SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook serieus weggooien of zoek je er een ander huis voor? Met het oog op verspilling enzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:26 schreef UitStraling het volgende: [..] Ook echt in containers goed spullen wegflikkeren omdat ik geen zin heb om ermee te gaan liggen sjouwen, past het niet in mijn rugzak of de achterbank, hups weg ermee, alhoewel ik nu wel wat spulletjes van vorige levens heb staan.
Maar ballie woont voor in de stad toch wel ideaal, vind ik, zo aan het water.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik weet wel dat ik niet in een appartement in een stad ga wonen, zou eerder voor meer ruimte kiezen, vooral qua perceelgrootte
op vakantie (hotel) vind ik dat ook anders, dat is sowieso tijdelijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens heb ik totaal geen moeite met spullen weggooien of waar dan ook thuisvoelen. Gooi me in een hotel, of waar dan ook en ik slaap als een roos en schijt als een beer.
Hoe bedoel je? Bij rellen spring je dan makkelijk het water in?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ballie woont voor in de stad toch wel ideaal, vind ik, zo aan het water.
Ja tegenwoordig hebben we een familieloods daarvoor om van de goede spullen af te komen maar daarvoor yeps.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook serieus weggooien of zoek je er een ander huis voor? Met het oog op verspilling enzo.
Mazikeen niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan kun je ook gewoon blijven toch? Heb ik ook gedaan.
Dat ook natuurlijk! Maar ze heeft een fantastisch uitzicht.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bij rellen spring je dan makkelijk het water in?
Ooit ga ik terug! Fijn leven hoor daar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan kun je ook gewoon blijven toch? Heb ik ook gedaan.
Ik heb weleens in hostels of vakantiehuisjes gezeten waarbij ik met gierende banden naar huis ging.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
op vakantie (hotel) vind ik dat ook anders, dat is sowieso tijdelijk
Ben jij leuk en rijk dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek je een mooie leuke rijke man op dit moment?
alleen..quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dit jouw eerste fok account?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ooit ga ik terug! Fijn leven hoor daar.
Waar woon jij dan?
in Zwitserlandquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ooit ga ik terug! Fijn leven hoor daar.
Waar woon jij dan?
Ook echt met zo'n drift en wegschietend zand bij het wegrijden zoals in Amerikaanse films?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens in hostels of vakantiehuisjes gezeten waarbij ik met gierende banden naar huis ging.
*marcheert door de ondergrondse tunnels*quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Kwiwi is onze spionne, sneeuwvamp en geheim agente in Zwitserland namens Foqueville.
Neequote:Op vrijdag 10 december 2021 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dit jouw eerste fok account?
Het ging al over tafel.quote:
Gofferquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk met woorden en een rijke fantasie.
Oh? Pics?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit je nu serieus te cockblocken?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Inmiddels gedweild. Maar kurk eraf en een bierfontein.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee omdat ik graag ski, en m'n ex ook
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nu serieus te cockblocken?
Nou ja dat is lastig als je met de bus bent, maar wel met chloor douchen thuis.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook echt met zo'n drift en wegschietend zand bij het wegrijden zoals in Amerikaanse films?
Nee een Nederlander, zijn samen naar hier verhuisd ooit en toen uit elkaar gegaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je had eerst met een Zwitser?
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dat is lastig als je met de bus bent, maar wel met chloor douchen thuis.
Nee pics van uitstralingquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van zijn leuke woorden en rijke fantasie? Gewoon wat meer hier meelezen dan.
En je meent het nog ookquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van zijn leuke woorden en rijke fantasie? Gewoon wat meer hier meelezen dan.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nu serieus te cockblocken?
Die zijn schaars. Af en toe een wieldop.quote:
Ja alleen zit je altijd met buren om je heenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds lastiger ergens met een gerust hart te slapen nu schurft en bedwantsen in opkomst zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dat is lastig als je met de bus bent, maar wel met chloor douchen thuis.
Je huid zal de volgende keer wel schrikken dan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe het ook als ik een dag in Amsterdam ben geweest dus het went.
En verontrustendquote:
Dit ja, mensenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen zit je altijd met buren om je heenLiever gewoon een ruim perceeltje bij het strand
Bedwantsen lijken me echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds lastiger ergens met een gerust hart te slapen nu schurft en bedwantsen in opkomst zijn.
Aiaiaiaiquote:
Geloof me altijd gaan wonen waar het vrouwtje een nestje wil maken anders blijf je jezelf een leven lang schraal trekken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen zit je altijd met buren om je heenLiever gewoon een ruim perceeltje bij het strand
Ben al lang niet in Amsterdam geweestquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je huid zal de volgende keer wel schrikken dan.
Ik vind het wel een fijn idee dat vrijstaand in deze regio een optie blijkt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt goed! Nu alleen nog even de loterij winnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
alsof er ooit verandering in die droogneuk act gaat komenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me altijd gaan wonen waar het vrouwtje een nestje wil maken anders blijf je jezelf een leven lang schraal trekken.
Daaromquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben al lang niet in Amsterdam geweest
Och laat mensen toch.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof er ooit verandering in die droogneuk act gaat komen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerstfoto voor dit jaar
[ afbeelding ]
No nestje, no problems.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me altijd gaan wonen waar het vrouwtje een nestje wil maken anders blijf je jezelf een leven lang schraal trekken.
Het is makkelijker voor iemand om van een stad naar een dorp te verhuizen dan andersomquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou...quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is makkelijker voor iemand om van een stad naar een dorp te verhuizen dan andersom
Valt nog wel mee eigenlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt goed! Nu alleen nog even de loterij winnen.
Is dat zo? ik vind beiden wel relaxed eigenlijk, voor- en nadelen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is makkelijker voor iemand om van een stad naar een dorp te verhuizen dan andersom
Van dat borsthaar dat doorloopt in schouderhaar en rughaar?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat US degene met het meeste borsthaar is trouwens.
In een dorp naast een grote stad wonen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat zo? ik vind beiden wel relaxed eigenlijk, voor- en nadelen.
waar de tarrels op de onderrug hangenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van dat borsthaar dat doorloopt in schouderhaar en rughaar?
Ik heb al een paar keer verdachte kevertjes die over mijn boek liepen bestudeerd, maar dat bleken telkens onschuldige indringers.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bedwantsen lijken me echt verschrikkelijk.
Denk dat het voor allebei niet makkelijk is eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verhuist van dorp naar stad en van stad weer naar dorpquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stel je voor dat je uit een grote stad komt waar je zodra de zon onder is je niet meer veilig over straat kunt en je opeens in een dorp bent waar je gewoon zonder zorgen kunt buiten lopen.quote:
Ik was niet aan het knoeien dit keer.quote:
Ik ben altijd zo verwend geweest met een supermarkt op vijf minuten lopen dat ik dat een beetje als harde eis houquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ineens omschakelen van alles binnen handbereik naar voor fucking alles een auto nodig hebben is een flinke stap hoor.
Ja, ditquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat zo? ik vind beiden wel relaxed eigenlijk, voor- en nadelen.
heb je die van de Aldi al gezienquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
De kerstreclame van de Staatsloterij is weer leuk dit jaar.
Sexyquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerstfoto voor dit jaar
[ afbeelding ]
Ligt er ook aan in wat voor stad je woont en ook waar je in die stad woont. Toen ik vroeger in Breda werkte was ik sneller op werk dan een collega die in de stad zelf woondequote:Op vrijdag 10 december 2021 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ineens omschakelen van alles binnen handbereik naar voor fucking alles een auto nodig hebben is een flinke stap hoor.
Ergens midden op je rug zit zo'n plekje waar je zelf moeilijk bij kunt komen, gelukkig kun je dat voor 10 euro op laten lossen door Ludmilla of Zvetlanaquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van dat borsthaar dat doorloopt in schouderhaar en rughaar?
Utrechtquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin komt van Utrecht naar dit gat maar wil nooit meer terug.
Met die karretjes toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je die van de Aldi al gezien
Nou die van de Lidl is ook nie best nie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je die van de Aldi al gezien
Hier is het 7quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo verwend geweest met een supermarkt op vijf minuten lopen dat ik dat een beetje als harde eis hou
Ik kan overal bij komenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens midden op je rug zit zo'n plekje waar je zelf moeilijk bij kunt komen, gelukkig kun je dat voor 10 euro op laten lossen door Ludmilla of Zvetlana
degene die het dichtsbij wonen zijn vaak het laatstquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook aan in wat voor stad je woont en ook waar je in die stad woont. Toen ik vroeger in Breda werkte was ik sneller op werk dan een collega die in de stad zelf woonde
Oh ja de uitslag even kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
De kerstreclame van de Staatsloterij is weer leuk dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |