, dat is toch die jongen van Henk van de bakker op de hoek die dat Rotterdamse meisje met die krullen en grote oren heeft of niet?"
nee dat gaan we niet doen :nquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je het vooraf even laat weten ben je welkom uiteraard. Heb alleen geen logeermatras meer dus als je wil blijven slapen moet je een luchtbed meenemen.
Zelf buiten slapen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar laat ik de caviaflat ?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil jou wel zien paaldansen
Oh ik heb de andere denk ik ook nog wel. Wacht evenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Dat zijn andere plaatjes dan die je toen postte.Hmm.
Is dit niet erg raar als mannen dit doen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil jou wel zien paaldansen
Oh, dacht kunnen we gelijk even bijkletsen en borrelen enzo, en na komend weekend ben ik vast opeens heel goed in gastvrouw zijn enzo.quote:
Ja, want ik moest nog best langs donkere stukjesquote:
Je kunt beter dichtbij die 8 seconden zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms hebben mannen zes jaar nodig om de piel in den gewenste vrouw te schuiven en soms 8 seconden.
Nee?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet erg raar als mannen dit doen?
Heeft zij maar een oog?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je dan niet steeds je haren voor je ene oog hangen?
Niet raarder als dat ik het ineens zou doen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou dat zo zijn dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
en na komend weekend ben ik vast opeens heel goed in gastvrouw zijn enzo.
Dat schijnt heel hip te zijn!quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh well, zolang de caafs maar niet kou vattenquote:
In die paal jijquote:
Meteen weer langs de caviafluisteraar...quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh well, zolang de caafs maar niet kou vatten
Dat zou desastreus zijn
Ik vind dat best wel wat hebben andersquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet raarder als dat ik het ineens zou doen.
Dat willen we ōōk zien, natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet raarder als dat ik het ineens zou doen.
In fucking Dalfsenquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen weer langs de caviafluisteraar...
Het is een asymmetrisch kapsel. Het leek me dat het dan steeds voor het ene oog gaat hangen en niet voor het andere, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Caafs tegen het plafond en doof ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat leuk. Een of andere vuurwerkbom op het binnenplaatsje hierachter. Lag te trillen in bed
Alleen als je voor zo'n dikke gymmat onder die paal zorgt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat willen we ōōk zien, natuurlijk
Scheelt weer batterijen voor je vibrator. Is dat vuurwerk toch nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat leuk. Een of andere vuurwerkbom op het binnenplaatsje hierachter. Lag te trillen in bed
Geen idee. Ik lig in bedquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafs tegen het plafond en doof ?
Ik wil ook een Joop.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop voegt toe: caafs gewoon laten lopen in je tiny house. Alleen altijd wat aan je voeten hebben.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop voegt toe: caafs gewoon laten lopen in je tiny house. Alleen altijd wat aan je voeten hebben.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Het is daar best rustigquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je Tiny house daar in het weiland zetten.
Een van deze?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Volgend weekend, niet komend weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als je voor zo'n dikke gymmat onder die paal zorgt.
Ik kreeg een opmerking over het getyp.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil ook een Joop.
Wel net zo bijdehand doen, maar geen geschiedenis met fok
Zet mij maar op de lijst, als jury.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende KSC-uitje gaat dus paaldansen worden.
Ja maar.. deze wijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want ik moest nog best langs donkere stukjes
slap with larg garperquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg een opmerking over het getyp.
Deed jij TYP TYP TYP ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg een opmerking over het getyp.
Hmm nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je dan niet steeds je haren voor je ene oog hangen?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een van deze?Wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Een van deze?Die vrouw kijkt als een hagedis op zoek naar een dikke worm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende KSC-uitje gaat dus paaldansen worden.
Huehuequote:Op zaterdag 11 december 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrouw kijkt als een hagedis op zoek naar een dikke worm.
Nee. Touchscreen.quote:
Achter het winkelcentrum is het creepy, maar ik heb vaak richting het centum gelopen en in Marlotquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar.. deze wijkik loop hier heel graag 's avonds op donkere plekjes eigenlijk
Helemaal zenquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrouw kijkt als een hagedis op zoek naar een dikke worm.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Achter het winkelcentrum is het creepy, maar ik heb vaak richting het centum gelopen en in Marlot
Bedoel je nou het parkje?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Achter het winkelcentrum is het creepy, maar ik heb vaak richting het centum gelopen en in Marlot
Dan geven ze geen krimp he, maar o wee als je het waagt om te ademenquote:
Ja nu wel hequote:Op zaterdag 11 december 2021 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook niet zo'n tik dat je het de hele tijd opzij schuift met je hand of met een hoofdbeweging?
Marlot is geen ghettoquote:
Nee, achter bij de Albert Heijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoel je nou het parkje?![]()
Jaa marlot pff
Toen ik ineens opstond om naar bed te gaan stoven ze ook weg. Ze weten gewoon niet dat ik daar elke avond zit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan geven ze geen krimp he, maar o wee als je het waagt om te ademen
Das eng enzo
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar hij heeft wel aardig wat ervaring met knaagdieren.Bij filmpjes met loslopende ratten is het meteen "ew, overal pis".
Ben je bang voor de kerkquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, achter bij de Albert Heijn
Vierde het eerst in Utrecht bij een vriendin in Overvecht. Maar dan kon ik pas rond twee uur ofzo weg als de ME eens vertrokken was.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik was met oud en nieuw aan het twijfelen of ik mn auto ergens anders 'veilig' moest gaan parkeren. Was even vergeten dat hier uberhaupt geen vuurwerk wordt afgestoken.
[..]
Een van deze?Gevonden! Ik wist nog dat ik op de luchthaven zat toen je het postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crack_ in GC / [KSC #13609] Alles kits achter de rits
En nu?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik dit huis kocht stond er gewoon eentje in huis.
Als ik tegen ze praat dan gaat het wel, maar soms vergeet ik dat en dan is het ook jankenquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik ineens opstond om naar bed te gaan stoven ze ook weg. Ze weten gewoon niet dat ik daar elke avond zit.
Die vind ik dan weer leuker. Je moet alleen oppassen dat je niet de Karen-haircut krijgt en bij bitterbal in de zaak om de manager gaat roepen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gevonden! Ik wist nog dat ik op de luchthaven zat toen je het postte.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vierde het eerst in Utrecht bij een vriendin in Overvecht. Maar dan kon ik pas rond twee uur ofzo weg als de ME eens vertrokken was.
Oke?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, is wel cute soms, maar het kan ook irritant worden. Gewoon beetje doseren.
"Stond"quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik dit huis kocht stond er gewoon eentje in huis.
Dit begrijp ik niet?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer leuker. Je moet alleen oppassen dat je niet de Karen-haircut krijgt en bij bitterbal in de zaak om de manager gaat roepen.
Eigenlijk moet je 's ochtends heel blij roepend de kamer binnenstormen. Deur openklappen en HALLO DAAR roepen en dan naar ze toe rennen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik tegen ze praat dan gaat het wel, maar soms vergeet ik dat en dan is het ook janken
Oh watquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gevonden! Ik wist nog dat ik op de luchthaven zat toen je het postte.
Ligt aan de dikte van het hoofd en de blik in de ogen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer leuker. Je moet alleen oppassen dat je niet de Karen-haircut krijgt en bij bitterbal in de zaak om de manager gaat roepen.
Gelukkig heeft niemand mijn auto in de fik gestoken, viel me nog meequote:Op zaterdag 11 december 2021 00:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik was met oud en nieuw aan het twijfelen of ik mn auto ergens anders 'veilig' moest gaan parkeren. Was even vergeten dat hier uberhaupt geen vuurwerk wordt afgestoken.
Ja die vond ik toen zo tof. Die ga ik laten zien maar dan wil ik een iets kortere lok.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh watdie heb ik schijnbaar geen eens opgeslagen. Fijn dat je ze hebt gevonden
Niet meerquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niemand mijn auto in de fik gestoken, viel me nog mee
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je 's ochtends heel blij roepend de kamer binnenstormen. Deur openklappen en HALLO DAAR roepen en dan naar ze toe rennen.
Survival of the fittest.
Die heb ik nog wel ergens hangenquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet meer![]()
De levensgrote naakte Marlyn Monroe hebben de vorige bewoners ook meegenomen.
Discobal heeft wel nog een aantal jaar op de WC gehangen.
Was ik nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens 2x drugs in mn brievenbus gehad? Dat was wel heeeeeel raar
Tofquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die vond ik toen zo tof. Die ga ik laten zien maar dan wil ik een iets kortere lok.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet meer![]()
De levensgrote naakte Marlyn Monroe hebben de vorige bewoners ook meegenomen.
Discobal heeft wel nog een aantal jaar op de WC gehangen.
Sorryquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij zo van, oké dank je wel. Weirdddddquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik gewoon een uur lang 'Wtf? Wtf????' en de volgende dag heb ik het naar de politie gebracht. Half jaar later weer?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zo van, oké dank je wel. Weirddddd
Wij hebben een keer mensen aan de deur gehad voor een pakketje
Die kregen mn schoonvader op hun dak, die zijn nu nog bang voor Brabanders op leeftijd
Het kan eigenlijk op elk moment van de dag.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet niet of ik ‘s ochtends daar fysiek toe in staat ben, maar dat er hier nog geen eentje aan een hartaanval gestorven is, mag een wonder heten
Zo heyquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ken je de huidige bewoners nog niet.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik gewoon een uur lang 'Wtf? Wtf????' en de volgende dag heb ik het na de politie gebracht. Half jaar later weer?was ook gewoon serieus cocaine ofzo, ga weg
Ik storm nu naar beneden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk op elk moment van de dag.
Heb je een go pro?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik storm nu naar beneden.
Wanou, had je het leuker gevonden als ik het wel geclaimed had? Nou dan. Zwijg.quote:
Bij mij lag er een keer een 9 mm losse flodder op m'n balkon. Waarschijnlijk van een idioot met een alarmpistool die hier jarenlang elke weekend 's nachts een paar keer met dat ding schoot.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, helaas. Anders had ik jullie kunnen meenemenquote:
Hangt schoonloeder daar halfnaakt aan een paal te zwierelieren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik storm nu naar beneden.
Euhhhhm.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hangt schoonloeder daar halfnaakt aan een paal te zwierelieren.
??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had de politie van te voren gebeld want wilde daar niet binnenkomen met 'hoii ik heb drugs, alsjeblieft'. Ze zouden het doorgeven maar toen ik daar 30 min later kwam wist niemand van iets natuurlijk, super fijn.
Baby darling doll face honey
Totdat je eens de sleutel vergeten bent en vriendlief zegt dat je maar even langs “ons mam” moet rijden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die heeft geen sleutel
Godzijdank
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij lag er een keer een 9 mm losse flodder op m'n balkon. Waarschijnlijk van een idioot met een alarmpistool die hier jarenlang elke weekend 's nachts een paar keer met dat ding schoot.Toch een beetje akelig ook wel.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
??Gelijk taser in je kont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had de politie van te voren gebeld want wilde daar niet binnenkomen met 'hoii ik heb drugs, alsjeblieft'. Ze zouden het doorgeven maar toen ik daar 30 min later kwam wist niemand van iets natuurlijk, super fijn.
Ik eens een kat in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ja, liever niet
Ik heb wel eens een papegooi op het balkon gehad. Schrok me kapot.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
??Stond je daar alsnog: hoi ik heb drugsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had de politie van te voren gebeld want wilde daar niet binnenkomen met 'hoii ik heb drugs, alsjeblieft'. Ze zouden het doorgeven maar toen ik daar 30 min later kwam wist niemand van iets natuurlijk, super fijn.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Noo, doodeng lijkt me datquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik eens een kat in de slaapkamer.
"Ons mam"quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat je eens de sleutel vergeten bent en vriendlief zegt dat je maar even langs “ons mam” moet rijden.
En de politie ook echt 'en wat wil jij dat wij doen'quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond je daar alsnog: hoi ik heb drugs
Brrrrr, wil je niet zo eng doen ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat je eens de sleutel vergeten bent en vriendlief zegt dat je maar even langs “ons mam” moet rijden.
Bleek hamstersnuitje.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond je daar alsnog: hoi ik heb drugs
Zo, dat was zeker wel het scherpste mes uit de besteklade...?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En de politie ook echt 'en wat wil jij dat wij doen'
Ja uhh, melding maken weet ik veel?je werk?
Had wel de politie gebeld. Die vroeg of ik vijanden had.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ja, liever niet
Ik heb wel eens een papegooi op het balkon gehad. Schrok me kapot.
Hedde druks op ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ons mam"
Mijn ooit zo machtige erectie laat zich niet meer zien voor 2023.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo, dat was zeker wel het scherpste mes uit de besteklade...?
Wa denkte zelf ?
Kat van de buren was blijkbaar via de dakgoot hier binnengekomen in de zomer. Mijn vriendin werd wakker en zegt “er is een kat aan het miauwen” dus ik zeg “doet die wel vaker” maar toen stond die al praktisch in de slaapkamer in plaats van bij de buren in de tuin.quote:
Ik had een keer een raar flesje met poeder op het strand gevonden en naar de politie gebracht. Die hadden ook zo'n reactie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En de politie ook echt 'en wat wil jij dat wij doen'
Ja uhh, melding maken weet ik veel?je werk?
Hehehe. Nouja, je hoopt ook maar dat het zoiets is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Had wel de politie gebeld. Die vroeg of ik vijanden had.En of ik het ding het opgepakt vanwege vingerafdrukken. Ik had 'm al opgepakt natuurlijk omdat je niet direct denkt dat er een patroon op je balkon ligt als je iets metaligs ziet liggen. Ik denk dat kinderen 'm er op gegooid hebben. Of misschien kauwtjes, die vliegen ook rond met metalen voorwerpen.
* Recce probeert zich een papegooi voor te stellen.
Jezusquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ons mam"
Mijn ooit zo machtige erectie laat zich niet meer zien voor 2023.
Bel hem maar eens op volgende week. Dan ben je er zo achter.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brrrrr, wil je niet zo eng doen ?
Je bent nu extra gekquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof mijn brein dat nodig heeft om een beetje gek te zijn.
Gezellig beestjequote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kat van de buren was blijkbaar via de dakgoot hier binnengekomen in de zomer. Mijn vriendin werd wakker en zegt “er is een kat aan het miauwen” dus ik zeg “doet die wel vaker” maar toen stond die al praktisch in de slaapkamer in plaats van bij de buren in de tuin.
Daarna kat bij mij in de tuin gezet maar dat beest kon niet over de schutting komenstond de buurvrouw ‘s morgensvroeg voor de deur om te vertellen dat haar kat bij mij in de tuin zat.
Zal nog eens helpenquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had een keer een raar flesje met poeder op het strand gevonden en naar de politie gebracht. Die hadden ook zo'n reactie.
quote:
Nah, ik heb geen vijanden en het is ook al jaren geleden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe. Nouja, je hoopt ook maar dat het zoiets is.
Was-ie blijven zitten wel? En je schreef papegOOi.quote:Was zo'n grijze en even later huilende mensen die op zoek waren naar hun papegaai
Nee, meteen weg. Ook een mooi woordquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen vijanden en het is ook al jaren geleden.
[..]
Was-ie blijven zitten wel? En je schreef papegOOi.
Iedereen toch in Brabant?quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noemen ze jou ook "ons mam?"
Ik moet nog een lief berichtje terugsturen eerst, gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Muziek bijna afgelopen. Dan maar eens bedje opzoeken.
Kort houden, extra lief en dan kun je morgen nog even nadenken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet nog een lief berichtje terugsturen eerst, gedoe allemaal.
Ik moest ook lachen om papegooi.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe. Nouja, je hoopt ook maar dat het zoiets is.
Was zo'n grijze en even later huilende mensen die op zoek waren naar hun papegaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |